Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Geller72

    veterán

    válasz Topiccsendőr #108414 üzenetére

    Akkor egyenes, ha nem áll rendelkezésedre (és a motoroknál ez van) a teljes 100% tartomány, hanem végig szabályzott. Azaz te a 100%-ot soha nem "látod", nem találkozol vele. Drónozgatok, ott brusheless mocikkal "dolgozunk", amiknek cellánként változó adott max fordulatuk van és amit az első pillanattól az utolsó "gázállásig" megad. Természetesen ezt is tudom szabályozni, eleve van egy adott alap jelleggörbe a "gázkar" pillanatnyi állására, de azt én ha akarom, teljesen ki tudom simítani egy egyenes vonalra. Egy 5S, azaz 5 cellás akku névleges max feszültsége 18.5V (5x3.7V). Ez egy 2000KV-s motornál 18.5x2000-es fordulatot eredményez, azaz 37.000 RPM a fordulatom. De nálunk a propok (hangsebesség-körüli) sebessége a fő probléma, ott ezért kell észnél lenni, itt a motoroknál meg azért, mert a max fordulatot nem szabad álló helyzetben odaadni mondjuk egy forgó kerékre ugye. :D. Te soha nem fogod észrevenni, hogy a villanymotor éppen milyen teljesítményen üzemel, mert az automata váltó nem csak a sebességet szabályozza. A gázkarral te tól-ig szabályzol, de az csak egy illúzió, a belső égésű motorok rendszeréhez semmi köze, ezért kár is aggódni amiatt, hogy max fordulaton mit fog leadni. :D. Nagy valószínűséggel te soha az életben nem fogsz rendelkezni a maximális azonnali teljesítménnyel, jó esetben a végsebességhez közel maximum azt hiszed, hogy ez az, de az is egy szabályzott állapot lesz. Itt lesznek majd a kiskapuk is, a tuning miatt. Lesznek páran, akik ottmaradnak majd, mert "éhesek lesznek". Avagy a szarka-effektus. :D.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák