Új hozzászólás Aktív témák
-
clon
aktív tag
Az OIS már sosem lesz a Honor készülékekben, hogy ne legyen alternatívája teljesen házon belül a drágább készüléknek vagy ennyire szükséges az árazáshoz az ilyen "apró" költségcsökkentés?
A H10-ben sem lett sajnos OIS... -
clon
aktív tag
Kötve hiszem. Az ois az egyik kompromisszum a P szériához képest ezért vélelmezhetően nem lesz.
Gyakorlatilag ez egy szép gondolatú topic, de a PR válaszon túl semmi nem lesz. Bejelentik itt is azt amit amúgy is kiadnának oszt' ennyi. A többi kérdés esetén meg "lapulás lesz mint nyúl a fűben" mert nem tud vagy nem válaszolhat
[ Szerkesztve ]
-
clon
aktív tag
Honor 8-am van és OTA frissítéses.
Az első fél évben csak a saját bug lett javítva esetleg valami új app lett integrálva és csak 1 alkalommal jött a biztonsági frissítés - biztonsági frissítést az 1 év alatt talán 2 alkalommal kapott.Az idei 4 frissítésből 3 biztonsági frissítés volt és semmi több.
A H8 1,5 után gyakorlatilag semmi újdonságot nem kapott csak tolja a droid biztonsági frissítéseket (amit addig nem csinált). Ez 2 év után biztosan nem lesz ilyen rendszeres, mert a terméktámogatásban 2 év amit vállat és utána már "csak" lefoglalja az erőforrásait a friss(ebb) telefonok fejlesztésétől bug mentesítésétől. Ezt majdnem minden gyártó így csinálja, mert egy 2 éves telefon esetén már nincsen bevétel ráterelnek az új készülékre kis trükkökkel mert az új vásárláson van a haszon nem a "régi" jó telefonok életben tartásán.
-
clon
aktív tag
A TMX nem volt a "legnépszerűbb" szerviz a múltban. Előfordulhat, hogy a körmére néztek bármilyen indok miatt (reklamációk, brand építés, leválás a Huaweitől, stb) ezért változtak vagy csak betartottak a szervizi előírások. Vélelmezhetően, ha nincsen elég alkatrész akkor mérlegelhető a csere vagy utalvány. Nem kis mennyiségben kelt el kishazánkban sem a H8 (meg a H9 is) így van esély a rendszeres és folyamatos szervizi dbszámra. Előfordulhat, hogy Xdb alkatrész rendelésre van lehetőség és ha csúszik a szállítás vagy összejönnek a javítandó telefonok akkor az előírt szervizidő nem tartható és ilyenkor előkerül csere vagy utalvány - azért az is vélelmezhető, hogy maga a gyártó sem bünteti a szervizt a csere miatt.
Valójában bármi az ok jelen esetben a "kárt" szenvedett tulajdonos jól jár akár a javítással akár más alternatív megoldással.
-
clon
aktív tag
válasz Lackooo84 #817 üzenetére
Sajnos pont ugyanaz a PR mint a H8 esetén volt. Ott is nagy remények voltak és lett belőle egy "öszvér" Oreo amit jó gyorsan magára hagytak (én is végigszenvedtem a H8-at így nem adok sok esélyt a Play frissítésre csak tapasztalat alapján).
HA a Play esetén akartak volna frissíteni akkor kiírták volna rögtön, így egyértelmű az eset a drágább ugyanazon vasat támogatják az olcsó(bb) változatot nem.