Új hozzászólás Aktív témák
-
lajafix
addikt
válasz V.Stryker #1077 üzenetére
Vitatkozni azon, hogy ha valamit használunk, akkor azért fizetni kell? Ugye nem én vagyok eltévedve!
BMVzek én is. Mikor vettem az e havi bérletet elég lassan ment a sor. OK: Nem előrenyomott, hanem pecsételős havibérlet, kicsit híg volt a tinta a párnában, ezért a folyamat:
1. letépi a biankó havibérlet szelvényt.
2. lepecsételi szeptember felirattal.
3. Papírzsebkendővel leitatja a felesleges tintát, mert különben olvashatatlanul szétkenődne 1 perc alatt. a kuka a háta mögött tele volt elhasznált pzs-vel.
Hatékonyság a köbön.
Kötöttpályás BKVt használok mindig ha tehetem, még mindig jóval gyorsabb mint az autó meg a taxi, meg a busz.Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
válasz V.Stryker #1079 üzenetére
Á, nálunk bkv jegyellenőrnek nem képeznek senkit, általában félrecsúszott pályájú emberek menekülése ez az állás. Jobb rajtuk gyorsan túlesni, visszaszólni is kár, elég mosolyogni. aki volt sorkatona az tudja miről beszélek. Megvan: okos enged, szamár szenved.
Szóval az elvárásod jogos, csak nem megalapozott.Rock'n Roll
-
lajafix
addikt
válasz V.Stryker #1081 üzenetére
Ismered a mondást:
Járni jár, csak jutni nem jut.
Azt hogy a metroba csak érvényes jeggyel lehessen lejutni tervezik. A kapuk emlékeim szerint olyanok voltak, hogy egy 2 forintost kellett bedobni, akkor át tudtál menni. Akinek bérlete volt az meg a kapu mellett le tudott menni, csak be kellet mutatnia. Aztán jött a szabadság, az meg nem tűrt gátakat.Rock'n Roll
-
stangli
senior tag
válasz V.Stryker #1113 üzenetére
Stryker kollega! Maga sem találta a BKV Alapszabályát?
Akkor az valahol nagyon el van dugva a BKV vezír falba épített széfjében...Gondoltam összehasonlítás képen felvettek egy pár kérdést...
Bármilyen szolgáltatói egységnek kell lenni Alapszabálynak, hogy hogyan is működik, mikor és milyen feltételekkel büntet és stb...
A BKV is szolgáltat és a bkv.hu cím alatt elérhetővé kellene tennie a hatályos alapszabályt. ezt nem tette meg. nem tette elérhetővé. ha nem teszi elérhetővé akkor az utazok honnét tudják, milyen szabályok vonatkoznak rájuk...
Oké, oké, mondhatjátok azt is, hogy ott van ni... és belinkeltek egy utazási feltételről szóló bigyót... az nem Alapszabály, az egy leegyszerűsített Alapszabály kivonat egy-két oldalban... Nekem nem ez kell, és nagyon sok emberke nem erre lenne kíváncsi, hanem a tényleges nagy akár 100-200oldalas Alapszabályra...
Ezt miért teszik elérhetővé a neten? kérdem Én... és köszönöm a szót -
tkazmer
addikt
válasz V.Stryker #1130 üzenetére
akkor azt kérdezem, hogy fizetnél 534(deivza árfolyamon számoltam, add hozzá a bankod hasznát!) forintot egy 15 perces utazásért? Mert attól függetlenül, hogy ott mások a fizetések, a buszok ott is ugyan annyiba kerülnek, tehát ha jobb buszt akarsz, akkor többet kell fizetned.
ami a tube-ot illeti: lehet, hogy a járművek jobbnak tűnnek, de ha tele van, én visszasírtam a bp-i régi szovjet darabokat, mert nem lehetett levegőt kapni. Az állomások közül elég sok, vagy talán a többség rosszabb, mint a bp-iek, ráadásul sokkal beláthatatlanabb. Ezen kívül telefonozni sem lehet, mert nincs térerő.
Nyugaton az emberek kultúráltabbak, mert minden utcasarkon rendőrök járőrőznek, és nem nagyon van lehetőség amúgy sem bliccelésre.[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz V.Stryker #1132 üzenetére
Hát lecserélni az összes buszt olyanra, amelyiknek csak elöl van ajtaja, és a vezetőnél lehet fizetni, azért nem térülne meg egykönnyen...a metróba meg tervezik a kártyás beléptetőrendszert, ha nem lenne ilyen pénzhiány, vagy inkább kevésbé tökéletes pénz-felhasználás, akkor talán már lenne is.
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
stangli
senior tag
válasz V.Stryker #1148 üzenetére
mit kell átszervezni? xart sem kell, mint ahogy most is vannak szolgáltatások amit emelt díjas sms-el tudsz megvenni... ezen az alap ötleten végigcsusszanva rájövünk arra, hogy a szolgáltatóval kell szerződést kötni, illetve egy kis informatikai rendszert kell kialakítani, ami tudja a beáramló sms-eket kezelni és visszaigazolást küld, hogy vazz... itt a jegyed... oszt ennyi... az egy másik dolog, hogy így talán egy kis nyereségük is lenne, így nem tudnák felvenni az óriási állami támogatást, mert nem lenne kifogás az igénylésre...
-
stangli
senior tag
válasz V.Stryker #1150 üzenetére
ezért vannak a jó menedzser félék aki aszongyák, hogy itt van nesze 600-700Huf egy óra amivel utazol 1órát használsz 3-4járatott és megsporolsz egy két jegy árat... és egy nagy tömegnél nem csekély bevételt lehet elérni... mivel a 600-700Huf a nulla forint bevételel szemben már valami... vagyis több a semminél... szerintem...
-
stangli
senior tag
válasz V.Stryker #1152 üzenetére
ííííííígy van... amint a blicc-jelentésből is kiolvastad a bp-iek 10%-a bliccel (amúgy 6% de kerekítsünk, hisz a médiában azt hangoztatják, hogy sok a bliccelő)...
mi volna ha ennek a 10%-nak a bő 4-5-6% ellenőr láttán dob egy sms-t, ez bevétel, hisz ha kap egy csekket akkor sem fizeti be, mert nincs miből, hisz a kispénzűek, amint a felmérés is mutatja, amúgy sem fizetik be... jó jó behajtó stb... a behajtó mit foglal le? a bérelt lakást? vagy a lakásban lévő cuccokat, amit max a pecsába lehet apró pénzért értékesíteni? pfff
hisz a bliccelők sem szórakozásból bliccelnek, hanem azért mert nem engedhetik meg maguknak azt hogy bérletet/jegyet vegyenek, de ellenben ellenőr láttán vennének jegyet... na már most ha működne egy ilyen rendszer akkor kényelmi szempontból nagy valószínűséggel az autóból kiszálló emberkék is szívesen vennének sms révén jegyet, minthogy sorba álljanak a pénztárnál... mert ők a kényelmi szempontot nézik és nem biztos, hogy megéri nekik végig álni egy öt perces sort... vagy én látom rosszul? vagy csak sok könyvet/újságot olvastam és nagy a képzelőerőm? talán... -
tildy
nagyúr
válasz V.Stryker #1156 üzenetére
Japánban így van. A telefont mutatják a kapunak.
Egyébként egyszerű a módszer: kap egy vonalkódot (mondjuk kétdimenziósat) azt pazony.
Sms jegyrendelés a mai világban, mikor lottót, autópályamatricákat, satöbbit lehet venni, szóval ez szerintem nem nagy wasistdas."Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
tildy
nagyúr
válasz V.Stryker #1162 üzenetére
Kapus rendszernél eleve nem nyílik a metróállomások bejáratánál a kapu ha nem érvényes a belépés Szóval ott ellenőrre is kevesebb szükség van.
[ Szerkesztve ]
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
lajafix
addikt
válasz V.Stryker #1275 üzenetére
az ÁFÁs számlát már igazán megoldhatták volna, bemond(akarom mondani bemutat egy vonalkódot) a vevő egy 6 jegyű számot, amikor veszi a bérletet, a rendszer meg kiadja magából a számlát, pecsét, aláírás 3 másodperc.
5én azért nem vettem bérletet, mert a 4napos szünet folyományaként 50 méteres sor ált a 3 ablakból nyitva tartó 1 ablak előtt. Előrelátás nuku.
Rock'n Roll
-
stangli
senior tag
válasz V.Stryker #1323 üzenetére
V.Stryker: lásd a kormányunkat elveszünk a néptől csakhogy jobb legyen (tök mindegy hogy a kis válllakozok tönkre mennek).. a bkv is követi ezt a politikát, elveszünk, csakhogy jobb legyen de mi a fenébe lesz jobb? azal, hogy 5perc helyett 15percet várjak és háromszór annyian legyennek a buszokon?
-
stangli
senior tag
válasz V.Stryker #1331 üzenetére
na jól van... neked is azt tudom mondani, mint Kalndornak a Bkv = Hipermarket amely monopol helyzetben van... így felejtsd el a sok kis éjjel napalit... Budapest nem New York ott lehet, hogy elférne 5-10társaság, Budapesten nem fér el. te hogy képzelted el? kerületenként egy társaság? mind pl Alba Volán, Nógrád Volán stb... vagy 10percenkánt egy másik társaság busza áljon be a megálóba?
-
stangli
senior tag
válasz V.Stryker #1335 üzenetére
vazz olvasod amit írok? vagy csak nézed?
"Bkv = Hipermarket amely monopol helyzetben van..."
tehát fordítom a mondatott, monopol helyzetben van.
MONOPOLIUM = A monopólium olyan eladót jelent egy piacon, amelynek nincsen versenytársa.
az = (egyenlő) jel egy képzeletbeli párhuzamot jelent.
Ez azt jelenti, hogy a BKV egyeduralkodó a piacon, így azt csinálnak amit akarnak. ha azt szavazzák, hogy beteszik a régi Ikarusokat akkor beteszik oszt tenni nem tudsz semmit... ebből mi következik? az ha nem tetszik járj autóval, taxival, biciklivel, rollerral, görkorcsolyával oszt e van. -
lajafix
addikt
válasz V.Stryker #1453 üzenetére
Kies országunkban az adók nem közszolgáltatásokra, hanem a nem ebbe a topikba tartozó kiadásokra mennek el.
Az eredmény az, amit leírtál.
(azért egy autó nem csak benyaköltség, hanem egyéb, legalább ua költségei vannak, épp ezért van az, hogy ha egyszer valaki rászánja magát, akkor már nem ül vissza a BKVra, ki akarja használni a 'befketetését', az autóját.)Rock'n Roll
-
stangli
senior tag
válasz V.Stryker #1463 üzenetére
Én inkább úgy fogalmaznék, hogy nem ért ahhoz, amivel foglalkozik de ellenben ne az embereket szopassa...
De azért vágod, jövőrel mivel fogunk szembesűlni...
1, kevesebb busz (minden másodikat kiveszik)
2, drágább jegy/bérlet
3, éjszakai jegyet kell venni +80Ft-ért
4, be van tervezve a drágább parkolás.
...de ellenben ugyanannyi parkoló lesz.
Szép kis új év elé nézünk... -
tkazmer
addikt
válasz V.Stryker #1463 üzenetére
Nem öcsém, nem szinvonalat akar emelni,hogy több utas legyen.
a színvonal emeléséhez bizony elég sok pénzre van szükség, tehát logikus, hogy szerezni akar, amire a legegyszerűbb megoldás, ha emeli a jegyárakat(amik még így sem közelítik meg a magas színvonalu nyugati tömegközlekedés költségeit).úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
nyunyu
félisten
válasz V.Stryker #1471 üzenetére
Hasonlithatjuk Moszkvahoz is
Ott van 10 metrovonal, amiket folyamatosan bovitenek uj megallokkal. (van vagy 160...)
10 rubel egy metrojegy (~72Ft), emelni jopareve nem merik, mert akkor a nep nem birna megfizetni. Aztan korlatlan atszallasra jogosit fel, mivel csak a megallok bejaratainal ellenorzi a beleptetorendszer.Tomeg meg joval nagyobb, mint Londonban.
(Mondjuk ott felszini tomegkozlekedes az nem nagyon van, villamosokat visszabontottak a 70-es evekben, mert az akkori vezetes a 2x4/5/6 savos sugarutakat preferalta, alig maradt egy-ket villamosjarat mutatoba.
Buszjegy meg draga a nepnek. (15 rubel))[szerk:]Elmult 3 evben atadtak meg ket vonal elejet, igy most mar 12 vonal van.
[ Szerkesztve ]
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
tkazmer
addikt
válasz V.Stryker #1471 üzenetére
írtam, hogy pont _nem_ londonhoz hasonlítottam. a konkrét város notthingham. Ja, és ami árakat írtam, azok csak a buszjegyek, a villamos külön van.
a regőczi szerintem csak a múltkori sztrájk vezetőjéhez hasonlóan(nem jut eszembe a neve, asszem valami veke vagy milyen egyesületet is vezet) bábként működik, azt csinálja, amit mondanak neki, pont ezért beszél hülyeségeket, ergo felesleges nyakonvágni, inkább csak sajnáld, hogy emberileg gyenge, és nem képes a saját feje után menni.úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
Sipi16
senior tag
válasz V.Stryker #1497 üzenetére
Látod ilyen embereket kell kirakni, hogy vegyen a magyar jegyet. Azért ez is szánalmas. Nekem egy ismerősöm azt mondta, hogy azért nem vesz BKV jegyet mert a BKV-nak nincs semmi szolgáltatása. Én megkérdeztem tőle: "Akkor az mi, hogy elvisz A pontból B pontba??"Ezek után csak pislogott.
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
Sipi16
senior tag
válasz V.Stryker #1503 üzenetére
Oké akkor nem kenem rájuk. Szó nélkül megveszem a bérletet mint eddig is. Engem a csövesek zavarnak meg a sajtszagú melósok akik biztos ingyen utaznak...
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
Sipi16
senior tag
válasz V.Stryker #1507 üzenetére
Én bízok a jobb volvó buszokon, hogy a közönség is javul. Nagyon látszik az embereken, hogy még keletre húzunk miközben mindenki nyugatot akar...
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
sasa311
veterán
válasz V.Stryker #1581 üzenetére
Hát most ne haragudj, de ezzel had ellenkezzek:
[OFF] miatt van az áremelés, hanem a búza árának emelkedése miatt.
Ja mer a zsömle az nem búzából van ugye? [/OFF]
De ez a szőrszálhasogatás.
Az, hogy milyen az infrastruktúra a BKVnál az egy dolog, de közvetve nem befolyásolja a szolgáltatást.
Az, hogy ki mennyit sikkaszt az is egy dolog. Nekem, neked vagy a Tót Ottónak nincs beleszólása. Ahogy a parlamentbe se mehet be senki, hogy majd ő jól megmondja, hogyan kellene. Ez ilyen. Ahol sok van, ott lehet lopni, itt sajnos kevés van és feltűnik.Nagyon sajnálom, őszintén, hogyha komoly anyagi problémákat okoz neked a bérlet megvétele (és ezt cinizmus vagy nagyzás nélkül!).
Viszont ami van az van. Én is dologzom a pénzért, se az OTP se a milliomos nagybácsi nem szakadt rám. És lehet én vagyok az idióta, de mikor nem volt pénzem a bérletre, akkor a keletitől a Budára sétáltam minden nap 2 hétig.. És igen, ez kb +40 percet jelentett, napi másfél órát, ami nem kellemes. Most helyben vagyok anyagilag, úgyhogy nincs ezzel gondom hála az égnek.
De ez egyszerűen nem lehet indok. Tudom, ez egy elcsépelt és kisarkított példa, de tegyük fel van egy boltod, amiben akármit árulsz. Valaki betör hozzád és ellop cuccot X forintért. Nem veri szét a boltot és viszonylag kicsi a károd is. És mikor elkapják azzal védekezik, hogy éhezett a családja.. és tényleg éhezett.. te elfogadnád magyarázatnak?[ Szerkesztve ]
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
válasz V.Stryker #1587 üzenetére
Lehetünk erkölcsösek,de közben nap mint nap, számtalan helyen meglopnak bennünket. És ezt mi is tudjuk. Szerinted,hol van az embereknél a határ?
Ezt pontosan így látom én is. De én úgy gondolom, hogy arra, hogy más meglop engem nem lehet az a megoldás, hogy énis meglopom őt.
Ha valaki meglop, akkor keresek alternatívát. Ha nincs rá, akkor keresek rá módot, hogy ne tudjon.
Naív állampolgárként annyi lehetőségem van, hogy majd másra szavazok (vagy elköltözök ... ). Élek ezzel a jogommal, és ha nem segít, akkor .... nade ez nem poltopic.Mindenesetre érted, a ha meghúzták a hajam én is visszahúzom nekem sose lehet opció.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
Mackósajt
senior tag
válasz V.Stryker #1587 üzenetére
Bocs, de ez a falusi vegyesbolt nagyon rossz példa volt, legalábbis belemenni a gyerekek lopkodásába. Ebben az esetben tök mindegy, hogy a gyereke leveszik a polcról vagy "megvásárolják". Egy tiszta családi magánboltban, ahol a család jövedelme a boltból származik, az árak szempontjából teljesen irreveláns, hogy fizetnek e, mert ha fizetnek, az a pénz is a boltból van... Vagyis a boltos a példádban egyáltalán nem tolvaj, ez a kifejezés rá szóba sem jöhet.
Aki viszont lop a boltjából, az tolvaj, egyértelműen, akármilyen rosszul is gazdálkodik a boltos a saját vagyonával.
A "határt" pedig könnyű tágítani, csak másképp. Gyerekjáték igazolást találni lépésről lépésre egyre nagyobb dolgokra. Áh, nem is lopás, hiszen monopol helyzetben van, és sokat kérne, áh nem is lopás, hiszen ez bunkó, áh nem is lopás, hiszen csak épp nem volt nálam pénz, áh nem is lopás, hisz ez nekem jár... De mind közül a legszebb, és legáltalánosabb kifogás: én is lopok, hisz mások is lopnak, és engem is meglopnak. Ez a felfogás szvsz. az egyik legsúlyosabb rákfene amivel küzd a társadalom. Régebbi, elfogadottabb hagyomány, mint a fogmosás.
Persze sose legyen nagyobb bűnünk, mint bliccelés, de elvi szinten akkor is nagyon falsnak érzem ezt az érvelést. (Egyébként nekem is ambivalens érzéseim vannak ezzel kapcsolatban, de tisztán logikailag azt kell mondjam, amit mondtam.)
-
fastervótam
tag
válasz V.Stryker #1589 üzenetére
Ha kiderülne, hogy elsikkasztottak egy valag pénzt és ezért kell árat emelni, mondjuk megint 20%-ot, akkor sem lenne semmi és mindenki hallgatna és megvenné.
Ez mondjuk szerintem rossz indok, mint a monopolhelyzetre való hivatkozás is.
hogy az esetleges problémára alternatív megoldást találjanak az áremelésen kívül.
Dehogynem próbálnak alternatív megoldást: megszüntetnek néhány járatot.
[ Szerkesztve ]
-
Mackósajt
senior tag
válasz V.Stryker #1594 üzenetére
Bolt: igen, leltárprobléma mindenképp lenne. Én boltosként biztos a kezére ütnék a gyerekeimnek ebben a helyzetben. Nem helyes gyakorlat, de akkor sem lopás. Valaki nem lophat saját magától.
Másik példa: nem egészen korrekt vitamódszer ilyen sarkított példát hozni. Egy ekkora emelés mindenképp nagy figyelmet keltő irreális lépés lenne. Ennyi erővel azt is kérdezhetnéd, hogy mit csinélnék, ha leszállna az égből a Nagy Szárnyas Rószaszín Egyszarvú.
De azért megpróbálok válaszolni (a fentiek fenntartása mellett).
1. Többet járnék gyalog. A munkahelyem, és a lakásom közti távolság kb. 70 perc gyalog, ha kilépek. Már többször megtettem, amikor olyan kedvem volt. Innentől kezdve elég lenne akkor jegyet vennem, amikor muszáj messzebbre mennem, és hanyagolnám a bérletet.
2. Vennék egy autót.Vagyis nem vásárolnám meg.
-
fastervótam
tag
válasz V.Stryker #1594 üzenetére
30k biztos nem lesz, még 10k-ra sem számítok mondjuk jövő évben. Van egy árszint, ahol az összbevétel már csökkenne, mert többen hagynák ott a BKV-s közlekedést, mint amennyivel a megnövekedett jegyár ezt kompenzálni tudná. Hogy pontosan hol is van ez az ár, azt nem könnyű kiszámolni, de szerintem a jelenlegi bérszint mellett eléggé a határ közelében lehetünk.
[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
válasz V.Stryker #1619 üzenetére
5000 is sok.
Az lenen jó cisnálnak egy közvélemény kutatást, hogy az emberek 80-90% ennyit lenne hajlandó max. adni keresete alapján a bérletért..de még erre sme képesek...és akkor 1 próbahónap azokkal az árakkal..és jönne a felvilágosodás kora 2....Ja meg amíg utazok 60 megállót és 1 ellenőrbe nem botlok, addig minek vegyek?..lelkiismeretből, becsületességből??..hagyjuk már ebben az országban ilyne ember nem él meg, elveszik.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MODERÁTOR
válasz V.Stryker #1628 üzenetére
Van még gyűjtőjegy, én is azt szoktam vásárolni.
Más.
Akik a ráckevei HÉV-vonal mellett laknak és használják a szolgáltatást, nem lesz ismeretlen a köv. levélben leírt szitu. A levél a GKM-nek ment."Tisztelt Cím!
Nem tudom, jó helyre írok-e, de szeretnék egy bejelentéssel élni.
Örömm fogadtam Kákosy Csaba miniszter úr lépését a MÁV pár nappal ezelőtti menetrend káoszának nyomán.
Sajnos, hasonló a helyzet a ráckevei HÉV-vonalon is. A járatok egy vágányon járnak, néhol órás időközökkel (nem a Vágóhíd-Dunaharaszti külső részre gondolok), nem kis fennakadást okozva ezzel a járattal munkába igyekvők életében. Mivel a vonalat kiváltani nem igen lehet más járművel, az ember kénytelen kivárni a bizonytalanul közlekedő járatok megérkezését.
A megvááltozott menetrendről tájékoztastás nincs, az érkezési időpontokat senki sem tudja.
Kérem Önöket, vizsgálják ki az ügyet.
Maradok tisztelettel:
[becses nevem]"Nem hiszem, h. meg fogom vele váltani a viláűgot, de hátha...
[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13T - Eladó Xiaomi 11T 8/128 GB telefon: https://hardverapro.hu/apro/elado_xiaomi_11t_8_128_gb_telefon/friss.html --- olcsóbb lett!!!
Új hozzászólás Aktív témák
- Philips Evnia 42M2N8900 (42", OLED, 3840x2160, 138Hz, HDR10, G-Sync) Új, Bontatlan!
- Latitude 5400 27% 14" FHD IPS érintő i5-8365U 16GB DDR4 256GB SSD ujjlolv gar
- Dell Alienware AW3423DWF (34", OLED, 3440x1440, 165Hz, 0,1ms) Új, Bontatlan!
- ÚJ Rose Gold HP Pavilion x360 2-in-1 / 14" FHD Touch / i7-1355U / 16GB / 1TB / Win11 / 3 év garancia
- !! 1 ÉV GARANCIA !! Független, Számlás, Samsung Galaxy Tab S9 Ultra 5G 265GB 14.6" K3449
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest