- Mikrotik routerek
- Mesterséges intelligencia topik
- AliExpress tapasztalatok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Netflix
- Windows 10
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Eladatnák az Ubisoftot
Aktív témák
-
.mf
veterán
B+, ezek ám stuntosok a javából (főleg, amilyen nóném, sőt, a kommenteket olvasva nem-minőségi motorokon végrehajtották) [link]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Én a mai, még jó időt kihasználva szüleimhez hazavittem a motort, még egy kicsit meghajtva, majd félretéve (beszenvedve) a garázsba.
Hazafelé jövet látok egy szép gépet a ház előtt, oda is mentem megnézni, SV650, de olyan majd' fehérnek kinéző ezüst fényezéssel bitangjól nézett ki (főleg, ahogy hátulról közelítettem, elég szépen eltalálták a hátulját, a formáját és a féklámpáját is). Na, az meg az unokatesómé, mint kiderült tudom, hogy rég motorozik, de még csak most láttam a motorját először.
Jövő héten még hazamegyek akkut kiszerelni, aztán megnézzük, hogy olajat és szűrőt mi is ki tudjuk-e cserélni; többi szervizelés pedig marad jövő tavaszra.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Silencer83 #40068 üzenetére
Szép motor, ha igaz; bár még ha a valós km ennek duplája-triplája is, akkor se rossz. Csak legyen komolyabb sérülésektől mentes, és jól karbantartva, rendes olajjal itatva, stb.
Azért egy ilyennel már óvatosan, 636 nem egy kezdőbarát motor, kicsit nyers és durva; viszont Daniel Alves is köszöni megvan, szintén 636 az első motorja. Neked is javaslom, ésszel: 6-7k alatt egy sportmotor nyugis túramotorként viselkedik, utána viszont nagyon megindul, tehát az első ezer km-en ne nagyon pörgesd még efölé. Ja meg vezess úgy, mintha mindenki rád vadászna, defenzíven, tudod, csak az az elsőbbség, amit megadnak. Stb.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz TayRol #40119 üzenetére
Nagyobb kerék, jobb futómű / felfüggesztés, 250ccm és legalább 130km/h végsebesség, félmillás ár, és úgy már jobb lenne. De még akkor se kéne
3 liter... na és? Nem a fogyasztásért motorozok, az élményért, engem az nem érdekel, hogy az én motorom ennek másfél- de inkább kétszeresét eszi. A fenntartásban (szervizek, olaj, egyéb kopó alkatrészek) már csak egy tétel a benzin.
Városban mászkálós motornak inkább supermotot vennék, budapesti utakra jobbFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
-
.mf
veterán
válasz Integra #40175 üzenetére
Nájsz!
Kéne!...
... a bal oldali csaj az utolsó képenA motor, hát........
ha a K9 liter-gixerre mondták, hogy a kipuffja leginkább egy delfin-hímivarszervre hasonlít, akkor ennek a kipuffja egy bálnáé a bálna maga pedig a motor lenne
Volt már bálna-merci, akkor most már van bálna-bömös is, csak két kerékenBiztos zsírkaraj jóságos, de nekem nem kéne, már túlságosan nagyra nőtt monstrum.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz TayRol #40374 üzenetére
Ez már nem retró, hanem egyszerűen ősi...
Inkább az olyan retró gépeket kedvelem ("kedvelem", vagy pontosabban számomra tetszetős, de azért a garázsba nem kéne, inkább más gépeket etetek), amik a régiek hangulatából, formájából igyekeznek minél többet megtartani, de modern belsővel. Ha már előre tárcsaféket tettek, akkor ilyen erővel hátra is mehetne, pl. De nekem a forma sem annyira bejövős, annyira egytucat utcai közép-köbcentis motor, hogyha csak a forma tetszik, akkor veszel egy etz-t, és formára ugyanott vagy, technikai korszakban sem távol, viszont huszadába került.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Djuree #40395 üzenetére
"ja de én már 26 vagyok"
Nem 16?
El se hiszem, hogy egyidősek vagyunkTayrol: lehet, hogy egyrészt ízlések és pofonok, de másrészt én egy modern motorban inkább elvárom, hogy beltartalom is modern és jó legyen (jobb futómű, fék, motorblokk). Ha régi technológia kell, akkor egy régi, igényesen felújított gépet vennék.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Inti: "meg végülis van mit felrakni és a tatár sem hajt, lesz időm télen átszerelni az egészet a garázsban
aztán tavasszl brrrbrrrr"Tavasszal brr-brr? Olyan hideg lesz?
TayRol: "ez 125 kobcentis? gyartananak egyet 400-asban, tuti vennek egyet. varosban a legjobb."
Ezaz! Amikor megjelent, én is ezt mondtam, hogy legalább 250-est is készíthetnének belőle Igaz ilyen áron nem biztos, hogy megvenném városbanfutkosós másodmotornak de sajnos nem sok 250-350 4T elfogadható minőségű sm van a piacon...
"egy szokatlan kerdes tolem: melyik sportmotor kenyelmes 190 centis embernek?"
Az attól függ, milyen testhelyzetet tartasz kényelmesnek
Mai motorok sajnos egyre kevésbé. A 2001-es ZX6R-em kb akkora, mint a mai ezresek... én egész jól megvagyok vele, én is 192cm vagyok.
A Busáról én is azt hallottam, hogy meglepő módon egész kényelmes és nyugodt, ha tudsz uralkodni magadon. Inkább nagyon sportos sport-túra motor, mint sportmotor.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Djuree #40542 üzenetére
Ez majdnem mehet a "használat után melegek a féktárcsáim, normális?", "szerpentinen hogy kell fékezni?" és társaik mellé
Nálam csak olyan 8x°C körül kapcsol be...shiNIN, üdv!
Én már sajnos okt. elején eltettem a motort, azóta meg folyamatosan szép napsütéses napok voltak igaz úgyis hiába, az iroda ablakából fájdíthattam volna csak a szívem, hétköznap (és időnként hétvégén is) nappal dolgozok, reggel és este pedig hideg és sötét van.
Majd jövőreFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz zsoltee10 #40557 üzenetére
Csak annyi láttán, hogy BMW GS és juhtyúk videó én erre meg erre asszociáltam. Végülis az se rossz
A GS-hez továbbra sem hozta meg a kedvem, de a többi túraendurohoz (pl. KTM Adventure) mégjobban...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz TayRol #40631 üzenetére
Ééérdekes, nekem karbis-szívatós motorom van, de még eddig egyszer se mozdítottam meg a szívató karját... Gyújtás, és ha még valamelyest meleg a motor vagy az idő, az már elég is, ha hideg van, akkor csak egy kicsit, épp csak a holtjátékán túlbillentem egy szempillantásra a gázkart, és már megy is, nem fullad le. Igaz ilyenkor még beállítom a tükröt, megigazítom a ruhám, ha kell, és csak utána indulok.
Vagy lehet, hogy én csinálom rosszul?Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #40682 üzenetére
Tekert, igen, de már alacsonyan szálló felhők között jöttünk vissza, és aznap talajmenti fagyok is voltak Ha 1-1.5 mp alatt nem indul el, akkor nem nyomom tovább, hanem egy kis gázzal rásegítek. Azalatt a pillanat alatt felpördül 3-3.5e-re, ami a kenésnek (olajpumpa) is jót tesz. S ezen a ponton vitatnám is kicsit Integra indulás előtti járatással kapcsolatos álláspontját, talán emlékeztek, Persu is azt mondta, hogy 3e-s fordulat alatt vajmi kevés a kenés, az elején érdemes egy kicsit felpördíteni.
Az alapjáratom pontosan fogalmam sincs, hogy mennyi, kb 1250-1350-re tippelem, a szervízkönyv is 1300-at ír. Szívató nélkül is ekörül, vagy csak minimálisan ezalatt van. De mint mondtam, egyből úgyse indulok el vele, még fél-egy percig egyhelyben jár, amíg beállítom a tükröt (olyan szűk a hely, hogy kicsit be kell hajtanom) és megigazítom a ruhám.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
A motorom már csak tavasszal viszem nagyszervizre, és az olajcsere is esedékes. Tavaszig már nem megyek vele, első utam is a szervizbe fog vezetni.
Szerintetek:
a.) cseréljek most olajat, hogy télen már ne a régi lötty legyen benne; vagy
b.) vigyem magammal szervizbe, mivel úgyis szét lesz szedve a motor (karbiszinkron, szelephézag, stb), akkor csak feleslegesen tölteném bele most az újat?Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Djuree #41186 üzenetére
öregem, .. ez már fájdalmas...
aki 20 éve gurulászik, és lehet, hogy még egyszer sem használta a hátsó féket, az fog tudni vészhelyzetben helyesen progresszíven vészfékezni első- és hátsó fékkel, anélkül, hogy kigyakorolta volna? Ugyanez a 20 éve gurulászó ember fogja-e a saját kényelmi-biztonsági határán túl dönteni a motort? A tanpályán olyan motor van, aminél nem félsz, hogy leteszed, olyan bukókeret van rajta, hogy nem esik baja a motornak (sőt, be is mutatta az oktató, hogy nyugodtan döntsük, a legrosszabb, ami történhet, hogy leér a bukókeret, és úgy magyarázott tovább a bukókereten fekvő motoron ülve). Közben az oktató mutatja tükörben, hogy nézd, most még csak ennyit döntöd, ülj fel mögém, és lásd, hogy még ennél is lassabban is lehet nyugodtan sokkal tovább dönteni. Még a lassú egyenes haladásra (mint a rutinpályán a bójasorok között) is volt olyan tanács, ami a sok éve motorozóknak is új és hasznos volt... Stb. stb.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Párszáz hsz-szel korábban volt szó kötelező változásról, és tényleg, ahol vagyok, ott is ~40%-kal csökkent a biztosítási díj (amiben részben az is benne van, hogy 2011-ben 10 éves lesz a motor, ami még 10% csökkenés). Most ehhez ha jól értem, újra kell kötnöm a biztosítónál, hogy a kedvezőbb tarifa legyen érvényes rám? Mikor köthetem újra? Rémlik valami fordulónap, ami szívás lenne, mert aug. végén kötöttem, tehát onnan egy év még soká van Próbáltam neten utánakeresni, de eddig még nem találtam értékelhető választ arra, hogy mikor lehet felmondani és újrakötni.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz TayRol #41349 üzenetére
Oké, de ha leveszem a bukót, akkor meg az a bajuk.
Ja, hogy a maszkot is le kéne venni?Persze kinek mennyire könnyű és gyors a levétel...
nálam: szemüveg ki (óvatosan, mert ha ferdén húzom, volt már, hogy kicsit meghajlott a keret, nem nagyon, de épp csak annyira, hogy a cilinderes üveg miatt a torzítás kicsit zavarjon a látásban), d-gyűrű ki, bukó le, maszk le; majd utána maszk fel, maszk betűr, bukó fel, bukó le, fül igazít, maszk igazít, bukó fel, d-gyűrű, szemüveg óvatos beapplikálása. Na most egy tankoláshoz nincs kedvem ehhez. Meg eddig még nem is szóltak érte.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz zsoltee10 #41449 üzenetére
"a honlapon valami króm-szilikon ötvözetről írnak..."
az nehezen ötvöződne
Ha angolul az volt írva, hogy Silicon, az magyarul szilícium (kézenfekvő példa: silicon valley --> szilícium-völgy), a Si pedig más anyag, mint a szilikongumi/off
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Integra #41460 üzenetére
Remek cikk, néha felröhögtem olvasása közben. A szerző kicsit forrófejű és túlságosan, átgondolatlanul feszegeti a határait a cikk alapján, de legalább belátja és vicces öniróniával le tudja írni. Viszont ennyi f*** kommentelőt egy rakáson rég nem láttam. Illetve tudom, hogy vannak ilyen helyek bőven kishazánkban, ahol "mindenki más hülye és csak én tudom a tutifrankót" ill "dögöljön meg minden burzsuj ingyenélő tolvaj, mert nekem nincs rá pénzem, neked sem lehet miből" jellegű kommentek születnek elég ordenáré stílusban, de az ilyen helyeket messziről el is kerülöm.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Ma kaptam Superzone reklámot, hogy "minden márkából 10-80%-os leárazás" téli vásár, még nem néztem meg, hogy pontosan mi, valószínűleg beragadt, kifutott termékek utolsó darabjain vannak a nagyobb kedvezmények, de esetleg érdemes benézni oda is.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz plaschil #41527 üzenetére
Szia!
Hacsaknem a kor korlátoz, a helyedben elkerülném az 50-es kétüteműeket. Meg a fogyasztás miatt én a kétüteműeket úgy en bloc is, de ez már szubjektív. 250 4T, és nem feltétlenül "sport" (már amennyire az 50-es imitációkat annak lehet nevezni) motor, esetleg? Igaz azon a tájon már vannak sportmotorok is, de az olcsóbbak inkább régi belpiacosak, a kisninja pedig sajnos sokkal drágább.Az előregondolkodás nem sajnálandó dolog, sőt, pont az a helyes; ellentétben a "legoptimálisabb"-al, mivel az optimális már önmagában azt jelenti, hogy a legjobb.
Ruhára szükséged lesz. Ha sportmotor, akkor nem öttel fogsz vele menni, hiába tagadod előttünk és talán saját magad előtt is. Olcsón kapni protektoros motorosdzsekit aprón, és a boltok is akcióznak télen. Vegyél még egy gerincprotektort, térdvédőt és motoroscsizmát, rendkívül fontosak, súlyos sérülésektől védhetnek meg.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz vikvuk #41536 üzenetére
Mese?
Persze tudom, elképesztő sebességrekordok születtek már 50ccm-rel is, de reálisan nézve, egy 50ccm-es a pesti tempónál kiköhögi a lelkét, és még úgy se tudja a lépést tartani.
plaschil, ha motort szeretnél, tedd le az A kat. vizsgát. Nem csak nagyobb, használhatóbb motorokat vezethetsz legálisan, de ha korrekt helyre mész, tanulhatsz is pár fontos, hasznos dolgot.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz TayRol #41573 üzenetére
Én ezt így nem merném kijelenteni, inkább ezt: nagy valószínűséggel ugyanabban a gyárban készülnek.
Viszont ez még semmit sem mond az alapanyagról, ami szintén sokat számít...
Mindenesetre eddig még tetszik a Mugen bőrruhám. Igaz ha a Berik lett volna az általam kinézett színben és rám passzoló méretben, akkor azt a +20k-t még rádobtam volna...Szép az a Schubi kupak, és biztos király is, de sajnos túl drága...
Kocka párhuzam: olyanok, mint a játékgyártók: mivel drága, kevesen veszik; mivel kevesen veszik, drága. 22-es csapdája. Aztán jött a Valve egy kísérlettel, felére csökkentették Steamen egy játék árát, és 3000%-os (30-szoros) lett az eladása... Itt pedig még inkább megérné, mivel nagyobbak lennének a tömeggyártásból eredő előnyök. Nyilván jobb, mint az én bukóm, ami üvegszálasok között belépőszint, de azért nem négyszeresen jobb...Gabo: csak azt ne mondd, hogy nem volt rajtad gerincproti? Alap!
Inti (ill. többiek is): hmm gondolkozom a gerincprotim lecserélésén, mert avval a teljes bőrruha elég kényelmetlen és rohadt nehéz fel/levenni, anélkül ugyan elviselhető, de úgy viszont nem indulok el. Meg térdprotektoron is, aztán ha lenne rá kedvezmény, akkor már esélyesebb lenne másokkal szemben (vagy ez + egy olcsó keményproti csak "koptatónak"). Szóval hogy is volt ez a kedvezmény, kinél, stb?
Ha ilyen langyos idő marad, akkor "télire", tavaszra, meg a motorozás gyakorlására gondolkozom egy szupermotós fazonú vagy enduron, 4T 200-300, ami futóművileg stabil és jól kezelhető, és "dobálható" (kibírja az eséseket, felállítom és megy tovább). Meg persze megbízható, nem szervízigényes, lehetőleg alacsony fogyó, olcsó, stb (túl sokat kérek? ). Autópályán nem használnám (arra ZX6R), terepen sem (max földutak, bringával is kényelmesen járható ösvények), tehát aszfalton, többnyire városban. Évjárat majd' mindegy, működjön. Tipp? MZ nem bejövős, valami 4T és endurós "megfelelője" van? DRZ400 már nagyobb és drágább, esetleg volt 90-es években 200-250-es kistestvére?
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Oh, the return of subliminal advertising, yay... A trükk régi (és tiltott), csak a köntös, a tálalás más.
Fight Club, valaki? A Bambi film-bevágós jelenet de nem csak az, az elején sokszor alkalmazta ezt a trükköt, hogy elültesse a tudatunkban Tyler karakterét, mielőtt még egyáltalán láttuk is volna.TayRol, grat!
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
BÚÉK!
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Úgy látom itt mindenki kalács-párti, s én is kérek egy karéjt
Egy robogó nem autó. Szerintem se jó a mostani rendszer, de én nem ebben látom a megoldást. Kéne valami olyasmi, hogy "R-kategóriás, azaz Robogó 200ccm-ig, tanfolyam és különbözeti vizsga B-kategóriás jogosítvánnyal rendelkezőknek", ami csak egy rövid, gyakorlat-orientált tanfolyam (mondjuk 8-10 óra), a tanfolyam a vizsgával kijöjjön mondjuk 25-30k-ból. Na erre már azt mondanám, hogy oké. De ez a B-vel boldog-boldogtalan ülhet tényleges motoros tapasztalat és mentalitás nélkül robogóra, hát...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Ferdzsoo #42002 üzenetére
"Én robogókhoz nem, de annál nagyobb gépekhez mindenképpen kötelezővé tenném az oktatást! (NEM A VIZSGÁT!)"
He? Most is van, nem?... Vagy te a vezetéstechnikai tréningekre gondolsz, mert avval én is egyetértek.
De a többivel nem értek egyet. A robogó továbbra is motorhoz van közelebb, mint autóhoz, tehát ahhoz nem autós, hanem motoros tanfolyam (és jogsi) kell. Egyáltalán nem jó a rendszer így, ahogy van, mert csak két egyszerű és összefüggő tényező mentén szabja meg a határokat: a köbcenti és a teljesítmény, és nem veszi figyelembe, hogy milyen kivitelű jármű. Ehelyett úgy kéne megbontani, hogy pl.
- smkp (amin tényleg csak kiegészítő a gépi meghajtás, megy emberi erővel is)
- robogó I. 200ccm-ig
- robogó II. 200ccm-től
- motor I. 250ccm-ig
- motor II. 250ccm-től
- quad
Ezekhez természetesen a tananyagot is át kell alakítani (robogónál ugyebár nincs váltó, így nem kell hozzá sok gyakorlás-megszokás), és evvel a tanfolyamok díjrendszerét is.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz runner 125 #42030 üzenetére
Pedig már párszor írta, hogy mi
Gabo: érdekes, eddig nem sok jót hallottam róluk, általában "redbarom"-nak szokták nevezni, leggyakoribb történet a sokhavi tengeri utaztatás és konténeres szállítás alatt sóspára által megrohasztott japán belpiacos motorokról szólt, meg az általános elég tré, lelakott állapotú motorokról. Ettől még persze lehet ez az adott motor jó is, csak a kereskedőnek nem túl jó a híre.
Motorozás: türelem, türelem, az kéne nekem... január, február, itt a nyár!... szóval még a március is bő másfél hónapra van, és még akkor is ki tudja, milyen idő lesz... Még most is sok helyen látni jeget az utakon..
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Hmmm...
Ugyebár aug-ban vettem a motorom, s akkor kötöttem rá kgfb-t is, k&h-nál.
November végén felmondtam, majd pár nappal később újrakötöttem, mivel 36k helyett 21k volt az új ajánlat. Aztán azóta vártam a csekket. Pénteken jött is egy boríték, de nem csekk volt benne, hanem az alábbi levél:"Felmondási szándékával kapcsolatban tájékoztatjuk Önt arról, hogy a fenti szerződésének évfordulója 2011.08.18, ezért a kgfb-ról szóló 2009. lxii törvény 7.§ (1) értelmében, felmondását az évfordulóra előjegyeztük, Kérjük, hogy az évfordulóig szíveskedjen a szerződést díjfizetéssel hatályban tartani, ...
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a fenti törvény 10. § értelmében a biztosítási szerződés hatálya alatt ugyanarra a biztosítási időszakra kötött további biztosítási szerződés érvénytelen.
2010. dec. 21"Ezt most hogy a tökbe képzelik? Nov. 26.-án felmondtam dec. 31.-ével, jan 1.-étől pedig él az új szerződés, kész. Erre dec. 21.-én küldenek egy ilyet (valójában postára már csak jan. 6.-án adták), hogy nem engedik felmondani, és az újat semmisnek tekintik? Kedd reggel be is megyek a fiókukba, hogy ezt most mire véljem.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Erzberg rodeó
azt mondják, hogy a világ legkeményebb mx/enduro versenye, a videó alapján biztosan, ennél már nehéz durvábbat kitalálnija és a videóhoz nem passzoló fos zenét saját érdeketekben lőjétek ki alóla. A videó viszont kiváló, érdemes végignézni. Brutális.
[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz runner 125 #42150 üzenetére
Trélerrel, a vágóhídig
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz alvaro #42174 üzenetére
Továbbmegyek: sportmotoron is nyugger tempóban megyek városban (anélkül is van elég veszélyforrás; leszarom, ha megelőznek, igaz az is vicces, hogy már én is gyorsabban megyek a megengedettnél, hát még mások...). Városon kívül persze már más tészta Viszont chopper nekem nem tetszik, sem formára, sem méretre, sem üléspozícióra, de főleg nem hangra. Idegesít az a hangos egyenetlen rotyogás. Néhány már-már egy elnyújtott, tartalmas fingra emlékeztet, mások meg erre gerjednek? Sportmotorban tetszik a V2 (Ducatik, régebbi Apriliák) hangja, legtöbb csupaszé is, de a chopperek mély fortyogása nem bejövős.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Djuree #42197 üzenetére
"nekem mindig csepptöltésen van a töltőmön, 14V folyamatosan. ha nem töltöm, már másnapra eléggé leesik a fesz és be sem indul a moci."
Akkor a te akksid sincs túl jó állapotban, gyakorlatilag csak a töltögetés tartja a lelket benne...
Majd' másfél hónappal elrakás után ránéztünk az akkura, és még akkor is 12,5V körül volt.-----
Videók:
- driftes kemény, pár napja egy másik fórumban is linkelték.
- EICMA: Dodorék hozzák a formájukat
Örülök, hogy a Honda is végre kijön 250-es sportmotorral, de az nagyon nem tetszik, hogy csak egy felnagyított 125-ös: filigrán teleszkóp-szárak, virsli-gumik, egyhenger. Inkább fognák az egyik Indiába/Brazíliába gyártott 300-as sor4 blokkot, és tennék jobb futóműre.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz TayRol #42308 üzenetére
"gy ev alatt majd` 100.000 bmw motor, csak az Usa-ban, szep."
Kölcsönadjam a szemüvegem?
"A cég legsikeresebb típusa világszerte továbbra is a GS (18 700 eladott darab), amelyet az R1200 Adventure (11 648 darab), az R1200 RT (11 132 darab), valamint az S1000 RR (10 209 darab) követ."
szóval világszerte 10 000, nem csak az usában 100 000...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Nyugi srácok, nem kell itt mindig egymásnak esni... január, február, itt a nyár
Amúgy most épp egy térdelős széken ülök full bőrben kicsit puhítom, még mindig olyan szenvedős felvenni, mint régen (főleg, ha a gerincprotit is felveszem alá). Mindjárt beizzítok valami motor-szimulátort isFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Ferdzsoo #42437 üzenetére
Én viszont arra szavazok, hogy maradj még egy kicsit a s*ggeden
Azt pedig el ne hidd, hogyha veszel egy használt motort, az tényleg költségmentes lesz. Mások is úgy gondolkoznak, mint te, eladás előtt már nem szórnak rá sokat. Még a "kevéskm-esek" esetében is, már amennyi abból igaz. 3900km? Közben 2007, túraplexi, spéci ülés, hja, én meg a jótündér.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Integra #42611 üzenetére
Így van, én is tervezek menni, főleg, hogy akciós.
Aki nem kapná:
"Tisztelt Ügyfelünk!
A tavasz közeledtével lassan újra kezdődik a motoros szezon. A motorozás szerelmesei újra felpattanhatnak féltve őrzött motorjaikra. A Safety-Hungary csapata szeretné ha a "berozsdásodott" reflex-ek már az első pillanattól kezdve nagy biztonsággal működnének, és Mindenki magabiztosan kezelné motorját.
Ehhez szeretnénk segítséget nyújtani Önnek. Látogasson el a Safety-Hungary képzésére, mely lehetővé teszi, hogy biztonságos körülmények között, fedett-fűtött csarnokunkban kényelmesen tudja felfrissíteni a tavalyi szezonban megszerzett tudását. Indítsa az idei szezont tudatos felkészüléssel, mi mindenben segítünk Önnek!
Ennek érdekében átalakítottuk fedett pályás tanfolyamainkat is:
* Hétköznapokon, 09:00-15:00 óra között egész napos motorozást biztosító tréninget állítottunk össze, melynek részvételi díja 25.000 forint. Az Országos Baleset Megelőzési Bizottság támogatásának köszönhetően 2011. március 31-ig 15.000 forintért tudjuk biztosítani a részvételt ezen képzési szinten!
Tréning neve: „Fedett gyak, de”
* A hétvégék folyamán fél napos gyakorlati képzés keretein belül, 08:00-12:00 óra között van lehetőség motorozásra. Az ebédet követően elméleti tudásunkat frissíthetjük fel a teljesség megteremtése érdekében. Ezen tanfolyam részvételi díja 15.000 Forint!
Tréning neve: „Fedett gyak, hétvége”
További jó hír, hogy mint azt korábbi hírlevelünkben is jeleztük, lecseréltük a CBF500-as motorokat, és a képzést a legmodernebb "0" kilométeres Honda CB600F Hornetekkel lehet elvégezni!"
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Integra #42632 üzenetére
Délelőtti az nem hétvége? Én egy egésznaposat terveztem, egy nap szabi belefér, úgyis maradt 6 tavalyról . Feb 25 és márc 11 (péntekek) között vaccilálok, utóbbi 5-fős, csak az egy kissé távol van igaz, ha úgy nézzük, ahhoz viszont közelebb, amikor már utána tényleg tudok motorra ülni. Tartósan 10 fok alatt inkább nem merészkedek ki.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Integra #42803 üzenetére
Mondanivalód egy részével egyetértek, más részével nem teljesen.
Igen, tárgyak, nem szabad semmihez sem túlságosan kötődni, ezek tárgyak amiket mi vettünk magunknak, tehát ezek vannak értünk, és nem mi értük; ha úgy adódik a helyzet, akkor inkább dobjuk el, mint nekünk legyen nagyobb bajunk a mentése közben; vagy ha kiköltözünk hosszú időre és nem vihetjük, akkor még ha fájó szívvel is, de tudjuk eladni.
Másikra pedig egy hasonló helyzet: régen sokat lógtam nagy nemzetközi zenész fórumokon. Eleinte sok technikát, cucc-tanácsot szedtem össze, tehát rendkívül hasznos volt, de pár év után már én is egyre inkább arra vertem a nyálam, hogy milyen új hangszerek, erősítők, effektek jöttek ki, s milyen jó lenne nekem, milyen dolgokat tudnék megcsinálni, milyen hangszíneket tudnék kihozni, amit most nem. Elcsúszott a fókusz. Kijózanító pofon volt más fiatal srácokkal találkozni, akik nem evvel b*ták el az idejüket, hanem tényleges gyakorlással, és sokkal olcsóbb cuccaik ellenére jobban játszottak.
Hajtok én is, igyekszek sokat megtakarítani, félretenni. Vehettem volna sokkal komolyabb gépet is. Viszont van egy józan önmérséklet, hogy még valószínűleg ennek se fogom sose feszegetni a határait. Élvezni már ezt is élvezem, nem hinném, hogy annyival jobban élveznék egy sokkal drágábbat, csak azért, mert az ilyen-olyan szempontból még egy kicsit jobb (viszont másban lehet, hogy rosszabb). Pénz pedig másra is kellhet.
Ahogy mondod, élvezni kell; s vigyázz te is arra, hogy a fókusz az élvezeten legyen, ne pedig egy görcsös "de akkor is megveszem azt a két grammal könnyebb új modellt, még ha belegebedek is az e célból végzett túlórázásba"Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Kroni1 #42868 üzenetére
Ilyenen kezdtem a tanulást, tehát akkor még nem sok összehasonlítási alapom volt, és nem is emlékszem már rá olyan tisztán, de mintha kissé darabos lett volna, váltó-fék. Igaz az már biztos elég sokat futott... Aranyos kis berregő volt, de a 250 egy fokkal komolyabb motorral rendelkezik.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Djuree #42937 üzenetére
Ó ne is mondd...
Tavaly mentem valahova eldugott helyre vidéken, mellékutakon, a szokásos kitáblázottsággal, azaz 0 tábla, már tényleg másfél órája kavarogtam a környéken, egyszercsak elfogyott az út és közép-szemcseméretű murva volt helyette, teherautók és egyebek által jó vályúsra kitaposva... Tábla se kellett, úgy tartottam a 10-20-at, mint a kisangyal De a meglepetés később jött, ugyanis egy lezárt sorompó fogadott keresztbe az úton. S mögötte két kutya, méretes komondor, akik hangosan ugatva közeledtek felém. Rükverc ugyebár nincs, akkor ott abban az egy sávnyi helyen Y-ban vissza... a 25-30 centi nyomvályús murván át, én a 60 kilómmal a 200 kilós motort... miközben a két kutya fél méterre tőlem ugat. Magamban röhögtem, hogy ilyen nincs...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Gaboman #42960 üzenetére
: Én most csak egy térdvédőt vettem, nekem most csak ez hiányzott. Én nyári melegben is hordom a bőrkabátot, nem a tötyögök a városban a legnagyobb kánikulában, többnyire városon kívülre használom a motort, ott pedig hűt a menetszél.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz spyduck #42974 üzenetére
Grat!
Szép-----
Tényleg, tanktáska... el is felejtettem, hogy valamikor a télen terveztem a beszerzését... lehet keresek egy lidlt, s megnézem, hogy milyen, de fogalmam sincs, hogy merre lehet bolt, látszik, hogy sokat járok bevásárolni
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Ferdzsoo #43083 üzenetére
Pár napja kaptam én is, márc. 16.-a és szept. 15.-e van nálam a két rész határidejeként.
-----
Más:
ma esti random motorvideó-nézegetés találata, eredeti és átépített Z1000-k. Egy része ízléstelenül ronda, egy része tákolt-gányolt, viszont akad köztük egy-két szép is, pedig én nem vagyok oda a retróért.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Aktív témák
- Gumi és felni topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Külpolitika
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Építő/felújító topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- A nagy Szóda, Szódakészítés topic - legyen egy kis fröccs is! :-)
- Apple Watch
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen