-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
tutis
őstag
válasz
Topiccsendőr #22442 üzenetére
hétfőn mindenképp mentek kakucsra vagy kecsóra rossz idő esetén is? Mintha esőt mondana hétfőre...
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #22448 üzenetére
Akartam már régebben kérdezni , ezen topic első hozzászólásában van egy MZ-s képed:
Szóval ebben a helyzetben hogyan képes ellátni feladatát egy egyszerű MZ-karburátor? Az úszó rég fel van kenődve valahová, hogyan nem áll le, vagy nem dadog le a moci?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #22445 üzenetére
ámen tesó
nyáron csak zápor szokott lenni, legalább kicsit hűl, aztán lehet megint csapatni
csak azt a szar futóművemet valakivel álltsuk má be
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #22448 üzenetére
ilyenkor sztem csak linkeljuk a vonatkozo hozzaszolast. sot, lehetoleg a valaszokat is.
Tuzi -> persu
mondjuk nem mai a temaen meg azt szoktam ilyenkor mindig elmondani h 10w40-es valvolinnel ment mindket fzr1000 minden problema nelkul, mar tobbtizezer km-t
csere elott 500-1000km-rel viszont gyakrabban jott elo vele a tipikus yamahas olajszint-lampa effekt hosszutavu lenduletes utazaskor, akkor is ha boven a minimum felett volt az olajszint. igaz, egyszer volt az fzr-ben 20w50 is, amikor meg elhittem h azt nem fogja megenni horvaciaban. megette.
-
canniball
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #22486 üzenetére
Ha a tied "pcskoszoru" akkor mit szóljak én...?
UP neki, erre tudsz/tudtok mondani valamit?
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #22498 üzenetére
Pedig azt hittem amelyik durran az direkt van úgy belőve.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
salieri.
őstag
válasz
Topiccsendőr #22537 üzenetére
Igen ,tudom,hogy szubjektív, mindenki lebeszélt a 250-es chopper kategóriáról . 650-es gépek meg 1 milliótól indulnak.
Így túra-sport kategóriát kell választanom.
180 cm magas vagyok. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #22545 üzenetére
Ne is mondd: igazi adrenalinbomba volt valamelyik nap, amikor az öreg csótányommal - erős szembejövő forgalomban - egy, a szokásosnál gyorsabb traktort kellett megelőznöm!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
salieri.
őstag
válasz
Topiccsendőr #22549 üzenetére
Nincs yarisom ,jelenleg 1.4 van de a következő 1.6- os motor lesz az fix.
Az a bajom a motor kiválasztással,amik számításba jönnének nem tudok mindegyikre felülni, ezért meg az országot nem fogom bejárni.
Ezek vannak a kalapban.
Yamaha FZS600,HONDA CBF500, Kawasaki ER5, Suzuki GS500F,Suzuki GSX600F,
Chopperben: Yamaha XVS 250 , Suzuki VL250
ami még jó lenne viszont árban már sok: Yamaha XVS650 ,Suzuki VL800[ Szerkesztve ]
-
salieri.
őstag
válasz
Topiccsendőr #22551 üzenetére
Igen ezt már éreztem a korábbi tanácsodban is,hogy elkerülhetetlen, képek alapján a fazernak kormánypozíciója tűnik a legjobbnak.
Olyan trekking kerékpáros. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #22549 üzenetére
"Viszonylag" sokat megyek vele (12-14 ekm évente), és szinte kizárólag országúton. Itthon (Kalocsa) csak a heti nagybevásárlásra használom, amúgy biciklizem mindenhová. A melóhelyi dolgokra használom (kiküldetés az országon belül), néha előfordul, hogy egy nap 400 - 600km-t megyek (máskor egy hónapig egy métert sem), de sohasem autópályán. Dinamikusan hajtom (óra szerinti 100-110 között járok), és 5,6 - 5,8 az átlagfogyim. 7,6 a norma, amit térítenek, szóval nem járok vele rosszul!
Igen sornégy, ráadásul még japán összeszerelésű!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
válasz
Topiccsendőr #22448 üzenetére
olajnyomás jelző lámpa kivillant, és világított. nehéz lett volna nem észrevenni, mert hasaltam a tankon. (rövidnaci, bukó, papucs, de ugyanolyan meleg volt 160 környékén, mintha ültem volna árnyékban)
akkor azonnal lelőttem a blokkot.
bekukkoltam az olajbetöltőn, és habos volt az olaj, nem kicsit.
kötelező körök tartozéka, hogy amint lehűlt az olaj, volt olajnyomásom.
olajcsere után pedig soha nem adta ezt többet elő.
magyarán a 40-es olaj beadta a kulcsot.
az enyém nem ment 20sec-et, de még 3-at sem megfelelő nyomás nélkül.
lehet, hogy volt még olajnyomás, de nem volt elegendő, ezért világított a pilács...más:
szerintetek?どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #22643 üzenetére
Dunsztom sincs, de most jobban megy, mint eddig valaha. Semmi máshoz nem nyúltam, még lemosni is csak most akarom a gépet, ha már kihűlt a blokk.
Amúgy régi, autós tapasztalataim:- 1984-es Honda Cívic (karburátor, 12 szelep 4 hengerben, egy sima tranzisztoros gyújtás, semmi egyéb) rohadtul kényes volt a benzinre, 98-assal jártam vele, jobban ment és kevesebbet fogyasztott, mint 95-össel.
- Renault Clio 1,2, majd Renault Thalia 1,4; mindkettő sima 8V, mindkettő hengerenkénti befecskendezéses: próbáltam Shell V-Powerrel is őket, sem jobban nem mentek, sem kevesebbet nem fogyasztottak, mint a sima 95-össel, így nem is erőltettem a dolgot. A mostani Yarisban még nem próbáltam...Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Daywalker
addikt
válasz
Topiccsendőr #22647 üzenetére
Jah, igen, rosszul fogalmaztam. A lényeg, h nem fogja érezni a változást annyi lóerőnél.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #22649 üzenetére
Lehet, hogy jelen esetben nem is az oktánszámkülönbség a lényeg, hanem valamiféle "égésjavító" adalékolás? Nem ismerem a benzinek ezen irányú különbségeit. A "jobban menés" meg a magasabb alapjárat az tapasztalás (az utóbbin én is meglepődtem...) Ha beválik, azt az 5-6% árkülönbséget (441 vs 419 Ft/liter) szerintem megéri.
szerk: egyébként gyorsulásban, semmiben nem éreztem különbséget, csak az 5. fokozatban is végig leforog...[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #22651 üzenetére
Más: érdekesnek találtam km-óra "csalását" is, kb. 50km/h alatt fix 10%-ot csal felfelé, kb. 50 fölött meg fix 5km/h-t. Ezt hogy hozták össze?
Szerk: full mechanikus óra, spirállal hajtva az első kerékről...[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Daywalker
addikt
válasz
Topiccsendőr #22653 üzenetére
Hát én is próbáltam. Sajátomban
is BoschDelco ECU (szutykos multec kooperáció) van és kalap szart sem használt neki a nagyobb oktánszám. Ha használ is, nem mérvadó a növekedés. De ha van is, kb. felesleges ezekbe a városi kisautókba. Nekem ez a tapasztalatom. No offenseMod: lehet h hengerenkénti befecskendezésnél többet használ, de erről nincs infóm, még nem alakítottam át a sajátom (majd 2-3 hét múlva).
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #22651 üzenetére
Rossz hírem van, mára valaki kivette a benzinbűl' a zoxigént!
Megkövetlek, de akkor végképp nem tudom, miért ment tegnap jobban a kis gép a tankolás után (mégis volt hátszelem?). Most jöttem meg egy végül is 286 km-re sikerült Mecsek-túráról, és nyoma sem volt a tegnapi élénkségnek (ugyanabból a tankolásból). Sőt reggelre visszatért a dadogós, alacsony alapjáratom is.Ráadásul a fogyasztásom is elcsesződött, pusztán amiatt, hogy a szokott kényelmes 75-80-as tempóm helyett igyekeztem a 85-90-et tartani (már ahol bírtam, pocsék szél volt egész úton), az eddigi full összes átlagfogyim (2,57liter/100km) helyett 2,95-öt sikerült össze hoznom. Na, ez nagyon nem tetszik: sokallom is, meg a motornak is kínzás volt. Ahol a szembe szél, vagy az enyhébb emelkedők miatt nem bírtam ötödikben az említett 85-90-et tartani, ott vissza négybe, és nyélgáz... ...akár negyedórákon keresztül folyamatosan. Félek, hogy ilyen használat mellett hamar szétesne a 20 éves technika.
Megpróbáltam a szerpentineket dinamikusan abszolválni, de őszintén szólva fostam rendesen: a hátsó gumim is sz*r, a kis chopper futóműve / úttartása is borzalmas, meg én is rutintalan és gyáva vagyok, a sodrós kanyarok ideális ívére precízen elhelyezett kátyúkról nem is beszélve... ...szóval nem sikerült a "majrécsíkot" eltüntetni a gumiról.
szerk: ja, egyébként az első 30 km után vissza akartam fordulni, mert rájöttem, hogy hideg van, fázom, fúj a szél kegyetlenül, ráadásul a nem sem sütött.
Ezen a mélyponton átlendülve aztán szép kis kanyart sikerült kikerekítenem. Közben a nap is kisütött, meg felmelegedett a levegő is (nem voltam felöltözve rendesen, na!) Most az alfelemet sem sikerült annyira elzsibbasztanom, mint a múltkori rövidebb (246km-es) kanyaron. Fitt és üde az nem vagyok, de ha nagyon muszáj lenne, akkor még 100km-t kibírtam volna...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #22684 üzenetére
nekem hétvége ok.
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #22719 üzenetére
haha, hornetnek és az r6r-nek ugyanaz hf 204 a hiflofilter tipusa
pont van egy otthon
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #22733 üzenetére
Tényleg: autóba szánt motorolajat használhatok motorban? Kuplung nem fog csúszni tőle? Van itthon Castrol Edge 5W40 fullszintetikus olaj bőségesen... ....megpróbálhatom szerinted a mostani Repsol MotoRider 4T 15W-50 ásványi helyett az öreg csótányba?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
yodamastah
őstag
válasz
Topiccsendőr #22787 üzenetére
Bárhol meg lehet tanulni csuszkálni. Kopott gumit kell felrakni. Pl pirellit az a végefele csúszik már mint állat
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz
Topiccsendőr #22786 üzenetére
Ennyi
. Akarasrol szo sincs. Csak lehetosegkent kezeltem. De akkor marad az 5w40, es keresek olcsobb olajat mint a Motul.
Koszi a valaszokat.
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #22785 üzenetére
nem fikázom, ez a véleményem, azért mert nem egyezik a te véleményeddel, engem nem zavar. ha szerinted fika, akkor igen, fikázom, leszarom, pont.
igenis vannak szakaszai amik nem biztonságosak, mert a bukótér zéró ellenben betonfal van előtte pár gumival. ez nem szubjektív, hanem kibaszottul tény és objektív.
szólj ha valamit nem értsz, segítek...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Archer
őstag
válasz
Topiccsendőr #22824 üzenetére
Majd jön a Honda az új V4-gyel aztán lesz nemulass
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz
Topiccsendőr #22830 üzenetére
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Topiccsendőr #22824 üzenetére
Mivel Aprilia fórumos vagyok és tulaj is voltam egyben van némi rálátásom az Olasz márkára..
Versenyen lehet,de mint márka nem hiszem,hogy hazavágja. Amúgy meg.. Gondot veszel vagy Hondát veszel..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Topiccsendőr #22836 üzenetére
Sajna még nincs Honda polóm így nem vagyok fanatikus.. Még..
Ha most kéne választani a két márka közül és azon belül is valamit akkor tuti én már nem vennék Olaszt.. Ès ez nem vallási vita akar lenni..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
csongi
veterán
válasz
Topiccsendőr #22855 üzenetére
Miután agyra szívatott az atlanticom töltése, és elolvastam pár fórum hsz-t a típusról úgy éreztem, hogy ez mellé nyúlás volt. Most hogy egy Honda foresight ami "elnyűhetetlen" szarrá fúrt reped hengerét kellett cserélnem, tudatosul a nagy igazság, gazdája legyen a motornak.
. Szóval tényleg mindnek van baja és fosos betegségek valahol valami. De ha oda figyel rá a tulaj, akkor mind el megy a világ végéig.
Az elektronikával szívtam egyet, de a blokk olyan amilyen ritkaság szerintem. 20ezer van óra szerint, de cserétől cserig megy olajfogyasztás nélkül. Én nem indulok el vele addig amíg a hőfokmérő mutató meg nem mozdul, egy pár perces járatás hidegen, napközben meg fél perc és meg van. Ennyit áldozom a fogyasztás oltárán, de még így is 4 liter alatt vagyok. -
yodamastah
őstag
-
DigitXT
félisten
válasz
Topiccsendőr #22866 üzenetére
Jogos.
Szerk: azaz arról nem tehet, ha gyári hiba miatt szét akar
esni vmi, de ha időben megérzi, megelőzi a bajt, akkor nincs gond...[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz
Topiccsendőr #22867 üzenetére
Akkor most lesz az első menet vele? Kakucson alázni fogsz dunloppal
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Topiccsendőr #22855 üzenetére
Egyszerűsítem. Én leginkább túrázom és nem szeretem ha valahol a világ f@xa végén lerohadok. Ezért lehetőleg megbízható/bb motorok kellenek a seggem alá.
Olasz se túrát/endurót se robogót nem vennék már.
Volt Aprilia Atlanticom motorikusan ok,de elektronikusan egy nagy rakás x@r volt. Pedig nálam csak a fesszab,aksi,kábel ment tönkre. Jahh a fesszab ugyan az a Ducati-ban is!Volt olyan aki zsír újonnan hozta ki az Apriliát Dunakesziről 2km után megállt,6hónap után lett kész. Volt olyan amin Aszalósék is vakarták a fejüket mi lehet a baj/hiba. Szerdán volt a Shox SEG gurulás. Szintén Aprilia. Àt kellett vezetékelni az összes kábelt mert megbízhatatlan volt elektrónikusan. Megnézel egy Piaggio X9 fórumot csak a köpködés megy. Ott ugyan az a blokk már xar,hogy miért nem tudni. Elektronika szintén egy fos. Nem köpködöm az Apriliát mert nekem is volt,de mint ennek a márkának is vannak betegségei. Volt Suzukim,ott elektromos,motorikus hiba nem volt. Most Hondám (Varadero) van. Fórumát olvasva,néhány tagot meghalgatva akik elég keveset gurulásznak(30-50eKm/szezon) esett rá a választásom mivel alig,ill. kevés a meghibásodás. Minden mákának van valimi gebax,hol kisebb hol nagyobb, azt aláírom.
Az hogy én nem vennék Olaszt azaz én döntésem,nem kell egyetérteni vele. Mindenki olyan motort/mákát vesz ami tetszik és megengedhet magának. Én sem beszélek se rá se le senkit se/m. Ennyi.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Topiccsendőr #22873 üzenetére
Jut szembe.
Balassa tényleg elmarad??Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Topiccsendőr #22892 üzenetére
Hátőő konkrétan sehol sem fikáztam az Rsv-t! Annyit írtam rá,hogy Olasz. Mindegyik motoromnál a 2-3ik tulaj voltam,magyar,szervizkönyv blabla. Most eljutottunk idáig. Az hogy a fórumokon mi/k íródik,szerintem ne hagyjuk. Butaságok vannak,igen. De akkor ez vagy az a fórum/ok teljesen felesleges lenne?! Nem hiszem. Vannak szakértők/hozzártők tulajok itt,máshol is. Őket érdemes elolvasni,tapasztalait meghallgatni X km után. Jól érzem Rsv vonalon mozogsz,ismered e tipust. Én nem! Nem is fikázom,nem szájkaratézom veled ezzel kapcsolatban. Storyzni azt hiszem mindenki tud/na minden márkáról.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
csongi
veterán
válasz
Topiccsendőr #22898 üzenetére
Legutobb neztem 6ezerell ezelott meg egyben volt. De elg szutyok mert szedni kell burkolatot es most olaj csere lesz. Igy ugy gondoltam ha cseres akkor legyen hosszabb eletartamu benne. Mint ahogy rew is celzott ra.
-
yodamastah
őstag
válasz
Topiccsendőr #22941 üzenetére
Na mi vót kakucson? Szombaton még volt bennem egy kicsi lelkesedés, hogy nekiállok féket légteleníteni (jó szar most), de vasárnapra egész napos strandolásra változott a program és hát egyáltalán nem volt rossz 32 fokban a vízben hűsölni
-
mocsanisi
senior tag
válasz
Topiccsendőr #23051 üzenetére
Húúú valamilyen Toma. Westend tetején ők csinálták a gokartokat is. RS125. Üzemmelegen torpan, olyan mintha nem kapna elég naftát. Alapjáraton üzemmelegen alig akar felpörögni, eléggé nagygázzal kell indulni lámpánál, mert ha alapjárat közelébe indulsz el húzhatod a gázt csak dadog és pár másodperc kell mire elkapja. Nem szivatóval, és sima on állásba indítottam. Pöcre indult csak nem ment 1 vagy 2 henger.
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
Daywalker
addikt
válasz
Topiccsendőr #23072 üzenetére
Plusz ha nem tévedek, ha jól van beállítva a karbi, akkor a napi első indítás szívatóval történik akkor is, ha 30 fok van kint...nem csoda, ha nem indul rendesen. Épp az a nem jó, ha elindul anélkül is. Vagy tévedek? (De ha szar az úszó, akkor szar, csere...)
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
canniball
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #23074 üzenetére
"...ha beindul szivato nelkul akkor eleg sokat kap alapjaraton..."
Igaz ez az én CG125-ömre is? Merthogy ő pöcc-röff szivató nélkül is, csak akkor kell rátolnom ha hosszabb ideig (2 hét +) állt, illetve néha melegen rövid állás (kb. 1-1.5 perc) után nem szeret nélküle indulni.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #23076 üzenetére
CiGi nem fullad, beindítom, kabát-cipzár, sisak, kesztyű és hajrá; akkor ezek szerint jól van így.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #23078 üzenetére
OK, a hónap végén úgyis megy szerelőhöz (szimering cserére, amiről korábban volt szó), majd rákérdezek nála erre is.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
mocsanisi
senior tag
válasz
Topiccsendőr #23072 üzenetére
Figyelj aláírom hogy jó szakember a Szati. DE! Ő alig van bent a boltban, nem ő szerel, ő ellenőriz és a céges ügyeket intézi. Lehet h rossz az úszó. De akkor mivel magyarázod azt, hogy amikor elvittem hozzájuk akkor kipörgött rendesett, most meg beszaggat, és szaggatva megy fel 10ezer fölött. ha 8-9ezernél megtartom kicsit a fordulatot, és onnan rántok csutkagázt, akkor azzal elkerülhető kicsit a beszaggatás. Illetve szati ígérte hogy bontós ismerőseinél utána kérdez, de elvileg senkinek nem volt karbisora a 400-as kisbandithoz, amin meg lehetett volna nézni hogy jó-e az úszó. Namost ne mondja nekem senki hogy mindegyik 400-as banditba szarok az úszók, csak újat lehet venni, és nincs hozzá alkatrész. Felhívtam én is pár bontót, nem bontanak karbisort, de van nekik. Az lenne a legjobb ha el tudnék hozni próbára, feltenni megnézni jó-e. Igen ám, csak ez munkaköltségbe is egy rohadt drága mulatság.
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
mocsanisi
senior tag
válasz
Topiccsendőr #23112 üzenetére
Mindenképpen megosztom. Azért vittem szerelőhöz mert elszakadt a gázbowden, illetve mosásnál beázott valahol (valszeg gyertyapipánál) és elment 1 henger. Aztán akkor már csináltak egy teljes átnézést. És itt tartunk most. Karbik szétszedve, kipucolva, szelephézagok beállítva, kartel kipucolva, olaj lecserélve, fékfolyadékok lecserélve, kuplungbowden kicserélve. Ha sikerül rendbetenni ezt a torpanást, illetve sikerül szerezni új gumikat, akkor mennék pályára, meg M2 vác után ahogy megy fel a hegyre szerpentinezni
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #23139 üzenetére
még a honda márkaszervíz is 5k óránként. egyáltalán nem sok.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
válasz
Topiccsendőr #23175 üzenetére
Jóvan, majd lökj képet az RS-ről
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
csongi
veterán
válasz
Topiccsendőr #23232 üzenetére
Mit szeretnél rajta mérni?
-
csongi
veterán
válasz
Topiccsendőr #23235 üzenetére
Annyira nem szedem szét 20 ezernél. Majd 45nél mikor lánc csere esedékes.
Jut eszembe, lecserélném a levegőszűrőd direkt szűrőre. Elég drága ez a papír, és 6ezernénk csere. 2 papír árából veszek egy direktet. Injektorosnál kell valamit állítani?[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz
Topiccsendőr #23237 üzenetére
Nincs. Egyhengeres, semmi extra, Piagio 500 blokk. Igen tudom hogy 3000ezrenként kell takarítani, de szívesen megteszem, fél óra. Igen tudom kevesebbet szűr, de eléggé rejtve van a szívó torok, körbe burkolva. De még gondolkozom rajta. De lehet teszek be az olajozható szivacsot teszek be az eredeti helyére, csak csinálnom kell hozzá egy tartót. Munkásabb de hatékonyabb. Elég jó a kamra rendszere, a papír sem mondható valami koszosnak, éppen csak hogy szürkésebb a papír, a labirintus előtér már rengeteget leszűr.
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz
Topiccsendőr #23283 üzenetére
Mo...sajnos megy a fillérkúrás mindenhol, mert mindenkinek jól megy
Persze inkább érdeklődjön előbb, mint szétszedje oszt' majd ott áll letolt nadrággal
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok