Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Deadzone41

    őstag

    válasz Epf #8705 üzenetére

    ez azért van, mert a játékokban már van általában valami headphone hang opció, ami gyakorlatilag ugyan ez.

    (#8707) kammerer: na haladunk. :) tegyük fel van játékban egy helikopter, ami köröz feletted. ez a háttérben úgy néz ki leegyszerűsítve, hogy felvesznek egy mono helikopter zajt, majd ezt kéne valahogy játékban a szoftver segítségével elhelyezni térben. ha simán beállítod sztereóra a játékot, az fog történni, hogy az előtted és a mögötted szóló hangok pontosan ugyan olyanok lesznek. ezen kívül, ha mondjuk pontosan 90 fokra balra lesz tőled a helikopáter, csak a bal oldal fog szólni, a jobb egyáltalán nem. ezért kell valami algoritmus, ami úgy keveri le a jelet sztereóra, hogy játszik a fázissal, eq-val, sztereó áthallással, hogy kialakuljon a térérzet egy fejhallgatóban.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák