-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz Tamás9x #123741 üzenetére
El sem tudom képzelni, hogy ezt miképpen szeretnéd abszolválni. Ez még egyedül is embert próbáló feladat. Utassal sztem képtelenség. Sztem pakold fel a gépet, üljetek fel és menjetek itthon a hegyekben egy esős, dagonyázós hétvégét! Biztos vagyok benne, hogy át fogjátok értékelni a projectet.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tamás9x #123741 üzenetére
A limit azert limit, mert a motor ahhoz van tervezve. Nincs eleg eros szeleprugo benne, ami megakadalyozna a szeleplebegest, vagy megakadalyozna azt, hogy a dugattyu elerje a szelepeket az ahhoz a fordulathoz gyenge rugo okozta kesoi zaras miatt. A szeleprugok egy 15-20 eves motorban ugyancsak 15-20 evesek, biztosan maradando alakvaltozassal mar.
Csak egy pelda a 90 es evekbol. Az rc36 500 rpm mel forgott kevesebbet, mint az rc30. Az rc 30 nak titan hajtorudjai voltak beriliumrez hajtorudszemmel. Ez csak 500 fordulat.
egy oreg motort, vagy fiatal motort, amivel nem akarok egy turan lerobbanni, sosem forgatnam a limit kozelebe sem.Soha ne nyulj a motorhoz, eszedbe ne jusson barmit valtoztatni egy injektoroson, vagy egy egyszeru karburatoroson ilyen turahoz.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
#31733248
törölt tag
válasz Tamás9x #123741 üzenetére
Nem tudom, mennyit motoroztál offroad utakon, utassal a hátad mögött? Folyamatosan le fogja fejelni a sisakod, ami sem neki, sem neked nem esik majd jól. Az utas és a csomagok miatt az egyébként sem alacsonyan levő tömegközéppont még feljebb kerül, araszolásnál munkásabb és a terepviszonyok miatt borulásra is veszélyesebb helyzetet teremtesz vele. Aszfalton a kormány mozgatásával könnyen megtartod az egyensúlyt nagyon lassú lépésben haladva is, terepen magas tömegközépponttal sokkal, de sokkal nehezebben fog menni. Egyensúlyt veszítesz, lelépsz a motor mellé, de mivel nincs biztos talajfogásod, esélyes, hogy a csajszit leborítod a sziklákra, de nem olyan gyengéd romantikával, ahogy azt szeretitek.
-
csongi
veterán
válasz Tamás9x #123741 üzenetére
Engedjétek el, a terepes részeket.
Maradjatok aszfalton, és úgy tervezd az útvonalat hogy az kb szocializált szakaszokon legyen. Oda nem kell variálni semmit.
Ez a föld körüli út fel emésztheti a házatok árát
ha gondolod megadom az ismerősöm elérhetőségét. Jó srác.
Lenyomta a North Campet. Egy 650GS-el. Folyamatosan terep túra motorozik.
Van tapasztalat, de egy ekkora útra lehet nemet mondana.
Persze a ti döntésetek. De sokkal jobban *2 amennyire informálódni kell egy ilyen útra.
Csak egy eldőlésből adódó sérülés okoz olyan gondot, hogy könnyen lehet haza se jössz.
Éjszaka elvisznek a medvék..Hegyekbe soft terepen mentünk, utasként voltam jelen. Amint egy kicsit vadregényesebb lett, kis patak, meg finom füves domboldal... Háát.... többet gyalogoltam, mint ültem a motoron ezeken a szakaszokon.
3Napos csomaggal, a dakarral is küzdeni kellett.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen