-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz fattyu #27050 üzenetére
Az én általánosításom után kikérem magamnak a még nagyobb általánosítást.
Nem azt írtam, hogy a bezzeg a kismotoros meg bezzeg a bicajos milyen. Csak mondtam két ellenpéldát amiket nap mint nap látok.A 95% szerintem az átlag vezető és inkább van az az 5% aki akármivel megy bajunk van vele. Szarik mindenre megy "nettó életképtelen faszkalap.", ahogy te nevezted.
Szóval ez a kipécézett csoportra mutogatás kicsit uncsi már. A közlekedési kultúra a béka segge alatt van járműtől független.
Én ezzel is teljesen egyetértek. Főleg, hogy kb 1 hónapja vezetek idekint UK-ban. Itt is annyi a nyomi mint a rosseb, de bakker ezt a kultúrát....... Állunk a dugóban 3 hete és még egyetlen dudaszót sem hallottam...persuader
Pedig tök nem általánosításként írtam. Abból a motorosnál is van épp elég: hogy hülye megy a 300 lovas gépével papucsban, pólóban, rövidnadrág meg rohambilivel a fején, mert a KRESZ megengedi. Minden ilyennek kívánnék egy mentőt mögé, hogy esetleg szervdonornak talán marad valami belőle.
Meg kapom tőlük, hogy nem azért vettem motort, hogy szaloncukornak öltözzek.... De gondolom ti is tudtok ilyentÚgy látszik valahogy nem ment át az üzenet...
Hogy nem a motoros / igen a robogós meg a simsonos is motoros!!! / meg a biciklis a hibás, nincs kultúra nem figyelünk egymásra eléggé... Senkit nem akartam leszólni vagy megbántani...“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
huszi.gyb
senior tag
válasz fattyu #27083 üzenetére
Akkor most rendet rakok a fejemben. A kikerülés nem álló autónál történik? Ha balra húzódik, és lassan csorog előre, indexelve, akkor már nem lehet elmenni? Vagy ez csak szőrszál hasogatás? több, mint 3 éve volt utoljára KRESZ-em, jövő nyárra tervben van a köv. jogosítvány
www.dongosofor.hu
-
csongi
veterán
válasz fattyu #27083 üzenetére
Lakott területen lévő, párhuzamos közlekedésre alkalmas olyan úttesten, amelyen a forgalmi sávok útburkolati jelekkel vannak megjelölve, a belső forgalmi sávban (sávokban) 3500 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó gépkocsival és motorkerékpárral folyamatosan is szabad haladni feltéve, hogy ezzel a jármű a mögötte gyorsabban haladó járművek közlekedését nem akadályozza. Az ilyen módon haladó jármű mellett - a (6) bekezdés c) pontjában foglaltak megtartásával - fokozott figyelemmel jobbról el szabad haladni, a forgalmi sávokat azonban - a gyorsabb előrehaladás érdekében - kis távolságon belül ismételten változtatni, és ezzel a közlekedés résztvevőit zavarni tilos.
6) A párhuzamos közlekedésre alkalmas úttesten tilos
c) kijelölt gyalogosátkelőhelyen és közvetlenül a kijelölt gyalogosátkelőhely előtt másik jármű mellettVároson kívül van jobbra tartási kötelezettség.
Mivel a beszélgetés városi közlekedés volt, ezért erre reagáltam, csak hogy rend legyen a fejekben -
csongi
veterán
válasz fattyu #27088 üzenetére
Így van ez Engem is az őrületbe kergetnek vele. De hozzá tartozik az is, hogy ha a sebességhatárt be nem tartókat nem vagy köteles elengedni, vagyis pl főútvonalon haladsz 90-el a belső sávban, mert a külső sáv út burkolata nem teszi lehetővé a folyamatos haladást ezzel a megengedett legnagyobb sebességgel, nem vagy köteles lehúzódni előle Akűr X6 vagy X256000 csriliós verdával jön.
Ettől függetlenül, ahol tehetem a belsó sávban közlekedem, de tükör figyelése mellet, és ha valami állat jönne lehúzódom, ezzel is támogatva a rendőrség havi bevételét
És igen kultúrába bele tartozik az is , hogy van forgalom és élet a közlekedők mögött is. Ami életbe lép a már általam leírt forgalmi helyzetekben. És ha ezt fejben tartjuk akkor lehet csökkenteni a hullám efektust,
USAban jelenleg a forgalom gyorsítását igyekeznek elérni. Mivel ott már rájöttek, hogy a lassan haladók, vagy a forgalmat akadályozók, környezetszennyezők, és kegyetlen dugókat okoznakÉs hidd el Pest és környéke egy leány álom. Legalábbis nekem. Érezhetően dinamikusabb a közlekedés.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz fattyu #27093 üzenetére
Mivel a megengedett legnagyobb sebességgel haladsz, nem érhet utol , ha mégis utol ér akkor szabálytalanul közlekedik, nem tartja be a sebesség határokat.
Más kérdés az etika, had mennyen nem tartom fel. Erre mondtam, hogy ezzel lehet támogatni a rendőrséget, majd fizeti a büntetést.
Csak és kizárólag a megkülönböztető jelzéseit szabályosan használó jármű elöl vagy köteles lehúzódni.
Lehet villogtatni, csak nem jogos -
ujskodas
tag
-
Ferdzsoo
addikt
válasz fattyu #27413 üzenetére
Vfr en ipari a c-abs. Nem kell félnem blokkolástól, de mivel c ezért komoly lassulást tudok elérni a lábfékkel is nagyon lehet érezni hogy dolgozik elöl is, gyönyörűen összeül a gép mire hozzányúlok a kézifékhez.
Esetek 70% ban nem is használom a kéziféket, motorfék plusz lábfék simán elég..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
BoB
veterán
-
canniball
nagyúr
válasz fattyu #27655 üzenetére
Nem vagyok "országúti versenyző", csak egyszerű közlekedő, fékezni is inkább hosszabban-óvatosabban szoktam abból nem lehet baj ha előbb tudok megállni mint kéne alapon.
Daywalker!
Van olyan oldal ahol adott motor szerint lehet böngészni az alkatrészek között? Igazából csak az árakkal szeretnék képbe kerülni hogy mire is számítsak; ha néhány ezres a különbség akkor nyilván nem ezen fogok spórolni, de ha (több)10k akkor...[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz fattyu #27697 üzenetére
Hát izé, én kiherélt kipufogókkal vettem az öreg 125-ös csótányt május elején, és hát annyira zavart a hangja, hogy 15 perc motorozás után szabályosan lezsibbadtam tőle. Igaz, a legjobb fogyasztásaim akkor születtek: lakott területen 5.-ben 50-nel, országúton 70-nel döcögve 2,4-2,5 lityi/100km. Súlyosbításként akkor még a nyitott robogósisakot használtam.
Miután "bedugóztam" a csöveket, mindjárt meg is nőtt a fogyasztásom rendesen: 2,9-3,0 l/100km. Lakott területen most 4.-ben 60-nal, országúton konstans nyélgázzal járok (90-95... )
Ja, és közben zárt bukóm is lett, ezzel nyélgázon nem hallom a motort, csak a menetszelet. Azt sem nagyon... (vagy a Kappa sisak jó, vagy időközben én süketültem meg félig: 50-50%-ot adnék erre)(#27698) SymbianOS: akkor járjál 3000 fordulattal, és csodálkozzál, hogy 2 személlyel miért nem akar rendesen menni...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
stifi
senior tag
válasz fattyu #27849 üzenetére
én csak azért írtam mert úgy láttam nagyon csodálkozik a jelenségen, pedig nem egyedi.
más kérdés hogy nem kötelező, motoron teljesen le kell venni a gyújtást, 30 secre hülyeség stb stb ami körülmény még bejátszott. csak az volt a lényeg hogy van ilyen szokás.Nincs időm kedvesnek lenni!
-
TommyGun
őstag
válasz fattyu #27879 üzenetére
Most mégis mit vársz, olyanok járnak oktatásra hogy beszarsz, 40 kilós ropi gyerek a cb500-at még eltolja de amikor elperecel vele 8km/h átlagsebességgel nem bírta felállítani, pedig a cb500 nem egy nehéz gép...
Most ennek magyarázza el miért ne húzza satura rutinon az első féket? Összetöri a gépet is meg magát is agyon...használj hátsót hülyegyerek oszt jó. Volt olyan aki annyira debill volt hogy képtelen volt felfogni hogy kell 8-asba tolni a motort, kőrözött mint a gólyafos...és megbaszta a vizsgabiztos.[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Dexar007
veterán
válasz fattyu #27938 üzenetére
Azon mar tul vagyunk.Probaltam nezni vezetestechnikai treningrol videokat es azokat gyakorolni,de az akkor is mas mint elesben.
Integra:Megis hol kene gyakorolni? Parkoloban 20km/h-val,egyesben szlalom?Sok tizezer kmt mentem mar ketkerekun,de ettol fuggetlenul kanyarodni csak kanyarodas kozben lehet megtanulni,mert abbol a valahany tizezerbol a nagyresze varos es baromi sok egyenes volt.Ott pedig mindenki tud.
Egyebkent pedig nem magaval a kanyar bevetelevel van gond,hanem pl,hogy a tobbi tapasztalt motoros gyakorlatilag allva hagy.Give me your cum,bull!
-
Ferdzsoo
addikt
válasz fattyu #27989 üzenetére
Jaj hagyjuk már ezt a balesetveszélyes szöveget a rutinpályán mi a balesetveszélyes ebben, ha ezt nem tudod megoldani hogy elengeded a kormányt 2 másodpercre jobb ha neki sem állsz motorozni.
Értelemszerű hogy forgalomban nem kalimpálsz de rutinvizsgán rutinpályán hagyjuk már ezt a szöveget...
És igen.megvágnak ha kintmarad az index.
Mondjatok egy embert aki ezmiatt esett el rutinpályán.
No comment komolyan...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Dexar007
veterán
válasz fattyu #28059 üzenetére
Nem azt mondom,hogy ertelmetlen,de azert 90 pengo azert eleg meredek egy ket napos programert amin masok is ott vannak,vagyis nem egyedul veled foglalkoznak.Azt is ketlem,hogy ott folyamatosan esnek-kelnek az emberek,inkabb egy kicsit rosszabbul csinaljak,es mondjuk nem 17 meter lesz a fekut hanem 19,amire szinten azt fogjak mondani,hogy ,,elfogadhato" es mehetsz a kovetkezo szintre ujabb 45 ezerert.Persze biztos megnyugtato nem sajat motoron gyakorolni,de az eletoszton akkor is kozbeszol,es nem vallalsz el olyat amiben nem vagy biztos,hogy sikerulni fog.Mas szempontbol pedig: rendben,a bukocsoves motoron megtanultal fekezni,aztan otthon a sajatodon megint csak keresheted a hatarokat,mert teljesen maskepp viselkedik.
Give me your cum,bull!
-
mocsanisi
senior tag
válasz fattyu #28059 üzenetére
Akinél most jogsizom oktató, ő is motoros vezetéstechnikai oktató is. Ő a saját motoros oktatás híve... Azt mondta, a safety-nél a nevet fizeted meg, de a többi is lehet jó vagy ugyan olyan jó. Amúgy nagyon durván tolja a csávó, tartott egy kis bemutatót
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
-
Integra
titán
válasz fattyu #28481 üzenetére
persze, hogy túl van. 800-1000km-t letekerek egy nap az rr-en és élvezem, ha valami hiányzik, akkor az a +400cc.. persze aki k1600-at vesz, alapvetően, nem korombeli és nem csattan ki az erőtől és az egészségtől hanem erősen pocakosodó, korosodó palik..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
válasz fattyu #28540 üzenetére
Egy másik kolléga haverja szintén nem régen vett valami kawát. Ott a történet lényege, ha motor kint alszik majd télen az udvaron letakarva, de fedett helyen. Nem is tudom, aki nem tudja eltenni télire vagy nem tudja elzárni éjszakára az hogy tud nyugodtan aludni? Az ázsi center könyékén a panelok mellett láttam télen sok hófedte robogót. Mondom úr isten. Én még bent a fűtöttben is be fogom csomagolni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs