-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
dellfanboy #119021 üzenetére
En nem vagyok duke ellenes, sot kifejezetten tetszik, en is szemeztem vele. Csupan megjegyzem, hogy vannak magyar tulajok erdekesnek mondhato hibakkal.
-
válasz
Topiccsendőr #119026 üzenetére
Ja, több tulaj panaszkodott rá, hogy az első fék vonyit, mint allat. Nekem autónal volt olyan anno, en is utaltam hogy a fel utca utanam fordul
-
válasz
dellfanboy #119053 üzenetére
Én részemről elengedtem a témát
-
válasz
norbert1998 #119180 üzenetére
Sisakot csak próba után, személyesen. Egyáltalán nem biztos, hogy a kinézett sisak passzol a fejformádhoz.
-
válasz
norbert1998 #119297 üzenetére
Nagy mazlista vagy, jó sulit fogtal ki. Ocsem majusban iratkozott be b125-re es mult heten lett meg a jogsija.
-
-
válasz
norbert1998 #119371 üzenetére
Milyen géped van?
-
Amikor undorítóan bogaras lesz a kabátotok Ti nekiálltok valamivel letörölgetni vagy instant megy a mosógépbe? (Cordura)
-
válasz
gaster #119384 üzenetére
Szia! Ugyan ebben a cipőben járok én is, B kat 10 éve, motoros tapasztalat nulla. Májusban kezdtem az A korlátlant, most tartok a forgalmi rész közepénél. 181 centi magas vagyok, nekem a GS500 már nem volt kifejezetten kényelmes, az ER-5 pedig ugyan ez a méret. Végül CBF500-at vettem, az egy picit nagyobb ezeknél, de neked szinte biztosan ez is kicsi lenne. Enduro/túra motorok között nézelődnék ilyen méretekkel
Pl. ilyesmi, bár picit drágább.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
norbert1998 #119387 üzenetére
Semmi baja nincs annak a motornak, ezek ennyit tudnak. Öcsémnek ott a vacsi új 125-ös Keeway TX, az 11 ló, max kb 100km/h, szembeszélben kevesebb. Azért a Te motorod sem új már, az évek alatt kihal belőle pár paci.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Viiktor1989 #119470 üzenetére
Milyen árban? 1 vagy több részest? Csizma és kesztyű is?
-
válasz
yodamastah #119586 üzenetére
Nekem 4 honapja szuletett a masodik gyerkoc es 1 hónapja vettem meg az elso motorom
Nem kicsit nezett hulyenek mindenki.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
runner 125 #119640 üzenetére
A quadozás tényleg kurva jó
-
válasz
yodamastah #119675 üzenetére
Ezen azért vitatkozhatnánk, ha egy bamba autós a külső sávban be akar sorolni és belenéz a tükörbe ahol valahol rohadt messze lát egy motorost szerintem simán besorol, mert nem tudja felmérni, hogy mennyivel jön a kétkerekű. Nem is lehet felkészülni arra, hogy 240-el odateleportál valaki. Én tényleg kurva sokat nézem a tükröt autón-motoron, de így is meg tudnak lepni néha.
-
válasz
dellfanboy #119800 üzenetére
Korabban nekem mukodott motorra is. Olyan viszont mar többször volt, hogy atmenetileg nem működött megfelelően a rendszer.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
dellfanboy #119939 üzenetére
Egyáltalán nincs igy. A GTK mindossze annyit jelent, hogy nem gazdaságos helyreallitani a biztosito szerint. Ez egy regi auton pl jelenthet annyit is, hogy 2 ajto meg egy sarvedo erteke tobb mint az auto ertekenek 60%-a, tehat GTK, a valosagban meg még bőven helyrehozhato biztonsaggal, ha pl az oszlopok nem serultek.
-
válasz
Topiccsendőr #119946 üzenetére
Nem ér annyit mint előtte, de fizetni fog a biztosító. A kor és a korábbi parkolási sérülések is avultatási tényezők, akárcsak a korábbi GTK.
Tehát ez továbbra sem igaz:
A lenyeg, hogy mivel a biztosito neked mar kifizette a teljes motor erteket, utana barmi baleset van, egy fillert sem fog fizetni.[ Szerkesztve ]
-
-
válasz
HoaryFox #120314 üzenetére
Szép ugrás lesz. Kawat miota hajtod? Milyen volt?
Most neztem a speckojat az ezresnek, van par ismeros dolog, amit az CBF500 megkapott. Tank ugyan akkora, az első fék az konkrétan ennek az ezresnek a "fele"
(multkor neztem, meg a felfogatasi pontok is ott vannak a masik oldalon)
[ Szerkesztve ]
-
válasz
norbert1998 #120332 üzenetére
En az irodában egy ures szobaba szoktam lepakolni a komplett oltozekem, teljes váltoruhat viszek minden nap. Egyetemen mondjuk nyilvan mas a helyzet.
-
válasz
dellfanboy #120341 üzenetére
nem a motor a szűk keresztmetszet, hanem én
-
válasz
Geresics #120387 üzenetére
Az a baj ezzel, hogy az ilyen dirt pályákra hamar rá lehet unni. Én voltam 4 alkalommal, mindig vezetett túrán erdőben - szántón, legtöbbet 250-es suzuki quaddal, egyszer 450-es yamahával. Ilyen terepen meg a 250-est sem tudod kihasználni kezdőként, nem hogy a nagyobbat. Amiben határozottan jobb volt a nagy gép, hogy sokkal kényelmesebb futómű volt alatta.
Ja és megfelelő védőfelszerelés nem árt, mindig láttam valakit borulni
-
Most hogy lezárult a nagy A-s jogsi mizéria, összeszámoltam a költségeket. Hátha segít azoknak, akik hozzám hasonlóan beleugranának a motorozásba a nulláról.
1.2-1.3M-es teljes keretből gondolkodtam mielőtt belevágtam. Ehhez képest 1.5M lett a vége, mire motorra tudtam pattanni.
- nagy A jogsi (előzetes motoros kat. nélkül) össz-vissz mindenestül 186k (és 4 hónap)
- ruha 270k (kabát, farmer, csizma, kesztyű, buko, gerinc protektor)
- motor 800k
- átírás, biztosítás, első szerviz, motoros táska 245k[ Szerkesztve ]
-
válasz
norbert1998 #120427 üzenetére
A jogsi kiállítás költségét bele se számolta, úgy megvan a 190e
Viszont egy életre elfelejthetem a motoros "oktatást", nagyon nagyot csalódtam és a végén már elég feszkós voltam. Biztos a korona helyzet is közrejátszott valamennyit a dologban, de ezt az iskolát én nem ajánlanám soha senkinek az biztos.
Azért a te összeged sem semmi, 125ccm-hez mérten.
"Jó, a sallang kb a fele"
Ja, ilyen ez, elsőre sok másra kell költeni a motoron kívül. Ha lecserélem akkor azért már más lesz a sztori. -
válasz
runner 125 #120429 üzenetére
Ja, igazad van. Értékvesztés, újra átírás, ott is első szerviz. Mindegy, egyenlőre elvagyok ezzel, ingázásra szerintem kifejezetten szuper. Aztán majd meglátjuk mit mondok jövőre
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok