Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kolondrum

    félisten

    válasz Daywalker #25365 üzenetére

    Tudom nem neked szántad, de én az vagyok aki attól retteg mikor esik el vele. Mert ott van vége a történetnek. Ami tavaszig lóg a levegőben az is borított, de nem sérült nagyon, csak az idomok. :( Nézd meg a jelenlegi kétkerekű járművermet. 11 éves! Nálam a küllem kiemelten fontos.
    Természetesen télen is nézem a hirdetéseket és meglátjuk. :R

    2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Daywalker #25365 üzenetére

    Arról nem is beszélve, hogy a két véglet között lehet egy harmadik, amikor
    csak kívülről "tip-top", de a "lelke" az odavan... Én inkább járnék egy kicsit
    lepukkantabb, de műszakilag rendben lévő, megbízható motorral, mint egy
    teljesen karcmentes, baromian csilivili, csak épp folyton "problémázóval"...
    (Persze az is egy opció, hogy megveszi a patika kinézetűt, aztán jönnek a
    hibák, azokat meg idővel rendbe rakatja, végül lesz egy valóban motorja.
    Csak ezeket a köröket már lefutotta a kolléga: amennyire tudom, a Roxival
    is voltak "témák" pl. "nem pont annyi" volt a futása, jöttek is a gondok stb.)

    fattyu: karcfóbia.:DDD

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • HUfantom

    őstag

    válasz Daywalker #25365 üzenetére

    Köszi, de nem pont erre gondoltam.
    Hanem, hogy nézze a gépeket mert a közeljövőben lesznek jó példányok. De azért ha a sáv alját célozza ott nem lesznek kívül-belül szép gépek. Persze van amit rendbe lehet rakni van amit nem......

    PL: első nagy motornak inkább egy faék egyszerű szerkezetet kéne talán venni.
    Miért ?
    Mert azon hallani/ látni ha valami baja van. Ugye az új modellek már injektorosak, azok meg sok hibát elfednek elég sokáig. Na most télen egy injektoros motorról próbakör és szétdöntés nélkül nem hiszem el, hogy bármilyen szaki is megmondja a tutit. Nem tudsz menni vele, állva lehet max bemelegíteni, az injektor meg elfed mindent amit meg lehetne hallani. Aztán vétel után jönnek a meglepik, hogy az injektor a élet-halál között egyensúlyoz, hogy tartsa a motort és ami szar az nem javul meg csak rosszabb lesz.
    Irány a szerviz, de minimum kompressziót kell mérni vásárlás előtt...
    Soha életemben nem szereltem motort, de az enyémet még én is megértem, meg tudom szerelni. Még gyújtást nem cseréltem rajta...

    DIGITXT: van abban nem kevés amit írtál. Ha kívül belül jól néz ki és nagyon olcsó valami biztosan lesz vele. Szakadt gyertya, túlhúzott csavarok, rengeteg sziloplasz, gányolás "nekem a kezemben van a nyomatékkulcs" emberektől jobb óvakodni.
    Persze megértem, hogy mindenki a svájci pap évi kétszer használt motorját szeretné de hát az kocsiban sem jön össze.....

    “Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés