-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz canniball #32126 üzenetére
Ha még aktuális a kérdésed (ja bocs, nem is a tiéd, rossz helyre címeztem, Alienpapa-nak szól...):
Ha van "rendes" jogsid, és túrázni is akarsz a motorral, még véletlenül se vegyél 125-öst!
10-15 km/h-val kevesebbet megy utazóban tartósan, mint amennyi a a főútvonalak forgalmának ritmusa. Ha egyedül jársz mindig, akár - mentalitástól függően - egy 250-es már elég lehet, de ha utast is vinnél, akkor ez is kevés lesz. Szerintem...Én ezt nézegettem sokáig, de végül is nem váltok, marad a régi kis gép. (Persze, csak ha nem félsz az öreg, japán belpiacos épektől. Egy éve árulják, gondolom bőven lehet alkudni is az árából)
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
nagyúr
válasz canniball #32236 üzenetére
Mobilon spec nem működik. Háttérben letölti (adatforgalom),
viszont ha rányomok a "mentés" gombra, semmit nem csinál.
(Egy sima képmegosztó oldal alkalmasabb ilyen feladatra.)ON: ez az XT660 egész pofás, elfogadnám!
Nomen est omen.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
válasz canniball #32240 üzenetére
Miután eladtam a Viragot, úgy voltam vele, hogy a kövi motorom új lesz. Hát tényleg semmi választék abban a kategóriában. Az árak meg... A hozzánk hasonló elszántakon kívül senki nem választaná az időjárás viszontagságait egy autóval szemben ugyanazért a pénzért.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
csongi
veterán
válasz canniball #32232 üzenetére
Titkolni valom nincs a nevemmel kapcsolatban Bárki kérdezte eddig elarultam, a nic nevem pedig a becenevem .
De a kipifoghoz konkretan meg nem érkezett hozzászólásMa felhívtak a teloszervizbol, sajnos a Teleszkop szarat is caerelni kell .
De legalabb azt montda megcsinálják szeintem jovoheten megerkezik, úgy 45-be fog fájni nettoba -
válasz canniball #32274 üzenetére
Én a hazai forgalmazás miatt beszéltem jövő időben és akkor még a járulékos infrastruktúráról nem is beszéltünk. A Brammot követtem egy ideig [link].
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Ferdzsoo
addikt
válasz canniball #32287 üzenetére
Term. Igazad van nem csak az a lényeg, van sok más élvezeti értéke ezen kívül, de az egyik legfontosabb ez szerintem. De ezt embere is válogatja.
Symbian.: én úgy gondolom hogy azért kevesen lennének akik nem cserélnék le esetleg a jelenlegi gépeiket (50-60 Le-ről) egy izmosabbra ha mondjuk ajándékosztás lenne.
Akár csak 100-ra is. Én legalábbis nemsok kisseb motorostól hallottam még azt hogy neki ez bőven elég. Meg hogy nem akar nagyobbat. Ergo MINDENKI odavan az erőért. No off. Term.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Daywalker
addikt
válasz canniball #32338 üzenetére
Askew van nekem, asszem X9. Élesben (esés) még nem teszteltem. Kényelmes, de nekem az a bajom vele, hogy a lábfejtől a sípcsont felé húzódó redősen varrt rész anyaga repedezik - pedig valami puha anyagból van. Mondjuk most már 4 éves, de azért illene többet kibírnia. Ha jól látom, a gyártó is megszűnt, legalábbis már nincs meg a weboldala Következő csizmám biztosan Sidi lesz, ha egyszer lesz rá pénzem
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz canniball #32343 üzenetére
100K+??? A Sidi Vertigo Corsa, ami aztán elég a csúcsok csúcsa sportcsizmában is 100e alatt van itthon Talán valami alpinestars lehet 100 felett, de az már tényleg aztán...azért ez nem volt olyan olcsó, anno 40-45-ört kértek érte, ami 4-5 évvel ezelőtt is több pénz volt. Egyébként ezt leszámítva nagyon elégedett vagyok vele. Nagyon jó a talpa (nem csúszik) és nagyon durva esőket is kibírt beázás nélkül, legutóbb is csak a száránál folyt be a nadrágomról, pedig akkor igazi özönvíz volt. Ha így nézzük megérte az árát, bár én közel sem voltam hardcore user km-ek számát tekintve.
Mindegy, most Sidit vennék, akár használtan is...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
DigitXT
nagyúr
válasz canniball #32426 üzenetére
Szerintem itt a legtöbbünk hobbi/élmény-motoros.
Aki csak túrára veszi elő a gépet, meg versenypályára, az feltétlenül...De aki már melóba IS jár vele néha, mert gyorsabb mint a BKV és az
autó, utóbbinál még olcsóbb is (parkolási díj, stb.), az már nem csak,
vagy nem mindenkor csak az "élményt" keresi szvsz. Bár élménynek
sem utolsó. Néha, ha egy adott napon túl sok volt a "barom", akkor
szoktam mondani, hogy a negatív élmény is élmény. Vagy van erre
valami szabály, hogy max. B125, amit "autópótlónak" lehet használni?Nyilván kizárólag városban rohangálni elegendő az is. (De egy idő után
ha szóba kerül nagyobb távok megtétele, esetleg további élményfaktor,
vagy mondjuk "kényszerből" szórakoztató hobbi lesz, jöhet a nagyobb.
Az meg ugye városban lehet kompromisszumosabb. De hát ez van.)bogyo112: az is igaz. Neked pl. be sem kell indítanod a gépet, mikor
mész munkába. Azért az a nem semmi. Itt a nagyfaluban meg egy
BKV-s karika simán lehet 40-50 perc csak egy irányban. Ami autóval
20-30 lenne (járulékos költségekkel), motorral meg 10-20... Számít.
(Ja, és a BKV-n jellemzően tömeg van, és faszán terjed az influenza.)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Dexar007
veterán
válasz canniball #32463 üzenetére
Az am.Az mas kerdes,hogy az evek alatt megjelent egy par gagyi android utanzat - a tobbseguk szappantarto filing,arra sem erdemes,hogy a kezembe fogjam-
Meg mielott..Nem,nem hasznalok iPhone-t,de hasznaltam mar jo parat tobb napon keresztul -mig el nem adtam oket -[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
-
csongi
veterán
válasz canniball #32727 üzenetére
En nem varnek, egybol le engedem mikor meleg aztan szepen varok mig visszahul olajleereszto csavar nelkul. Mikor meleg akkor tuti lefojik minden.
Teasuti: Lehet jatszani a fekkel, es sikerult is megsiretnom az elso gumit, de ha mozgatnom kellett volna kormanyt vagy megcsuszik nem lett volna idom korigalni, egyszeruen nem marad ra ido
Szoval ha van ABS orulj es ha lehet olyat kell vallasztani[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz canniball #32850 üzenetére
Én azért letoltam egy kisebb karikát (persze nem szórakozásból - bár nem
volt kellemetlen élmény sem). Egy mókás jelenet volt. Két sportmotoros az
1-es úton beállt egymás mellé, s max. 50-60-nal mentek. Gondoltam, hogy
megelőzzem-e őket, aztán láttam, hogy beszélgetnek. Bejelentkeztem egy
gázfröccsel - szerencsére nem volt hosszú a "diszkussziójuk", így gyorsan
megtalálták a gázmarkolatot, és úgy otthagytak, mint a szart. (A két lábbal
integetés mondjuk nem tudom, mit jelent, remélem nem beszólást. Azért
egy vészvillogót toltam nekik, hogy jól van, rendben vagyunk, köszöntem...)Amúgy az a vicc jutott eszembe, amikor az előtte haladó két motoros közt
akart a vagány gyerek elhúzni (éjszaka), aztán kiderült, hogy teherautó volt.állva is alig szoktam érteni mit akar a másik...
Na ja, az meg egy másik - ősrégi - vicc a Váci úttal... Valahogy így szól:Egy motoros átkiabál a sisakja alól a másiknak a piros lámpánál:
- Szia! Hogy jutok el a Váci útra?
- Tessék? Nem értem!
- A VÁCI ÚTRA AKAROK MENNI!
- MENJÉL!Ui: piros lámpánál, alapjáraton még csak-csak, pláne felnyitható bukóval.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz canniball #32881 üzenetére
Miért ne lenne alkalmas?
A hatótávolsága miatt? Pár méteren belül működik. Két motoros alatt
azt értem, hogy két motoron ül két ember, nem utas / vezető felállásban.Szerk: a Bluetooth arra jó, hogy a headset a sisakban és a telefonod ne
legyen összedrótozva, de hogy egy 50 méterre haladó másik motorosra
nem tudsz Bluetooth-on rácsatlakozni, az hótziher. (Class 1-gyel talán.)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz canniball #32908 üzenetére
Én is olvastam anno, ebben se írják, hogy maga a Bluetooth szolgálna
a két készülék közötti kommunikációra, sőt külön kiemelik, hogy rövid
hatótávolságú szabvány. Tehát a telefonoddal kommunikál csak így a
kütyü, nem a másik kütyüvel... Mivel Nolan N103 sisakom van jó 2 éve,
nyilván nem most láttam először a bele való kommunikációs modult.Nem vettem meg, mert sokallom az árát, ahhoz képest, hogy mennyire
lenne kihasználva. Ellenben a beépíthető headset még jól jöhet. Onnan
1 db kábel rákötni a telóra, nem kell külön az akkuját töltögetni stb.
Bár ha megy a navigáció a kormányra, ahhoz már nem szívesen kötném
magam, lol. Szóval meggondolandó, hogy milyen kell, ha kell egyáltalán.
(Bőven elvagyok a fülemre mondott irányzékkal is, csak a füles zavar.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz canniball #32912 üzenetére
Ezekbe az InterComokba már tipikusan nem azt szokták csinálni,
hogy telefonálnak, hanem valami PMR szerű cuccal rádióznak pár
km-re: az egy túrázó társaságnak bőven elég. Ha meg bejövő hívás
van, arra ott a Bluetooth. Nekem néha lett volna erre szükségem...
(Mármint felvenni a bejövő hívást, menet közben.) Erre mondjuk az
MW600-am is elég lenne, csak körülményes lenne a sisakba rakni.
(Pláne jó helyre, hogy beszélni is lehessen, és ott is maradjon.)
Egyelőre így oldom meg: "Ha nem veszem fel, motoron vagyok!"Amúgy azon is gondolkodom, hogy ha csak GPS-re kell, úgy nem
kell a mikrofont beszerelni: nemt'om, mennyire zavaró a szád előtt.A GPS-t ha vizuálisan akarod követni, akkor nagyon JÓ helyre kell
felszerelned, mert iszonyat elvonja a figyelmed, ha nem így van, az
meg balesetveszélyes. Mondják, hogy a telefon is... Elég ha fejben
"máshol vagy", máris ki vagy téve a veszélynek. (Ellenberger biztos
kényelmesebb, akár félreállva is felvenni a hívást sisakban, mint az
egész hóbelevancot lebontani, a telefont előkaparni táskából stb.
Arról nem is beszélve, hogy meg sem hallom, ha hívás van. De ha
a headsetbe becsörög, akkor nem csak hallom, hanem akár azt is
tudom, ki hív (csengőhang): érdemes-e foglalkozni vele, vagy sem.)Mosquito34: látom körbejárta a témát. Én abból indultam ki, hogy
a headset még viszonylag occó. Bár most elég gyér a forint: volt
az 15K alatt is. Ha viszont van egy "natúr" headsetem, arra nekem
kell valamit rákötnöm... Célszerűen a telómat*, hiszen abban van a
GPS, meg azon jöhet a hívás. Persze, ha merül, akkor meg tölteni
kell, ami megoldható a szivargyújtóról - csak akkor meg jobb lenne
Bluetooth-on kapcsolódni, mint kábelen... Mennyit bírnak ki amúgy
ezek? Csak mert azt is töltögetni kell néha, külön odafigyelni rá stb.*: de itt tértem ki rá, hogy lehet az PMR is, ahogy Polemius is írta.
De ez csak akkor érdekes, ha nagy túrázó lennék - így inkább teló.
Ha meg InterCom, akkor N-Com-ot próbálnám. Tetszik amit írnak
róla, meg hogy belesimul a sisakba gyárilag kialakított helyébe. Jó,
ezért az árért csinálja is... (Az N103-ba olcsóbb, mint az N104-be.)Ui: az a két motoros, akik lelassítva kiabáltak át egymásnak, biztos
nem használtak headsetet, semmilyet. Ha lett volna nekik, nem kell
egymás felé fordulva, szinte már-már gesztikulálva beszélgetniük, s
a tempójuk sem lett volna (a főúton) indokolatlanul lassú eközben.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Integra
titán
válasz canniball #33743 üzenetére
elsőre alig hiszi el az ember, de ez egy az egyben a most futó panigale
csak egy tervező srác új ruhát álmodott rá. ha elfogadja a gyár, akkor akár limitált kiadásban piacra is fogják dobni. megértem, lenne keret én már lobogtatnám a shut up and take my money képet nekik emailben és rendelném
na meg persze a hátsó villában történő kipuffogó gáz elvezetését is megkell oldani hozzá. vagy az marad a jelenlegi megoldás, bár az a design rovására megy[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
longwild
aktív tag
válasz canniball #33791 üzenetére
Holnap reggel?
Melyikben voltal?
Obudara mennek a Vorosvari v milyen uton levohoz...
Szerk: ezt a derekmelegitot mikor szoktatok hasznalni? Nekem eleve hatul hosszitott fazonu kabatom van, nem erzem szukseget. De meggyozheto vagyok...
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
DigitXT
nagyúr
válasz canniball #33870 üzenetére
Most tkp. a motorjaitok átszámolt teljesítményét méregetitek? Ja bocs,
súlyozni kell a korával is, így nem triviális: Madison 5290 Ft, Maja 2530 FtFeree13: fura, nekem forint-fillérre hozza a kalkulátor mindkét motoromra.
Nem lehet, hogy csak az egyik csekket fizetted be? A másik ráér őszig.csongi: ez meg Hello Kitty. Bár nem értem: csak a csaj sisakján van. LOL.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
kcsa
veterán
válasz canniball #34041 üzenetére
Átverős a kép - ha jól emlékszem egy rövid szakaszt javítottak csak fel ennyire,a többi itt is káposzta jellegű (gyk.: folt hátán folt ). De tény hogy másfél éve nem jártam arra
Pomáz felől egész jó az út az egomi kereszteződésig, onnan már egy idő után jelentősen gyengébb (volt két éve) az út.
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
Integra
titán
válasz canniball #34099 üzenetére
azon a szakaszon teljesen jó a hungária aszfaltja. hogy ezt hogyan hozták össze..... sosem gyorsulok autókkal, vagy kergetőzöm, életveszélyes, különösen az autósok agresszivitása miatt. inkább lefékezek, menjen, következő lámpánál úgyis elmegyek a sorok között. tényleg kíváncsi lennék mi történt.
azt látom egyedül, hogy a bmw-t véletlenül sem sztereotíp férfi vezette..[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DigitXT
nagyúr
válasz canniball #34171 üzenetére
Talán az Origo Motorsuli lehetett: az elkerülhetetlen bukta?
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
doc
veterán
válasz canniball #34266 üzenetére
En mikor az irodaba megyek, kb. masfel-ket orat motorozok odafele, utana egesz nap abban a motoros nadragban ulok a gep elott, majd hazafele megint masfel-ket-ket es fel ora motoron, es meg soha nem jutott eszembe hogy kenyelmesebb lenne egy masik nadrag
Persze ez nem bo"r, hanem jo kis cordura turanaci.kcsa:
koszi, akkor nezek valami minoseginek tuno 500ml-es dobozt, az akkor tuti eleg[ Szerkesztve ]
-
doc
veterán
válasz canniball #34270 üzenetére
A motoros nadrágok zöme igen praktikus, amikor rendeltetésüknek megfelelően, egy kétkerekű nyergében ülve viselik őket, azonban, ha az út végén egy kávézóban kell pár órát eltölteni bennük, akkor már kényelmetlenné válhatnak."
en erre reflektaltam, nem konkretan farmerre
az en s*ggem nem szokott izzadni, igaz hogy nem is cigizek, akkor lehet hogy meg is van az ok
Amugy en tenyleg nem vettem eszre hogy jobban izzadnek a corduraban mint farmerban (sot, az alaoltozo miatt meg kevesbe jelent problemat). Persze ha az ember a tuzo napon alldogall akkor konnyen elkepzelheto hogy a farmer sokkal jobb, de en inkabb beallok az arnyekba ha lehet
-
válasz canniball #34266 üzenetére
Mint írtam ugyanazokat. Ugye itt sincs a 130EUR-ban benne a protektorok ára és csak a kritikus pontokon kerül bele erősítés. 100EUR-ért van most Mugen kevlár amiben van protektor is.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
válasz canniball #34275 üzenetére
Az is a kritikus helyeken van erősítve kevlárral, de ugye ott csak fogod leakasztod a méreted és van egy külön gatyád míg az átalakításhoz el kell juttatni az adott cégnek, ahol még várni is kell rá, az átalakítás egy egyébként passzentos nadrágnál nem biztos, hogy 100-as lesz.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen