-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vendingo
veterán
Én se tenném így fel.
Inkább kiköhögöm 1-másfél szezononként az új hátsó gumi árát. Hátulra még nem vettem soha gumit, kicsit sokkolt a 40+ ezer Ft-os ára. Azt hittem 30-35-ből megúszom, de 41+posta+szerelés.
Átlagba mennyit mennek el a sport gumik? Pl az általam kinézett sport attack 2?Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
#25954560
törölt tag
ezzel a kijelenteseddel ugyanaz a baj, mint Djuree-eval v ALI_G-eval:
siman valamennyi tapasztalatra es az eddigi tapasztalaton alapulo elkepzelesre epul, nem pedig tesztekre, meresekre vagy akar csak hivatalos dokumentaciokra.
szoval eddig csak azt jelenthetjuk ki, hogy a gumik olyan szeles hatarok kozott hasznalhatoak, hogy utcara szinte az osszes megfelel a legtobb motorozasi stilushoz[ Szerkesztve ]
-
#25954560
törölt tag
ertem h ez a velemenyed. ha jol saccolok, abbol kovetkeztetsz h a versenygumiknak nagyobb homerseklet kell ahhoz h elkezdjenek istenesen tapadni (de legalabbis a folyamatos terheles miatt eleve sokkal magasabb homersekletre vannak meretezve).
igenam, de en kicsi keresgeles utan sem tudom h pl a conti roadattack es sportattack gumak tenyleg mas-mas homersekleten dolgoznak-e, nagy atfedessel-e vagy tok egyforma homersekleten. a raceattack-ra is csak saccolni tudom h az jobban hasonlit a versenygumakhoz, de meg nem az.
a kekholdban siman feltettek a road+sport kombot, pedig ok elegge haklisak es megbizom a szakertelmukben.
meg palyazni is voltam tobbszor (yzf1000r) es az en erosen limitalt kepessegeimmel nagyon szepen lehetett csalinkazni palyan veluk, dontogetni is. persu is megkergette kicsit es elegedetten szallt le rola. (marmint elegedetten adta vissza)
-
doc
nagyúr
akkor szamoljunk kicsit (es tekintsunk el attol, hogy a vagott slick utcara illegalis, es attol is, hogy mennyibe kerul ha elkap a rendor es megbuntet vele)
vegyuk a legjobb esetet: 10ezerert veszel 3000 km-re jo gumit
hasonlitsuk ezt ossze egy utcara tervezett gumival, mondjuk a Metzeler Z6-tal (bocs hogy folyton ezt emlegetem, de ezzel van sokezer kilometeres tapasztalatom). ebbol egy vadonat uj 35000 hatra, egy elso/hatso szett 60ezer (de az elso jo esellyel ket hatsot is kiszolgal, szoval egy szett ara inkabb olyan 48000 korul van realisan)en a Z6-tal mar tobb mint 20ezret mentem, es meg mindig boven jo. de vegyunk csak 15000 km-t
ahhoz hogy te 15ezret menj a vagott slickkel, 5-szor kell venned, vagyis 50.000 forintot koltesz a gumira
ugyanennyi tavra a Z6 48000, tehat mar olcsobbes akkor meg add hozza a gumicsere koltseget (hacsak nem otthon csereled es centrirozod, de ez szerintem baromi kevesekre jellemzo), es kijon hogy mar anyagilag is dragabb az illegalis vagott slick mint egy normalis orszaguti gumi.
es akkor meg nem beszeltunk a gumishoz szaladgalasrol, arrol hogy mi van ha megbuntetnek erte, stbraadasul mig az orszaguti gumi orszagutra van tervezve, igy idealis korulmenyek kozott hasznalod, addig a slick versenypalyara van kitalalva, es te teljesen mas modon hasznalod, mint amire kitalaltak, ami mar onmagaban sem jo szerintem
-
doc
nagyúr
Próbálj meg egy utcai sport gumit megvágni,
isten orizz, annal azert tobbre tartom az eletemetBorzalmas vékony a hús az utcai sport gumikon, pont azért, hogy minél többször cseréld.
nem, nem azertNekem az elmúlt 3 évben a hátsó vágott slickem 5e ment el, mert 2x lehetett vágni, olyan vastag volt a húsa.
nekem meg az elmult 2 evben a hatso nem vagott orszaguti gumim 20ezret, es nem kellett vagdosni -
vendingo
veterán
"Drasztikus hátsó fék használatkor megcsúszik a kerék és irányíthatatlan a motor."
Drasztikus első fék használatakor is megcsúszik a motor és kimegy az eleje."Az első fékkel mindent meg lehet és meg is kell tudni oldani."
Ha meglehetne oldani minden helyzetet első fékkel, akkor minek a hátsó?
Nekem már mentette meg az életem hátsófék, amikor hiába vész fékeztem az elsővel, ment az orra és majdnem összetörtem magam, a hátsóval tudtam csak stabilizálni a motort illetve elkerülni az ütközést.A másik meg hogy szerpentinezéskor hátsót szoktam leginkább használni, de ezzel nem hiszem, hogy egyedül vagyok.
Engem friss motorosként doc szoktatott a hátsófékre egy közös motorozás alkalmával.
Mindenki használj úgy a fékeit ahogy akarja, csak baj ne legyen belőle.
Mindenkinek más a bevált megszokott módszer. Amíg nincs perec addig nincs gond.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
ALI_G
veterán
-
Integra
titán
én ezt készséggel elhiszem, és biztos ideig óráig lehet is élvezni, de én fél óra után biztosan megunnám és kibasznám a picsába..
mindösze ennyi az edzőtermem itthon, meg persze a bunyó és néha crossfit, számomra jobb edzés nincsen...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok