-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #22448 üzenetére
ilyenkor sztem csak linkeljuk a vonatkozo hozzaszolast. sot, lehetoleg a valaszokat is.
Tuzi -> persu
mondjuk nem mai a temaen meg azt szoktam ilyenkor mindig elmondani h 10w40-es valvolinnel ment mindket fzr1000 minden problema nelkul, mar tobbtizezer km-t csere elott 500-1000km-rel viszont gyakrabban jott elo vele a tipikus yamahas olajszint-lampa effekt hosszutavu lenduletes utazaskor, akkor is ha boven a minimum felett volt az olajszint. igaz, egyszer volt az fzr-ben 20w50 is, amikor meg elhittem h azt nem fogja megenni horvaciaban. megette.
-
#25954560
törölt tag
-
#25954560
törölt tag
vaaaaa, ha bukot kene vennem
Shark RAW Soyuz -
#25954560
törölt tag
reszecskefizikai kerdes:
kockasra kopott hatsoguma.
elkepzelheto-e h a hianyzo anyag miatt kanyarban is maskepp viselkedik (pl lapon) vagy nem, mert a rendesen mindenhol kopott guma is jol kell kanyarodjon?
hatter: utcan nem erzek kulonbseget. palyan nem voltam vele soha. bt016. -
#25954560
törölt tag
aszittem csak a kezdo harcmuveszeknek van ekkora arca
de hogy on is legyen:
egyelore a pilot road 3 bejon. az elso 100km csak ovatos volt, de pontosabban kovetem vele a kanyar ivet, melo nelkul. mintha az uthibakat is jobban viselne, de ez a 120/60->120/70 valtas miatt is lehet. a conti roadsmart ami elol volt hajlamos volt kicsit berazni hossziranyu uthibakon, ez siman abszolvalja.[ Szerkesztve ]
-
#25954560
törölt tag
nem.
max nyilegyenes uton, forgalom nelkul. es akkor is csak biccentek.
amiota latom az ifju titanokat h inkabb integetnek, mint a motorra meg a forgalomra figyelnenek, azota inkabb nem koszonok es nem is batoritok erre senkit.
viszont megallok ha lerohadt motort latok az ut szelen es megkerdezem h tudok-e segiteni. -
#25954560
törölt tag
válasz csongi #22895 üzenetére
pont erre jo, ahogy irta persu is. hosszabb elettartam. ami olyan esetekben johet nagyonnagyon jol, amikor a gyertyacsere feler egy tokonszurassal (nehez hozzaferni es akkor is csak speci kulcssal lehet). en is ereztem javulast, mikor lecsereltem a sima gyertyat iridiumosra, de ezt leginkabb annak tulajdonitom h a regi gyertyak mar elmentek 25k km-t, reg cseresek voltak.
-
#25954560
törölt tag
na. van 500km-em a pilot road 3-ban. hat... azert erezni a fejlodest. nem fair az osszehasonlitas, mert a conti attack-ok az ezreseken voltak, de a pr3-at jobbnak erzem a viharmacskan. csodaszepen kanyarodik, gyakorlatilag rafektetem az ivre es utana semmi dolgom nincs vele. fekezeskor gyonyoruen tolja lefele az orrat, sokkal nagyobbakat lehet vele fekezni erzesre. kanyarban is sokkal engedekenyebb, ha megis fekezek vagy valtok. szoval nagyon kenyelmes es joindulatu guma. egy kicsit hianyoznak az elozoek, mert olyan, mintha kicsit elvenne a motorozasbol magatol csinal mindent, nekem nem kell annyit gepeszkednem kozuton. ha viszonylag sokat elmegy es meg az elete vege fele is fogja tudni ezeket, akkor nagyon elegedett leszek vele. vizes teszt majd osztol
-
#25954560
törölt tag
válasz fattyu #22918 üzenetére
ha elhisszuk h a motorkopas 90%-a hideginditaskor keletkezik es egyikunk sem huzza neki hidegen, akkor szinte tokmindegy hogyan melegitjuk a motorokat leginkabb kornyezetvedelmi es esetleg gazdasagossagi megfontolas a tobbi.
egyebkent en is beroffentem, buko fel, kesztyu fel es uzsgyi. kis terheles, kozepes fordulat. -
#25954560
törölt tag
válasz fattyu #22926 üzenetére
eddig az osszes motorom karbis volt, manualis szivatoval. en is mindig a meg hasznalhato legkisebb szivatoval probalok menni es menetkozben folyamatosan tolom vissza (pl lampaknal, ahol nagyon jol hallani es erezni h mit csinal gazra).
es en egy okos informatikus vagyok -
#25954560
törölt tag
válasz Szakbarbár #23022 üzenetére
szerintem ha osszerakod egy vadiujjal, rogton latszani fog h mennyire nem gyari mar (vagy a fenykepezo torzit). aranyaiban sztem nem erdemes ezen sporolni, csereld a lanccal egyutt. a fogaskerekkel egyutt kopjon a lanc, ha jol emlexem egy kopottabb fogaskerek kepes felgyorsitani a lanc elhasznalodasat is.
-
#25954560
törölt tag
elfogyotta, elfogyotta elsofekem betetcsere. ez az ingazas megviseli a motort nagyon
-
#25954560
törölt tag
válasz yodamastah #23530 üzenetére
es fektavon (felegyenesedve) nem lesz hatranya?
-
#25954560
törölt tag
válasz yodamastah #23532 üzenetére
igy ertem -
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #23839 üzenetére
arrol mar nem is beszelve h nem kizart h ezert van pl yamaha olaj, mert esetleg az o blokkjaikhoz tudtak igazitani adalekolassal ugy, ahogy a gyarto szerint az a legjobb kompromisszum. illetve autoknal ha ott figyel a turbo, az eleve igenyel(het) mas olajat, mivel az olyasmi terheles, ami atmoszferikus motoroknal nem jelentkezik, tehat magaban osszehasonlitani ket olajat ezert is nem feltetlenul szerencses.
-
#25954560
törölt tag
válasz TommyGun #23900 üzenetére
nevezz vaskalaposnak, de sztem a cordurara nagyon jo alternativa a bor
raadasul en bornadrag helyett sokaig chaps-ban nyomtam (csippendelso ) es nagyon kenyelmes, praktikus. hatranya h nincs benne protektor, azt magadnak kell megoldani. de egy bo cordura nadrag folyton eltancolo sajat terdvedoje is annyit er, mint halottnak a beontes. egy bordzsekit meg sztem ugyanaddig tart nagyjabol felvenni, mint egy cordurat. -
#25954560
törölt tag
-
#25954560
törölt tag
válasz fattyu #23933 üzenetére
szerintem meg nem, ezert irtam. nem csinaltam csuszastesztet egyikben sem, de fogdostam kezben oket, mert en is cipot akartam. ez volt a velemenyem az anyagarol. nem gondolom erosebbnek egy jo bakancsnal. az egesz nagyon konnyu, csak a boka es a labujj kornyeke van erositve. ahogy a munkavedelmi bakancsok is.
raadasul a rivjuk alapjan vizes aszfalton (foleg utburkolati jeleken) hajlamos csuszni. tovabba mivel ennyire konnyu anyagbol csinaltak nem nagyon gyengitettek szellozessel. ahol a valtohoz egy normalis motoroscsizma meg van erositve, ez nincs. ha kemeny a valtod, nem fogod szeretni.
szoval kenyelmes es jol nez ki. ennyi.[ Szerkesztve ]
-
#25954560
törölt tag
válasz zsolt19900 #23938 üzenetére
pl spritmonitor.de?
-
#25954560
törölt tag
válasz canniball #24362 üzenetére
azonos allapotot alapulveve vedd azt, amelyiknek nagyobb a melle
az svosdikiforrott, nincs tul sok ismert hibaja, nyugodtan veheted azt is. talan meg itt is van/volt par embernek. kicsivel talan egyenibb stilusa van, mint egy cb500-nak. talan fejidomoson erdemes gondolkodni. -
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #24357 üzenetére
kar, hogy az ace nem sportmotor, kulonben most itt haborognek neked
2000-es es par eve meg eleg popec allapotban volt a harakolos hangu kuplungot leszamitva -
#25954560
törölt tag
válasz canniball #24401 üzenetére
az a baj h _te_ fogsz motorozni, nem a tobbiek. nagyon egyeniseg kerdese h ki mit szeret, a csordaszellem meg a balvanyimadat ami miatt max azt fogod venni, amit valaki javasol.
_neked_ kene kiprobalnod ezeket a mocikat. es azok a hatarozott elkepzelesek h a hasalos kenyelmetlen meg a 240 sose, stb, altalaban szepen lassan megdolnek.
hidd el, ha jol ulsz a hasaloson, nagyon kenyelmes. ha pedig mar mentel ketszazzal, akkor szeretnel 240-nel is annyi csak a kulonbseg h a 240 utan kicsivel tovabb remeg majd a labad
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Gmail
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Óvodások homokozója
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mindent a StreamSharkról!
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- iPhone topik
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Az éj sötét és tele van Xiaomi 14T-vel
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen