-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
etnies
senior tag
válasz Madwe #129991 üzenetére
Európában új az E10, de a világ más pontjain másféle üzemanyagok vannak már régóta. Van ahol nem is 95-s a benzin, mégis elmennek a járművek. Úgy vannak tervezve, hogy kibírják bármilyen üzemanyaggal egy tartományon belül.
Szóval emiatt nem kell aggódni, csak hosszabb álláskor tegyél bele E5-t szerintem, addig meg nyugodtan tankoljál E10-et."önmagam hite vagyok magamban"
-
Xero
nagyúr
válasz Madwe #130034 üzenetére
Sor 4 is allora tud fekezni ha okosan pakolod vissza.
En rendszeresen hasznalom ugy, hogy a vegen kb csak megerintem a hatso feket a megallashoz.
A blokkolas ellen pedig nagyon jo ellenszer a csuszokuplung. Altalaban eleg agresszivan pakolom vissza ha tempozom, es nagyon szepen kisimitja ahol mar blokkolnia kellene. -
csongi
veterán
válasz Madwe #130364 üzenetére
Igazad van, csak megközelítés kérdése.
Nekem mindegy lesz, hogy pénz inflálódik, vagy a termék értéktelenedik.
A pénz vásárló értéke leromlik. A többi játék a számokkal.
Befektetésnek nem lesz jó egy drága motor, eddig sem volt. Nagy az érték vesztés sztem.
És hiába lesz drágább idővel a használt, a pénz értéke fog elszaródni a vásárló értéke csökken.
Evvan -
d@vee
őstag
válasz Madwe #130386 üzenetére
Mikor a rutint csináltam, még nem volt csizmám és simán elfogadták a téli bakancsot is, csak magasszárú legyen.
Persze az ember saját maga épsége miatt úgyis vesz egyet (itt nem a póló-rövidnaci-kínai 12 ezres sisakos emberekre gondolok, akikkel a forróság miatt tele az utca a városban), de amíg nincs addig lehet trükközni. Meg face marketplace/jófogás oldalakat túrni.[ Szerkesztve ]
Ja
-
Xero
nagyúr
válasz Madwe #130452 üzenetére
Koltseg csokkentes, varosban hasznalhatosag es az Euro normak kihereltek a 4 hengereseket. Egyedul a Honda maradt, de ott is eleg megnezni mi maradt. Koze sincsen mar a szetvinnyogtathato CBR600RR-hez a 650R-eknek. Oke ezek is inkabb fent mennek, de nem annyira es ugy.
Talan a Triumph tudna a legkozelebb kerulni a regi dolgokhoz egy idomos triple rs-el, de az sem ugyan az.Mas tema: Ma mentem egy gyors karikat es egyre inkabb megfogalmazodik bennem, hogy nem akarok has alatti kipufogot, mint a gyari is. Meg egy erv az uj rendszer mellett. Ha meghajtom, majd kicsit totymorogni kell, okadja a meleget a jobb talpamra. Ilyenkor igazi proszto modon nem a talpam elejet teszem a labtartora hanem a sarkamat es igy kacsazva megyek, de ez azert nem a legjobb megoldas.
-
vlevi
nagyúr
válasz Madwe #130452 üzenetére
"de r7 esetében hát nem tudom, mekkora piaca lesz"
Szerintem is rossz a neve. Ez nem egy R6-osnál nagyobb vas, hanem egy idomos MT, még sportosabb kinézetben, mint a Tracer. De nem sport motor.
Kb olyanra gondolok, mint a Suzuki SV650-ből volt csupasz, és idomos, csutkakormányos változat. De azt senki se akarta a GSXR600-hoz hasonlítani.A 125-s motorokkal pedig az a "baj", hogy nincs értelme akár 1LE-vel erősebbet is csinálni. Bele kell férnie az A1 kategóriába. Értelmetlen lenne csinálni egy 17 lóerős 125-s motort. Fiatalok nem vehetnék meg, mert nem lehet A1-el használni.
-
Predator2
addikt
válasz Madwe #130679 üzenetére
Már fel rakva, csak képem még nincs róla.
Az lemaradt, hogy mindkét ülés (első/hátsó) is zselésítve lett.
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
zgospel
őstag
válasz Madwe #131200 üzenetére
Ami hátulról is rögzít képet.
A fixen telepített Védák mindegyike szemből bemér és hátulról is csinál rólad képet. Ott a tábláig kell lassítanod, mert hátulról már csak a kép készül, de a táblától méri a sebességet.
Ha út széléről vagy kocsiból mérnek, és csak szemből, akkor motorral kb mindegy, mert bemérnek de a rendszámodat nem tudják lefotózni.
Ha hátulról mérnek akkor pedig amíg nem vagy a kamera látóterében, addig jó vagy.Sok éve az Andrássy úton sétáltam amikor egy túramotoros húzta neki saccra 80-90-ig a Kodálytól a Hősök tere felé, aztán amikor észrevette az út szélén a háromlábút satuzott egy nagyot. A kamera vonaláig blokkoló hátsó kerékkel csúszott be, csikorgott a gumi is A kamerát kezelő rendőr hátra is nézett, hogy ki ez a hülye De utána már lassan ment mire a kamera látta őt hátulról, szóval megúszta.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
duni84
aktív tag
válasz Madwe #131200 üzenetére
bármittől, ami hátulról rögzíti az esetet úgy, hogy kivehető a rendszámod is (útszéli mérő, civil autó, véda)
a véda folyamatos felvételt készít, amin bizonyíthatóan látszik, hogy a szemből érkező gyorshajtó az ugyanaz a jármű, amit hátulról már szabályos tempóban kaptak le
rendőr trafival nem fog utánad fordulni magyarországon ausztriában annál inkább, de ott a kézben tartott mérővel úgyis szemből néznek, aztán ki is intenek egyből.magyarországon szemből mérésnél egyedül akkor kell tartanod motoron gyorshajtás miatt, ha helyben ki is vesznek a forgalomból. akkor a 15km/h-nál kevesebb túllépés miatt is jön a bünti
#metszéspontok
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen