Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hequila

    őstag

    Nem gondoltam volna, hogy még a PH!-n is van MZ-s téma...

    Szóval az én meglátásom szerint kétfajta motoros létezik:

    1.

    Aki csak azért motorozik (és ők vannak többen), hogy minél nagyobb számot mutasson a sebességmérő, és ezt elmodhassa később a haverjainak, hogy milyen bátor is volt. Általában ők cserélgetik sűrűn a motorjukat egyre nagyobbra.

    2.

    Aki az ember és a gép közötti kölcsönös viszonyok élvezése miatt motorozik. Ismertetőjelük, hogy általában nincs motoros ruhájuk, és régi motorral járkálnak. Közéjük tartozom én is. Nem az számít, hogy mennyivel megy a gép, hanem az egésznek a fílingje.

    Az egyik oldalon olvastam a következőt:
    Egy MZ alapvetőleg semmire nem jó, éppen ezért fanatikusok azt tudnak belőle csinálni, amit csak akarnak.
    Én ezt szeretem az MZ-kben, hogy olyanná alakítom, amilyenné csak akarom. Van még egy nagy előnyük a mai japán gépekkel szemben, mégpedig az, hogy nagyon könnyen szerelhető, és az alkatrészek jelentősen olcsóbbak, mint a japán masinériákba. Bárki meg tudja szerelni minimális szakértelemmel, míg a japán cuccokhoz értő kezeknek kell hozzányúlni.

    És a foygasztáshoz egy kicsit visszatérve:
    Ne felejtsük el, hogy az MZ az 2T (kétütemű), és ezért roszabb a hatásfoka, mint a négyüteműeknek. Gépkönyv szerint egy 250-es ETZ fogyasztása 3,5 literre kihozható 80km/h sebesség mellett. Ez ahoz képest, hogy a mia 50ccm-es robogók 4 lityó körül zabálnak, nem is annyira vészes.

    ''Nem kell hajó, nem kell repülőgép, | Van mit ennem, van hol aludnom még!'' Tankcsapda

Új hozzászólás Aktív témák