Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz fattyu #58992 üzenetére

    Nézd, egy normális fékrendszernél pontosan úgy kellene legyen, ahogy írod, négyujjas erőteljes markolásra bele kéne álljon az eleje a földbe. De gondolod, hogy panaszkodnék rá, ha így működne az SV-n? A GSXR-en így működött, két ujjra is földbeállt az eleje, csak lestem. Hülye nem vagyok, azért supermenbe nem csaptam magam ott sem. Mondjuk egy kicsit fostam is kis tempónál, annyira brutálisan erős volt a megszokotthoz képest még extrém finoman és óvatosan kezelve is. Gondolom, azért ez sem a véletlen műve volt.

    Most engedd meg, hogy megkérdezzem, mivel a topik összefoglalóban egy jóféle sportmotort látok a neved mellett frankó fékekkel, hogy fékeztél-e már legalább 100kg-al a fedélzeten (motorral együtt 300KG kb., velem ilyen súlyban van a gép, nem vagyok pici) az általam említett 29cm-es átmérőjű kétoldali tárcsa+Tokico úszónyerges fékkel szerelt motorral? [link]
    Tehát csak hogy biztos lehessek benne, hogy Te nem fotelfizikázol, hogyan kéne működnie az én fékemnek, próbáltad pontosan ugyanezt az elrendezést, amiről rosszakat írtam?

    Erős vád hazugsággal vádolni a másikat egy fórumon, csak szólok. Gondold végig, mi értelme lenne hazudnom? Kinek lenne az jó? Szvsz senkinek. :N Ha hazudni akarnék, elmennék valami elborultabb OFF-topikba a fáradt gőzben azt szép napot.

    Természetesen a tökig húzás alatt nem markolaton koppanásig húzást kell érteni, hanem ameddig megy emberes erővel megmarkolva. Ugyanis eléggé eltaknyul erősen húzva a vége felé, hiába húzod erősebben, már alig van visszajelzés és nem is igazán fékez erősebben. Főleg gázos tud lenni lejtős úton vagy utassal nagyobb tempónál.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák