-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Moleman
addikt
& (#86857) canniball
Köszi!
Van az több is, 27%, mert 17/47 a gyárija elvileg.
De nagyon hiányzik, 3-4-5 között most olyan, mintha semmit nem csinálnék, alig ejt, motorfékezéshez is egyszerre kettőt-hármat rúgok vissza, hogy érezzek valamit. Még úgy is jó lesz az ötös városba (3000-nél 66), és akkor ott lesz a kényelmes hatos országútra (4000-nél 100). Kis terhelésen nem hangos a kipufugó, de most 5000-nél hatosban még így is hangosabb, mint a szélzaj.Az egyetlen félelmem az egyes meghosszabbodása, otthon is, melóban is minden nap mélygarázsozok, de majd játszom vele most, hogy el tudok-e kettesben indulni, mert akkor tuti jó lesz a hosszabb egyes is. De valameddig mindenképp gyári állapotban használom, aztán majd cserélem, ha lesz rá keret.
Idővel, majd ha már nem félek tőle, lehet, hogy visszakívánom rá a pörgősebb áttételt, de egyelőre biztonságosabbnak is érezném a hosszúval. 6000 fölött most még jön Kulabá, úgyse pörgetem.
Tudom, hogy szentségtörés, amit akarok, de a vérmérsékletemhez a hosszú váltók illenek, autóban is.
[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
-
Moleman
addikt
válasz
LustaDick123 #86885 üzenetére
Igen, annyit forog.
6000 fölé még csak kétszer forgattam, ott már túl sok a jelenlegi képességeimhez.A 9000 még több ezer kilométernyire van.
-
Moleman
addikt
Épp ezért kéne a hosszú, hogy még kevésbé használjam ki.
(#86891) Horvi
Egyelőre még lassabb vagyok szerencsétlennel, mint a robogóval voltam, mert nem tudom, hogy férek át a kocsik között.De muszáj használni, csak így fogom megtanulni.
(Reggel azt is megtapasztaltam, hogy mennyire nem lehet megfogni, ha dől... Rossz szögben állt a kitámasztó.
Első nap, kuplungkarcsere.
)
[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz
LustaDick123 #86894 üzenetére
Köszi! A kényelme tökéletes, mióta a magasabb állásba raktam az ülést, remélem hosszú távon is jó lesz.
Holnap az új kuplungkar is megjön, nagy pirospont a motoralkatrész.eu-nak.
Ma megkaptam hozzá a navit is, CNS Globe Moto, problémamentesen elindult rajta a megszokott kedvenc
Primom, csak a felbontást írtam át. -
Moleman
addikt
válasz
Topiccsendőr #86962 üzenetére
A két gyári Honda Diom 67-et és 74-et ment gps szerint, az óra 60 után már kifekszik, az nem informatív.
Na jó, a 74-esben ebayes gyújtásmodul van, később tilt le.
(#86967) persuader
Aldis.[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz
-Mosquito- #86983 üzenetére
A legolcsóbb ebayes led lámpa van rajta.
-
Moleman
addikt
válasz
-Mosquito- #86991 üzenetére
Én is szemezek velük néha, de mióta rászálltak minden kínai csomag áfázására, kétszer is meggondolom.
Majd ha nekilátok a menetfény kivitelezéséhez, belepróbálom a tompítottba a xenont (van itthon pár szett régről), most nincs sok szórt fénye, akár még használható is lehet, de egyelőre nem tervezem megtartani benne. Ilyenen is gondolkodtam, de pont olyan a kialakítása a tompított tükreinek, hogy a led vakfoltja környékéről generálja most a vetítési kép 80%-át.
A xenonnak is oda esik a visszatérő vezetéke, ezért sem fűzök sok reményt hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz
-Mosquito- #86999 üzenetére
A mélygarázsban látszik, hogy elég jól világít, sötétben még nem mentem, de nem aggódom különösebben a fényerő miatt. Csak sajnos van egy ilyen becsípődésem, hogy nekem mókolnom kell a világítást.
Kicsit meglepett, hogy ennyire alulméretezett a villanyászat egy nagymotoron is, indexeléskor ütemre pislákol a fényszóró alapjáraton, mint a robogón.Amúgy az emelt fényerő is jó ötlet, ha kész lesz a menetfény, a tompított ritkán fog égni, így a rövidebb élettartam sem okozna gondot.
-
Moleman
addikt
Most mértem egy keréknyomást a Banditon, a gyári érték mindenhova minden terheléshez 2.5 bar, hátul stimmelt is, de az elsőben csak 2 van. Ennek lehet valami funkcionális oka, vagy holnap fújjam fel azt is 2.5-re?
A robogónál érthető volt, hogy hátra több kell, mert kb az összes súly ott van, de itt más a helyzet, gondolom én. -
Moleman
addikt
válasz
CyberPunk666 #87303 üzenetére
Engem tegnap igazoltattak, szerencsére akkor épp 50-nel szüttyögtem hatosban, nem kötöttek bele semmibe (E jeles a kipufogó, killer benne, valami fénymásolt olasz hivatalos dokumentumot is hurcolok róla). A forgalmit egyből visszakaptam, viszont a jogsimat így is több mint 5 percig nézegették, nem tudom, mi tartott olyan sokáig.
-
Moleman
addikt
válasz
Lomha 8V #87371 üzenetére
Egyelőre rövid utakat megyek, még bírja az akksi, de később szerintem fixre kötött USB töltővel fogom megoldani (direkt rendeltem pót-tokot a kamerának, amin nem sajnálom kifúrni a csatlakozó helyét).
Tényleg, ha már kamera, a szélzaj eléggé csalódás. Nyitott hátlappal még értem is, de a zárt, vízálló megoldással is 50 fölött már zajos, mellkashámmal is. Sisakon még hangosabb lesz valószínűleg, ha megjön végre minden hozzá. Vagy ez normális, nyugodjak bele?
Nem tervezek vloggerkedni, csak menetrögzítőnek kell, meg néha emléknek, nem tragédia, ha nem dolby stereo.(#87374) FIREBLADE78
Akitől vettem a Banditot, az R1200GS-t vett, azt mondja, bátrabban lavírozik vele a kocsik között, mert lentebb van a súlypontja. Pedig 10 centivel magasabb az ülése (870 mm), és nem túl magas a srác.[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz
Geresics #87564 üzenetére
Csatlakozom az aggodalomhoz, nálam a fényszóróra van kötve a GPS töltője, kicsit félek még egy USB töltőt is rákötni. Valószínű relézni fogom, és húzok egy biztosított ágat az akksiról, ha tudok. (Most megnéztem, 10 amper biztosítja az 55 wattos izzót, tehát a felfutást leszámítva bőven elég tartaléknak kell lennie benne.)
[ Szerkesztve ]
-
-
Moleman
addikt
válasz
Teasüti #87667 üzenetére
A legolcsóbb generic kínai kabátom van, benne a gyári CE protektorok, de nem érzem magam közvetlen életveszélyben.
A hátprotektora kifejezetten masszív, kb 2 centi vastag habszivacs, most láttam először, mikor kimostam. Így is protektor formájút izzadok a pólóra, nem hiányzik még több melegítő tényező.
[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz
Topiccsendőr #87669 üzenetére
A hátsó fékbetétem nagyon bőbeszédű, nem tudom, hogy idővel elmúlik-e, vagy mindig ilyen lesz. Még enyhe fékezéskor, pl mélygarázsba ereszkedve is visít. Még az előző tulaj vette, nem tudom, milyen fajta.
-
Moleman
addikt
Ha már kuplung, beállítottam a karnál a tekerentyűvel, hogy a markolathoz közelebb legyen a fogáspont, mert nagyon kint volt, jó lett. Elmentem pár tíz km-re, és mire hazaértem, újra majdnem teljesen kivándorolt a fogáspont. A bowden másik végét nem találtam még meg a kuplungháznál, az akadhatott meg a végpontjánál hamarabb?
(Most elolvastam a manualt, ők inkább a kuplungháznál javasolják az állítgatást.)
[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz
AllTheBest #87861 üzenetére
Pedig milyen sukár E-jeles kipufogó van alatta.
-
Moleman
addikt
Ha valaki tölthető vízálló kameratokra vadászna, itt az alkalom lecsapni.
-
Moleman
addikt
válasz
2thletme2day #87892 üzenetére
Igen, meg annak máshol vannak a gombjai is. Ez az átlagos kínai gopro másolatokhoz jó.
-
Moleman
addikt
Már nem tudom, ki linkelte, de végül rendeltem egy ilyen farmert Angliából, remélem jó lesz.
Legfeljebb bukom a visszaküldési postaköltséget, ha nem jó a méret.
Itthon majdnem duplaennyiba kerülnek a noname csípőprotektorosok, egy próbát mindenképp megér. "És nem rohadsz bele!" -
Moleman
addikt
válasz
baboss #87902 üzenetére
Valaki ilyen csizmában tolta a 24 órás robogóversenyt, ilyen célra, tönkretenni simán jó. Mindennapos viseletnek nem nagyon bíznék benne, már a feltételezhető kényelme (illetve annak hiánya) miatt sem.
-
Moleman
addikt
válasz
freelanced #87928 üzenetére
Nekem most 5100 10W50 van a motorban, a dobozát nem láttam, nem tudom, hogy MA2-e, de hihetetlenül finom vele a váltó, a legjobb, amit valaha próbáltam.
Következőnek szerintem kipróbálok valami olcsóbbat, pl a MOL-t, amit sokan használtok, de ha nem válna be, ez nálam biztos pont, hogy jó. Az 50-es melegoldalhoz nem ragaszkodom, úgyse pörgetem, inkább járjon könnyebben. -
Moleman
addikt
válasz
Teasüti #87939 üzenetére
Ezek mindig tyúkeszűek, még kanyar se kell hozzá. Tegnap láttam messziről, hogy áll az út közepén egy kismacska, lassítottam, aztán mikor odaértem, persze, hogy előttem futott át, nem a másik oldalra.
Szerintem nem tapad jól a fácán, ha 3 szem murván el lehet taknyolni, akkor fél négyzetméter tollon is biztosan.
[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz
freelanced #87985 üzenetére
Lánc-lánckerék? Én akkor hallom, mikor visszhangos helyen megyek, vagy ha szétnyitom a lábamat, mert akkor felhallatszik.
Egy ismerősöm azt mondta, nincs túl jó állapotban a hajtás, meg lóg is a lánc kicsit, de úgyis cserélem az egészet jövő hónapban, ma megyek megbeszélni a szerelővel (Sebestyén). -
Moleman
addikt
Ha 530-as lánc kell, akkor reális a DID 530VX 20 ezerért? Van esélyem ilyet olcsóbban találni, vagy mást, ami még jó? Más típust nem is találtam eddig, ami kompatibilis lenne a Bandittal.
-
Moleman
addikt
válasz
freelanced #88150 üzenetére
Én a legolcsóbb kínait vettem, a por ellen ez is véd a garázsban. A doboz már nem férne alá, meg a tükröket is be kell hajtanom, de a semminél jobb.
-
Moleman
addikt
válasz
freelanced #88260 üzenetére
Hogy le tudd kapcsolni a lámpát, ajánlok egy ilyet. Akár a gyári vezetékek bántalmazása nélkül is beköthető, ha veszel egy plusz H4-es csatlakozót, és a kettő között bontod a tompított ágat vele.
(Nem értem, hogy a Suzuki miért spórolta le a világításkapcsolót.) -
Moleman
addikt
válasz
tboldi #88288 üzenetére
Á, így már értem, hülyebiztosságra mentek. De tényleg jobb lenne, ha csak járó motornál kapcsolódna.
A DRL jó ötlet, én rajta is vagyok, de rossz volt a PWM modulátor, amit rendeltem (a távolságihoz).
Így csúszik a projekt.
(#88252) Bogyó bá'
Miért ellenjavallott a vészleállító? A vezetéstechnikai tréningen pont azt sulykolták, hogy azzal állítsuk le, mert erre van kitalálva, szikramentes kapcsoló.[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz
freelanced #88371 üzenetére
Igen, csak a hosszú szára miatt a kabát ujját is befogja, a rövid nyári kesztyű meg beengedi a levegőt (igaz, nem mindig kellemes, mikor 100 fölött felcsúszik a kabát ujja és csapkodja a karomat.
).
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- CHAMP DM7305 professzionális IP dóm kamera 5MP, vandálbiztos, motorzoom, új állapotban
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Normcore puckscreen 58,5mm/1,7mm
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó