Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Geresics

    addikt

    válasz Teasüti #92866 üzenetére

    én bármit hajlandó vagyok elhinni, és annak az ellenkezőjét is! :K
    Viszont van egy olyan állítás, hogy ha a fékezés megkezdését a hátsó fékkel kezded, akkor a tengelytáv megnyúlik, és az elsővel (és a hátsóval együtt) még nagyobb fékhatást tudsz elérni. Elhiszem, hogy elemelkedik a hátsó, és onnantól nincs jelentősége, de egyrészt később fog elemelkedni, másrészt addig is (ha csak pár tizedmásodpercig is) nagyobb lesz a fékhatás, mert két helyen is fékezel.

    Nem győzöm hangsúlyozni: ezt azok alapján mondom, amiket az elmúlt tréningeken mondtak. Nem Rossi mondta, nem pályán körrekord-állításra mondta. Közúti közlekedésre és vészfékezésre.
    Ja, és szerintem nem hülyeség, hogy ha valamit begyakorol az ember, akkor amikor baj van, ösztönösen azt fogja csinálni, tehát a vészfékezéskor, amikor csúszik a naciba a csoki, akkor is lehet a sz@r helyett egy kicsit kevésbé sz@r megoldást alkalmazni a sok gyakorlással. Szerintem.

    *MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

Új hozzászólás Aktív témák