-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xero
nagyúr
Ma volt szerencsem egy Mivv rendszeres Hornettel hazajonni parban egy autos(ketto motoros) talalkozorol. Te jo atya ur isten mekkorat szolt meg killerrel is.
Kell az a rendszer na...Viszont sikerult megallapitani, hogy hiaba erosebb a Hornet a 650R kicsit el tud tole nyulni, bar szerintem ez leginkabb a gyorsvalto miatt lehetett. Kicsit meglepett, hogy nem hagyott ott vegig a picsaba.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz
Methionyl #130693 üzenetére
Margit körútom mentem veletek szembe, eppen mentem Bajnara.
En kalimpaltam de legtobben le se szartak.
Bajna-Heregen kb 5-6 kort tudtam menni valamikor 7 korul egy sraccal tortent valami. Mire en odaertem mar ket auto es sok motoros allt ott. A srac maganal volt nem lattam serulest, megalltam megkerdezni segithetek-e de nem kellettem mar. Meg lementem Heregre es vissza de megint mar nem tudtam lemenni mert jott rendor mento es lezartak a bulit. Remelem meguszta egy kis ijedtseggel, sehol nem lattam roncsot es tenyleg nem tunt veszesnek. -
Xero
nagyúr
Na megvan a 4000. km is a vassal. Ezzel szepen tornazom fel a havi km atlagot. Most olyan 850km/honal jarok es nagy turak nem voltak.
-
Xero
nagyúr
Volt aki mar rendelt kozvetlenul a dainese.com-rol? Egesz jo akciok vannak es ramennek egy halos kabat es farmer kombora. Egy 10-essel lenne tobb a Bora air mint egy Mugen halos cucc es egy 20-assal olcsobb mint a Karasnaban szallitas pedig ingyenes...
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz
DonMedve #130833 üzenetére
183 centi 95kg ultem Suzuki VZ800/M800-on boven eleg volt (Egy pelda). Minden ami nem Rebel 500 az boven jo lesz.
Sulya teljesen vallalhato, az ereje pedig pont eleg cruiseolashoz.
szerk: Annyi hogy ott forward control volt, tehat nem lapon van a labad, hanem rendes labtarto de elol, hogy told a szelet. Ugy magasaknak talan meg jobb.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz
Methionyl #130867 üzenetére
Yup voltam es teljesen jo. Nem sietos, de nem is Cita tempo. Tipikus cruiseolos. Leo aki vezeti valami bazinagy Yamaha chopperrel jar, szoval nem is lesz gumi szelenek betorese.
Ahogy a vezeto Yamahajabol kovetkezik egyaltalan nem ciki massal jonni, sot. Van ott minden is. Tenyleg volt minden: Suzuki, Kawasaki, Honda, Yamaha, Ducati, BMW, Harley, Moto-Guzzi, KTM. Szoval minden.
Ha minden igaz szombaton en is megyek ha mar benne lesz a Bajna - Hereg is.[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #131164 üzenetére
Na most a Hungaroringen nem 102?
Erdekes ez az Euro5 dolog. CB650-nel pont azt olvasgattam, hogy sokkal kevesebb dologba lehet belenyulni mint a 4-nel hiaba ugyan az 99%-ban a vas. Igy talan kevesbe is lehet utanamenni egy kevesbe resztriktiv rendszernek. Persze ez engem nem fog erinteni az utcan is hasznalhato rendeszerrel, de mint erdekesseg meg ott van.
-
Xero
nagyúr
Ma masfel het utan megkergettem kicsit a paripat. Okosan a poros hideg gumival kutrol kifele gavaller modjara fordultam ki. A tractioncontrollal egyutt kozos erovel egy salakmotoros mozdulatsorral osszekapartuk a vasat, de nagyon megereztem, hogy volt laza 15 fok difi a levego homersekletben miota utoljara ultem rajta. Kellett vagy 3-4 km fekezgetve, hogy rendesen bemelegedjen a gumi. A vicc, hogy meg direkt ra is neztem a kuton a nyomasra, hogy minden tokeletes legyen erre keresztben kozlekedem egybol utana.
-
Xero
nagyúr
válasz
bacus #131273 üzenetére
Nalunk a hazban (angyalfold) kb folyamatosan van kiado udvari beallo es/vagy melygarazs hely, de elado sajna nagyon ritka. Az emberek tobbsege meg huzza a szajat, ha nem evi par ezrest fizet hanem havi 20-30-at. En meg szerencses vagyok, mert az auto udvari bealloja es a motor egyeni zart taroloja megall egyutt 25e alatt havonta.
Persze regebbi epuleteknel ilyesmivel nem szamolhat az ember es kb ordogi korbe kerul ha nem allando lakcime van egy 100 eves hazban. -
Xero
nagyúr
válasz
#56573440 #131324 üzenetére
Pont most mentem egy Angyalfold - Telki - Angyalfold kort. Haromnegyed 1-kor indultam tehat nem a legdurvabb meg. Autoval Google Maps 1.5 orat hazudott. A valosag valahol 2-2.5 ora kozott lehetett. Az utvonalon nem nagyon van turas, tehat az nem jatszik. Motorral kb 50 perc alatt jartam meg oda-vissza ugy, hogy sorok kozott csak csorogtam es nem nagyon huztam el a szarvat kemenyen sehol. Egyszeruen tul sok az auto. Erre a tavra bicaj nem opcio. Motor, de meg inkabb valami keskeny robogo a legjobb. Igaz valosagban sorok kozott azzal sem mennek jobban, cserebe varoson kivul nem haladna ugy.
Egyre jobban meregetem a tarolot, hogy beferne-e valami utos-vagos 250+-os motor/robogo utni-vagni telen is pluszban. -
Xero
nagyúr
Ma mentem egy gyors Budapest - Miskolc - Budapestet ugyintezesekkel. Miskolc kozeleben leszakadt kicsit az eg. Most volt eloszor, hogy a gyari Dunlopot erosebb esoben meghajtottam. Nos az egy dolog, hogy szarazon nem a legpontosabb fegyver, de esoben valami rohejes volt. Kb indulasnal mar harmad-negyed gazra elkezdett tancolni a segge es panikolt a TC. Nagyobb tempos kanyarban meg vandorolt szepen oldalra akar 1-1.5m-t is. Egy szo mint szaz a gyari szerelesu Dunlopok tovabbra sem a kedvenceim.
Cserebe kb 150-es atlagot futva siman megallt a fogyasztas 6.2 korul, ami rohejesen jo.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz
fattyu #131436 üzenetére
Customer facing poziban van szoval akar meg tudhatja is. Ha lesz sorozes bedobom mint tema.
A kerdes az, hogy Hatvanban csak autos motyokat csinalnak vagy ott megy a motoros is es ha motoros is akkor belenyul-e a customer vagy customizalnak-e? Na de majd kiderul.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz
zgospel #131583 üzenetére
En ezt anno unokatesomnal vegigasszisztaltam. Kezdodott GSX-R 600-al meg 2000-es evek elejen, aztan lett 1000 majd ujabb 1000 majd melle regebbi ezres teljesen palyara epitve. A vilag penzet el lehet ra kolteni. Anno csak ezert vett kulon egy furgont bele motor allvanyt, hogy hurcolhassa palyara a vasat.
Kicsit en is fosok, hogy belecsavarodok, de majd kimagyarazom itthon, hogy ez igy biztonsagosabb (ami spec igaz is).
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
Ma mentem egy Bajna - Hereget, igy csutortokon 3-5 kozott ketto motorossal talalkoztam osszesen ott.
Viszont valami nem kerek a gumimmal. Ma 3x is eljatszotta, hogy keresztbe rakta magat kigyorsitasnal. A dontes sosem volt extrem, gaz volt de azert a 64Nm nem szaggatja szet, a nyomasok rendben vannak, nem is volt hidegebb mint tavasszal es a gumi szele is csak minimalisan van morzsolodva. Kopasjelzo meg nagyon messze van, szoval nem igazan tudom hova tenni a dolgot. -
Xero
nagyúr
válasz
dellfanboy #131632 üzenetére
Tipitapiztam a gumit es kelloen meleg volt, mivel nekem is ez volt az elso gondolatom, bar 1.5-2 ora oda vissza Bajna - Heregezes utan ha meg hideg a gumi akkor vigyenek egy kukutyinba apacanak.
Normal es feher aszfalton is eljatszotta. Betudom annak, hogy tuti poros volt vagy mit tudom en mi. Kap meg 2-4000-et ez a gumi aztan ugyis megy a levesbe.
-
Xero
nagyúr
válasz
runner 125 #131634 üzenetére
Nem akarok igazat adni neki meg veletlenul sem, de pl EU5-os CB-nel pont issue az Akra rendszer. Meg nem is hoztak hozza utcait, de a palya verzio is necces, mivel a vezerles jobban le van zarva, kevesebb a mozgaster, a gyari beallitas pedig nem tud elegge utanamenni a nyitottabb rendszernek, igy tuti szegenyen fog jarni.
-
Xero
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #131640 üzenetére
Jaja full igaz.
En a sajat nyomorombol indulok ki. Meg a kat-os E jeles rendszernek sem tudnak rendesen utana menni az EU5-os verzioju CB650-nel. Az Akra es az SC is ezert var meg vele allitolag, mert csak szetbombaznak a blokkokat vele az emberek a jelenlegi szituban. Nem is szamitok ra, hogy kijonnek utcai rendszerekkel EU5-hoz. Bevallom nem astam meg bele magamat az ECU irasba, de kezd erni bennem a gondolat hogy dumpolom valahogyan es "unlockolom", hogy kelloen dus map-et kaphasson.
-
Xero
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #131643 üzenetére
A ride by wire spec itt pont nincs de minden mast fogtam. Most pedig megyek a sarokba sirni.
-
Xero
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #131645 üzenetére
Ez lehet a levego vezetes a kipufogoba? Egy olyanrol tudok, bar nem astam bele jobban magamat.
-
Xero
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #131647 üzenetére
-
Xero
nagyúr
válasz
bajnokpityu #131691 üzenetére
Tartalek tenyleg nem ebben van a legtobb, ebben Dodornak igaza van, viszont korrigalni tenyleg ugy lehet a leggyorsabban.
Ismeretlen szakaszon en sem tornazom annyit a gepen, de ertelem szeruen nem is megyek olyan tempot, hogy annyira indokolt lenne a logas.#131692
Geresics: Ha szukitened kell az ivet egy neutralis pozibol hirtelen, akkor sokkal nehezebb helyzetben vagy, hiszen ha akkor kezdesz el lefele tornazni a motor nem lesz olyan stabil, viszont ha mar lefele logsz es a motor relative fel van egyenesedve akkor siman csak lehuzod magadhoz. Ha neutralisban siman csak lejjebb dontod akkor a magas dolesi szog miatt pedig a tapadas elveszteset kockaztatod. Szerintem igy ertette a kolto.[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz
csongi #131777 üzenetére
Valoban 94 lo es 64Nm is el tudja rakni magat keresztbe ezt alairom tapasztalatbol, viszont elso kereket annyira nem emelgeti. Az elektronika kigyorsitasoknal a slip-nel panikol inkabb.
Viszont siman kimotorozhato lenne ketszer ennyi is ha rendesen motoroznek es jokor adnam ra a tuzet.
Mivel nem igy van, engem spec annyira nem erint.
-
Xero
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #131784 üzenetére
Ez teny
-
Xero
nagyúr
válasz
SPeti1984 #131844 üzenetére
Meg a Honda CB650R sem bir el igy ket utast, max ha az utas 40kg es a sofor meztelen.
Forgalmi szerint 168kg a max terhelhetosege, es ez a 650-es..
Ekkora tomeghez minimum 650-es, abbol is sor2 vagy v2, hogy a nyomatek ott legyen. Azert ekkora meretekkel nem gond a nagyobb motor sem, foleg ha 40 evesen esszel huzkodja a gazt. En mindenkeppen 650 es folotte nezegetnek fekezett habzasu vasakat.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
-
Xero
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #131885 üzenetére
Csori kis kuklopszom...
-
Xero
nagyúr
válasz
tboy93 #131893 üzenetére
Nekem kifejezetten bejon. Olyan a munkakorom, hogy nincs igazan utemterv. Ha olyanom van 1-2 hetig motorozgatok, netflixezem stb. Viszont ha olyanom van akkor ejfelkor is nekiallok tervezni, irogatni. Szoval nekem a valos teljes flexibilitas jobban fekszik.
Plusz van kulon dolgozoszoba, igy azert egyszerubb.Ettol fuggetlenul ha elmegy vegleg a covid, akkor azert heti 1x benezek kavezgatni szocializalodni.
-
Xero
nagyúr
válasz
tboy93 #131907 üzenetére
Papiron itt is 2 heti sprintek, de valojaban nem.
En architektkent funkcionalok igy inkabb csak kapom az otleteket, aztan valamikor kitalalom milyen formaban megvalosithato, majd ha a tobbi dev elakad vagy nem ert valamit, akkor magyarazok, illetve bug huntolok neha. Szoval szerencsere lazabb a dolog.
-
Xero
nagyúr
Napi tanulasg es egyben a szezon aldozata:
Csak akkor maradnak a dolgok a combtaskaban, ha be is zipzarozod.
Mai karika alatt en ezt nem kovettem igy kb 130-nal ereztem egy koppanast a combomon majd szolt az intercom hogy lecsatlakozott.Gyors megallas, fordulas ott volt az ut kozepen a magan telefonom…
Minusz egy tok, minusz egy hatlap, minusz egy uvegfolia. Olcson megusztam, tokban csak a kamera korul latszik szoval pont letojom.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok