- Hálózati / IP kamera
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mesterséges intelligencia topik
- Starlink
- Shell script topik
- Linux Mint
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Netflix
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
norbert1998
veterán
válasz GTVili #132593 üzenetére
1-2-ben nem adja rá a teljes kakaót csutka gázra sem, kezdetleges egykerekezésgátló
Egész barátian viselkedett alattam.mobal: Ha valami olyat akarsz, amit túlélsz, és gyors a hangja, akkor egy 400-as Bandit-ot, Hornet-et kukkants meg. Sor4, visít, de nem öl. Nekem nagyon bejönnek, legalábbis
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz GTVili #132919 üzenetére
"aztán szóltak,hogy kössem be a cipőmet... "
A cipő néha veszélyes tud lenni.
Tavaly jártam úgy, az új 1000-es V-Strom kipróbálása során, hogy amikor megálláskor letettem (volna) a lábamat, a cipőfűző beleakadt valamibe, ami a blokkból kiáll. Bal oldalon. Kurvanagy mák, hogy a jobb lábam tettem le előbb, és azon volt a súly, különben irtózatos fetrengés lett volna belőle, álló helyzetben, a szalon előtt
-
csongi
veterán
válasz GTVili #133272 üzenetére
Ennyi. :).
Egy motornal joval nagyobb feluleten erintkezik a kulso levegovel a blokk, mint egy autonal.
Hiaba van zarva a termosztat, plusz hatfokba 70 es temponal mar nullafokos hoerzet lesz vagy kevesebb.
A menetazel is valahol 0 fok korul lesz sztem.
Paras idoben meg jobb a hutes.
A kipufogo meg eleg nagy hoelvono tud lenni sztem.hugi .
Nalam kb 110 fokos a viz nyari idoszakban.De ha a kulso homerseklet le esik 10 fok korulire mar 80 fok alatt lesz ennel a temponal. Hidegebb idoben meg annyi sem.
Pedig eleg burkolt.[ Szerkesztve ]
-
hugi0
őstag
válasz GTVili #133272 üzenetére
Kozel 10 evig trabantoztam - a huto le van takarva.
persuader
43 varosi kilometer utan, ugy hogy a szokotnal magasabb fordulatoknal valtottam felfele. - foto.
A vaci uton (befele) zold lampasornal 50°C alatt is volt a homerkseklet (-3°C, 71-73Km/h, 6. fokozat."Az arnyekom gyorsabb a noverem fenyenel."
-
#14787072
törölt tag
-
Somatom
veterán
válasz GTVili #133676 üzenetére
Kölyökkoromban nem lehetett, de megfogadtam, hogy egyszer lesz Simsonom. Huszonöt évvel később lecsaptam egy B -sre, 60 -ért. Kiderült, hogy az ember nem tudta, hogy mit árul. Gyári Enduro volt. Használtam két évig. Az elejét kelett módosítanom, mert az kuka volt. Egyébként semmi bajom sem volt vele. Mindíg indult, sosem hagyott az úton. Pár éve a garázsban pihen. Kíváncsi lennék arra, hogy most mennyit érhet egy eredeti Enduro. Nem mintha el akarnám adni.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz GTVili #133680 üzenetére
Hát nem egy gyűjtői példány. Lötyögött az eleje és nagyon harmatos volt a fék. Fel akartam emelni, hogy megjavítsam, de a két alsó szártól lefelé nem emelkedett a motorral, csak lógott a bowdenen. Mázli, hogy nem akartam vele egykerekezni. Úgy döntöttem, hogy ha már úgyis cserés, akkor nem az eredetire cserélem, hanem egy komplett, dobfékes MZ eleje került bele. Tudom, hogy gyűjtői szemmel ez merénylet, de így használhatóbb. Aztán a kipuffogót is lecseréltem B -sre. Látványos az a felhúzott cső, de az indexet meg a csomagtartóra kötözött bármit teleköpi olajos dzsuvával.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
tonermagus
aktív tag
válasz GTVili #133794 üzenetére
Na én is hasonló árra számítottam. Az ilyen 200-300e számomra elég irreális volt.
Komolyan gondolkodom rajta, hogy egy számomra nem tetsző színben megveszem (ellenben olcsóbb) és a különbözetből átfújatom...MÁS TÉMA
Szinte minden létező motornak az oldaldeknije sérült/karcos. Amit kinéztem Z750-et annak is a bal oldala karcos, a jobb oldala patika. Hol tudnék szeretni 2009-es évjáratú Z750-re deknit.
És mivel jár a cseréje? Most úgyis olajcserével indítok, leengedem az olajat, lecsavarozom, felcsavarom az újat, feltöltöm olajjal és kész? Vagy azért ennyire nem egyszerű?[ Szerkesztve ]
-
Biqci
aktív tag
válasz GTVili #134700 üzenetére
és persu
Igen, igazatok van, így utólag rájöttem én is, hogy valóban nagyobb sokkal az igénybevétel. Akkor inkább érdemes egy normál használatban lévő motort nézni, mégha drágább is. Lehet, hogy a különbözet hamarosan rálocsolódik a paripára
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz GTVili #134729 üzenetére
Eleg sokat megneztem, a fogorvosi furoknak altalaban ilyesmi csatlakozasuk van:
Ezt hogyan csatlakoztatod barmihez is?
Nalad milyen ez a turbina, hogy siman radugod kompresszorra?Elso korben ugy latom, megnezem hogyan ferek el a hagyomanyos 90 fokossal, amit linkeltel. Bar a hasznalt fogorvosi furok olcsobbak, mert lattam 800-1500€ kozott ujonnan minosegi 90° os suritett levegos furot, olyasmi meret, amit linkeltel, es egy hasznalt fogorvosi furot 30-80€ ert lehet venni, akar turbinaval. Nem kinai vackok, siemens, kavo, nemet gyartmanyu dolgok. Ha ehhez kell vennem kulon csovet es kompresszort akkor ott is 300-500€ kornyeken jarok, es van mindenfele attetelben. Tehat van olyan, amelyik 4000 et forog, es van olyan, amelyik 20 000 et. Szoval egyelore vakon vagyok a temaban.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
fattyu
veterán
válasz GTVili #135869 üzenetére
701en 4000 alatt megetettem a hátsót.
az első még talán ezret elbírt volna....Kawa 2500at ment mióta megvan a zsír new gumival. szerintem a 4000et az sem éli meg.
Gsxrt néztem minap azon még okék pedig az is kapja az ívet.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
-
csongi
veterán
válasz GTVili #136644 üzenetére
sajnos fajlagosan rosszabb helyzetben van a motor.
Itt az is marad.
Ha a motorok koze vesszuk az olcsobb 50 es rotyogokat is, akkor jobb a helyzet.Burt1793:Addig befolyasolja a hasznalt motor arat, amig van import, ha az be esik akkor stagnalni fog.
Amint a kereslet csokken, az eladasi is is csokken.
A jelenlegi helyzetben az uj jarmuvek hianya kulfodi motorok arat is feltolja.
Egyes regiokban, Olaszba mar a negativ hatasok erezhetoek. Es ott meg nagyobb a baj.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok