- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- ASUS routerek
- Linux - haladóknak
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Adobe Illustrator kérdések
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
Új hozzászólás Aktív témák
-
ABE
őstag
-
Lenry
félisten
csak egy kis olvasgatnivaló, most számoltam össze.
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
OM442
csendes tag
Sziaaa!
Én is imádom a buszokat, főleg a turistabuszokat. Ezek a buszok léteznek, vagy tak tanulmánybuszok?Főleg a 2009-es Megalinerre gondolok, azt tudom, hogy korábban gyártották, de most? A Neoplan.de oldalon utánanéztem, de nem találtam. Lehet, hogy nincs is európai gyártásban? És az a Megaliner-szerű vanhool? Ilyet sem láttam sem katalógusban, sem sehol... -
OM442
csendes tag
Üdv!
Zgen, Dél-Amerikában használnak, és gyártanak 4 tengelyes buszokat: ilyen például a Marcopolo Paradiso 1800 DD, a másik pedig a Busscar Panormico DD, ami Scania, Volvo, és Merci motorokat kínál. Mindkét gép választható 6x2, vagy 8x2 kerékképlettel.
Hát igen, a Jumbocruiser nekem is nagyon bejön, ha érdekel, akkor a bussales.nl oldalon találsz egy felújított példányt. Már nem emlékszem, melyik oldalon olvastam, de ha nem tévedek, akkor 1973-1993-ig volt a gyártás, és 21 kiteres, V12-es Merci motor dolgozozz bennük potom 326 kW-tal, és 46 literes fogyasztással. -
ABE
őstag
Megalinert elvileg 93-ig gyártottak, de ha frissebb kinézetűt látsz, az valószínűleg azt jelenti, hogy egy másik modell elemeit ráműtötték. Ez buszoknál egyébként nem ritkaság, hogy egyazon gyártó frissebb modelljeiről rá lehet applikálni elemeket, mert mondjuk bizonyos méretek egyeznek, így nem olyan nagy munka.
Ha erre a MEglainerre gondoltál, akkor szerintem kb. úgy készülhetett, mint a felújított Jumbocruiser. A felújított Jumbo nemrég eladó volt, készítettem a hirdetésről mentést: [link]
[ Szerkesztve ]
-
ABE
őstag
Nem tudom, hogy eladták-e, a link még él: [link]
Az általad mutatott Megaliner biztos nem létezik, csak koncepció, rá is van írva a képre, meg azért látszik rajta, hogy nem igazi fotó.
Ja, és ha rövid időn belül szólsz hozzá valamihez, akkor tudod használni a szerkesztés gombot, vagy egy hozzászóláson belülve tudsz több dologra is reagálni. Itt erre háklisak a modik, na meg a fórum is jobban átlátható.
-
MaciG
addikt
Ennek a román társaságnak vannak nagyon jó kis turista buszai. Nap mint nap összefutok velük, szóval biztos van egy jópár a készleten.
BANZAII
-
Badman 4ever
őstag
Azt csodálom a 400-as Ikarusokban (főleg a 417-ben), hogy külsőre és utastérre nagyon modernnek tűnnek, de a vezetőállás műszerfala nagyon retro hatású.
Az utolsó kép nagyon durva, ez valami nagy felújítás volt?Android: elavult, mókolt Linux kernelre rágányolt virtuális gép. Macrohard SpyDOS 11 - Something went wrong. :( Vigyázat, a pingvin harap! Házi szerver Tualatin Pentium III-S 1.4 GHz alapon, Ryzen nagyvas, Bulldozeres AMD laptop és Pine64 PinePhone - Arch Linux mindegyiken. Ender 3 Pro rules!
-
MaciG
addikt
-
Badman 4ever
őstag
Véletlenül nem napszemüvegbe vezetsz mostanság? Pár napja utaztam az ELM-294-el, csak azért kérdezem.
Android: elavult, mókolt Linux kernelre rágányolt virtuális gép. Macrohard SpyDOS 11 - Something went wrong. :( Vigyázat, a pingvin harap! Házi szerver Tualatin Pentium III-S 1.4 GHz alapon, Ryzen nagyvas, Bulldozeres AMD laptop és Pine64 PinePhone - Arch Linux mindegyiken. Ender 3 Pro rules!
-
Ck.
addikt
ELM-294
02.19. 17:35
60Otthagyott a bartók téren páromat, engem és még három másik utast, csak mert a nagy utazóbőröndökkel nem tudtunk a 3. ajtótól az 1. ajtóhoz fejvesztve rohanni, hanem csak sietős léptekben sétálni... Ahogy megindultunk, s már elhagytuk a második ajtót is, becsukta az első ajtót, pöfögés, gázfröccs, aztán már tepert is, hogy elérje a piros lámpát. Ha nem párommal lettem volna, a minimum hogy utánafutok és leordítom a fejét amíg áll a pirosban...de ha csak szimplán bezúzom az ajtaját, talán az is megtette volna... Gyűlölöm az ilyen élvezkedős szemétládákat.
Hogyan tudom kideríteni, hogy ki volt?
[ Szerkesztve ]
-
MaciG
addikt
-
MaciG
addikt
BANZAII
-
makiverem94
újonc
Sziasztok! új vagyok itt ma regisztráltam! nem tom vkit érdekele amit a minap fényképeztem kkfházán!
Kicsit havas e94!!
-
MaciG
addikt
Csak, hogy legyen valami élet, Márciustól megújult a "Szőreg express"
BANZAII
-
Badman 4ever
őstag
Ez nekem új, mióta van Szegeden csuklós Citaro? Conectoval kismillió, meg eggyel találkoztam, de csuklós Citaroval...
Android: elavult, mókolt Linux kernelre rágányolt virtuális gép. Macrohard SpyDOS 11 - Something went wrong. :( Vigyázat, a pingvin harap! Házi szerver Tualatin Pentium III-S 1.4 GHz alapon, Ryzen nagyvas, Bulldozeres AMD laptop és Pine64 PinePhone - Arch Linux mindegyiken. Ender 3 Pro rules!
-
Lenry
félisten
válasz Badman 4ever #634 üzenetére
úgy 2005 óta
6 db van összesen, ezek közül 4 (KDJ-355 - 358) egy ideje helyközi járatokon szolgál, a maradék kettő (KFA-292 - 293) van helyin.[ Szerkesztve ]
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
MaciG
addikt
válasz Badman 4ever #634 üzenetére
Akkor vagy nagyon keveset jársz a városban, vagy csukott szemmel.
BANZAII
-
Badman 4ever
őstag
Azokon a járatokon, amikkel járok, csak Conecto, Ikarus 200/400 széria és Volvo 7700 rohangál.
Android: elavult, mókolt Linux kernelre rágányolt virtuális gép. Macrohard SpyDOS 11 - Something went wrong. :( Vigyázat, a pingvin harap! Házi szerver Tualatin Pentium III-S 1.4 GHz alapon, Ryzen nagyvas, Bulldozeres AMD laptop és Pine64 PinePhone - Arch Linux mindegyiken. Ender 3 Pro rules!
-
Badman 4ever
őstag
Ha csak kettő van helyin, akkor értem, hogy miért nem találkoztam eddig velük...
Android: elavult, mókolt Linux kernelre rágányolt virtuális gép. Macrohard SpyDOS 11 - Something went wrong. :( Vigyázat, a pingvin harap! Házi szerver Tualatin Pentium III-S 1.4 GHz alapon, Ryzen nagyvas, Bulldozeres AMD laptop és Pine64 PinePhone - Arch Linux mindegyiken. Ender 3 Pro rules!
-
MaciG
addikt
válasz Badman 4ever #638 üzenetére
Eleinte az összes helyin volt, csak átraktak 4-et helyközibe, mert a busz felépítéséből/motorjából adódóan ez inkább oda való, mint helyijáratra. Régebben főleg 2,83,84 és 90-es vonalon járt, szóval még mindig nem értem hogy nem láttál egyet sem közel 6 év alatt
BANZAII
-
Badman 4ever
őstag
2-esen és 84-esen utazom nagy ritkán, inkább a villamos és trolivonalakkal utazok gyakran.
Android: elavult, mókolt Linux kernelre rágányolt virtuális gép. Macrohard SpyDOS 11 - Something went wrong. :( Vigyázat, a pingvin harap! Házi szerver Tualatin Pentium III-S 1.4 GHz alapon, Ryzen nagyvas, Bulldozeres AMD laptop és Pine64 PinePhone - Arch Linux mindegyiken. Ender 3 Pro rules!
-
MaciG
addikt
-
BMWFan
aktív tag
Ez mekkora
-
bubi92
őstag
hol találom meg, hogy mennyibe kerül kecskemét-budapest között egy havi diák bérlet? a volánbusz honlapján egy fasza kis üzit kapok a képembe, hogy márpedig ő nem segít nekem másik kérdés, ha pl. én a volánbusz honlapján mégis csak megtudnék venni egy bérletet, akkor azt csak a VOLÁNBUSZ cég járművein használhatnám, vagy a többi társaság(tisza volán, kunság volán, stb...) járatain is használhatnám?
-
Badman 4ever
őstag
Napi rejtély, miért fut a szegedi buszok egy része sárga rendszámmal?
Android: elavult, mókolt Linux kernelre rágányolt virtuális gép. Macrohard SpyDOS 11 - Something went wrong. :( Vigyázat, a pingvin harap! Házi szerver Tualatin Pentium III-S 1.4 GHz alapon, Ryzen nagyvas, Bulldozeres AMD laptop és Pine64 PinePhone - Arch Linux mindegyiken. Ender 3 Pro rules!
-
Lenry
félisten
válasz Badman 4ever #648 üzenetére
különjáratot, szerződéses járatot csak sárga rendszámos busz teljesíthet, gondolom ezért.
(ha megnézed pl a Cora busz (Ik415, FLX-342) is sárga rendszámos)[ Szerkesztve ]
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data