- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Kaliforniában sem kell okostelefon az iskolákba
- Bocsánatot kértek a globális leállást okozó szoftverhibáért
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AliExpress tapasztalatok
- Rendszergazda topic
- DIGI internet
- Ubuntu Linux
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Banggood
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
canniball
nagyúr
válasz Somatom #118278 üzenetére
Nem is úgy gondoltam, hogy most azonnal a két szép szememért málházd fel a gépet.
De így már érthető/elképzelhető a dolog. Nekem (és a legtöbbünknek) a hátsó ülés sem ekkora, illetve mögötte sincs semmi ami alátámasztaná a táskát, ezért volt fura hogy hosszában, de így már zöld.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
csongi
veterán
válasz Somatom #118336 üzenetére
Elektromos áram előállítására több alternatív mód van, és több irányú kutatás van.
Az üzemanyagot finomítani és kitermelni nagyon kevesek kiváltságossága.
Mivel ez a felállás, ezért innen fúj a szél.
A többi történelem és a jövő is azzá válik.
Nem a technikai megoldások a kérdésesek jelen időben. A nagy fejtörés ezeknek a megsápolása és az állandó Adóbevételeket, hogy lehet pótolni?
Ennek kitalálása finomítása és bevezetése van folyamatba. Szerintem. -
#31733248
törölt tag
válasz Somatom #118333 üzenetére
"Én az egy millát nem értem."
Én sem. A vállalkozások valószínűleg jobban tudják, mi kell nekik...
"Jelenleg szerencsére nem sok ilyen jármű van, de ha hirtelen mindenki elkezdené vásárolni akkor megújjuló energiával képtelenség lenne tölteni őket így valami káros erőművel kellene kipótolni a hiányt."
A megújulók közül a nap az egyetlen, hazai viszonyok között számottevő, de azzal meg az a gond, hogy nem akkor termel, amikor tölteni kéne. Paks új blokkjai jól jönnek majd. Éjszaka is környezetkímélő üzemmódban termelnek, amikor nincs olyan nagy áramfogyasztás, de alkalmas az idő az akkuk töltésére (mert nem használják őket).
-
Chris0321
addikt
válasz Somatom #118336 üzenetére
Mivel nem ez a fórum témája, nagyon nem akartam kifejteni az áram problémásabb oldalát.
csongi: Ott van pl. a hidrogén hajtás mint alternatíva, plusz fejlesztenek egy mesterséges üzemanyagot is tehát van más lehetőség az áramon kívül is.
Econ: Az atom az egyik legkárosabb áram előállítási mód mivel a használt rudakat elég sokáig nagy biztonságú helyen kell tárolni különben komoly sugárzás kerül a környezetbe. Plusz Paks hűtésével is gond lehet majd, hisz egyre melegebbek a nyarak és így kevesebb víz lesz a dunában amivel ezt meg lehetne oldani.
[ Szerkesztve ]
-
pakfong
tag
válasz Somatom #118508 üzenetére
Igazi kezdő motor a CB900C .
Ennél már csak az a jobb, amikor vmi váltókar szerűség áll ki a blokkból, aztán azzal kell váltogatni .
De ha jól emlékszem az sem törvényszerű, hogy minden motoron a bal lábnál kell lennie a váltókarnak.A fórumon ha nem reagálok a kérdésedre, írj pm-t. | Königssee: https://www.youtube.com/watch?v=vjuWUe6Rz6s
-
pakfong
tag
válasz Somatom #118521 üzenetére
Ezt a kezdő motor témát szerintem ne kezdjük el megint. Ahány ház, annyi szokás.
A viszonylag új motorok közt is vannak olyanok, amiken át lehet fordítani a váltót. Mármint nem csak egyszerűen a váltókart . Így az 1. fent, a többi lent lesz. Mint pl itt: [link]
A fórumon ha nem reagálok a kérdésedre, írj pm-t. | Königssee: https://www.youtube.com/watch?v=vjuWUe6Rz6s
-
veterán
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Somatom #118574 üzenetére
Mert pályán nem fogsz megtanulni biztonságosan közúton motorozni és közúton sem fogod tudni megtanulni hogyan kell pályán motorozni.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
yodamastah
őstag
-
-
duni84
aktív tag
válasz Somatom #118574 üzenetére
épp ez a lényege: kicsit több vagy inkább "másféle" adrenalin tölti el az embert, mert azért valljuk be, hogy aki gazdasági megfontolásból pattan 2 kerékre, az robogózik, aki viszont élvezi is a folyamatos veszélyhelyzetet, az nagymotorra ül (pl épp a kanyargós részekre, hogy ne csak bámészkodni kelljen). a pályán tényleg szinte a hygge érzés fogja el az embert, míg közúton legalább rákényszeríti az összes idegszálát, hogy ügyeljen a túlélésre (főleg, ha döngetni megy). kicsit olyan ez, mint amikor a tökéletes életét élő ember elmegy kurvázni, mert élvezi, hogy biztonságos az élete és nem a túlélésért kell küzdenie, de azért szüksége van egy kis veszélyre, amit ő maga kontrollál, azaz garantáltan nem fog bekopogtatni az ajtón, amíg vacsorázik otthon a családdal. na meg ahogy írták: korlátozott a pályanapok száma, drága, messze van, nem lehet csak úgy eldönteni egyik percről a másikra, hogy akkor most elmegyek egyet körözni + kiábrándító, amikor labor körülmények között, ahol nincs mire fogni simán körbemotoroz egy 20 éves nyikhaj a gs500-assal, miközben te már a határaidat feszegeted a panigale 1299-eseden
#metszéspontok
-
duni84
aktív tag
válasz Somatom #118589 üzenetére
ha megtörténik a baj, akkor tényleg ez a legjobb, amit tehetsz. megvárod a kempingszékben a helyszínelőket. mondjuk remélem, hogy ez a hozzáállás csak az internet népének szól vagy csak simán rossz napod van.
ha motorral vagy és valaki szemből elkaszál, akkor ez bizony benne volt a pakliban. épp erről írtam, hogy alapvetően az téged is rákényszerít, hogy az ilyenre számíts és így nagyobb eséllyel védd ki. klasszik mondatnem csak netes kamu bölcsesség, hogy azután érzed magad a legjobban, amikor majdnem meghaltál (tényleg így van, a többi a közelébe sem ér)#metszéspontok
-
duni84
aktív tag
válasz Somatom #118614 üzenetére
ennyire bonyolultan írom le? NEM azt írtam, hogy az rendben van, hogy kiüti egy barom alólam a motort, hanem azt, hogy AZ is benne van a pakliban. ahogy egy alvó kamionos, egy vak öregasszony, egy őzike, elszabadult labrador, autópálya szembe oldaláról átrepülő gumi, rám szakadó faág, bármi. ez mind mind benne van a pakliban, amikor elindul az ember. miért és mikor gondoltátok azt, hogy szerintem ez rendben van? atyaég. ezek szerint tényleg nem rossz nap, hanem az elejétől kezdve két különböző dologról beszélünk.
#metszéspontok
-
veterán
válasz Somatom #118624 üzenetére
Én is tudom, hogy lehetne tenni ellene Sőt, mindenki tudja. De!
Tök jól mondod, mi kellenne hozzá. Csak van egy aprócska gond, mégpedig az, hogy nincs rendőri állomány, nincs megfelelő létszám. Fogynak! Na nem derékban
Ahol lakom, város, tavaly óta 40 fővel kevesebb a rendőr. Baleseti helyszínhez már bivalybasznádról jönnek ki, órák múlva, ami tavalyig bezárólag nem így volt.Szóval tudom miről beszélsz csak sajnos jelen pillanatban nem megvalósítható. Csupán “pici” dolgok hiányoznak hozzá országos szinten.
Hülyék meg mindig is lesznek, ez ellen a rendőr, trafipax, stb.nem véd meg, elhiheted
[ Szerkesztve ]
HARLEY-DAVIDSON
-
veterán
-
mokus1
addikt
válasz Somatom #118630 üzenetére
Az még több bevételt produkál ha kocsiból trafiznak és nem egy szabályszegés után állítanak meg hanem hagynak, hogy csinálj többet is, számomra ez egy kicsit visszataszító, ha valakit szabályszegésen kapnak állítsák már meg egyből és büntessék ha kell. Elég gondolni arra a robogósra aki néhány piroson átment, mire megállították. Gyönyörű lett volna ha mondjuk a 3. pirosánál valaki elüti. ( remélem azt is nagy arccal kitette volna a rendőrség, pedig ugye megtudták volna előzni) Azt már meg sem említem, hogy rengeteg videó van ahol gyakorlatilag látszik, hogy a mögötte a rendőr is megy át a piros lámpán, záróvonalon és követi és rögzíti a szabályszegéseket, de a megkülönböztető jelzés láthatóan nem megy, tehát ő is szabályt szeg.
Remélem értitek mi a problémám. -
etnies
senior tag
válasz Somatom #118642 üzenetére
Mesélj még nekem a rutinos motorozásról (350.000 km motoron) és a városi motorozásról (kb 150.000 km, mint futár).
Tudod, én a gondolkodásban és előrelátásban hiszek és két városi balesetem volt: fellökték hátulról illetve gondolkodás nélkül átszaladtak az úton az érkező buszhoz.
A nyitott dob non-stop zajszennyez, balesetet megelőzni pedig ott a duda, az agyad és a szemed.
Az az igazság, hogy nektek tetszik a motor hangja és ehhez gyártotok különböző (rendkívül vicces) ideológiákat. Valahogy a hangos motorosokon soha nem látok láthatósági öltözetet, annyira azért mégsem félnek :DPersu, legalább te nem maszatolsz. "Egy motor ha arrol szol, hogy halk legyen, nulla erzelemmel, akkor inkabb eladnam, es full elektromos autot vennek, mert azzal nem azok meg"
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Geresics
addikt
válasz Somatom #118728 üzenetére
Jah, annak könnyű, aki ért hozzá!
Jó volna 15-re kötni, de lövésem sincs, hogy melyik motornál hol találok ilyet, és azt meg pláne nem tudom, hogy az a vezeték mit bírna még el plusz terhelésként, ezért inkább marad a hagyományos 30-as megoldás nálam*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Somatom #118747 üzenetére
"Nagyon kicsi a felület, amin átviszi az áramot."
Márpedig a melegedés a felület csökkenésével arányosan négyzetesen emelkedik.(#118743) julius75
Villanyszerelői végzettséget jelen pillanatban két úton szerezhetsz. Nappali tagozatos szakiskolai tanulóként, vagy tanfolyamon. Szerinted dolgozó ember melyikre fog menni?
Amúgy abban (sajnos) végtelenül igazad van, hogy az itt végzettek tudása pontosan annyi, mint ha valaki megcsinálja az A-s jogsit. Kap egy jogosítványt, amivel végezheti a tevékenységet, de tudást már nem feltétlenül, gyakorlatot meg aztán végképp nem. A tanfolyam során konkrétan minden tanárt ki kellett időnként javítanom. Aztán szóltak, hogy a múltkori vizsgán is volt egy villamosmérnök, aki okoskodott, és 43 percig szopatták, így inkább úgy döntöttem, hogy én sem szólok többet(#118748) csongi
Mikor még a Multi Alarmnál dolgoztam, és belekóstoltam a GPS részlegbe is, ott konkrétan én ellenőriztem a komplett Strabag üzemanyag lopásait. Mi ott kapacitív pálcákat használtunk, amik természetesen minden járműhöz egyedileg lettek kalibrálva, így azonnal, és pontosan tudtam, hogy mikor mi történt. Kaptam is pár nem túl kedves szót dolgozóktól
De a legviccesebb az volt, hogy egy másik vállalkozásnál szóltam a tulajnak, hogy épp most tűnt el 40l gázolaj a kamionjából. 10 perc múlva látom, megemelkedik a szint. Hívom a tulajt, hogy bocsi, valószínűleg rohadtul ferdén állt a kocsi, mert újra belekerült. Erre mondja, hogy nem, csak felhívta a sofőrt, hogy ha nem kerül vissza bele az üzemanyag, akkor csúnyán megjárja, így dolgozó már öntötte is vissza a kannából*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
zolee5016
őstag
válasz Somatom #118760 üzenetére
akkor te is benzingőzön szocializálódtál....Nekem a csúcsépítésem egy 3 kerekű volt.Szétvágott Komar váz(ülésnél levágva) simon sr 51 es első villa+ kerék.Aztán hátul 2db 6206 os csapágyház,ezen merev tengely rajta 2db Robi 55 járókerék, star blokkal a cucc....Csepel csepptank,tacskó kormány...
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Somatom #118928 üzenetére
Túrán nem is fogják elvinni.
Nagyon sokat kifigyelnek, ha túrán vagy nincs mit kifigyelniük, mert nem rendszeresen vagy egy helyen.
Számtalan helyen jártam túrázva magam is, ettől soha nem tartottam, és soha senkitől nem hallottam még esetet hogy elvitték volna[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Geresics
addikt
válasz Somatom #119236 üzenetére
Szerintem egy tök felesleges dolog, ami nélkül boldogan lehet élni.
Viszont kipróbáltam pár éve egy R1200GS-en, és piszok jó móka, és menet közben a hangja is irtó jó, nagyon tetszik! Tudod, motor nélkül is lehet élni, de ha valaki egyszer rákapott...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
veze
őstag
válasz Somatom #119285 üzenetére
sokszor van ilyen szerintem. hogy nem közlekedési helyzetben fexik el egy motor. hanem otthon a garázsban /udvaron b@lfaszsag miatt, amit ha jobban figyel az ember elkerülhető lett volna. Én is jártam már így. pl. egyszer a garazsban annyira közel toltam a másikhoz párhuzamosan, hogy nem tudtam felegyenesítani úgy, hogy az oldalsztendert lenyissam ( tele volt már a garazs éppen annyi hely volna még . Ugy gondoltam hogy fogom a farat , kicsit a térdemre billentve elkönnyül a hátulja és 10centit magam felé huzom, ez épp elég lesz ahhoz hogy lenyissam az oldalsztendert. Na ez nem jött össze
szépen rám dőlt 45 fokban , közben a oldalra még közelebb csuszott a másikhoz. már felállítani sem tudtam . tarthattam volna ugy 45 fokban amig valaki haza nem ér és segít. de mivel ez órák mulva lett volna, szépen leengedtem az oldalára
A bukocső meg a kormányvég megtartotta , így baja nem lett. Kocsival előrébb álltam a másikat is előrébb tettem és így már lett annyi hely hogy felállítsam
máskor télen kitoltam az utcára gyökkető-5 sebességgel, ( ez a másik volt épp) rágurult az első kerék valami ónoseső-tükörjégre, ami akkoresett előtte, de olyan szerencsétlenül ,. hogy azonnal kiment oldalra az eleje és megdőlt felém. Mivel kb egymásba kapaszkodva maradtunk talpon előtte is, hát ezt is elengedtem le Ott feküdt az oldalán a garazsbejáróban az autcán. ott hagytam.. Szomszéd biztos csodálkozott, hogy kicsit furcsán parkoltatom, máskor is ott áll , de a kerekén. Bementem szoltam egy csaladtagnak hogy segítsen , ne egyedül szerencsétlenkedjek.
Megvolt mire vissza kimentünk, nem lopta el senki , pedig le sem volt zárva
ott feküdt ugyanugy[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Somatom #119330 üzenetére
Ezt a tart a menetszel hulyeseget ki talalta ki? 130 felett bujsz a plexi moge mert levisz a szel. Meg hangos is.
Sportmotoron ugy kell ulni hogy a csuklodon nincs suly. Tartod magad combbal hattal. Kormanyt sosem terhelni. Legyen az versenypalya lapon a kanyarban, vagy a dugoban a kocsik kozt. Ha jol csinalod nem faj 700km utan se semmi. Faraszto az biztos. Nem puhanyoknak valo.
-
runner 125
nagyúr
válasz Somatom #119353 üzenetére
What?! Ugye ez csak írónia? Véletlen egykerék?
Azért rakja vissza kb 2 -be, amikor előzni készül? Ne viccelj már. Ez tök egyértelmű arcozás volt, direkt húzta fel az elejét előzésnél.
bajnokpityu
Biztos vagyok benne, h ő nem szándékosan várta meg a záróvonal végét. A piros XC60 lószállítóval pont akkor ment el mellettük, tehát korábban nem tudott volna előzni. De utána rögtön ment is. Ha az nem jön szembe, hamarabb megy, a záróvonalon át. Ide a rozsdás bökőt!
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Somatom #119355 üzenetére
Direkt hát.
Ez magyaráztam az elején is. Az első videója alapján minden negatív feltételzést bebizonyított az ember a mai balesetével.
Ezért sem értettem, h mi szorul magyarázatra bajnokpityu felé."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Chris0321
addikt
válasz Somatom #119368 üzenetére
Kolléganőm autóval állt a balra kanyarodó sávban (záróvonal meg minden ami ilyenkor kell) , majd elkezdett kanyarodni mikor is kanyarodni kezdett összeütközött egy mögüle érkező és őt balról előző autóval. Igen, a kanyarodó sávot előzte valaki. Őt is hibásnak találták mert nem győződött még róla, hogy nem előzi senki! Mikor elmondta, azt hittem dobok egy hátast!
[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
válasz Somatom #119437 üzenetére
A bélés kimosható, a többi része fertőtleníthető, nem is ezzel van a baj leginkább, hanem hogy szemre nem biztos hogy megállapítható hogy estek-e már benne. Meg legtöbbször ilyen tizenéves sisakokat árulnak, fene tudja mennyit és hogyan használták, mennyire degradálódtak az anyagok.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- PlayStation 5
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Nők, nőügyek (18+)
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- LEGO klub
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Ilyen specifikációkkal érkezhet a 2025-ös ThinkPhone
- Kaliforniában sem kell okostelefon az iskolákba
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen