-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #121365 üzenetére
Van baj :D
A diavelen en minden elindulasnal lent kerestem a labtartokat, nem elol, nagyon kinosan kerestem egyfolytaban. Egyebkent tenyleg tevefotel volt, kenyelmes, majdnem elaludtam "benne" igazi venember motor. Sztm gaz :DNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz palfitom #121400 üzenetére
Bar nem Delo, Shido LiFePO4. Nagyon konnyu a gyari akkuhoz kepest, es nagyobb a fedelzeti fesz is melegben. 12.8 a 12.3 helyett.
20 fok alatt lathatoan kisebb a nyugalmi fesz. Mindig biztosan indit, csak a hidegre erzekeny. Merulni joval lassabban merul, mint a gyarival. Nagyon hidegben, 0 fok kornyeken nem hasznaltam, de nem hiszem hogy azt annyira szeretne.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
Nem pontosan ertem az indokot, hogy miert nem jo palyara a drz. Ha egy adott osztalyban kell vele kupat nyerni, akkor valoban nem jo, de gondolom nem OB-n indulsz, vagy valamilyen supermoto kupaban, szoval a koltsegeket fontosabbnak tartanam.
Nehez, de vannak nala nehezebb sportmotorok amivel ugyancsak lehet menni kakucson. Gyenge, de ez semmilyen problemat nem fog okozni egy 1km hosszu palyan. A fekeket fel lehet javitani, ha az sm verzional valami miatt tul keves lenne. Bar egy ilyen kis palyan nincs akkora fektav, hogy ez megint barmibe beleszoljon. Drz klub tele van Kokenyesivel vagy mi?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hugi0 #121446 üzenetére
Persze, mindennapos hasznalatra jobb, de sztm csak a hideg miatt. Irtam is, hogy csak akkor eri meg, ha sulyt szeretnel sporolni.
Nem melykisutesrol beszelunk, hanem az elozo akkuval siman volt, hogy lement a fedelzeti fesz 12.0 ra. Ilyenkor inditani tudsz, de azert nem annyira combosan teker az onindito. Sornegynel meg egesz jo. De egy v2 nel mar nem tudna inditani.
Az immo nalam szivja az akkut, kb hetente, kethetente vettem elo azt a motoromat, amibe ilyen akkut raktam, igy kevesebb, mint 2 ev alatt kinyirta az akkut. A litium jobban birja jelenleg. Elotte gel volt benne. Nem felitatott savas, hanem valoban gel. Az oem yuasa akku 146€ lenne, ezt 83€ ert vettem, tehat meg olcsobb is volt.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz JoinR #121455 üzenetére
bennem felmerul a kerdes, hogy 40 loerohoz hova kell csuszokuplung, tc.
Olyan szinten sakalnak kell legyel lapon, hogy az kelljen kakucson, es az sem hinnem hogy megmentene olyantol, hogy elkezdi tolni az elejet, vagy a hatulja ne tudna kimenni tc vel, foleg ha valami mas gumit raksz ra.
Az uj motoroknal tc-vel pedig nem fogod otthon a lanckereket sem cserelni, ujra kell tanitani hozza a kerekatmerot. (Direkt a ktm-nel nem tudom, hogy igy van-e)De meg akarnek-e tanulni palyazni kanyar abs-el, meg tc vel?
200 loero felett elengedhetetlen a tc, de az kitori a nyakad, de 40 loeronel?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz JoinR #121467 üzenetére
Nem, nem erre gondoltam, semmi koze, hogy a gokartodban milyen a valto, vagy hogy milyen hajtasu autoval mennek a hungaroringen.
Palyazni akarsz, tanulni, feszegetni a hatarokat, masodik motort erre. Viszonylag dragan jutsz hozza, hogy kaphass melle olyan felszereltseget, ami epp arra van kifejlesztve, hogy ne erd el a hatarait a guminak, a feknek, illetve mas setupban nagyon kerdeses, hogy ezek a rendszerek hogyan mukodnek. Es emelle az volt a megjegyzes, hogy ha valamit csinalsz, azt csinald jol.
Palyazasnal eses lesz. Ezek a koltsegek elenyeszoek ahhoz kepest, amibe az egesz uzemeltetes es minden mas kerul. Ez a tanulasi folyamat. Ha azt nem akarja valaki, es csak forgalom elol elzart teruleten motorozni, egy masik motorral, ami megint penzbe kerul, es ugyanazt csinalja vele, mint azzal, ami helyett vette, ennek nincs ertelme.
Hivjuk akkor ezt palyazasnak, es bittyesszuk oda, hogy nem mindenki egyforma :Daz ervrendszer volt nagyon eroltetett, hogy megijedsz palyan, huzol egy satut, a regi motorokkal csak a problema van.
A duke-al semmi bajom, tulajdonkepp barmit lehet palyara hasznalni, aminek ket kereke van.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz JoinR #121469 üzenetére
Az latod lehet :D
190 es magassaghoz en nem ajanlanam a 390 est, sztm nagyon ossze kell hajtogatni a labaidat, az kb 170 es magassaghoz tokeletes. persze mindennel egyutt lehet elni, de a kiskobos motorok ilyen magassaghoz kicsik lesznek, a regi kiskobos sportok meginkabb.
A regi nem egyelo a lerugottal, csak kivulrol. Palyara nagyon jo muszaki allapotban kell lennie, max kivulrol tunhet lerugottnak. Ez nagyon fontos.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #121508 üzenetére
Nekem meg a sornegyem is v4. :D
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #121512 üzenetére
Talaltam egy moriwaki renszert a vifferre, kivancsi vagyok, hogy szol az r1 akrahoz kepest. Ha kb ugyanaz, csak vinnyog is melle, az mar telitalalat lenne :D
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz HoaryFox #121570 üzenetére
A sulyodnak nincs koze vizszintes feluleten a vegsebesseghez, csak hogy egy kicsit lassabban eri el, de el kell ernie ugyanazt a szamot. Ha mar a vege fele alig akar kuszni a mutato, ott mindegy mennyire vagy konnyu, annyit nem jelent mar a suly, inkabb az aerodinamika.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #121654 üzenetére
Nem kell megvarni modern autoban a turbo lehuleset, es a flottautok azert vannak szar allapotban, mert ahogy kereskedohoz kerulnek porgetik vissza. Pl a ceg, ahol dolgoztam, mar tobbszor felhivta a kereskedot, hogy ne csinaljon ilyet, mert lattak a hirdetesben, hogy 200e t visszatekertek a flottaautokon, amiket mi adtunk el nekik.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Ha mar mindenki panaszkodik, en is motoroztam esoben es felszarado uton is.
5 eves olaj. Olasz motor. Remelem nem robbant fel, miutan leszalltam rola.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
A dji action- ben tenyleg nincs semmilyen gps modul?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #121779 üzenetére
En meg bekapcsolnam palyara eleg gyakran.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz BloodyEddie #121794 üzenetére
nem lehet megmondani, csak korbeloni az allapotot az alapjan, amit kivulrol latsz. logikus kovetkeztetesekkel, pl egy nyugodt tempoban hasznalt motoron az elso fekbetetek, fektarcsak es lancszett tipustol fuggoen akar 30-40e km-ig gyari tud lenni. Mivel barmilyen gyari alkatresz borsos aru, ezert ha valami elkopik, utangyartottra cserelik, ha ezen a futasteljesitmenyen belul tehat mar cserelve van valami, annak vagy nagyon nyomtak a szemet, vagy nem annyi benne a km.
Ha nemet, osztrak motorrol van szo, a tulajok nagy altalanossagban elrakjak az osszes szamlat es szervizfuzetet a motorhoz, akarhany eves legyen. Ha ezekkel a szamlakkal, szervizkonyvvel nem lehet bizonyitani semmit, tehat nem all rendelkezesre, akkor azt eldobtak az importorok, a visszatekeres miatt.
Amugy vannak jo vetelek, de ahhoz szemelyesen neked kell intezned a dolgokat.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz BloodyEddie #121810 üzenetére
Ha bizonyithato a km allas, az osszes elvegzett szerviz szamlakkal, TUV papirral, az altalaban nem szokott rossz vetel lenni. Vannak ilyen behozott motorok mo-on, de sajnos eleg ritkak. Szoval a legnagyobb kerdojel a futasteljesitmeny es igy az allapot. Kellene talalni egy megbizhato kereskedot, akinel ezek az opciok megvannak. Ha van egyaltalan ilyen.
Ami honositott, azzal sem vagy beljebb, mert az is vissza van tekerve vastagon, csak mar jo regen csinaltak. Magyarorszagi elso forgalombahelyezes ezert szimpatikusabb, de ez is csak szamlakkal, szervizfuzettel. Mashogy nem bizonyithato semmi.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz jacis #121840 üzenetére
Nem, arra nem tudok sajnos valaszolni, mert sosem csinalok olyat, amitol elszinezodhet a kipu, mert utana kevesebbert tudom eladni a motoromat. :D
Nade arra, amit nem kerdezel, mindenkepp fogok, miszerint irrealis elvarasaid vannak egy hasznaltmotorral szemben, es nagyon eltulzod azt, hogy milyen jelekbol lehet, es milyen pontossaggal valamilyen futasteljesitmenyre kovetkeztetni.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #121843 üzenetére
Jah, ismerem ezt a tipusu embert, tobb ilyen is jelentkezett a motoromert, meg eladtam ezt-azt hozza, akkor is talalkoztam ezzel a tipusu szakertovel, egy kurvanagy idorablas az ilyenekkel szoba allni, szoval azota en minel elobb lerakom a telefont, ha ez van, hogy a batyamnak elfolyt a magzatvize, le kell raknunk, hagyj mar beken.
a lenyeg, hogy nem akarok litaniat irni, de az lesz belole. erdeklodott egy ilyen "hozzaerto" a motorom irant, felhivott, es azonnal leszogezte, hogy ne csopogjon belole az olaj, es ne legyen az, hogy mire oder, hogy megnezze, tonkremegy a motor, mert ugy szokott nala lenni. Mondom ez nem olyan fajta, ezektol a simson betegsegektol kb harom polccal feljebb van. Erre ratertunk a kuplungra, hogy ne legyen hangos. Mondom neki japan motor 30e km felul. Hangos lesz. De az neki nem jo, meg ha rateszi a kezet a deklire, akkor ne razza a kezet. Nah itt kellett volna azonnal bontanom a vonalat, de elkezdtem neki a jelensegrol magyarazni, hogy ugy tunik nem hallott rola, de ez a tipus bizony hajlamos nehany dologra a kuplunggal kapcsolatban, pl chatteringel a betet, ami nem hiba. Mintha a falnak beszelnek, hajtogatja tovabb, ezt a keleti jarmuveken szocializalodott otthoni barkacs szerelo mondokat, hogy a kuplung ha hangos, az nem jo. Akkor mar azt mondtam utoljara, hogy a kuplung hangos lesz, dontsd el, hogy eljossz, amugy hibatlan, mert vasarlas utan szetszedtem, minden patent, amugy meg foallasban szerelo vagyok, szoval akkor dontsd el, hogy mi legyen, de inkabb maradj otthon.
A kovetkezo embernek vezlancfeszt adtam el, mondta, hogy fura a kuplung. Mondom, igen, ez ilyen. Nagy a holtjateka. (Pl tasner videokban latni, ahogy mutatja, es uj kuplungot akar vetetni a pacienssel, holott ez japan motorokon total gyari jelenseg)
Erre beszelgetunk tovabb, hogy a feszitojevel baj van, es vennie kell kuplungot. Mondom, nem kell venned, ez ilyen. En is szetszedtem az enyemet, minden tokeletes rajta, es hangos, meg chatteringel. Ez ilyen. A vegen ugy koszontunk el, hogy gondolkodik honnan szerezzen kuplungot.
Tenyleg vannak emberek, akiknek szuksege van az elektromos jarmuvekre, mert hulyek ezekhez a belsoegesu motorokhoz, ami nem baj, csak az a hatalmas magabiztossag, ami a tajekozatlansag melle tarsul. Azzal van a baj.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #121877 üzenetére
Fekfolyadek forraspontja nem kizarolag a dot szamtol fugg. Pl dot4 rbf660 asnak magasabb a forraspontja egy dot 5 osnel is. Ha nem esik be a fekkar, csak maszik a nyomaspont, azzal nem sokat lehet kezdeni, az olyan marad, ha valoban nem levegosodessel kapcsolatos a problema, amit nehez megallapitani. Erre lenne ugye baloldali kormanycsutkan a tekeroje az elso fofekhengernek, ami altalaban a versenymotorokon van. Vagy megoldas valamelyik komponenset, vagy az egesz fekrendszert cserelni jobbra.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #121880 üzenetére
Nem tudom, de ha fading-el, akkor valami megse klappol. Fofekhengernel is lehet valami, karmantyu, vagy ebben meg muanyag a dugattyu? munkahengernel (nyereg) is, fekfolyadeknal is, fekcsonel is ha atengedi a levegot, de a fekfolyadekot nem (Nem vicc, brembo fekcsonel bizonyos szerianal)
Most csak nehany dolgot soroltam fel, ahol valami egy kicsit nem stimmel, mar megerzed.Dot4 folyadek, barmibe beletoltheted.
Az allito alatt ezt ertem:
[link]
Ezzel tudod menet kozben a nyomaspontot allitani.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #121882 üzenetére
Enlekeim szerint cink tartalom mas volt a regebbi betetben, es hamarabb korrodalhat bizonyos nedves korulmenyek kozott.
Ugyanugy kinezo gyari brembo betet a hatuljan levo szam alapjan akar tobbfajta keverekkel jon ki, hiaba nez ki igyanugy. Egyes ugyanazzal a fekrendszerrel rendelkezo motortipusokba ugyanolyan nyereggel ugyanugy kinezo betetettel mas kevereket raknak.
Szoval a nyikorgas keverektol lehet, sztm ne foglalkozz vele. Lehet nyikorgasgatlo lapot a betet moge tenni, de nem hiszem hogy jot tesz mas tulajdonsagnak, mittomen hoelvezetes.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #121979 üzenetére
Minden europaban forgalmazott jarmut homologizalni kell, amit a gyarto megtesz, minden piacon, mindegy hogy eu, usa, azsia, minden adat hozzaferheto. (Hang, karosanyag, engedelyezett meretu abroncsok, minden)
A mas piacra (azsia, usa) gyartott motorokat, amiket (japan) 20-30 evvel ezelott hoztak be nemetorszagba az akkori importor "homologizaltatta", tehat fenyszorot cserelt az osszes altala behozott peldanyon, es leTUVoztette annak rendje-modja szerint. Akkor is szuksege volt ezeknek a motoroknak tipusvizonyitvanyra a sajat piacukon is. Minden adat rendelkezesre all. Manapsag a kulonbozo karosanyag kibocsatasi normak miatt pedig mas piacok jarmuveit nem lehet forgalomba helyezni, de minden piacnak megvan a sajat rendszere, engedelyeztetni kell minden legyartott jarmuvet, tehat olyan nincs, hogy nincs valamirol adat. Talan oldtimerekhez nincs tipusbizonyitvany, mert akkor ilyen nem volt. De ez nem szamottevo.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Ertelmetlen osszehasonlitani mas orszagok arszinvonalat egy masik orszag atlagkeresetenek szemszogebol.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz LógaGéza #122100 üzenetére
400 km utan alapvetoen nem kene igy kineznie, de milyen motor, es milyen olaj ez? Mi van a szamlara irva, milyet raktak bele?
Amugy nem lesz semmi baj, ha ez bennemarad, kozuton, normalis hasznalat mellett nagyon sokat mehet egy olajjal.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #122127 üzenetére
50 km utan? Egy dizel nem koszolja ossze ennyire.
Mennyi van az x maxban, 3 deci osszesen? :DNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz baboss #122164 üzenetére
Az rs jo lesz palyara, de erosen zsakbamacska az allapot, a fek, a gumi, minden. A palyamotoronak pont hogy jo allapotban kell lennie, nem rosszabbnak az utcainal. Ezek kb 30 loerosek amugy, barmit is irnak a hirdetesbe. Mivel nem az a reteg veszi, aki tud kolteni a motorra, ezert a szokasos forgatokonyv az, hogy vagy a kiegyenlitotengely es vizpumpa 20 eves muanyag fogaskerekei tornek el majd, es nagyon razni fog a motor hirtelen, vagy hajtorud csapagy fog leterdelni. Hogy mennyit tudsz vele elmenni, ha csak ugy veszel egyet atnezes, felujitas nelkul? Egy ideig biztos elmesz barmilyen allapotuval, a bajok akkor kezdodnek amikor mar nem engeded 10 000 ala palyan.
Ha hozza van nyulva a karbihoz, olajpumpahoz, kipufogohoz, akkor onnantol erteni is kene hozza. Jobb esetben siman bizonyos homerseklet idojaras eseten gyengebb lesz a rossz beallitasoktol, rosszabb esetben motorkar lesz belole.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz baboss #122177 üzenetére
Ehhez szerinted van egyaltalan alkatresz?
Donthetosege ugyanolyan korlatolt, mint a cbfnek, tulkepp barmelyik japan 4T ebbol a korszakbol szerencsetlen palyara, nehez, mint a dog. Se fek, se futomu. Ilyen osregi 4T ket felejtsd el.
Mami kupara felkeszitett rs 350 e.
Konnyu, van fek, futomu, van alkatresz.Ha amugy is csak motorozol palyan, szerezz be pot fekkart, kuplungkart a cbf re, es menj azzal. Erre feleslegesen draga masik motor.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #122180 üzenetére
Sok esetben nem ilyen egyszeru, mert nem csak a labtarto er le sok motoron, foleg a regebbieken.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok