-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz Something_ #55464 üzenetére
Szerintem annyira nem könnyű azért kinyomni. De benne van a pakliban.
(#55465) canniball: Ó, volt ideje előtte próbálkozni sajnos. Legalább 10 vágás van a láncon/lakaton a legkülönfélébb helyeken és szögekben.
-
HSM
félisten
válasz Something_ #55460 üzenetére
Amúgy ha zűrös környékre kell menjek, vagy megpróbálok motor nélkül, vagy viszem magammal a láncot is. Előre megy a riasztós tárcsafékzár, hátra pedig a lánc valami nehezen mozdíthatóra.
(#55469) Daywalker: Ez így igaz. Viszont ha a tiédet nehéz mozdítani +vinnyog is, akkor nem azt fogják vinni, hanem 10 méterrel odébbról azt, amit csak feldobnak a furgonra és go.
Amúgy biztos ami biztos nekem casco is van rajta. Nem olcsó, de inkább kifizetem mégegyszer a motort ~15 év alatt, de ha elviszik se kell annyira a kardomba dőlnöm. Nekem azért szerencsére nem adtak annyira horror árat rá.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Daywalker #55478 üzenetére
Igen, emlékszem, azért is írtam, hogy nekem nem adtak rá olyan horror árat, szval így megéri.
A purhabos megoldással azért nem vagyok benne olyan biztos, hogy olyan könnyű kiiktatni, elég méretes a riasztó, és ha valami kilóg belőle, már a hang is kijön.... Ha meg jobban elkezdik piszkálni, egyből mondja a magáét...
Én a tolvaj szemszögéből nézem a dolgokat, ha meg nem is fogja senki akadályozni (amit ő is jól tud), de ha bárkinek gyanús
-már hívhatja a rendőrséget
-megjegyezheti az arcukat
Szóval minél több gyanús elemet minél több ember előtt süt el, neki annál durvábban nő a kockázat, hogy lebukhat. Márpedig ő nem lebukni akar, hanem pénzhez jutni. Én ebben látom ezen védelmi eszközök jelentőségét.A full amatőröket pedig nem csak elriasztja, hanem meg is akadályozza. Lásd a kedves tolvajjelöltem.
-
HSM
félisten
Jópárszor írtam már, egy sor4 600 sokkal barátságosabb kezdőmotor, mint egy SV, hiába papíron jóval erősebb. A lassú/nagypapás haladás is sokkal könnyebb, mint a V2-vel, nem akar mindenáron annyira menni.
(#55515) Daywalker:
Naa... Ez gonosz volt...
Itt az a gond, ahol az V2 már jól érzi magát (fordulat) ott már ereje is van jócskán. A sor4 600-al sokkal kisebb fordulaton el lehet gurulni, sokkal sokkal kisebb rendelkezésre álló erővel. Ez pedig komoly difi. -
HSM
félisten
válasz V.Stryker #55523 üzenetére
Szerintem épp ellenkezőleg. Mondom ezt úgy, hogy mentem bőven 600-as sor4 és V2-vel is. A V2-nél kell azért forgatni, hogy normálisan működjön (folyamatosan 2500-3000 felett érdemes tartani, különben rángat meg makacskodik) és ott ugye az alul ébredő nyomaték révén elég harapós is, és fűszerezd meg ezt a nagyon közvetlen gázreakcióval és bitang erős motorfékkel. Egy meggondolatlan mozdítás a gázkaron azonnal büntet, akár hirtelen engeded el, akár hirtelen húzol rajta.
Ehhez képest egy sor4 blokk maga a nyugalom tengere. Szerintem ez azért erős túlzás, hogy kinyírhatod 2-3000 között a sor4-et, szerintem csak akkor van baj, ha fordulat nélkül keményebben odahúzod neki. Poroszkálni bőven jó az, akár még ez alatt is kis sebességnél. Erő így épp annyi, hogy halad a szekér, a gázreakció békés, megbocsájtó, motorfék is nagyon szerény. Ha jól megrángatod a gázmarkolatot is alig van hatása, vagy ha hirtelen elcsukod, no problem.
Ha pedig kell az erő, nagyon kontrollált módon, kettőt-hármat visszarúgsz a váltón, és lehet is menni, semmi meglepetés sehol.Döntsd el, melyik való inkább egy kezdőnek. Én egy sor4 400-as motor után ültem az SV-re, és hát mit mondjak, mintha egy vadlovat kellett volna szelidítenem, keményen megizzasztott az első napokban. Utána mentem sor4 600-as Hornettel, hát az ugyanaz volt, mint a sor4 tanulómotorom, csak kicsit több erővel, de ugyanúgy kezesbárány. Én imádom amúgy az SV kissé nyers, ideges karakterét, de egy abszolút kezdőnek nem biztos, hogy a legjobb választás. Én inkább olyanoknak ajánlanám, akik már motoroztak pár évet valamilyen kétkerekűn előtte, és emiatt nem okoz gondot nekik, hogy az elején jobban oda kell figyelni a motorkezelésre, és szeretik az ilyen kissé vadabb karakterű dolgokat, nem riadnak vissza a kihívástól.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #55542 üzenetére
Legjobb tudomásom szerint a motorkerékpárok blokkja is éppen ilyen, hogy viszonylag sok benzin jut az olajba fokozatosan felhigítva azt. Ezért is ilyen rövid a csereperiódus, csupán 6000km a legtöbb motorban, és ezért sem ajánlják a hozzáértők, hogy jobb olajokkal ennél többet menjünk.
-
HSM
félisten
válasz runner 125 #55698 üzenetére
Elvileg a kerozint ajánlják rá a hozzáértők.
(#55700) bogyo112: Ez nem jó módszer, kivered a zsírt az O-gyűrűk mögül a nagynyomású mosóval. Én is brigéciollal mostam le legutóbb (nem volt kéznél sajnos jobb), de mellé fogkefe volt az eszköz. Nem kell annak szerintem patyolat tisztának lennie. Ha már annyira le akarod tisztítani, akkor kerozin, azzal sokkal kevesebb vesződés a neten fellelhető videók alapján. Pl. [link].
-
HSM
félisten
Én azért azt nem mondanám, hogy bevált volna.
Bennem kifejezetten az a benyomás maradt meg, hogy alig oldja a láncspray-maradékot, és így hosszas és nehézkes küzdelem vezet csak eredményhez. Ehhez képest a neten amiket találtam videókat kerozinnal esetleg wd40-el sokkal meggyőzőbbek. Legközelebb valami kerozin/petróleum féleséggel fogok próbálkozni. Utána remélhetőleg már könnyebb dolgom lesz, mivel tervezek építeni a gépre egy automata láncolajozót. -
HSM
félisten
válasz Daywalker #55728 üzenetére
Azért nem ugyanaz a kihívás pár csepp sima olajat letakarítani a gépről, mint azt a ragacsos förmedvényt, amit a láncspray kiokád magából. Azt rémálom leszedni bárhonnan, ahova odatapad, és odatapad mindenhova, elég egy picit több anyagot fújni a kelleténél.
Ami meg a "lényeg" az X-O gyűrűs láncnál az valóban belül van, de kívülről a görgők alá is kell a kenés kívülről.
Itt írják is, hova kell a kenés: [link]
Az 1-es pont a motorokon gyárilag megoldott az X-O gyűrűs láncok révén, ott csak a tömítőgyűrűt érdemes finoman olajosan tartani. Ezenkívül a 2-es pont a fontos, mivel az teljesen ránk van bízva a gyűrűs láncoknál is.
A két fő pontoddal maximálisan egyetértek viszont. "Akkor kell letakarítani ha retkes. Akkor kell fújni, ha takarítottad vagy már nincs rajta kenőanyag."(#55733) Daywalker: "sokan azt hiszik, hogy egy o-x gyűrűs láncnál muszáj olajozni a csapok miatt...holott nem."
Ez teljesen téves. Ha tök szárazon fut, elég hamar kuka, mivel olyankor elég keményen fel tud melegedni az állandó súrlódástól, ami a gyűrűknek és a benntartani kívánt zsírnak sem épp jó.Azok, akik láncolajozót építettek, mind 2-3X-os élettartam növekedésről számoltak be, ami a láncot illeti. Nekik egy lánc legalább 2 első lánckereket túlél.
És leírtad a lényeget. Az automata olajozó folyamatosan biztosítja az egyenletes kenőanyag utánpótlást, így mindig megfelelő a lánc kenése, folyamatos az öntisztulása.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Daywalker #55735 üzenetére
Így már világos.
Sportmotoron van jópár beszámoló a láncolajozós témára: [link].
Igen, akik fújkodva 20-30 ezer után láncot cseréltek, azok 50-60K-t mennek az olajozóval, de van, aki 100 ezer felett elment vele. Én külföldi fórumokon is hasonló beszámolókat olvastam. Hülye lennék 15-20K-ból szettet építeni magamnak, rengeteg időt belefektetve, ha nem lennének ilyen pozitívak a tapasztalatok ezzel.Amúgy a "hülye japán mérnök" már rég feltalálta a dolgot, rengeteg motor kézikönyve ajánl pl. sima olajat kenésre.
Ezek is érdekes gondolatok, ha érdekel a téma: [link] és ez [link], és közvetlen a felette lévő a megoldás szervízkönyvi rajza. -
HSM
félisten
válasz Ferdzsoo #55779 üzenetére
Nekem az első utamon is sikerült már kipörgetnem a mocim hátulját, az első nagyobb körforgalomból a haladási irányomra szögből jöttem ki. Pedig nekem feleannyi hengerem van, mint neked.
A kipörgésgátlóval nincs bajom, azok általában úgyis állíthatóak, kikapcsolhatóak.(#55782) kcsa: Kormányzás?
Ahogy kiolvastam a sorok között, itt sem az ABS előzte meg a bajt, hanem a kutya tért jobb belátásra. Persze, nyilván nem így harap bele a fékbe, akinek nem ABS-es a szerkezet. Tehát legfeljebb egy blokkoló elsőkerekes supermant/lowside-ot előzött meg a technika.(#55783) Feree13: Nincs időd? Nem kell idő, ha van kellő gyakorlatod a fékezésben. Jól írod, reflexből kell jól fékezni, ahhoz pedig gyakorlás kell.
A gondolatnak "megéréséhez" sem kell idő, ennek kell először eszedbe jutnia motoron, merre tudsz menekülni, nem az eszetlen (bocs) féktaposásnak. Pontosabban haladás közben folyamatosan képben kéne lenned a környezeteddel, és egyből menekülési utakban gondolkozni, ha baj van. Még jól jöhet, ha ezt megjegyzed, ABS-el is.Nem a levegőbe beszélek, jópár vészfékezésen túl vagyok, már párszor vágott ki elém autó/gyalogos elég necces szituációban, nemegyszer mikor utassal mentem. Tudom milyen az ilyen élesben.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Ferdzsoo #55792 üzenetére
"de azt már látom hogy mivel Te Mindenhez IS! értesz"
Se azt nem értem, miből vontad le ezt a következtetést (amihez gőzöm nincs, ahhoz mondjuk nem szólok hozzá) se azt nem értem, miért kell a személyeskedés irányába terelni a témát.Nem azt mondtam, hogy megoldottam volna, hanem két teljesen más dolgot.
-1: A kutyának köszönheted, hogy megúsztad a bukást, hiszen az ABS-el sem álltál volna meg időben azt írtad, elkerülő manőver pedig eszedbe sem jutott (és nem is nagyon lehet tövig satuzott fékkel)
-2: Azt írtam még, hogy megfelelő gyakorlással reflexből is megy a helyes fékezés késlekedés nélkül, és hogy erre számtalanszor szükségem volt, ahogy arra is, hogy váratlan szituációkban késlekedés nélkül találjak menekülőutat, mikor a fékezés önmagában már nem volt elegendő elkerülni a bajt.Nem kell venni a lapot, ha nem akarod.
-
HSM
félisten
"A gyári hangokat meg utálom "
Nagyon változó, milyen a hang gyárilag. Van motor, aminek a gyári hangjától a sírógörcs kerülget, de van, amelyik teljesen jó.
Sajnos kevesen állnak ilyen normálisan a kérdéshez, és a másokra tekintet nélküli sportkipufogósokat csak úgy lehet kiszűrni, ha minden nem "street legal" sportkipufogót kiszűrnek.
-
HSM
félisten
válasz StoneBridge #55939 üzenetére
Egy megoldás van, ne kockáztass, ha nincs "biztonsági helytartalék", azaz ha nem tudsz legalább annyi helyet tartani, hogy amíg elmész előtte, ne tudjon neked menni.
Sajnos amúgy ez a legveszélyesebb szitu a tapasztalatom szerint, amikor megáll, vár, és valamiért meggondolja magát az utolsó utáni pillanatban... Csak az segít, ha ilyenkor sem adod meg neki az esélyt, hogy kárt tegyen benned.(#55944) ALI_G: Ha szerencséd van... Pár hónapja voltam szemtanúja a körúton egy gyönyörű eseménynek, áll a dugó, vezető nő nyomkodja szorgalmasan a telefonját a kormányon, ablakok lehúzva. Csaképpen annyira nyomkodta, hogy közben fel sem tűnt neki, hogy gurul visszafele! A mögötte lévő dudál, mint az állat, semmi! Rezzenéstelen arc, telefonnyomkodás! Másodpercek telnek el, mire morcos tekintettel felpillant, hogy mégis ki dudál ennyire, lefékezett, és mint aki jól végezte dolgát, visszaborult a mobiljába. Le se vágta, hogy neki dudáltak, és majdnem lezúzott egy autót.... Nagyon kemény volt....
(#55947) Daywalker: Sajnos tényleg csak valami ehhez hasonló segítene. Bár nekem elég lenne, ha az ilyenek nem kaphatnának jogsit, hiszen alkalmatlanok a biztonságos autóvezetésre...
(#55952) Daywalker: Nem trollság. A videó egyszerű marketing anyag, a BMW próbálja neked eladni a Dynamic Pro csomagját, ami egy cirka 300 000 forintos történet a négymilliós motornál, amiben kb. semmi extra költséges alkatrész nincs.
A legviccesebb, hogy maga a reklámvideó is önellentmondó, az elején halálra dícsérik, milyen jó, mennyire hasznos, micsoda SAFETY meg segítség, közben a LÉNYEG kb. az az egyetlen mondat, amivel az ABS Pro projektvezető Úr zárja az egészet, hogy hasznos segítség lehet ez az ABS Pro, de nem írja felül a fizikai határokat...
Szóval erről ennyit. Én erre sem bíznám rá magam. Inkább érezzem én, mennyire akar felállni a motor kanyarban fékezésnél, ne az ABS akarjon már megint okosabb lenni helyettem. Engem a gondolat is megrémiszt.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
"Plusz te akkor fogd megérezni, hogy túlhúztál a féken, amikor már az arcodon csúszol."
Ez benne van a pakliban ABS nélkül. Ezt írtam is korábban, hogy ezt tartom az ABS egyetlen, de annál komolyabb előnyének motoron.Nem túlzott önbizalomról van szó, inkább próbálok óvatosan vezetni, figyelve a saját, és a környezetem határaira. Eddig bevált.
(#55958) Feree13: Én nem akarok meggyőzni senkit. Nekem jó ABS nélkül, neked jó ABS-el. De attól még beszélgetni, véleményt cserélni lehet a témáról szerintem.
(#55959) pakriksz: Igen, így van. Erős fékezés felállítja a motort, túl erős lefekteti.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz runner 125 #55962 üzenetére
Váltós géppel durván 8000km-t, 3 szezont, főleg Bp. és környékén.
ABS-es motorom nem volt még. A kocsis rossz tapasztalataim elvették a bizalmam a rendszerrel kapcsolatban. Inkább óvatosabban megyek. -
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #55964 üzenetére
Ott annnyira semmi tapadása nem volt a guminak, hogy azt semmilyen kütyü nem szedte volna össze alólam. Mint írtam, még kb. a nyomáspontjáig sem jutottam a fékkarnak és már ment is ki alólam.
De ezt úgysem fogom tudni bizonyítani, szóval erről mindenki azt hisz, amit akar.
Ahogy mondta a forma a videó végén, a fizikai határokat nem tudja megváltoztatni az ABS Pro sem.A pofára esés is erős túlzás, egy sima lowside elcsúszás volt, amiben a robesz is alig sérült a karcokon felül mindössze egy letört idomtartó fül, egy ledarált fékkar és korményvégsúly és egy lezúzott tükör volt. Még a kabátom/farmerem se sérült meg semennyire, nekem se lett semmi bajom, még csak meg sem ütöttem magam.
A "sima robogoval is" kifejezés sem arra utal, ami a valóság, a kiskerekű, seggen ülős robogón éppen hogy sokkal kevésbé érzi az ember a technikát, mint egy rendes nagymotoron. Robogón sokkal könnyebb "pofára esni".
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #55966 üzenetére
Hát remélem én is. Ahogy azt is, hogy az ABS-eseket sem éri semmi baj pl. a túlzott biztonságérzettől, amit a kütyü ad.
(#55967) Mosquito34: "Részvételi díj: 3990 EUR"
Amúgy erősen tervben van majd a túrázgatás, amint lesz rá keret.(#55968) Daywalker: Látom, nehezen viseled, ha valaki más véleményen van.
-
HSM
félisten
válasz Daywalker #55972 üzenetére
Rendben oké. A hsz-ek alapján amúgy Te egészen biztos jobban szenvedsz a dologtól, mint én.
Bár én meg az ilyen BMW-s ABS videók végignézésekor szenvedek, szóval azért megkapom én is a magamét. Pláne, hogy pár hónapja a fél motoros sajtó ezzel volt tele, hát az nem volt kellemes az én világnézetemmel... -
HSM
félisten
válasz StoneBridge #55977 üzenetére
Rengetegszer kell elengedjek olyat, akivel szemben elsőbbségem van, mert látom, hogy azt se tudja, milyen közlekedési szituációban van. Nemhogy jobbkezes utca, sima stop vagy elsőbbségadás kötelező tábla sem jelent semmit sokaknak. Ha nagy a forgalom, és lassan mentek, akkor nem gáz, ha lassítasz és intesz neki, ha gyorsabban mész, akkor meg vélhetőleg van hova húzódni, hogy ne lehessen baj.
Ha jól látom, itt bőven van hely legalább másfél méterrel jobbra húzódni hogy balról ne vághassanak telibe, ha mégsem adták meg az elsőbbséget.
Igen, egyébként a fékezéssel is óvatosan kell bánni, én ha látom, hogy egy gyengébb idegzetű sofőr megy mögöttem, inkább lehúzódom, elengedem, vagy ha olyan a hely, kielőzök pár autót, ne engem verjen telibe hátulról.
Egyébként ha nem húzódsz le jobbra, akkor ráadásul könnyen kerülhetsz az A-oszlopának holtterébe, tehát az is lehet, nem is láthatott volna. [link]Erősen ajánlom ezt a cikket, amit olyanok írtak, akiknek mindkettőnknél jóval tapasztaltabbak: [link].
(#55978) zeon.hu:
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz dugynok #55984 üzenetére
Ha azt gondolja, jobbra kanyarodsz, akkor sem fog beléd hajtani. Ha pedig befordul melléd jobbra, akkor sincs gond, ha jobbra húzódva vagy, hiszen elférsz mellette. Ha meg látod, hogy nagyon agresszív, vagy nem tudja mi van, jobb ha elengeded.
Persze, ki fogja dugni jobban az orrát, de az a mögötted jövő gondja lesz. A holttér elméletre csak annyit, ha nagyon peches volt a szitu, akkor pont úgy közelítették egymást, hogy ahogy közeledett a kereszteződéshez a motor, úgy mozgott előrébb az autó és holttér. Gondold végig.
Rajzoltam egyet. Nyilván nem ekkora a holttér (már nem rajzomolm emiatt újra), de remélem átmegy, mire gondolok:Egyébként ez is figyelmetlenség, ha nem figyel az autós a holtterére, de sajnos sok modern autóban akkora az A-oszlop (lásd pl. [link]), hogy komplett tornamutatvány körbenézni, azt meg gondolhatod, hány autós fogja megcsinálni... Ő autóra számít, nem kerékpárosra/motorosra, vagy akármire, ami kisebb és különben is lesz@rja....
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz polimorf #55994 üzenetére
Nem tudom, milyen tehetségem van hozzá, engem túlzottan nem izgat, azzal gazdálkodom, ami van.
Azt viszont nyugodtan mondhatom, hogy azért a tudásért, amivel rendelkezem, keményen megdolgoztam, emiatt pedig eléggé dühít, ha látatlanban le vagyok szólva. Nem vagyok egy pályamotorozós húdegyors vezető, azokhoz a témákhoz nem is szoktam hozzászólni, viszont azokon a dolgokon elég sokat dolgoztam, amik a közútra kellenek, mint például a vészfékezés ABS nélkül, vagy vezetéstechnika és balesetmegelőzés. Nekem a motor az elsődleges közlekedési eszköz, és mivel nem szeretném otthagyni a fogam, így kénytelen vagyok magamat fejleszteni, ahogy csak tudom, hogy a lehető legjobban meg tudjam magam védeni, mert azt jól tudom, hogy a többi közlekedőben megbízni öngyilkosság. Ezenkívül a robogóval együtt a 5. szezonom tolom, megyek hidegben, melegben, esőben, napsütésben, az is sokat számít.
A közlekedésben is elég sokat vagyok jelen autóban, több, mint fél évig autóval mászkálós melóm volt, szóval volt szerencsém bőven a váltós motoros 8000km-emnél lényegesen több tapasztalatot szerezni a többi közlekedő moráljáról, és képességeiről.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Burt1793 #55999 üzenetére
Az ABS mellett is beblokkol a kerék, nézz meg tetszőleges ABS videót pl. YT-on: [link]. Csak utána az ABS visszaengedi. Ha viszont valami olyanra hajtassz rá, amin 0 a tapadás, akkor nem tud mit csinálni az ABS, és nálam sajnos ez történt. Jeges videókon lehet ilyet látni: [link].
Mint írtam, szinte semekkora fékerő nem volt a keréken, mikor megcsúszott, és olyan sebességgel ment ki oldalra, amilyet eddig még csak tükörjégen kerékpározáskor tapasztaltam.(#56000) -Mike-: Hóvége van és üres pénztárca. De majd egyszer szívesen lemennék a csapattal.
-
HSM
félisten
válasz FIREBLADE78 #56121 üzenetére
A közlekedés többi résztvevőjének biztonságáért ugyanúgy felelős vagy a saját tetteid erejéig.
Ugyanakkor az utasos rész érthető. Az dupla felelősség. -
HSM
félisten
válasz pityaa23 #56353 üzenetére
SkyRC iMax B6.
Elsősorban modellautókhoz van, de szuperül tölt kocsi és motor akksit is, meg minden mást is. Csak kell egy kis vörösréz drót, amivel rácsípteted az akksi sarujáhra és jó is vagy.
Nekem anno olyan 12 000 forint volt postával, táppal együtt. Arra kell csak vigyázni, ne fuss bele valami silány hamisítványba. -
HSM
félisten
válasz Ferdzsoo #56379 üzenetére
Szép dolog, hogy kawáék letettek valami újat az asztalra, de korántsem biztos, hogy közúti motornak a H2-t választanám. Minek vennék turbós gépet, amikor hasonló erőt kaphatok egy egyszerűbb, megbízhatóbb turbó nélküli géptől is?
A H2R persze más téma, ott megvan a hatalmas plussz, de az közúton nem használható.Én nagyon remélem, hogy ez a turbó/kompresszor megmarad a csúcsteljesítményű szupersport gépek egy szűk körének.
-
HSM
félisten
Jogos, feltöltőt akartam írni a második mondatba, csak véletlen turbó lett belőle.
Nem visszahívásra gondolok, hanem általánosan egy megbonyolításról. +alkatrészek=plusz hibaforrás. Ráadásul a feltöltők sosem a megbízhatóságukról voltak híresek, ami teljesen érthető, hiszen valami brutális fordulatszámok uralkodnak bennük.
Valahogy nem vágyom ilyesmikre egy középkategóriás motoron. Inkább legyen +200ccm, és meg van oldva. -
HSM
félisten
válasz FIREBLADE78 #56397 üzenetére
Ha nincs semmi a szemeden azt ne erőltesd, bogár, felverődő kő, és fújtak a látásodnak.... Városban 50-el is akkorát üt néha a felvert kő, hogy csak lesel....
-
HSM
félisten
válasz FIREBLADE78 #56399 üzenetére
Nem írtad a szemüveget... De a fene megette, ha ennyire befúj alá a szél...
-
HSM
félisten
válasz FIREBLADE78 #56480 üzenetére
Olajos kannánál azonnal motor leállítás, és megállás, akárhol vagy, akármi is történjen. Olajnyomás nélkül elég hamar kuka a motor, szinte azonnal. Pláne, hogy csak akkor jeleznek a lámpák, amikor már tényleg teljesen KO a nyomásnak.
Érdekes, hogy nálatok nem mondták oktatáson....
Ha még működik egy hosszabb kör után, akkor reménykedhetsz, hogy csak a jeladó vagy a vezeték hülyült meg.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
A kérdés az, hogy miért nem tölt, ha jól vettem ki.
Picit átfogalmazod amit írtam, máris egy lehetséges hibaforrás, ha nem egy emelt áramerősségű USB-s adaptere van. Ezzel az infóval akartam kiegészíteni az amúgy maximálisan helytálló hozzászólásod. (Azaz, hogy a standard USB2 csak 500mA.) -
HSM
félisten
Érdekes dolgok akkor ezek az Apple töltők. Én eddig amikkel találkoztam (normál USB végű töltők) azok mind olyan áramkörök voltak, hogy volt egy maximális áramerősség, amit le tudtak adni, a kütyü meg felvett belőle annyit, amennyire szükség volt. Ha többet vett fel, mint amennyit tudott a forrás, akkor meg kijött a mágikus füst.
Ami még amúgy lehet, ha túl hosszú a kábel, vagy nem megfelelő minőségű. Az USB-s mobil winyóm pl. fel sem bír pörögni, ha nem közvetlenül dugom a portba a durván 30cm-es kábelével.
De ja, eléggé sötétben tapogatózás ez így mérések nélkül.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
+1.
Főleg utassal.(#56617) Neszójábe: Egy szavazat a 2005 vagy újabb SV-nek.
Bár ABS-est nem hinném, hogy nagyon fogsz találni az olcsóbbak között.(#56619) Daywalker: Nekem éppen a soros négy henger, ami zsibbasztó tud lenni, szóval ez egyénfüggő. Másféle vibrációk vannak az SV-n.
Amúgy én is ezt mondanám, rá kell ülni, kipróbálni, jó-e egyáltalán.(#56620) V.Stryker:
(#56625) Daywalker: SV-ből nemcsak Naked van. A félidomos elég jól véd a széltől.
A fék amúgy utas nélkül nálam teljesen elég, pedig 100kg vagyok, és jól is adagolható. Ha viszont plusszban 50-100kg utassal megyek, akkor főleg nagyobb tempónál már igencsak érezni a határait.(#56628) Feree13: A 160-as utazót még tudja a kis SV, 7100-7200 körül forog 160km/h-nál 6.-ban a gyári áttétellel. Azért az még nem halálba pörgetés. Majdnem ennyit (6600) forog egy 160 lovas Yamaha FZ1 is ilyen tempónál.
(#56632) Polemius: Ezt jó is, hogy megemlítetted. A lábtartó mondjuk tudtommal csak a 2003 évjáraton volt más az S és az N között, 2004-től a lábtartó már ugyanolyan. (És másmilyen, mint a 2003-asoké.)
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Daywalker #56660 üzenetére
Azt vágod, hogy az a lepkefing 220 lóerő, ha "rendesen" használod? Azért lett csak 160, hogy megmaradjon az utcai használhatóság mellett is a lehető legpontosabb replika. Amúgy azt nem arra találták ki, hogy ropira törje egy kezdő pályázó, inkább gyűjtőknek technikai csemege.... Ez az árából is látszik.
A Kawa meg csak egyszerűen létrehozta a világ legerősebb széria motorját. Street-legal kiadásban az is csak 200 paci, nem 326.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz canniball #56664 üzenetére
Az amúgy milyen élmény, amikor így elmész tiltásig? Megy, megy megy, aztán bumm, megáll a mutató, mint a szög, vagy mi történik?
(#56666) persuader: Igen, én is így tudom. Én is a nyilatkozatokból építkezem, amiket olvastam, ott azzal magyarázták a bizonyítványt, hogy a károsanyag és hang emissziók, valamint a RamAir rendszer helyére tett lámpa a felelős a -60 lóerőért. Azt mondták, a motorhoz meg a technikai dolgokhoz nem akartak nagyon hozzányúlni, hogy utcán erősebb legyen az adott lehetőségek mellett. Ami amúgy nekem hihetőnek hangzott, tekintve hogy a saját utcai Fireblade-jük is hozza gyárilag a 181 lóerőt.
Egy dolgot viszont szerintem leszögezhetünk. Ez a Honda azért elég különleges lett. Nekem nagyon bejön. Viszont az ára az nem versenyképes, de nem is kell, hogy az legyen.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs