-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szelephezag ellenorzeskor mit erdemes / celszeru cserelni? Nagyságrendileg mekkora volumenu munka ez egy burkolt motor eseteben? (Cbr500r)
-
válasz
Topiccsendőr #128357 üzenetére
De pl tomitesbol ilyenkor kell uj?
-
válasz
Topiccsendőr #128359 üzenetére
Jézus, egy szelephézag ellenőrzéshez ennyi mindent bontani kell 25e km-enként?
-
válasz
Topiccsendőr #128363 üzenetére
Gyakorlatilag akkor ezt érdemes lenne gyertya cserével, hűtővíz cserével egybekötni.
-
válasz
Topiccsendőr #128365 üzenetére
A szelephézag amúgy mitől mászik el? Természetes kopás? Accordomon állítattam eddig egyedül, a civic úgy ment el 240e km-t hogy soha nem volt hozzányúlva a szelephézaghoz.
-
Gyári honda motyót honnan érdemes rendelni? (fékbetét, olajszűrő kéne)
[ Szerkesztve ]
-
válasz
csongi #128378 üzenetére
2017-es CBR500R, 39.039 km. Most végigbogarásztam a számlákat, gyertya és légszűrő volt cserélve 23.850 km-nél, olaj 6.000 km-el ezelőtt. Fékfolyadékra, hűtővízre és szelephézag állításra nem találtam nyomot. (Lánc szettet is kapott tavaly gyárit, ~3.000 km van benne)
[ Szerkesztve ]
-
-
Nem hagyott nyugodni a szelephézag téma, felhívtam a Honda Dream-et, náluk volt végig szervizelve a motor. 24.000km-nél megtörtént a szelephézag állítás is, következő 48e km-nél következik, így ezt most nem bántom akkor. Azt mondta, hogy a 24 ezrenkénti nagy revízió 100-140e Ft náluk, mindenestül.
-
válasz
laskr99 #128426 üzenetére
Durva. Megértem amúgy
Egyik tulaj a cégnél mondja mindig, hogy milyen veszélyes a motorozás. Aztán kérdeztem tőle, hogy mennyivel is szokott lejönni reggelente az Óbudai hegyről az 500k-s sport bringájával? Mondja, hogy olyan 60-al. Mindezt egy bili sisakban bármiféle egyéb védelem nélkül
-
Ma voltam a motochargebar-os srácoknál, kellett egy új konzol a tartóhoz, mert az új motorra nem volt jó a régi.
Újdonság, hogy lehet már náluk kapni csillapított tartót, ami nem teszi tönkre a telefonok optikai képstabilizátorát. A sima tartó 12k, a csillapított 15k.
tagek: motochargebar ois telefon tartó gps tartó telefontartó gpstartó
-
Tudtok ajánlani olyan protektoros farmert amiből kivülről ki lehet venni a protektort? Ismerős keres ilyet, insportline nadrágot próbált, de nem az Ő fazonja.
-
Holnap du. mennenk ocsemmel a Matraba. Aki jart mar ott, az tudna mondani par tippet, hogy melyek a jobb es melyek a kerulendo szakaszok a kornyeken?
-
Tegnap lemotoroztam közel 400km-t, voltunk a Mátrában meg Egerben. Nem tudom mit rémiszgettetek, alig voltak a hegyekben. Du. 3 körül indultunk el Pestről, este 9 körül értem haza. Nagyon jó idő volt, baromi jól telt a túra
Ilyen hosszút még sosem mentem egyben, a vége fele a seggem már eléggé szétültem, lehet beruházok majd egyszer egy zselés ülésre.
A hegyekben főleg 2-3-asban mentem, azt hittem viszonylag nagy fogyim lesz, de az egész túrát egy tank benzinből lenyomtam és 3,7-es átlag jött ki a végére
Sokat nem eszik ez a gép.
Még túra előtt átkerültek a régi gépről a Michelin gumik, nagyon jót tett neki. Fékbetét is lett cserélve elöl-hátul, gyári került be, elégedett vagyok vele. Nem tudom még miket csinált pontosan a fékkel a srác, kitisztította, meg zsírzott ezt azt, fékfolyadék csere, állított valamit a fékkaron is, de a lényeg, hogy egy ujjas lett a fékkar, nagyon pöpec
[ Szerkesztve ]
-
válasz
dellfanboy #128589 üzenetére
Igen, volt M0, M3, pest megyei matricás szakaszon. 120-130-nál többel nem jöttünk, a 125ccm végsebessége limitált, ha együtt megyünk öcsém diktálja a tempót. A hegyekben cseréltünk helyet, ott én mentem ahogy jól esett, aztán bevártam ha leszakadt az intercomról.
A 2-3 gyorsan lepörög, szóval a hegyekben sokat forgott a piros tartományban, azon kívül viszont nagyjából végig 6.-ban jöttem-mentem
[ Szerkesztve ]
-
Öcsém 125ccm yamahája 15le, eszik csapatáskor 2,7-2,9 között. Ha egyedül megyek 500ccm 48 le 2 henger Bajna-Héreg között kenve neki 4,1L jön ki. Ehhez képest az 5.9-es átlagod nem annyira vészes 2x annyi teljesítménnyel, de még a 7.5 is emészhető
Mondjuk nekem jelenleg nem hiányzik a plusz kraft, a Mátrában nem a motorerőt éreztem kevésnek, hanem a tapasztalatomat.
-
-
válasz
runner 125 #128605 üzenetére
Így viszont végre egészen keveset fogyaszt
-
Forgalomból ideiglenesen kivont gépjármű adás-vétele hogy zajlik? Mielőtt eladom vissza kell helyeztessem forgalomba?
-
válasz
dellfanboy #128620 üzenetére
Összes motor adok-veszek csoportban kint van rendszámmal, alvázszámmal. Blokk csere után lehet ebből egy nagyon jó motor.
-
Alku nélkül elvitték 300-ert a CBF-et. Cég vitte el, szerintem kb 3 hét és fent lesz hahun.
-
válasz
runner 125 #128635 üzenetére
Sokat nem akartam vele veszodni. Raadasul a garazsunkban nem fért el, aposeba raktam jobb hijan, de ott se maradhatott sokaig, mert most mas miatt nem tudott beallni, de az rovidesen megoldodott volna. Kertbe meg a fuvon elegge rohamosan leepul egy gep szerintem, tenyleg nem akartam honapokig tarolgatni. Eddig a szerelonel volt, csak ugye mar ott is utban volt
Ja, elképzelhető hogy ha arulgatom par hónapig, akkor 400 korul kijott volna belole. Ezen en mar nem rugozom, elment, ennyi.
-
válasz
Max_218 #128709 üzenetére
Vegyel 45-ert egy mugenrace 3 evszakos cordura kabatot (kiveheto termo és eső bélés) + egy akarmilyen motoros kevlar farmert a maradek osszegbol. Az utcai nadragot meg felejtsd el gyorsan
Gerincprotektorral is szamolj, ha nem is veszel kulon felveheto teknospancelt, a kabátban levo szivacs helyett mindenkepp venni kell protektort.
-
Mitől tud egy motor kormánya random helyzetekben elkezdeni csapkodni jobbra-balra?
Múltkor jöttem öcsém mögött és ahogy egy ilyen kátyús részre ért a 125-össel, hátulról azt láttam, hogy a kormány elkezdett jobb-rabalra rángatni és imbolyogni a motor. Nem első alkalommal fordult elő.
-
válasz
duni84 #128747 üzenetére
ha megcsusszan a hátsó, akkor onnan nem igazán fogja megfogni egy kezdő
Nem tudom, nekem kezdőként kapásból jött az érzés, hogy mit csináljak a hátsó kerék megcsúszása esetén. Amikor csináltam a jogsit, vettem motort is, aminek a hátsó féke nem volt megfelelő állapotban és hamar blokkolt. Tök természetes volt, hogy hogyan kell megfogni, pedig akkor még csak pár órát motoroztam egész életemben és nem vagyok egy kifejezetten nagy Rossi
Az első fék az más kérdés, ott vagy orra állsz vele, vagy kikapja a kezedből a kormányt a motor.
-
Bogároldókkal mennyire kell óvatosan bánni? Matricázást bánthatja a motoron?
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Xbox Series X|S
- BestBuy topik
- Ukrajnai háború
- MIUI / HyperOS topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Politika
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...