- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Looney
csendes tag
melandri sztem megint depressziós, gresiniék felkarolták, összerakták,de önbizalom nélkül nem megy.sajn os ez van vele idén küszködni fog legalább a szezon feléig, amikor meg beigérik neki h kibasszák, majd jól megmutatja.
sose lesz motogp sampionVéleményem egyezése a valósággal, csak a véletlen műve lehet
-
#70869248
törölt tag
Nem lehet kiemelni egy részegységet sem, hogy ez felelős a sikerért vagy sikertelenségért.
Minden összefügg és kihat közvetve vagy közvetlenül a motor egésszére, mint prototipus osztálynak ez a nehézsége és az előnye is egyben.A számomra érdekes kérdés az az, hogy megpróbálnak-e egy s'ggel két lovat megülni, mivel Lorenzo sanszos a Michelin-nel, másrészt Rossi Bridge'-n ül.
A motort viszont nem szerencsés kétirányban fejleszteni. Ezért Rossi-nak nagyon hamar tudatosítania kell a Yamaha-nál, hogy Lorenzo nem képes Stoner-rel menni, míg ő igen.Ráadásul Toseland is jó, azaz a Yamaha-nak 2-3 versenyzőjét kellene beáldozni, ha úgy dönt ohgy Rossi-Bridgestone-ra öli az összes energiát.
Ez nem is lenne nagy dilemma, ha Rossi jól ment volna a versenyen..., elvégre Lorenzo és Toseland is elsőévesek a királyban, tanuljanak Michelin-nel Rossi pedig menjen a VB-címért.
De egyenlőre nem így néz ki a dolog, és ha a következő futamon sem tisztázódik le melyik a sanszosabb út, akkor a gyár dönteni fog a fejlesztésben....kétirányban nem fognak feszíteni, mert úgy sosem lesz esélyük a Ducati ellen, akinek absz. nincs ilyen problémája.[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
hehe, köszi a kiigazítást, elírtam
nem, nicky nem fog takarózni semmivel, nem megy neki, és ezt kerek perec megmondja, korrekt srác és nem keres máshol vagy másban kifogást az eredményért.
ami barberát illeti, én nem is tudom imkor bazmegoltam utoljára ekkorát..
olyan gyorsan történt és annyira durván, ahogy a julianék is üvöltöttek...
kemény volt nagyon
de hogy ezt a bukást karc nélkül megúszta, az mutatja, hogy menyire magas szintet képviselnek már ezek a ruhák!!...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
S W A T
senior tag
-
prmcsk
addikt
Egy darabig volt csak meccs...
A moto GP.-ben niki a "vaktyúk". "Talált" egy VB.-t. Miért mondom ?
Mert nem tudom mikor lesz újra az... A VB.-je évében rossi, ha jól emlékszem vagy 100 pontot (4 első helyet) dobott el a motor, vagy a saját hibájából. Ez nagyon sok egy évadban és ez kellett niki VB.-jéhez.
Olyan ő, mint Jacques Villeneuve az F1.-ben."Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
Face8814
őstag
az Ns nem áll a helyzet magaslatán Nicky nem a 2-es számu motoron ül és 2006-ban lett vb
Ja ja. Az NS fórumon már szóvá is tették ezt. Bár valahogy nem tudnak meglepni ezek a hibák... Egyre jobban csökken a renoméja annak az oldalnak.
Az ilyen minőségek, mint "2415680p", azt jelentik, hogy előtted, a szemed láttára real-time leforgatják az összes jelenetet? by Ifju
-
#70869248
törölt tag
Nem tudnám ennyire biztosra mondani,...Lassan azt kell gondoljam, hogy ilyen nincs, Melandri-ról is jó véleményem van, és Hayden-ről is...ráadásul ahogy pl. Biaggi-nál éreztem, hogy nem igen tudott sikeresen nyomatékos motorra váltani a kétütemről, Malendri és Hayden-nél nem érzem azt hogy probléma lenne nekik stílust elsajátítani...de ha még az is, akkor sem 1-2mp lemaradás az ami ezzel magyarázható, tizedek igen, de nem másodpercek.
Stoner nem varázsló...és a tehetségkülönbséggel sem lehet ezt a dolgot megmagyarázni, Rossi-Edwards, Rossi-Lorenzo...nem érezhető ekkora szakadék (oké, Edu és Lorenzo nme gyenge motorosok, de Stoner-Melandri, Stoner-Hayden párosok állják az összehasonlítást).
Mindenképpen a technikai oldalon kell keresnia a problémát, ahogy látványos volt Hayden visszaesése a Pedrosa-ra szánt fejlesztésekkel, úgy hasonlóan valahol ilyen téren kell keresni a problémát.
Mi az ami olyan mértékben Stoner-re lett állítva, hogy annak megbolygatása, és más irányba történő fejlesztése esetleg Stoner eredményeit rontja...mert ott van a kutya eltemetve. Ez lehet kipörgésgátló is...szinte mindegy, sok minden számít és oda-visszahat a vezethetőségre egy ilyen versenygépen.
Azert a Ducati-nál tudnak motort építeni, nem hinném hogy egy felfüggesztés-vázmerevség-kigyorsítás behangolása, összefejlesztése akkora probléma lenne.
Rossi-nál is volt ilyen probléma emlékszem...mindketten szenvedtek, Edwards is és ő is, mert nem tudtak összehangolni a gumikat-felfüggesztést-kigyorsítási tartományt...ezáltal pattogtak,..pattogtak mind a ketten, panaszkodtak mind a ketten. Sztem az nincs rendben hogy van egy probléma amivel az egyik 2mp-t bukik, a másik meg észre sem veszi (illetve nem zavarja az abszolut idő támadásában)..ezek versenygépek/célgépek, és a háttérben telemetriai adatok elemzése, nem hülye emberekkel.
Valami van, amit nem akarnak erősen bolygatni, hozták az új vázat...eddig elmondható hogy semlegesen jó fejlesztés, mindkét versenyző jobb lett vele, ill. érzi a potenciált.
De van valami ami miatt az egyik versenyző nem érzi magabiztosan a gépet...Melandri többször beszélt arról, hogy van hogy úgy megy el az eleje a motornak, hogy nem érti...és ezáltal önbizalmát veszti, másként támadja a kanyarokat...és itt már igen is veszíthet másodperceket valaki, a bizalom a tapadásban, a motorban nagyon fontos.
...és néha aStoner is megemlítette ezt (pl. jellemzően Brno-ban ami már 2.lépcsős fejlesztési időszak), tehát ez azt jelzi hogy valamit megpróbáltak az évközi fejlesztésben, hogy talán Melandri-nak segítsenek...de a probléma nem javult nála igazán számottevően viszont Stoner-nél is jelentkezett. Erre itt ez a minden szempontból királynak tünő váz, de a fejlesztés semleges 'irányú'.
Sztem a Ducati-nál két motort kellene fejleszteni...már ez évre ezt kellett volna, mert jelen pillanatban van egy problémájuk...amitől még akár világbajnok is lehet az egyik versenyzőjük....de a problémájuk megvan és igen is komoly. Mert ha Stoner bármi okból kiesik a pikszisből, akkor nincs aki átvegye a helyét....és ez igen komoly probléma és veszélyforrás egy csapatnak. Addig oké míg az egyik versenyzőjük harmatos eredményét elkendőzi a másik csillogása, de ha az nincs...viszont a probléma megmaradt.
Így eddig csak Melandri 'szívta' meg...de maga a csapat is kerülhet a 10. helyekre...
A Ducati-nak mindig is voltak kigyorsítási gondjai (de szándékoltan motorerőre fektették a hangsúlyt és ez sokáig ezzel járt, lassan javult)...Loris meg Bayliss is rángatta a motort sokat,de az hogy egy versenyző nem bízik a motor elejében?...Melandri nem kispályás, ha ő nem bízik/bízott a tapadásban, akkor az komoly probléma. Nem lehet neki azt mondani, hogy hát bizzál vazze, ha ő nem bízik benne akkor ott valami nem stimmel.
Mindketten igen tudnak fékezni, és pl. Hayden néha őrültmód 'fektet', nagyon gyorsan leviszi a motort abba a dőlészögbe, aminél már nem igen kell jobban mert elfekszik....na ha ő nem bízik a motorban/tapadásban, akkor ebből sima kullogás, vagy sorozatos esések lesznek[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
na erre kíváncsi leszek..
mondjuk szvsz picit túl van sztárolva a történet, anélkül, hogy ne ismerném el amit belefeccőltek, azért ennél jóval komolyabb bringákat építettek a japók már sok-sok évvel ezelőtt is.
a buell is lassan egy évtizede használja a hátsó villát olajtartálynak...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
TayRol
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- Építő/felújító topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, koffer
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- Eladó 0km-es új elektromos roller (iScooter i9)
- FREEWELL 8/16/32/64 ND/PL szűrőkészlet - DJI Mavic 3 drónhoz
- Vadonat új, csomagolt O'neal kerékpáros termékek