-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
stifi
senior tag
válasz yodamastah #10631 üzenetére
sajna nem állítható a lábtartó, így néha leér a lábam (spiccen van)..
ez visszavezethető arra hogy ilyenkor nem jól tartom, mert következő körben odafigyelek erre és akkor már nincs ilyen gond.
bár ugye nincs 2 egyforma kör, szóval nem egyértelmű ilyenkor sem hogy előtte csináltam szarul, vagy utána csináltam jól?Nincs időm kedvesnek lenni!
-
ALI_G
veterán
válasz yodamastah #10629 üzenetére
-
tutis
őstag
válasz yodamastah #10650 üzenetére
Ennek az [utánzatát] lehet kapni 20 körül is..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #10650 üzenetére
nah ezaz! A formának is van ilyenje, és az jó áron is van. totál vállalható.
Explosión de dos tiempos
-
boogie84
veterán
válasz yodamastah #10650 üzenetére
Ez kb arra jó h a lábfejedről ne jöjjön le a bőr, és a körmöd megmaradjon.
Csizma helyett sztem tökmind1 h kondi cipő, vagy ez.
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
boogie84
veterán
válasz yodamastah #10678 üzenetére
Kiforgatod a szavaimat. Sztem egy normális bőrruha + csizma, ergo egy jó öltözék hatásosabb!
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Integra
titán
válasz yodamastah #10683 üzenetére
de, azért egy valamire jó az, beleégni a zember húsába zakónál
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz yodamastah #10685 üzenetére
hehe, én nem azért mondtam, csak úgy adta magát
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
boogie84
veterán
válasz yodamastah #10683 üzenetére
Nyilván ha nem úgy öltözik fel az ember, akkor nem dönti le tükörig a motort, és sokkal óvatosabban közlekedik. Ennek ellenére természetesen a baj bekövetkezhet, de akkor is óvatosabban megy, legalábbis az okos ember.
Magamból kiindulva.(#10684) Integra:
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Djuree
félisten
válasz yodamastah #10704 üzenetére
ki volt állítva a millenárisban régebben, pár éve, talán 3-4 éve, ott próbáltam, elég komolyan meg volt csinálva, meg egész élethűnek tűnt. el tudom képzelni hogy a valóságban is olyasmi lehet, megizzadtam az alatt a 15 perc alatt
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Integra
titán
válasz yodamastah #10715 üzenetére
lehúzás, ez semmi más.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
TayRol
veterán
válasz yodamastah #10760 üzenetére
lehet, csak ott kell hagyni az árát.
-
TayRol
veterán
válasz yodamastah #10762 üzenetére
mármint letétben. akkor mehetsz bármelyik bukóban bármelyik boltban. lagalabbis a sohaj, arai, schubi boltokban Pesten tuti.
-
TayRol
veterán
válasz yodamastah #10781 üzenetére
hehe.
-
boogie84
veterán
válasz yodamastah #10781 üzenetére
Annyi a hiba a kommentben, h ő nem fordul!
(#10746) vendingo : Mik a tapasztalatok?
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
boogie84
veterán
válasz yodamastah #10827 üzenetére
Ezért hajlok inkább a michelin felé, mert pályára véletlenül ha fel fogok menni.
Közelből nincs senki aki eljönne velem. Csak azért mennék fel h leszedjem a paracsíkokat a gumikról. Nem köridőt dönteni. Egy kis tapasztalatot gyűjteni. Nem az utcán akarom úgy h ha beparázom és áttévedek a másik sávba ott meg jön a szembe forgalom. Na ezt nem.
Miből áll egy karburátorszinkronizálás? Tudja e valaki? Csak anyi h a karbik a megfelelő mennyiségű benyát engedjenek át, a megfelelő időben? Ezt hogy csinálják?
(#10826) persuader: Úgy tudom h most már az első is 2 rétegből áll.
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
KubanitoS
veterán
válasz yodamastah #10842 üzenetére
Nagyon jó videó, ennél több nem is kell, köszönöm! Igazából csak az a furcsa, hogy én tutira abba az irányba fordítottam a kormányt + döntöttem a motort, amerre menni akartam. Nem is emlékszem, hogy tudatosan az ellentétes irányba kormányoztam volna... Ezek szerint akkor mégis.
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
#25954560
törölt tag
válasz yodamastah #10842 üzenetére
mindig is idegzsabat kaptam az 'ellenkormanyzas' elnevezestol valszeg azert, mert auton ha megindul a feneke valamerre, akkor muszaj dolgozni jol lathatoan a kormannyal es a kormanyzott kerekkel. itt viszont latni nem is lehet szinte soha, max kimerni a valtoztatasokat. inkabb ellentartas v ilyesmi lenne a helyes elnevezes. de nyelveszkedni van masik topik
ha mar ennyire belemegyunk kiegeszitenem azzal h a labtarto terhelesevel is hozza tudunk jarulni a ledonteshez. bar lehet h ez is olyan, mint a hatso fek hasznalata: valaki mellozi.
jah, es lovak forditasanal is mukodik -
doc
veterán
válasz yodamastah #10842 üzenetére
olvasd mar el mire valaszolsz
szo szerint pontosan ugyanazt irtam mint te... -
doc
veterán
válasz yodamastah #10846 üzenetére
tehat szerinted az utcan biciklizo 10 eves gyerekek tudatosan ellenkormanyoznak, mikor teljes gozzel tekerve szaguldanak be a kanyarba.
szerintem meg nem, csak osztonosen, nem tudatosan csinaljak
de ezen nem veszunk osszeezt irtam: viszont 'sima' dontessel nem tudod igazan melyre donteni a mocit
te pedig: Testtel csak nagyon minimalisan lehet kormanyozni
szerinted hol itt az ellentmondas?nyilvan nem profi vagy legalabbis tapasztalt amatorrol es versenypalyarol beszeltem, de szerintem ez nyilvanalo a szovegkornyezetbol/elozmenyekebol
de tenyleg ne veszekedjunk ezen, foleg hogy (szerintem) pontosan ugyanarrol beszelunk
-
Integra
titán
válasz yodamastah #10849 üzenetére
emlékszem mire felfogtam egyban, hogy kanyarodásnál első kerék belsőn fekszik fel és hogy ahhoz előre kell tolni a kormánycsutkát és nem pedig rángatni, izmozni... egyetértek, igenis kell a tudatos tanulás, iszonyú sokat segít. le lehet húzni 50e km-t is tanulás nélkül motoron, de mennyivel jobb ha az ember az első ezer km-t már úgy teszi meg hogy tudja mit kell, mert megtanították neki
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz yodamastah #10856 üzenetére
teljesen értelmezhetetlen ez az ellekormányzás szó számomra a motorozásban.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
boogie84
veterán
válasz yodamastah #10856 üzenetére
Nem arra gondolok! Vágom h Stoner hogy szokta csinálni, mármint a csúsztatást.
Látszik a kanyar közepén h mozgatja a kormányt. jobbja, a balos kanyarban. Pont a kanyar közepén.
(#10855) persuader: Akkor passzolom mitől van, nekem azt mondták h ez karbiszonkron lesz. Tapasztaltabbak, akik hallották.
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #10858 üzenetére
a szoftveres kigyorsításhoz böfögnék hozzá, mielőtt megint bulvárosan fogná az adást valaki
egy cikkben james toseland ecsetelte mennyire nehéz beállítani és vezetni kipörgésgátlóval.
minél többet használják a kipörgésgátlót, annál jobban megy az idő rovására ahogy közbeszól, tehát meg kell tanulni egy ilyen motorral menni, és úgy menni, hogy ne használd a kipörgésgátlót
szóval nehogy az jöjjön le valakinek, hogy nyélgáz és a többit elintézi az ECU.boogie:
akkor az okosok gondolkodjanak el azon, hogy hirtelen nyélgáznál az összes fojtószeleped totál ki van nyitva és ha az egyik jobban zár 0,01 mm a másik meg jobban ki van nyitva 0,2 mm el akkor azon mi a rákot lehet érezni olyankor, amikor a gázoszlop átmérőjéhez képest mindez elenyésző különbség, nem úgy mint alapjárat magasságában, amikor alig van kinyitva 1 mm re a szelep?[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Integra
titán
válasz yodamastah #10863 üzenetére
akkora tapló ez a csávó, hogy hihetetlen...
mod: mondjuk neki úgy áll, hogy nem köcsög, hanem csak egy igazi ökör, mert dől belőle a hülyeség.. jófej lehet a sanyi, de ahogy ő is beszél... az kemény... őőőő, szóval nehéz
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz yodamastah #10866 üzenetére
kifogytam az időből..
de ha meglesz a dukim, akkor felfogom keresni pár alaptanácsért
ott fogok ülni nála a kispadban, hogy megtanítson vele motorozni[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz yodamastah #10868 üzenetére
hamarosan bele fogok merni menni még gyorsabban is
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
ALI_G
veterán
válasz yodamastah #10876 üzenetére
Néha becsokizok ha leér valami, de kezdek hozzászokni
Legutóbb kecsón egy motoros elhagyta a koptatóját a kanyarban, részben ezért is kérdem, hogy hogy hagyhatta el? Azt gondolnám, hogy bele kell akadjon valamibe, hogy lerántsa, az meg nem hiszem, hogy egészséges lapon fordulvaMás: olajszinten ellenőriztem pár hete, meleg motornál (80 fokos vízhő) és a nívón minimum alatt volt, igaz csak oldalt sztender van és fél percig tartottam vízszintesben előtte. Utána megnéztem másnap hidegen és max. fölött volt kicsivel (ekkor is kb. fél percig tartottam vízszintben). Ma előkerestem a gyári könyvet és nem egyértelmű, mert azt írja, hogy pár percig járassuk a motort, majd 2-3 percig tartsuk vízszintesen a motort, mielőtt ellenőrizném.
Most akkor elég olaj van benne, vagy után kellene tölteni, vagy mi?Más2: plexit kell cseréljek, mert a látómezőm karcos lett. Fogalmam nincs mitől, mert nem ejtettem le, nem estem benne, nem használtam csúnya oldószereket takarításra, de mégis mintha egyik pillanatról a másikra lett volna ilyen.
Ezek mennyire szabványosak, honnan tudom, hogy milyet rendelhetek hozzá neten? -
boogie84
veterán
válasz yodamastah #10917 üzenetére
Én úgy vagyok vele, h ha zsír új, még ha csak 750es is, akkor is nagyon jó ár érte. Igaz használtan lehet h olcsóbb lenne, de a 0 kilométeres motor többet ér sztem.
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
shiNIN
tag
válasz yodamastah #10906 üzenetére
Kinek mi fontos. Vasalót itthon se használok, hajszárítót se, így ilyeneket nem viszek útra sem most a Tátrába ugrottunk el, körbemotoroztuk a Magas-Tátrát, nagyon közel van, 2 tank benzin (Zakopanéban tankoltunk, ott elég jó árú a benzin) s még 1000 km sem volt. 2 éjszakára nem volt nagy ügy pakolni, volt 2 doboz és 2 kis tanktáska (bár az egyik igazából nem az volt, de a CS-en minden kisebb táska tanktáska), plusz felpókozva a sátor, dobozokban a hálózsákok. Nekem még túrabakancs is fért, Alvarónak pedig a komplett fényképezőkészlete a 300-as telével. Az esőruha maradt le, de az nem kellett.
Visszafelé még két plüssbirkát is hoztunk, Zakopane, illetve... fogalmam sincs, mi felirattal, ilyen cseszlovák név. -
Daywalker
addikt
válasz yodamastah #10905 üzenetére
Dettó. MOL-ból és a mostani Fuchs-ból sem fogyott eddig egy deka sem, pedig 63 000 km van a motorban, de a Castrolt megcsipegette egy hangyányit. Szerencsére akkor sem kellett nézegetni.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Integra
titán
válasz yodamastah #10922 üzenetére
"Az olimpia nemes versengése mellett viszont a Silverstone-i WSBK közvetítés során rettenetesen kiábrándultam szeretett sportágamból, a motorversenyzésből, ha magyar keverés is párosul hozzá!" - bitti oldaláról. mi történt, nem tudod véletlen? nem néztem a futamokat.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
TayRol
veterán
válasz yodamastah #10932 üzenetére
aranyos, tolja neki rendesen.
-
tutis
őstag
válasz yodamastah #10922 üzenetére
jó a festése, de nem yahama feelinges?
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Integra
titán
válasz yodamastah #10952 üzenetére
pffff, na ők ilyen kérdésben totál idióták és buszfejűek, szívtam én is egy kört a német rendszámommal...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
boogie84
veterán
-
tutis
őstag
-
tutis
őstag
válasz yodamastah #10988 üzenetére
Itt még tényleg jól néz ki A perec már csak ilyen, nem jól áll a motornak
Nekem is sikerült évenként összerondítanom, haladok a minimalista design felé, azt könnyebb javítanihttp://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Daywalker
addikt
válasz yodamastah #11001 üzenetére
Szép...egyszer megcsináltatnám az enyémet valamire, ami alapjában a gyári szín de egy kis extrát vinnék vele
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz yodamastah #11023 üzenetére
Egy véleményen vagyunk ezek szerint. Jó kis M5 Interactot majd a Hringen is levizsgáztatom, Euroringen jó volt.
stifi: ha kirakom a napra és egész nap ott rohad, min. 10 fokkal van benne hűvösebb, mint amikor nem volt rajta. Akárki akármit mond, a fólia hasznos. Minden amit a kocsira költöttem extra dolgot, az egy baromság volt, leszámítva a fóliát, ami maximálisan megérte. Ha lesz egyszer másik autóm, arra is fogok rakni.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz yodamastah #11029 üzenetére
Kösz Nem tervezem elesni
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
ALI_G
veterán
válasz yodamastah #11023 üzenetére
Ezek az utcai sportgumik, mint a pilot power ,kb. milyen hőfokot szeretnek? Múltkor kerestem hivatalos infókat hozzá, de nem találtam. Talált valaki linket, ahol több gyártónak fent vannak az ajánlott értékei? big thx lenne!
-
ALI_G
veterán
válasz yodamastah #11056 üzenetére
Lehet rosszul tettem fel a kérdést, mennyire bírja a strapát pályán, hogy veszem észre, hogy túlterhelt és jobb lejönni már a pályáról? Valamelyik alkalommal, amikor kigyorsításon elkezdett kipörögni és powerslide-oltam (befostam ), akkor rögtön lejöttem és kézrátétellel már majdhogynem megfoghatatlan volt. Ez kb. 20-21. kör lehetett kecsóringen.
-
Daywalker
addikt
válasz yodamastah #11117 üzenetére
Én sem értem, mi nem érthető ezen
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
TayRol
veterán
válasz yodamastah #11117 üzenetére
-
Integra
titán
válasz yodamastah #11138 üzenetére
igen, de nincsen türelmem kivárni meg ott ülni előtte, max ha másnapos vagyok és mozdulni sincsen kedvem és éppen megy...
&rew:
majd jövőre de akkor az isle of man-en is ott leszek végre ismét[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zenwalk
senior tag
válasz yodamastah #11148 üzenetére
Hát akkor milyet vegyek? Még csak a korlátozott A-t vagy jövőre már az A2-őt tehetem le aminek a korlátozásai a 35kW és 3-400cm3?
-
ALI_G
veterán
válasz yodamastah #11160 üzenetére
Haveromnak volt 250-es hornetje, japán belpiacos, nem túl öreg. Piszok jól ment, óra szerint akár 180-nal is, kb. annyi erő volt benne mint a 600-as hornet-ben 6000-es fordulatig, ami már elég fasza. Soha semmi baja nem volt, amíg nála volt, csak olajcsere és benzin kellett bele.
1 az 1000-ből sajnos
Ja, hozzátenném, hogy biztos nem fért bele A korlátozottba de papíron az volt. -
Djuree
félisten
válasz yodamastah #11173 üzenetére
kijött 1600-ból, közel volt ez a 3 part, igaz más más ország, de majd teszek fel térképet és azon látszani fog. volt olyan nap hogy nem is motoroztunk. 550km autópálya oda is meg vissza is, na az durva volt, pedig megálltunk kb. 100-120km-enként, volt hogy már majd bealudtam, énekeltem teljes hangerőn de valahogy le kellett érni Pulába 1 nap alatt, ígyis estére értünk oda, még éppen fel tudtuk húzni a sátrat.
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Buster17
addikt
válasz yodamastah #11228 üzenetére
Köszi, ott majd nézelődök.
24 (ha jól tudom) éves kortól mehetek 600asal, az még odébb van. Max 250 sajna.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen