- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Milyen program, ami...?
- XPEnology
- TP-Link WR1043ND router
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Aliexpress tapasztalatok
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Asustor NAS
- JavaScript topic
- Microsoft Excel topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
A fesz mérő (3-30V-ig) végül kapott egy 18V-os zenert és utána egy kb 250Ohm-os ellenállást. Meglátjuk teszi e a dolgát.[link]
-
Üdv! Az miért van, hogy most majdnem nem indult a motorom? Akku?? Alig tekert. Pár perc után elindult megy már meg jó,de az akku furcsa. 3hetet állt meleg helyen,majd pöcc és hazajöttem. 2nap pihi kinti levegőn garázsba és most alig élt. 10perc járatás után 12,5v ha leállítom,de villannyal már csak 11,8v. Terhelésre másodpercenként 1 tizedet zuhan. Megáll kb itt,de csökkent. Amit nem értek az járatás alatt megy. Alapjáraton 13v körüli,de gázadásra nem fel hanem lecsökken. Ha sokat jár 13,4-5v de gázra lemegy arányosan kevesebbre olyan 12,7v-ra. Jól gondolom, hogy az akku épp a végét járja?határeset. Már régóta gáz pl gyújtáson hagyni és nem beindítani. Pár perc és már az önindítós sem megy.
-
válasz Lompos48 #16014 üzenetére
Lehet, hogy nem ide kéne írni, de nem tudod véletlenül hogyan lehetne tesztelni egy akkut, hogy mennyire beteg? (bár sztem csak nem akarom elfogadni, hogy halódik)
1 órát volt 2.5A-el töltve (tudom nem szabadott volna ennyire meglőni) és pár órára rá beállt erre a 12.4 - 12.6V közé. Tettem rá fél percre egy 12v - 21w-os izzót és 12.1V-ig lement annak ellenére, hogy ennyit volt töltve.
Úgy látszik hibába töltögettem néha és hibába mentem a motorral, nem élte túl a telet.
11 rongy egy ilyen szar. Yb10L-A2 -
Jelenleg ezt csinálja. Töltés óta össz ha pár percet volt rajta teher olyan 50W. Tehát délután óta itt tart. Remélem csak le van merülve. Azért 2.5A-el nem akarok nekimenni.
[link]
Ha leveszem a terhet lassan visszaáll 12.2V-ra, de egyre kisebb a fesz amire visszaáll minél tovább van rajta teher. -
Na ez az én meg tudom, hogy nem szabad 2.5A-el megküldeni, mert pár percre rá már nem kicsit pezseg. [link] Ez után ,hogy ne legyen gond feltettem 10 percre tölteni és rögtön be a motorba és indít. Pöcc-röff. Sőt mentem ma elég sokat és teljesen észhez tért. A fesz szintje is magasabb alapból és terhelést is bírja olyan szinten mint régen. Egyszerűen nem volt rátöltve a 3 hét alatt (előtte meg 2 hétig) + kint volt és nem bírta. Nyárig el akarom halasztani az akku témát. Még nem érett meg a dolog.
Szerk: Amikor 12-ről leesik hirtelen az a világítás akar lenni (55W), mert késleltető van benne, hogy ne legyen akkor teher rajta induláskor.
[ Szerkesztve ]
-
Miért eshet le az akkum feszültsége ha gázt húzok (motor)? [link]
Eleinte ilyen, de később rendbe jön. Kicsit aggaszt. 2 napot állt és ez is már előtte járatott akkufesz. A vidi előtt töltéssel a 13V sem volt meg, csak miután kicsit járt.
Azt hittem észhez tért.... Tévedtem. Amint lehet veszek akkut, első utam lesz.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Óra topik
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- Milyen program, ami...?
- Computex 2024: MagSafe külső SSD és Apple Lokátoros burkolat az MSI-től
- Politika
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen