Új hozzászólás Aktív témák
-
Hequila
őstag
Nem gondoltam volna, hogy még a PH!-n is van MZ-s téma...
Szóval az én meglátásom szerint kétfajta motoros létezik:
1.
Aki csak azért motorozik (és ők vannak többen), hogy minél nagyobb számot mutasson a sebességmérő, és ezt elmodhassa később a haverjainak, hogy milyen bátor is volt. Általában ők cserélgetik sűrűn a motorjukat egyre nagyobbra.
2.
Aki az ember és a gép közötti kölcsönös viszonyok élvezése miatt motorozik. Ismertetőjelük, hogy általában nincs motoros ruhájuk, és régi motorral járkálnak. Közéjük tartozom én is. Nem az számít, hogy mennyivel megy a gép, hanem az egésznek a fílingje.
Az egyik oldalon olvastam a következőt:
Egy MZ alapvetőleg semmire nem jó, éppen ezért fanatikusok azt tudnak belőle csinálni, amit csak akarnak.
Én ezt szeretem az MZ-kben, hogy olyanná alakítom, amilyenné csak akarom. Van még egy nagy előnyük a mai japán gépekkel szemben, mégpedig az, hogy nagyon könnyen szerelhető, és az alkatrészek jelentősen olcsóbbak, mint a japán masinériákba. Bárki meg tudja szerelni minimális szakértelemmel, míg a japán cuccokhoz értő kezeknek kell hozzányúlni.
És a foygasztáshoz egy kicsit visszatérve:
Ne felejtsük el, hogy az MZ az 2T (kétütemű), és ezért roszabb a hatásfoka, mint a négyüteműeknek. Gépkönyv szerint egy 250-es ETZ fogyasztása 3,5 literre kihozható 80km/h sebesség mellett. Ez ahoz képest, hogy a mia 50ccm-es robogók 4 lityó körül zabálnak, nem is annyira vészes.''Nem kell hajó, nem kell repülőgép, | Van mit ennem, van hol aludnom még!'' Tankcsapda
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Milyen routert?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- ZIDOO médialejátszók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- BestBuy topik
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...