Hirdetés
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #131511 üzenetére
Azt nem tudom, nekem a ducatikra van ralatasom, meg jopar japant ismerek.
Geresicsnek is
elnezest, nagyon rosszul fogalmaztam.
A ds1000 gyenge pontja ez a leptetomotor, ami nekem nem osszeegyeztetheto egy turamotorral. Maga a blokkja egyszeru, elronthatatlan, nem ezzel van a baj. Kmt bele tudsz rakni, de ez a leptetomotor egy vagyon, es gyakori baja a szerianak.
Ez tobb uj motornal is problema, altalaban mikuni motorral van szerelve tobb kulonbozo marka is, es ezek ha tonkremennek keszitheted az 1500-2000€ ot csak a leptetomotorra.Nem tudom mennyit szeretnel motorra kolteni, de egy motor nem csak a motorbol all, azaz hengerek-dugattyu-valto. Premium motorok, amik tele vannak rakva vezerloegysegekkel, kulon a fenyszoronak, kulon az abs nek, a befecsnek, a kijelzonek. Itt ha vmi megkotlik- es biztos lehetsz benne, hogy meg fog- akkor nem az a baj, hogy a motor megall-otthagy. Nem ettol kell felni. Az a legkevesebbszer fordul elo. Hanem ezt a valamit megjavitani egy vagyon lesz.
bajnokpityu
Egy uresvisszajelzobol nagy kovetkezteteseket levonni azert nem lehet. Egyszer vkinek ez tortent a motorjaval, az nem azt jelenti, hogy az osszes ilyen. Illetve egy 20€ os kapcsolotol meg nem szaroznek valamit.
Explosión de dos tiempos
-
LustaDick123
tag
válasz norbert1998 #131506 üzenetére
Az 1000/1100 Multistrada egy vidám kis motor, de szeretned kell ha meg akarod tartani. Van neki rajongótábora, így vagy kifogod azt aki pont ilyet keres vagy melléd temetik ha el akarod adni. Ha kifogsz egy szép piros példányt akkor azt mindenhol megnézik, feltűnő motor.
Nem hibátlan és nem egy praktikus motor, de szerethető, van rajongótábora.
Könnyű, jól fordul, jó sportos futóműve és féke van, a blokk inkább pörgős, mint nyomatékos. Jó vele motorozni, de nekem nagyon fárasztó volt egy japán motor után. Mindene nyers, kemény egy finom óraműszerű japán motorhoz képest. Kb. annyira terepképes, mint egy átlagos motor, hiszen 17-es kereke van. Inkább egy kényelmesebb sport-túra, mint túraenduró (kb. sportos motor azoknak, akik pl. a hasuk miatt már nem érik el a csutkakormányt).A japán motorokhoz szokott fülemnek mindig furcsa volt, ahogy beindult. Egyszer megnyomod egy pillanatra az indítógombot és komótosan elkezd tekerni az önindító, majd egyszer csak beröffen. Mindig beindult, téli állás után is gond nélkül, de soha nem tudtam eldönteni, hogy az akksi gyenge vagy a blokknak van-e baja. Ha beindul olyan hangok jönnek ki a blokkból, hogy azt hittem néha valami baja van.
Nem praktikus (túra)motor. Pl. szélvédelem nem sok van rajta, nem is tudsz nagyon csinálni. Ha láncot akarsz kenni, akkor állvány kell. Ha túra közben csinálnád, akkor olyan pilincka az oldalsztender, hogy nem mered ráhúzni a motort. Kennéd a láncot, de nem tudod, mert a villa alján van egy láncterelő, hátulról pedig egy olajszórás elleni burkolat van, így nem nagyon férsz a lánchoz (kb. 10-10cm szabad felület van). Dobozolni kb. a gyári rendszer az egyetlen opció, mivel nem nagyon voltak utángyártók hozzá. A gyári dobozok inkább szépek, mint praktikusak a formájuk miatt.Pakolni tudsz a jobb oldalán a fejidomban lévő lenyitható kis rekeszbe, de az beázik. Tudsz pakolni a hátsó ülés alá, de az is beázik, meg is tud állni a víz benne. De el tud dugulni a tanksapka melletti lefolyó is, ott is megáll a víz. Ha bármit szerelni kell, le kell bontani a tankot, ami ez esetben végighúzódik az egész motoron, hiszen a jobb súlyelosztás miatt a tankon ülsz.
Az akksi a jobb oldali fejidomban van, de annak a burkolatát meg könnyű rosszul visszarakni és eltörnek a fülei, így sokan elhagyják menet közben, eleve mindenféle utólagos csavarokkal, gyorskötözőkkel rögzítik.
Szintén komoly típushiba a műszerfal beázása. A műszerfal két kemény műanyagfélből áll, kb. mint egy kínai rádió. Ez a két fél között van egy vékony szilikoncsík, és ha ez elmozdul, letörik egy-két pöcök a műszerfal házából stb. akkor hajlamos beázni a műszerfal. Jó esetben csak a kijelző megy el, villog, nem látszik minden szegmens, de rossz esetben az immo is megpukkan. Ekkor indítani sem tudod a motort. A szervizek a bontott órákból szokták legózni össze a műszerfalakat. A beázás már egy sima motormosástól is megtörténhet.
Nézd meg, hogy a specifikus szervizeket el tudod-e végezni vagy van-e a környékeden olyan szerviz, ahol elvégzik. A desmo, a vezérműszíj stb. miatt nem minden szerviz vállalja.
-
LustaDick123
tag
válasz norbert1998 #131534 üzenetére
Ha a eljutsz vele egy szerpentinig egy sport(os) gumival, akkor ott baromi jót lehet vele motorozni, csak amíg eljutsz odáig. Ha Dolomitokban laknál ez nem lenne gond, de itthon bár nehezebb.
A kuplung egy ponton fogott (állítólag egy Ducati ilyen), mint egy szinterkuplung, keményebb volt, mint egy sima bovdenes megoldás (a Ducati hidraulikus volt). A váltó pontos, de nem elég megpöckölni, mint egy japánon stb. Összefoglalva a sok kis hasonló dolog miatt írom azt, hogy egy finom japán motorhoz képest nyers, emiatt nekem fárasztóbb volt vele menni hosszabb távon. Biztos van aki ezt szereti és keresi, nekem volt szokatlan ez csak pl. egy Bandithoz képest. De, hogy jót is írjak pl. a Suzuki Tokicoit már két kézzel húzod és nem fog úgy, mint egy ujjal a Ducati Bremboja.Ha esetleg még nem rettentél el, nézd meg a szervizköltségeket. A manual pl. vezérműszíjra 2év/20000km intervallumot ír, a szíjra 25000ft/db körül mondtak árat (2db kell). Állítólag a mostani szíjak már bírnak 5 évet is és biztosra veszem, hogy valami Fiat Puntó szíj csereszabatos vele, de akkor is pl. ez is egy extra költség egy japán motorhoz képest egy ilyen Ducatinál. Ha csak ezt a tételt nézed, akkor 2 évente egy japán láncos vezérlésű motorhoz képest jelentkezik kb. 70000ft extra szervizköltség (2x25000ft a szíj és kb. 20000ft óradíj volt az ajánlat egy Ducatira specializálódott budapesti szervizben).
Szóval vidám kis motor, de szeretni kell, rajongónak kell vele lenni, hogy együtt élj vele.
A hosszútávú tapasztalatokról majd referál Persu és Geresics, akiknek nagyobb rálátásuk van a típus(család)ra.
-
zgospel
őstag
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #131541 üzenetére
Tiger
Felig Angol, meg a tobbi.
Motor, es vezerles. A tobbi Japan es barmi ami piacon fellelheto.
Sor3. A legjobb otvozete a sor4 es V2 nek.
Jo magas motor.Fillerbaszasnak inkabb Freewind.
A masik egyhengeresek sem rosszak.
Viszont a Suzuki kisebb szervizelessel elmegy.
Nem kell lapkazni, vizhutovel foglalkozni.
Kevesbe hajlamos a hatso kerek blokkolasra.
Utazo tempoban simabb mint a masik ketto.
Ugyan abban az arban, hamarabb van fiatalabb. -
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #131541 üzenetére
Ha normalis koltsegek mellett akarsz motorozni, akkor az egzotikumokat, amikbol keves van, felejtsd el.
En inkabb fiatalabb transalpokat nezegetnek az africa twin helyett. azzal valami kis baj mindig lesz, meg ezekben van rendesen km, ami a tevhitek ellenere ezeknek sem epp vitamin.
Szoval ezekbol a transalp a legeletkepesebb.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Pocee
senior tag
-
JoinR
senior tag
válasz norbert1998 #131612 üzenetére
Tinédzserként volt nekem, nagyon ment 70-es henger, Gianelli kipuf, még 4 sebességgel is verte az akkori új DT50-et
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #131612 üzenetére
Inkabb fura.
Az smkp asszem minarelli rv4 el volt szerelve, ugyanazzal, ami a sport AF1 ben volt, vagy a turaenduro tuaregben, a 125 osben pedig az a rotax volt ami ugyancsak sport RS extremaban ~30 lovas volt.
Mintha betennel egy 15 000-et forgo sornegyet egy nagyobb cruiserbe.
Meg annak a 2T nek kene a fordulat, kulonben telerakja a kipufogot, a power szelepet, mindent. Erre kitalaltak, hogy a hatso fek hasznalatanal a power szelepet is kinyitod egyuttal, hogy ne ragadjon be, de ez a blokk nem ebbe a motorba valo.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #131778 üzenetére
Sztem belszol a motor felepitese.
A villaszog az elso kerek-futomu sulya. a tengely tav, a ket lanckere tengely egymashoz kepesti eltolodasa is.a sekunder attetele.Pl:
Sterrees motorok. Hatul hatalmas lanckerek, veszi fel az elejet. De ha elore felraksz egy cenetes zsakot, akkor nem emeli hanem elporog a kerek.Sok tenyezos. Minden motorra kulon kell kiszamolni, es mas szamok jonnek ki.
xero.
Hat a kimotorzas eltero ertelmezesu.
:).
Tovabbra is kozuti motozasrol beszelek.
Bizotsan van olyan pillanat amikor kozuton ki lehet tekerni a motorbol a maxot, maximalis tudassal.
Saccolom. Ez az ossz megtett km, max 1% lehet. :).
A plusz penzert kifizetett elvezet amit meglovagolnak a gyartok.
Tudjak, hogy sok ertelme nincs, de ha erre van igeny, ettol nagyobb lesz a cerka, hat legyen.
A penznek nincsen szaga. :D
Ez a fejlodes valamilyen szinten, ertelembe. -
SPeti1984
senior tag
válasz norbert1998 #131862 üzenetére
Nem tudom, hogy mennyire vannak túlméretezve a dolgok, pl ha az Ő esetét nézzük akkor 130 kg + ha párja felül akkor olyan 65kg meg mondjuk egy táska akkor már ott vagyunk a 200kg környékén. Mondjuk az autóknál vagy épp az utánfutóknál is simán húztam már jóval többet, mint amit lehetne mégse történt semmi, de ha általában bírja a váz akkor annyira nem kardinális kérdés. Gondolom csak azért merült fel benne, hogy ne legyen olyan érzése, hogy na mindjárt kettétörik egy-egy ilyen motorozás közben.
Mondjuk ha magamnak vennék, akkor Én lehet egy hasonló kialakításút, de automata 6 sebességes váltósat vennék, talán Hondánál láttam ilyent (HONDA NC750X DCT). Azzal tuti tök nyugisan lehetne motorozgatni. Persze lehet aki valóban sokat motorozik most leszól ezért, mert van élvezet a váltogatásokban is.
[ Szerkesztve ]
-
Pfiucska
aktív tag
válasz norbert1998 #131983 üzenetére
Es oszt azt hogy sikerult?
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
dellfanboy
őstag
válasz norbert1998 #131983 üzenetére
milyen geped van? nem hinnem hogy univerzalisak. gsr600ra nem volt jo a hornet-e, kelomotor/motoroazis ott talan akad
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #131983 üzenetére
Csak a labtarto, vagy a konzol is? Nem univerzalisak, csak nemely honda tipusnal ugyanolyanok, ugyanolyan arban. Kapni hozza egyebkent. Draga.
Explosión de dos tiempos
-
nagyúr
válasz norbert1998 #131986 üzenetére
Havernak allto helyben elfujta a szél az r1-et, neki is letort a labtarto. Nem kell annak sok.
-
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #131990 üzenetére
Kérdés miylet szeretnél?
Gyárit? Akkor az drága, de hamar megvan. Jobbat? Akkor ebay, és keress rá!
Én pl. a KTM-re vettem utoljára egyet, mert mikor a Mátrából jöttünk haza útközben észrevettem, hogy nem lehet rajta rendesen állni! Gyorsan bementem facebookon a KTM Adventure Crowd Hungary csoportba, használtam a keresőt, találtam nekem szimpatikusat a posztok között, megrendeltem ezt a fekete lábtartót, feltettem a 1190-re, és jelentem azóta stabilabban állok rajta, mint a talajon!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #132001 üzenetére
mondom, én először Varadero FB csoportban, vagy fórumon keresnék, mert ott tuti találsz valós tapasztalatot is, és azzal elkerülheted, hogy olyat rendelj, ami nem passzol!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #132001 üzenetére
Ezt szemre senki nem fogja megmondani. Csak azt, hogy semmilyen jovahagyassal nem rendelkezik, igy nemeto. ba nem is szallit, nagyon helyesen.
Explosión de dos tiempos
-
norbert1998
veterán
válasz norbert1998 #132014 üzenetére
És el is fogytak a helyek.
-
DJGABI
addikt
válasz norbert1998 #132020 üzenetére
fullgyári a fényezés? meg gondolom a szokásos, 50-esként hajtott? uhh régen nagyon kívánatos gép volt nekem is, de eléggé üzemórás, nem? ki van hegyezve rendesen
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #132027 üzenetére
Ha meg melleraksz egy szazast a vetelarhoz, nagyon jo motort lehet belole faragni, amihez nagyon sokaig nem kell nyulni. Bar kezbesito uzemmodban eleg sokaig huzza igy is.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #132036 üzenetére
Hatso rugostagot el tudod vinni szakmuhelybe, nekem 20e volt 5 evvel ezelott. Azota biztos dragabb lett a javitas. Sajnos nem egyszeru szimering csere, ott tulnyomas van nitrogennel, hiaba nincs rajta kulso gaztartaly.
Ezeknel az oreg motoroknal ha megveszed, azonnal szet kell bontani, es felujitani mindent, ha azt akarod, hogy jo legyen. Erre ertettem ezt az osszeget. Tele vannak ganyolva. En nem lattam a motort, fogalmam sincs milyen, de tuti nincs egyben :D
Mindenesetre vegre vettel egy ertelmes 125 ost. :DExplosión de dos tiempos
-
Micsurin
nagyúr
válasz norbert1998 #132064 üzenetére
Régi Mito 125 és SysCheck gyújtásra? Mi?
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz norbert1998 #132066 üzenetére
Rendszer ellenőrzést mióta végez egy régi 20+ éves Mito 125? Vagy lemaradtam és vettél még valamit?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #132064 üzenetére
Valoszinu power elektronika meg van halva, de nem csak ettol tud dadogni alul.
Gyarilag 2 gyurus a dugattyu, de 1 gyurus vele a vertex-wossner versenydugattyu, termeszetesen ha a 2. horony ott van, de nincs benne gyuru, az nagyon paraszt.
A membran szelep (azaz reed) el fog allni mindig, majd a nyomaskulonbseg bezarja. Ha atlatsz rajta allto helyeben, az semmit nem jelent.
A ket csocs a karbi szellozes, ami a kornyezeti nyomasr bevezeti az uszohazba, hogy a venturinal nyomaskulonbseg tudjon fellepni.En nem szeretnek ven fasz lenni aki mindig azt mondja, hogy megmondta elore, de baszki, megmondtam elore, ezek nincsenek mar egyben.
98 ban mar forditott telos volt, elotte hagyomanyos, tehat innen azonnal leszurheto.
Power elektronikat ha nem tudod megcsinalni/tatni, vagy nem talalsz hozza, a zeeltronik gyart hozza gyujtast power kimenettel, programozhato gyujtassal.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #132073 üzenetére
160 as big bore al nem megy annyira jol, mert ugyan nagyobb a kobcenti, de a gazcsere szar. Alig hoz valamit az a henger. Sok baj nem szokott vele lenni, csak ha vmi tinedzser rarakja es fogalma sincs, mi- mitol van, aztan megragad mindig.
144 es fofuvoka nem tunik irrealisnak, de mivel fofuvoka ezert ez teljesgazon dolgozik inkabb, also fordulatszamtartomanyban az alapjarati is beleszolhat a kehelycsovel es a tu formajaval egyutt, a fofuvokaval egyetemben, es a suber magassagaval aranyban, es a mitonak a gyujtas alaplapjat is tudod tologatni emlekeim szerint, szoval allithatsz ott mindent. Phbh nal pedig a fofuvoka valahogyan befolyassal van az alapjaratra is, ezt nem tudom hogyan, elmeletben nem szabadna, de RS nel ugyanilyen karbinal figyeltem meg, hogy ha elszegenyitem ugy istenigazabol a fofuvokaval, de az alapjaratihoz nem nyulok, akkor nagyon nehezen indul be.
Persze, rettenetesen elvezheto dolgok ezek, es ha jol beallitod, az a 30 loero kornyeke, az tenyleg nagyon jo.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
zolee5016
őstag
válasz norbert1998 #132089 üzenetére
Köszi!!
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #132092 üzenetére
Ne tervezz, csak menj, és élvezd!
...ha mégis nagyon terveznél, akkor google maps műholdkép, és/vagy openstreetmap.
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #132094 üzenetére
Linkeltem be a legális terepezéssel kapcsolatban már ide egy cikket. Most telóról nem küzdök, de szerintem megtalálod Te is
Szerk.: összefoglalóban megtalálod
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #132096 üzenetére
Arról sem találsz semmit, hogy mi van, ha a kombájn beszánt a francba. Vannak dolgok, amik egyszerűen nincsenek leírva, hanem talpraesettnek, vagy csak simán józan gondolkodásúnak kell lenned
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
DiszNóÓl
senior tag
-
GTVili
tag
válasz norbert1998 #132115 üzenetére
Némi villanyszerelés még nekem is hátra van. Tavaly építettem "motorgarázst", ahová eleve terveztem konektort a csepptöltőknek, de csak a védőcsőig jutottam. Szóval még le kell fektetnem vagy 15m védőcsövet, behúzni a vezetéket....stb....
Előtte, ha az idő engedi, elvinném a vasat egy specialistához, mert van egy (vélhetően elektromos) hiba, ami rohadt bosszantó, de nem találom az okát....
-
bayarena
aktív tag
válasz norbert1998 #132115 üzenetére
Azert ilyenkor nagyon halas vagyok hogy itt Ausztraliaban egesz evben tudok motorozni, ez a teli elrakas szar dolog.
-
Somatom
veterán
válasz norbert1998 #132141 üzenetére
Melyik Louis -ban van ilyen szélgép?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz norbert1998 #132163 üzenetére
Köszi! Ezt kipróbálom. Bírom azt a boltot. Sztem tök jól van kitalálva. Legalábbis a többihez képest. Hátha ez a szeles teszt elveszi a kedvem a Roof Boxxer Carbon -tól.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
JóGéza
aktív tag
válasz norbert1998 #132014 üzenetére
Köszi a tippet.
Jó volt. -
JóGéza
aktív tag
válasz norbert1998 #132174 üzenetére
A kettes csoportban voltunk szintén. A csoportunkban egy Mercedes volt elöl, amit a forgatócsoport filmezett végig. Mi kezdtünk a rántópados pályán. A gyári nyári gumi volt a kocsin (három éves), a gyantás részen a vészfék gyakorlatnál nem tudott megállni, kicsúszott az aszfaltig (nem sokat segített az ABS). Így azért nagyobb kihívás volt a feladatok teljesítése. Az emelkedőn 20 km/h körüli sebességgel értem fel minden alkalommal, a kipörgésgátló a végén már néha beavatkozott.
-
tboldi
nagyúr
válasz norbert1998 #132220 üzenetére
A motorba meg Ottót tankolsz?
-
Tamás9x
őstag
-
Pocee
senior tag
válasz norbert1998 #132249 üzenetére
Szép, mély, egészséges körömágyaid vannak...viszont(most buliban vagyok részegen) táncol mellettem egy szőke szilikoncsöcsös,és fogalma sincs milyen könnyen megkaphatna...az se lenne baj ha kihasználna.
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz norbert1998 #132252 üzenetére
Jó reggelt🤢!
Visszatért idő előtt a méltóságom...nem vagyok én kurva...
De amúgy nem, rám se nézettMr.Brightside
-
Tamás9x
őstag
válasz norbert1998 #132249 üzenetére
Egy ideje elment nekem is a kompresszio jelenleg 4 bart mérek, de megbontani még nemv olt időm, remélem nem hasonlóval találkozom
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #132247 üzenetére
Eloszor is a cagiva nem hulye, csak ugye az elejen elmondtam, hogy azonnal szet kell az ilyet bontani, es felujitani. Eshat most akkor latszik, hogy miert is.
A karbirol most nem tudsz megallapitani semmit, a jelenlegi helyzetben. Nem tudom hogy mertetek kompotot, de 3.5-nel nem indul be, ugyhogy valoszinusitem hogy zart fojtoszeleppel sikerult, mert akkor kisebbet fogsz merni.Ilyet eleg sokat latni, nem egyedi jelenseg. Soha, senki ra se nezett erre a motorra normalisan. Mind ilyen. Csak hajtotta a sok hulyegyerek. Szoval vettel olcson sok munkat. Ez ilyen, ezen ne akadj fenn, vagy most rogton add tovabb, es realizald a veszteseget. Most meg kiszallhatsz belole viszonylag kis penzbol.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #132261 üzenetére
Mindenkepp erdekel, jol teszed, hogy megosztod. (Csak nekem szimpla sirasnak tunt elso korben)
Miutan felujitod rendesen, egy ilyesmit kepzelj el, megbizhatosagban es eroben.
Szerintem megeri a belefektetett energiat es penzt, mert nagyon jo motorok ezek.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #132249 üzenetére
Henger milyen?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #132264 üzenetére
Jobb lenne ha 60 at mutatna, mert akkor meg nagyobb lenne az ereje. De ahhoz nagyobb huto kell.
Explosión de dos tiempos
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #132264 üzenetére
Mérve milyen ?
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #132289 üzenetére
Henger atmerore gondoltam.
De persu irta, ha a honolas latszik, akkor jo. -
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #132301 üzenetére
Nem hamarosan, hanem mar most generalra erett. Meg kellene nezni, milyen meretu a henger, ezt altalaban beleutik valahova, RS en betujel. Ehhez a jelhez tartozik egy tol-ig atmero. Ezutan intoval meg kellene merni a hengeratmerot, ebbol ki tudod talalni, hogy a nikaszil reteg birni fog-e egy honolast vagy sem.
Ha egyaltalan nikaszilos, es nem lett meghuvelyezve paraszt modon.Csongi
En azt nem mondtam, hogy van rajta honolas, mivel nem lattam a motort. Annyit mondtam, hogy ha a power beleer a dugattyuba, akkor ne a honolasoknal keresd a hibat.Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen videókártyát?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Macska topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Hosszabb bemutatón a Metro Awakening
- Avatar: Frontiers of Pandora teszt
- EAFC 25
- Vigneau interaktív lokálblogja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen