-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #131537 üzenetére
De mit mond meg?
Ott vannak a datumok es a km allas plusz tuv papir. Szted elkezdi hamisitani a szalon, hogy az 500ert bevett motort ne 1000 ert hanem 1500 ert adja el? Mellette meg meg kockaztasson ezert az apropenzert?
Mi ebben a buktato? Nem ertem. Ha nincs semmi info, amivel lekovetheted, az az orosz rulett.Nezd ebbe a jogi dologba sztm ne bonyolodjunk bele, nem nezett utana egyikunk sem. Az hogy neked ez a velemenyed, az nem egyenlo az eu-joggal. En a ruckgabe recht-et azert hoztam fel, mert emiatt adjak el aprohirderesben a motorokat itt. Ok-okozatkent hoztam fel. Semmi ertelme ezen porogni, meg amugy is ezert szeretik a keleteuropaiakat, mert ugysem nez utana semminek, nem beszel rendesen nyelvet, es ha szart vesz, akkor ezek miatt benyeli. Ausztriban nem tudom hogy megy, de valoszinusotem, hogy a sema ugyanaz. Ha nem akkor meg tevedtem.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz LustaDick123 #131540 üzenetére
a szarazkuplung tokeletesen mukodik, szoval ne higgy a szobeszednek. nalam az R1-es nedves kuplungjanal peldaul sokkal jobban. Mondjuk az egy ritka szar kuplung, ami a yamahanak van ugy altalaban az R1 szerian evtizedek ota.
Neked mar gatya volt, vagy vmi utangyartott szar kopolamella szett volt benne.
A 620 multi es monster kuplungja vajpuha, mivel az nem szarazkuplungos, a tobbihez kell alkar. Illetve az, hogy bovdenes, nem feltetlen puhabb. Csak ha zaro mechanizmus is van a kosarban, kulonben az is kemeny szokott lenni.
aki japanon szocializalodott, annak nagyon mas elmeny lesz. Altalaban ekkor jon a szarozas, hogy ez milyen motor. De nem mondanam szarabbnak, mert tenyleg nagyon jo elmeny. sztm. Ezt ugy mondom, hogy en a 2 hengert annyira nem szeretem, de a screamer sornegyet se, nekem a crossplane sornegy "a motor". Vagy a v4.
Hosszutavon nekem spec bajom egyaltalan nem volt a v2 vel, eddigi leghosszabb egysegges turamat toltam le vele, annyit egyhuzamban, amit a dagadt mikrofonos kukasmellenyesek sem szoktak.4000-7000 ig ugyanolyan rezgesmentes, mint egy sornegy. 6. ban leforog tiltasig. Sok km van benne, olcso volt, sokat megyek vele. nekem tetszik. A futomu, a fek emerhez melto, kanyarodni lehet vele, en vettem hozza egy gyari dobozkeszletet megintcsak olcson, amibe oldalankent egy sisak fer bele, es meg par dolog.
En speciel nagyon olcson uzemeltetem, de ha nem lennek motorszerelo, biztos nem vettem volna ducatit. Es ezt nem kene elmondanom, mert majd jonnek a megjegyzesek, de ez egy nagyon olcso motor volt, amit ridegtartok, es van meg 4 motorom, amit nem tartok rideg. Azert vettem ilyen regit es egyszerut, mert tudom, hogy annyira nem kell ra odafigyelni, a szobeszed ellenere. Ennel 10e km a szervizintervallum (ertsd olajcsere) es szelephezag ellenorzes (!) 20e km ota nem kellett allitani egyebkent, legutobb 3e km el ezelott ellenoriztem. es ez a 10 ezres olajcsere vegig be volt tartva, sosem volt problema vele, hogy ennyi, mielott szivszelhudest kapna valaki. Ennek is vegig vezetett szervizkonyve volt, asszem ez 98 as. Most tartok ~73e km nel.
Van hogy sokat allt, 500 km-es, 2 eves, vmilyen motorbol leeresztett olajat rakok bele, vagy a yamahabol, ha azzal alig mentem egy evben. A szij az 3 eves, van benne ~15e km. Talan jovore cserelem, ha ilyen sok megy bele evente. Iden mar tobb mint 6 000 et mentem vele. Ez nalam sok, ennyi motor mellett.
Egy szo, mint szaz, nem ajanlom.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #131541 üzenetére
Ha normalis koltsegek mellett akarsz motorozni, akkor az egzotikumokat, amikbol keves van, felejtsd el.
En inkabb fiatalabb transalpokat nezegetnek az africa twin helyett. azzal valami kis baj mindig lesz, meg ezekben van rendesen km, ami a tevhitek ellenere ezeknek sem epp vitamin.
Szoval ezekbol a transalp a legeletkepesebb.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz LustaDick123 #131551 üzenetére
Ami nekem feltunt, hogy altalaban az emberek osszemossak az osszes, markan beluli motortipust. A multi es monster kijott tobb fele eroforrassal, mindegyiknek mas-mas hibaja tud lenni, de hogy a fejekbe beragadt sztereotipiat hozzak elo, az egesz hondara sem mondhatja az ember, hogy preciz megbizhato, mert vannak motorjai, amik nem azok.
Itt hatalmas tipusismeretre van szukseg, ami az elterjedt japan motoroknal sincs meg az atlagembernek, nemhogy a ducatinal, igy en sok dolgot nem ertek, illetve szerintem eleg sok dolog felre megy.muszerfal azassal hozzank nem nagyon jonnek, parasodas annal inkabb jellemzo, tobb tipusnal is elojon, de ez a nem elegseges muszerfalszellozestol fordul elo, mert tul suru a femszuro a szelloztetofuratnal, igy a levego paratartalma bennmarad a muszerfalnal, es ki tud csapodni. Valahol visszahivaskent ezt a szurot kell atfurni, hogy jarjon a levego a muszerfalban. De konkretan az 1000DS es 1100DS itt mar annyira ritka, hogy annal a 620 a ritkabb. ilyen regi motorokat nemigen vesznek. Az ujak, tehat 2012tol es a dvt multik jol birjak, tobbet lattam 100e km-el az orajukban, de mint mondtam, horror egy dvt-t idoszakos szervizeltetni. Csak ha nagyon tele lennek, akkor vallalnam be. De akkor sem, mert a turaenduro nem az en vilagom.
Es amit nem ertek.
Altalaban a muszerfal ket felbol all, mas markaknal is. csavarral, szigetelessel, ebben a megoldasban hol kell nezni a furcsasagot? meg olyan sokszor szedik szet, hogy becsipik az amugy minden muszerfalnal megtalalhato szigetelest? Ez ugyanolyan hiba, hogy minden a tank alatt van. Mikor kell azt szetszedni, hogy zavarjon az barkit? Vagy otthon csinalja a desmot mindenki, hogy ennyire zavaro? Japan sornegynel meg le kell venned a hutot, vagy nemely banditnal a hutofolyadekot kell leereszteni. Most ez is kit erint?
hangoknal sem ertem a felelmeket, a regi multi egy szarazkuplungos leg-olajos motor vizkopeny nelkul. A lancfujasnal en ertetlenkedve allok, hogy ez hogy kerul a hibalistahoz, de ez az en perspektivam.
A tobbi idegesito hiba, ezeket ertem. a zsebek beazasa, az immo ha megkotlik, meg ilyesmi, de en tenyleg nem ertem a hetkoznapi embert nem erinto problemakat. Amugy en sem vennek multit, foleg ha olyan befecskendezese van, amirol beszeltem, szoval en teljesen egyetertek, de ezeket a kozszajon forgo dolgokat nem ertem. Mint amikor egy autora azt mondjak, hogy jo auto, de nehezen szerelheto. Miert? Te szereled otthon?Nalam mondjuk a muszerfal dolog most epp forditva van. az r1-esnel lett egy repedes a plexiben rezgestol, 200€ csak az egyik fele a muszerfalnak, ugyhogy megallapitottam, hogy az a repedes engem tulajdonkepp nem zavar. A ducatin meg kobalta muszerfal van, az nem tud tonkremenni, mert nincs benne mi tonkremenjen.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz LustaDick123 #131554 üzenetére
Nem markakat mosnak ossze, (egyebkent azt is: ugye olaszok) en arra ertettem, hogy a multi nem egy motortipussal jott ki, van kozte szaraz van kozte nedves kuplungos, ennek ellenere a sztereotipia:
"kuplung egy ponton fogott (állítólag egy Ducati ilyen)"
Stb.
Kinai radiohoz hasonlotod a muszerfalat, ez a kepzettarsitas elarulja, hogy nem voltal vele boldog :DEzeken akadtam fenn, mert nem ertettem.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz martonx #131566 üzenetére
Szerencsere az internetet en mar par eve felfedeztem, igy az ilyen tartalmakat meg sem nyitom, mert minek. Amikor viszont a haver a mobiljan probalja a facebookos szart mutatni az arcomba, azt sajnos nem tudom blokkolni, ilyenkor azt szoktam mondani, hogy szuper video, de nekem is be van kotve mar egy ideje a net.
Szoval nem ertem a reakciot.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #131612 üzenetére
Inkabb fura.
Az smkp asszem minarelli rv4 el volt szerelve, ugyanazzal, ami a sport AF1 ben volt, vagy a turaenduro tuaregben, a 125 osben pedig az a rotax volt ami ugyancsak sport RS extremaban ~30 lovas volt.
Mintha betennel egy 15 000-et forgo sornegyet egy nagyobb cruiserbe.
Meg annak a 2T nek kene a fordulat, kulonben telerakja a kipufogot, a power szelepet, mindent. Erre kitalaltak, hogy a hatso fek hasznalatanal a power szelepet is kinyitod egyuttal, hogy ne ragadjon be, de ez a blokk nem ebbe a motorba valo.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #131617 üzenetére
Na ez, baratom, ez torokorszag. Welcome.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Nem issue. Nem neveznem annak.
Ha raraksz egy euro 4-5 motorra egy utcara teljesen illegalis, katalizator nelkuli, ennyire nyitott rendszert, (tudom, hogy utolag belerakhatsz kat-ot) teljesen normalis, hogy szar lesz.
Ez nem utcara valo. Ehhez racing map kell.Aztan eu3 as motorokhoz gyakran gyarilag adtak sport dobokat, ajandekba, pl aprilia rsv hez akra-t, R6 hoz termignonit. E-szammal, abe papirral, tehat nem nagyon van igaza. Meg issue sem volt
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Az, hogy hozzafersz az ecuhoz, az meg a kisebbik problema, ha nem fernel hozza, erre vannak az injektorvezerlok. Amit utana kene csinalni, az a problemas. nem egyszeruen dusitas. Ezt mar harmadszorra irom le, nem szimplan atirsz szamokat tablazatban hasrautesszeruen, es mindenhol eldusitod. Illetve itt mar ride by wire is van. Ezt padozni kellene gazelemzovel, es aszerint atirni, megint padozni, hogy mit csinaltal, megint korrigalni.
Az E-jeles katos rendszereknek nem kellene utanamenni, mivel az e-jel miatt szinte ugyanaz a jellemzoje a kipufogonak, fojtasban, zajban, kulonben nem kap E-jelet. Ezert szoktak az E-jeles kipufogok nem rendszerek lenni, hanem csak vegdobok db-eaterrel. (El sem tudom kepzelni, melyik gyarto gyart teljes rendszert E-jellel, mivel nincs ertelme) A db-eatert sajat felelossegedre eltavolitod, hogy orulj, hogy hangos lett a motorod, onnantol pedig illegalis utcara, amugy azt ugy kapod, hogy nem lesz hangosabb a jelenlegi motorodnal, hiaba utangyartott, valamelyik jeles gyartotol.
Ezek a motorok lambda szabalyzasuak, tehat figyelik az afr-t vagyis a legfelesleget. Egy teljes rendszer ebben az esetben csak sulycsokkentest jelentHETne, ha mas anyagbol gyartanak, mert euro5 nel mindennek ugyanolyannak kell lennie, mint a gyari csovel. Ugyanolyan hangosnak. Ha ezeket a jellemzoket nem valtoztathatod meg, akkor sem loerotobblet nem jon, sem semmi. Nincs ertelme a rendszernek, emelle joval dragabb is, mint egy vegdob. Nalunk az uj motorokhoz (e5) csomagolt utangyartott akra, termi, sc project kipufogokhoz semmit nem kell atirni, nem kell flashelni, mert semmit nem valtoztatnak ezek a dobok, es ezt lehet is hallani. Nevetseges, hogy ezert valaki penzt ad, amit jelenleg lehet venni az euro5 os motorokhoz.
Szoval minek ezekhez a motorokhoz barmit is csinalni, ha manapsag mar nem szabad? Csak versenyrendszert lehetne, de ezekkel a tipusu motorokkal tul sokan nem versenyeznek, szoval hol itt a piac?Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Mentolka #131649 üzenetére
A tobbi szamot nezted?
5450 fordulaton nagyobb az ero, mashol meg kisebb.
Konkretan kevesebb a csucsloero vele. 8750 fordulaton a gyari csovel tobb loerod van.
Egyszeruen lejjebb hoztak a nyomatekot, cserebe felaldoztak felul egy keves erot.Hat a nem E jeles csovet meg kenheti az ember a hajara.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #131654 üzenetére
Vilagos, en is, csak itt olyannal nem tudsz kimenni Sudelfeldre.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboy93 #131667 üzenetére
Bocs, nem neked cimeztem, csak mellenyomtam :D
Egy masik ducati talalkozo, az egyik kedvenc motorommal. Erdemes megnezni a km ora allast is.
~3000€ -os ohlins classic DLC bevonatos villaval, CNC brembo nyereggel darabonkent ~700€ ert, es tele ilyen finomsagokkal.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Somatom #131671 üzenetére
Nem kell kavics hozza.
Az egyik ugyfelunk jaratta a motort mosas utan, kozben ronggyal torolgette. Bekapta a rongyot, ami termeszetesen elvitte a vezerlest es a horizontalis hengerben es a szelepek osszeertek a dugattyuval.
Csupan egy torolgetestol...Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Mentolka #131734 üzenetére
Nem egeszen elkepeszto. ugyanis ez az 1000 Nm a hatso kereken ebred, ami egy normalis motorhoz kepest kb harmadannyi...
Itt nincs fotengely, ne fotengelyadatokhoz hasonlitsatok. Ha pedig ahhoz probaljatok, akkor szamoljatok ki a nyomatekvalto es a hajtas utan mennyi lesz mondjuk 120 Nm bol. Hat ennel joval tobb.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Kicsit eros, hogy igaza van. Igeny van a ganyolasra, ez teny, de ez a ruppotlansag nem lehet ok arra, hogy ilyet csinalj, mert ezzel a magyarazattal, hogy igeny van ra, barmit csinalhatsz, ami nem feltetlen jo. foleg, ha hangoztatod, mennyi munkad van, tehat nem megelhetesi bunozol. Meg ugye, ha nem akarod magad megszopatni, ertsd lecsukatni, ha valami lesz egy ilyen motorral, akkor nem csinalsz ilyet. De eleve nem csinalsz ilyet, meg a balkanon sem, az pedig, hogy felrakod netre... ekkora ongolt ember nem kepes loni.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz JDMKid #131759 üzenetére
Ami megdobbento, hogy mondja a videoban, nem egy ilyen motort csinaltak igy meg. Es addig, amig felulsz egy ilyenre es elmesz gyokkettovel varoson belul, vagy kivul A bol B be, addig tenyleg sokaig nem lesz gond, talan soha.
Nem is szamitasz arra, hogy gond lesz, mert senki nem fogja neked ezt elmondani egy hasznaltmotorrol, eladasnal, hogy ki lett egyengetve a vaza. De amint magad moge ultetsz valakit, es meg jol is motorozol, eleg nagyokat fekezel, akkor egyszercsak reccs lesz. A motorozok tobbsege nem fog ilyet csinalni, de egyszer felul ra valaki, aki tempot megy, azzal ez nagy kibszas lesz.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Mentolka #131765 üzenetére
Az elozo ket hszemben is azt irtam, hogy ne a fotengelyadatot hasonlitsd a hatsokerek adathoz.
Kerlek nezd meg a linket, amit feleszurtam a hszemnek.
1000Nm azert keves, mert hatso kereken ebred, mivel ez a villanymotor kozvetlen a hatso kereket hajtja.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #56573440 #131770 üzenetére
Nem. 1000Nm keves hatso kerekre. Nezzetek meg a szamokat.
Nem parasztvakitas, egyszeruen nem szamoljatok ki, hogy egy erosebb egyhengeresnek haromszor akkora nyomatek van a hatsokereken, szoval ez nem a mernokok szamhaboruja, hanem nem neztek utana rendesen, ugy hogy valaki mar kiszamolta ezt az egeszet, belinkeli, aztan meg mindig ugyanarrol beszelunk, amit nem ertek.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
Sracok, mielott elkezdunk otletelni, valaki megnyitna az AT manualjat, hogy vegulis mi van abban? Karbison is lehet TPS, es masodik torok nemigen szokott lenni.
Szoval mielott otletelunk, nezzuk mar meg, hogy mirol otletelunk, mert ez igy meg annyira sem segit. Az sem fog, ha itt kitalaljuk, hogy mi lehet a baja, teljesen felesleges idotoltes. Ezt a motor mellett lehet megtenni.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #131819 üzenetére
Adalekot ne vegyel. Legszurot ne nezd meg. Soha nincs ekkora baj amit legszuro okozhat, esetleg, ha egy tobbgeneracios feketerigo csalad belekoltozik, talan akkor. Ilyen problemak sosem ilyen bagatel dolgoktol vannak.
Elektromos benzimpumpat rakd ra, mast ne csinalj, nincs ertelme.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz JoinR #131871 üzenetére
a lampakat ezert nem lehet eleg hatekonyra es tulajdonkepp akarmilyen frontmaszkkal csak a celnak alarendelni, mert az ember a jarmuvek alakjaban arcot, szemet latnak. Ilyen a kepzettarsitasunk. Nem tudunk tullepni az osztonokon.
De ha valami szarul nez ki, es megis gyartva van, akkor nem feltetlen ok a hulyek. kikutattak, hogy azok, akik a motort valoban megveszik, tehat akikbol elnek, azoknak ez a jo.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #31733248 #131912 üzenetére
Ujabb markans velemeny fekete-feherben. Hogy melyik orszag vezetoi mennyire hulyek, az a szavazokon is mulik. Nekik olyan hulyek jutottak. Neked meg masmilyen hulyek, mert masmilyen a kulturaja a hulyeknek, akik szavaznak.
A vezetok olyan szamokat latnak, amit hetkoznapi ember nem nagyon, es elegge kepben vannak jonehany forgatokonyvvel, hogy a jovoben mi, hogyan tortenhet. Egyensulyozni kell szegenykeimnek az egyszeru, fekete feherben lato szavazo- azaz a hatalom megtartasa- es a fenntarthatosag kozott. A szavazo- mondjuk te- tulajdonkepp eleg merev altalaban, semmit nem akar feladni az eddigi megszokott eletebol, emelle akar valamit, ami elengedhetetlen valtozassal fog jarni. Mi tortenik ebben a feloldhatatlan ellentetben? Egy csomo faszul kinezo intezkedes tortenik, de gondolom ez ismeros neked, mert nem nemetspecifikus a jelenseg.
Az, hogy ha okok nelkul nezed, azt latod, hogy mindenki hulye.
a szavazok nagy resze, amit meg nem akar, az az, hogy mindennek utana kelljen nezni, vagy erteni kelljen oly sok mindenhez, ami ahhoz szukseges, hogy atlassa azt a bonyolult rendszert, amit amugy egy forumon nehany mondatban megvalaszolsz epp. Siman hulyek. Hulye mindenki igazabol. Hogy 1 000 000 ev mulva is letezni fog atomhulladek? es azt hova lehet ugy elrakni, hogy addig, amig ember el nem lat, ne okozzon problemat? Hogy melyik tartomanyban hany szazaleka az aramnak a megujulo/atom/szen? Ennyi szamot, hat ez sem mindenhol ugyanolyan aranyu? Hogy mekkora veszelye van az orosz fuggesnek, ami mar geopolitika? Azert van itt dilemma, nem egy, es ugye, amikor kulon rakerdeznel a hulyezo szavazonal, hogy:
-uram, akkor hogyan csinaljuk? Maga kiegyenesitett kaszaval jott ide, miutan fukushima kornyeken kimutattak nemreg, hogy a 18 even aluliaknal a pajzsmirigyrak gyakorisaga meghatszazszorozodott. Akkor mi legyen? a szen meg fustol.
Jo akkor azt se szeretne. Akkor tudna valami hasznalhato dontest hozni? Mondjuk ugy, hogy fogalma sincs arrol, milyen lehetosegei vannak, es azok milyen kovetkezmenyekkel jarnanak?
:DMeg szerencse, hogy ez a motoros topik, igy kb le lehet szarni ezt az egeszet. Csak mondom. Volt idom.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #131969 üzenetére
Ezert erdemes strategiai kerdeseket egyszeru emberekkel eldontetni, akik tulajdonkepp egy godorben elnek, ahonnan soha nem jottek ki, hogy szetnezzenek a vilagba, igy tul sok mindennel nincsenek kepben, de velemenyuk az nagyon van. A mintazat ismeros nekem mashonnan is.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Most olvasom, hogy nem vallaltak be a desmodue- eroforrast a desert-x nel, hanem megkapja a testastrettat, ami nem olyan szep leg-olajos, ahogy a koncepcio motoronal is van, hanem vizes, mint a hypermotardnal.
Szoval ilyen nem lesz.:
Sebaj, scramblerbol lehet akkor epiteni elefant-ot, aztan mindenki bekaphatja.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #131983 üzenetére
Csak a labtarto, vagy a konzol is? Nem univerzalisak, csak nemely honda tipusnal ugyanolyanok, ugyanolyan arban. Kapni hozza egyebkent. Draga.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #132001 üzenetére
Ezt szemre senki nem fogja megmondani. Csak azt, hogy semmilyen jovahagyassal nem rendelkezik, igy nemeto. ba nem is szallit, nagyon helyesen.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz DJGABI #132025 üzenetére
Nincs kihegyezve, nem uzemoras. Azert rohadnak le hamar, mert senki soha nem tartotta karban.
A mai 125 osokhoz kepest eros, de egyaltalan nem a kihegyezett fajta. Az a 40 loeros 125 os, ahol 1000 km- kent dugattyut kell cserelned, mert az valoban uzemoras.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #132027 üzenetére
Ha meg melleraksz egy szazast a vetelarhoz, nagyon jo motort lehet belole faragni, amihez nagyon sokaig nem kell nyulni. Bar kezbesito uzemmodban eleg sokaig huzza igy is.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #132036 üzenetére
Hatso rugostagot el tudod vinni szakmuhelybe, nekem 20e volt 5 evvel ezelott. Azota biztos dragabb lett a javitas. Sajnos nem egyszeru szimering csere, ott tulnyomas van nitrogennel, hiaba nincs rajta kulso gaztartaly.
Ezeknel az oreg motoroknal ha megveszed, azonnal szet kell bontani, es felujitani mindent, ha azt akarod, hogy jo legyen. Erre ertettem ezt az osszeget. Tele vannak ganyolva. En nem lattam a motort, fogalmam sincs milyen, de tuti nincs egyben :D
Mindenesetre vegre vettel egy ertelmes 125 ost. :DExplosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen