Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz
#70869248 #4756 üzenetére
Is It Time For Rossi To Re-Tire?
mono tire on the motogp horizon?
by dean adams
Wednesday, September 12, 2007
Lets be frank: Valentino Rossi is MotoGP racing.
He's not just the most popular rider in Europe, but in the world and he pulls in thousands of race watchers at the track and millions of fans who catch MotoGP on TV. there is a lively paddock discussion at nearly every GP where pundits wonder exactly what will be left of MotoGP when Rossi stops racing.
Thus, having Rossi off the podium and racing for position in the back half of the top ten—or worse—can only be viewed as counter-productive by the powers that be in MotoGP.
Rossi himself expertly rattled his sabers after the last race where he criticized the new MotoGP tire rule, saying that if the series is going to be like this—that the tires are going to decide who wins—then he prefers to do something else.
Rossi mulling over other activities rather than racing MotoGP is enough to flick the switch for a five alarm fire at Dorna headquarters. Rossi has plenty of other opportunities and interests, if not F1 then certainly Rally Car and no one in power wants to see him leave one day sooner than he absolutely has to.
When a racing superstar like Rossi speaks emphatically usually the world follows his thinking without question. But, from a reality standpoint, it's possibly important to note that what took Rossi out of the race at Brno, and made him conclude that his chances at the '07 title are vanquished, were not his Michelin tires. The engine in his Yamaha MotoGP bike hatched, which pounded the final nail in his championship coffin.
Certainly Rossi's Michelin tires were a large part of why he isn't challenging for the title in 2007. Michelin today is a shell of its former GP and MotoGP dominating self, looking like a confused old man trying to run a foot race with a teenager. GP crewchief Erv Kanemoto once told me that what separates the best riders from the merely very good is simply a matter of desire—the very good want to win more than they want anything. Does Michelin still have the desire to win beyond issuing press releases stating how successful they once were? They appear to be a company just going through the motions.
If they weren't tied to Rossi, one can assume that Dorna would allow Michelin to slowly implode and be blown away, but because Rossi rides on Michelin tires—and there seems to be little hope of Bridgestone supplying Rossi with tires—you can bet that Dorna are going to move quickly to amend the current tire rules. Or, to name a series spec tire rule.
Yes, a mono-tire paddock in MotoGP is quite possible.
Firstly, if that's true, then Bridgestone has done what some felt was impossible: they have effectively buried the most dominant GP tire manufacturer of the modern era—in one season!
Yamaha seems to be continuing to side with Michelin, now and in the future. But the real question is this: will Michelin even be in the MotoGP paddock next season?
ENDS
szóval még az is lehet hogy a micselin megoldja egymaga mindenki gondját
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz
#70869248 #4803 üzenetére
kurva ideges vagyok basszameg
talma végig a leggyorsabb volt, ezt a julianék is megjegyezték, ahogy szerencsére nekik a helyén van az eszük és meg is mondták hogy itt talma volt az ász, de fabulának tele van a motorja erővel, ez erről szólt a végén.
az meg hogy a két magyart nem hallottam, csak örülök neki, áldom magam, hogy angol juróm van.. szeretem a szántót de az is itt akkora faszságokat tud mondani, hogy az kész. az eurosportos két magyar baromról meg inkább nem mondok semmit..
de legjobban ezt az apsar brigádot rühellem, nézted a lassítást hogy a csapatvezír feje hogy megörült hogy fabula nyert??? képzelheted hogy milyen pofát vágott volna a mocska ha talma nyer mégis... hányás az egész
nem véletlen jegyezték meg julianék is futam közepén hogy nem hinnék hogy talma vezetni akar az utolsó kör végén... de hát mit tehetett volna mint előre menekülni? így legalább a második hely megvan, taktikus volt a srác nagyon, ő megtett mindent.
már várom az interjút mit fog mondani. remélem megmondja hogy ennyit tudott a motorja, fabuláé meg annyit, mindenki vonja le a következtetéseket ebből, hogy a csapatvezetés kit akar vb-nek.. istenem de szép is lenne...
de úgyse fogja ezt mondani
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz
#70869248 #4823 üzenetére
a célegyenes miatt elhiszem hogy mind a jamaka pneumatikus blokkja egész jó lesz, mind a honda is lépett nagyot előre, ezt nem tudom itt teljesen a gumikra fogni.
de ettől függetlenül szerintem helyre fog állni következő futamon a rend következő futamon.
az érdekelne hogy nickynek mi volt gáz, motorja vagy a gumik..
várom a julian írását...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DNS_65
senior tag
válasz
#70869248 #4823 üzenetére
Jó volt végre újra versenyt látni a GP-ben!
Nicky-vel mi a péló volt? Pedrózával meg mi történt, hogy igy megtáltosodott?
Ugy veszem észre, csak kapar valamit a micsi, hogy mégis maradjon mellette valaki
jövőre is. Mindjárt összehoztak egy ütőképesebb abroncsot.
Suzukik valmi oknál fogva elég gyengén mentek, lehet h most ebben benne volt a bridge is,
stoner bár gyors volt, de nem volt elsöprö,mint eddig.
Rossi fenomenális volt, mindig néztem ahogy a célegyenesre vezető ''parabolikában''
úgy kente neki hogy füstölt a gumija, pedig szépeket borítottak, és elég komoly sebességgel mentek - egy élmény volt! -
Integra
titán
válasz
#70869248 #4830 üzenetére
megvan
azért róza is hogy keresztbe rakta rossi mögött az utolsó kanyarban!!!!
én még mindig arra a capirex video után vadászok mikor pole-t ment a literes dukival kb 3-4 éve és dühből rántotta rá a gázt és az egész motor beleremegett és majd lerepült róla...
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Integra
titán
válasz
#70869248 #4869 üzenetére
ez van basszameg, magyar és itt bukja is a dolgot
a mol-t se értem, mikor horror összegeket tud ''okosba'' elkölteni szponzorációkban, akkor végre egy embert miért nem tud betámogatni... ráadásul úgy, hogy még csak támadni se lehetne érte a mol-t..
és ha felkerül 250-be 09-ben, akkor se változik semmi, úgyanúgy másodhegedűs marad.
ahogy jövőre se lesz egyes, mert akkor meg gadea lesz akit tolni fognak...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
prmcsk
addikt
válasz
#70869248 #4893 üzenetére
Ja kérem.......A mai dukival vb.-nek lenni akkora szám ?
Utcahosszal jobb, mint a többiek, de ezzel itt is, csak a lényeg lett megölve,
a verseny, az élmenők közötti előzés.
Hol van már a rainey, shwanc, doohan időszak. Mindegy min ültek vagy 30x
előzték egymást egy versenyen."Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
Integra
titán
válasz
#70869248 #4892 üzenetére
most keltem, semmit se láttam
nézem az eredményeket, a bridge látom földbe döngölte a micselint...
nehéz így sztóner vb-jének teljesen örülnöm de gratula neki.
capirex meg triplázott, bejön neki a pályanagyon ráfért már.
na jóvan, most látom talma második fabula előtt, akkor 9 pont újra az előnye.
vajon milyen arcot vágott aspar? mutatták a búráját?
áááááá, most látom dovi második lett és lorenzó elmaradt.. ott mi történt?
kár hogy nem hozott rajta sok pontot így
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz
#70869248 #5011 üzenetére
kár hogy nem a gp-ben fogja nyomni, valahol értem a hrc tiltakozását, meg nem is.
max se fehér bárány ez tuti, de azt se hinném, hogy ennyire kihúzta a gyufát velük szemben. nem tudom rossinak vajon mekkora szerepe lehet ebben, mialatt max is gp-ben volt, hogy vajon a dottore mit pakolt max alá a hrc felé......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Integra
titán
válasz
#70869248 #5220 üzenetére
ugye hallgatod a kistalmát meg a rizit...
jáááááááááááájjjjjjjjdávid sanya is "szakért" motoros ügyben..
ennyire nincsen itt ebben az országban senki se aki értelmesen tud beszélni?????most ment a picitalma felvétel, ez a srác már alig pár évesen is értelmesen beszélt, nagyon aranyos volt
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz
#70869248 #5230 üzenetére
borzalmas, de látod, ő se kopik ki, egyszerűen nem akar egyik se menni és helyet adni az újaknak...
amúgy azon gondolkodom, hogy vajon ilyen motoros összeállítás az egyesen volt e valaha is.. csak remélni tudom hogy még több lesz. nem nagy durranás, de magyar viszonyokhoz képest már valami. még a kovács niki meg a bitti is megszólalt..
lesz most sok léhűtő a talma körül asszem...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Integra
titán
válasz
#70869248 #5294 üzenetére
Ryder Notes: Home Run
by julian ryder, on the ground in spain
Sunday, November 04, 2007The Valencia end of season party is in full swing. Valentino Rossi is not applying Bridgestone stickers to his M1 just yet, he's got three damaged bones to heal, and in any case it's doubtful that Michelin would have let him run in this weeks' Valencia tests. The Doc hasn't even got second place in the championship to console him, he lost that to Dani Pedrosa who won today and was pleasantly surprised to get back to his garage and find that he had finished what he regarded as a bad year as championship runner-up.
If you'd have painted Dani red today, you would have thought it was Casey Stoner at work. He is normally super smooth but today Dani had the Honda making all sorts of shapes. He even drove past Stoner on the main straight, HRC have been working well and you just know they'll have a weapon in the garage for Pedrosa and Hayden to test on Tuesday. Casey was generous in defeat, he complimented Dani on the time he did and simply said that for once he was in a bit of trouble with set-up. When he lost some grip five laps from the flag, the lead went up to two seconds and it was all over.
John Hopkins said an emotional goodbye to Suzuki with the final rostrum position in what was a lonely race once he'd got past Nicky Hayden. Nicky's front row start was entirely due to his qualifying tyres. He had no grip all weekend with the 16-inch Michelin race tyre and had to resort to using a wet set up for a dry race to force some heat into the tyres. It didn't stop Nicky from banging fairings with Marco Melandri for a big chunk of race as they disputed fourth place, but he was spinning so much that the electronics leaned the engine off in the closing stages to make sure he got home. That lost him four places in the final six laps. Not the way he hoped to say goodbye to the number-one plate.
MotoGP said goodbye to Alex Barros, Carlos Checa and Makoto Tamada, who finished seventh, twelfth and fifteenth. Checa rode despite suspected appendicitis in order to say goodbye to his Spanish fans.
Valentino Rossi ended the worst season of his MotoGP career having to cope with losing second place in the championship but seeing his Fiat-Yamaha team slip from second to fourth in the teams' table as Repsol Honda and Rizla Suzuki came past. Rossi will be on Bridgestones next year but has repeated the criticism of Yamaha he voiced in Malaysia following his second engine failure of the year. He was going well, broken hand and all, and was up to fourteenth when the bike stopped. Yamaha lost second place, not me,' he told Italian TV. He was also not amused by the fact that Tamada's satellite Yamaha and West's Kawasaki appeared to be faster than him in a straight line.
All that and the super-ego that is Jorge Lorenzo in the same garage next year...
ENDS
ja és:
Rossi On Bridgestones & In Separate Garage In '08
by staff
Sunday, November 04, 2007This just in from Yamaha:
Sunday, 4th November 2007
Valencia, SpainFIAT YAMAHA TEAM FINALISES 2008 LINE-UP
Following the conclusion of the 2007 season, Yamaha Motor Co., Ltd and Yamaha Motor Racing Srl are pleased to be able to confirm the final line-up of their 2008 Factory Team.
Seven-time World Champion Valentino Rossi and two-time 250cc World Champion Jorge Lorenzo will contest the 2008 MotoGP World Championship as team-mates in the Fiat Yamaha Team.
Yamaha can also confirm its plan to run Valentino Rossi on Bridgestone tyres in 2008, while Jorge Lorenzo will be racing with Michelin tyres.
In order to facilitate the use of both Michelin tyres and Bridgestone tyres within the Yamaha Factory Team and to ensure confidentiality of data for each tyre company, Yamaha will organize separate rider pit boxes, but the Fiat Yamaha Team will continue to operate and race as one team.
ENDS
vagyis rossi jövőre vb címért fog küzdeni.
ha a gumi erőviszony ugyanez lesz, akkor a hrc csomagolhat jövőre is...
meg elég szépen kirohatn a yamahát illetően az olasz tévében[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz
#70869248 #5331 üzenetére
szépnek szép a bringa, a többi meg majd elválik...
minden esetre pénzük van dögivel az tutigumiválasztás úgy tűnik nem sikerült vagy kötötte az alap csapatot szerződés, meg ugye a hrc jövőre mit ad nekik, mert tuti nem repsolos technikát..
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz
#70869248 #5334 üzenetére
na most már hivatalos
a repsol marad a hurkás bábunál
rossi és a duki meg bridgestone..
nem akarom leírni a repsolt, de ha a micselin nem szedi össze magát egy semmilyen évnek néznek elébe, rossi vs sztóner, és hiába nikcy meg róza.. vagy a honda csodát művel a jövő évi bringával....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz
#70869248 #5365 üzenetére
hogy néz már ki az a honda elöl???
akkora a hézag a kerék és a borítás között...
és az a fejidom? mintha a 08as firebladen már láttam volna....
asszem jövőre még nagyobbat kell szokni
bár szerintem ezek a bringák csak szebbek lehetnek az ideieknél
nekem 8 csak nicky legyen benne...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Looney
csendes tag
válasz
#70869248 #5365 üzenetére
Na mostmár értem miért néz ki minimotonak ez a gép, hogy a törpéknek is leérjen a lábuk
, szval Hayden féle megtermett embereknek nem jut bicigli..
azért jót röhögtem amikor pedro elnézte az egyik kanyart és majdnem stoki kellett alá, hogy meg tudjon fordulni, magassarkú csizma nincs ilyen gnómoknak?Véleményem egyezése a valósággal, csak a véletlen műve lehet
-
Integra
titán
válasz
#70869248 #5435 üzenetére
váháhá, ez se mai fotó
ez nem akkor volt mikor valamelyik utsó futamon bukott az utsó kör utsó kanyarában nickyvel szemben, mikor a visora is leszakadt a bukójáról?nézem a teszteket, nicky nagyon összekapta magát, de hopper is megy, és dovizio is meglepően jól nyomja, érdekes lesz ez még
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz
#70869248 #5438 üzenetére
a bmw 2009-től a wsbk-ban
nem hinném, hogy a többi kis gyár feljutna gp-be, nézd meg az aprilia-t, mit szenvedett, emlékszünk mind asszem edwárdz lánglovaglására, nem kicsit gyorsan ugrott le 200 felett az égő motorról...
szerintem max wsbk nekik, talán a ktm egyedül, amelyik gp, ha.......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz
#70869248 #5449 üzenetére
ok, nem indulok ki az apriliából, de ők még középmezőny se voltak, nem hogy szatelit csapat szinten. és az aprilia ugye azért nem a legkisebb, a többiek mind kisebbek, honnan lenne ennyi pénzük? még sbk-ba se tudnak ütőképes motort csinálni
endurance vb-n ott van egy-két augusta f4, de felejthető eredményekkel...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz
#70869248 #5465 üzenetére
odakerült a sok léhűtő, talma is érezte ezt, úgyhogy nem is nagyon akart szerepelni, szerintem érezte, hogy ez vérciki és rég nem róla szólt az elejétől fogva...
egy talma ünnepségnek nem így kellett volna lennie....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz
#70869248 #5473 üzenetére
kíváncsi leszek én is, mert jelnelg úgy tűnik hogy a honda megtanulta a leckét...
ha a micselin is tartja magát és kapar ezerrel, akkor lehet hogy helyre áll a rend..
de így meg tényleg nagyon nagy csaták lehetnek esetleg
a micselin kb hozza a bridge szintet, de a honda erőfölénye miatt pariban lehet a gyengébb yamahával és a jobb bridgzsel és a dukinak is elfogy az előnye....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...