Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Soulfly842

    addikt

    Egy kis érdekesség :)

    regisztrált Fradi szurkolók is igénybe vehetik ;)

    Fradi Sas díjcsomag

    Hogy ne csak a Groupama legyen Magenta ;)

  • Soulfly842

    addikt

    Ez a 6Ft-os flotta, tovább számlázással ment egyébként? Tehát, a 6Ft küldte a számlát, vagy a telekom?

  • Soulfly842

    addikt

    válasz wwhy #43206 üzenetére

    Valahogy sejtettem. Túl sok ilyet láttam... kis halak azt gondolták, hogy sok ezerszer 5000 Ft mekkora buli lesz nekik, közvetített szolgáltatásként tovább számlázták, de a befizetéseket utána már nem forgatták vissza a telekom havi számláiba.... helyette inkább az előlegbe, amit az új számok aktiválására kért a szolgáltató (a folyamatos elmaradások, a kiemelt kockázat miatt, s ez sem lehetett kevés) (vagy lehet csak elherdálták, s nekik bizony csak az új előfizetésekből van pénzük... fontosabb volt az prioritásban). De, hogy ilyen nevetségesen próbálnak ferdíteni az vicc. Volt ehhez hasonló eset, amikor sok ezer kisvállalkozó száma járt hasonlóképpen... (s nekik ugye a business miatt nagyon nem mindegy a több évtizedes szám elvesztése...)

    Nem is értem, hogy hogy gondolták, hogy kötnek egy - minimum 2 éves - keretszerződést és az első évben már azért kuncsorognak lejáratlan flotta miatt, hogy a két éves keretszerződés felmondása mellett igenisadjonnekikízibe egy új, kedvezőbb díjcsomagot a szolgáltató. Ezek mondvacsinált okok csak, semmi más...

    Egyébként, most az indexnél is 'főcím', de itt is erős a ferdítés...:

    [link]

    "Vasárnap a 6forint.hu arról tájékoztatta az előfizetőit egy emailben, hogy nem csődölt be, tovább működik, és a SIM-kártyák letiltása csak a telekomos ügyfeleik egy részét érintette. Azt is megírták, hogy aki befizeti a zárószámlát, annak megküldik a lemondónyilatkozatot, és ennek birtokában az ügyfél tovább tudja használni a flottába bevitt saját telefonszámát, ha másnál új szerződést köt. Ez elég korrekt lépés tőlük."

    És ez a gyakorlatban így néz ki a valóságban:
    Forrás:
    [link]

    Frissítés: a Magyar Telekom július 2-án az alábbi közleményt juttatta el lapunkhoz (az is elég látványos, hogy ezt a lehetőséget is a Telekom adta, s nem a ferdítő 6ft):

    Konklúzió legyen mindenkinek:

    Csak olyan flottába lépjen be, ahol ő az előfizető és a számlafizető is jogilag! - vagy számolni kell ezzel.

    Az ilyen vérpistikék által alapított vadiúj cégeknek (ez kiderül a cikkből is) ilyet nem fog biztosítani egy szolgáltató sem!

    Cégek (jogi személy esetében (őstermelő, egyéni vállalkozó, KKV)) meg indítson inkább egy KÉK cégcsoporttal az érdeklődő (magánszeméllyel ők nem szerződnek):
    Ők már az ős westeles idők óta működnek teljes stabilitással... őket merem is ajánlani (sok más kedvezményt is adnak. A gépjármű vásárlástól kezdve, mol kedvezményeken át utazás, biztosítás, flottakövetés, hitel ügyintézéssel, pályázatfigyelés, energia szektor stb-stb-stb):
    [link]

    Igaz, hogy egyből mondtam is egy kivételt :D Náluk a kék cégcsoport az előfizető, a számlafizető a saját bevitt cég, de itt legalább nincs fraud veszély és itt nincs kockázat sem, ha a többi szlafizető nem fizet (jogilag érdekesebb lenne a tiltás.... nem is tiltanák akkor sem)

    Ők legalább valós tevékenységet is végeznek, nem csak a fejpénzért nyújtják a markukat.

    #43207) xcsabo

    Nem, ez csak a ferdítés... ők csak adtak egy torz képet, amit el lehet fogyasztani - kihasználva azt, hogy a Magyar Telekomot köti a titoktartás a pontos információk, részletek tekintetében... ilyen sim számnál sok-sok-sok-sok milliós tartozásnál nincs olyan cég, ami ne tiltotta volna őket.

    [ Szerkesztve ]

  • Soulfly842

    addikt

    válasz kano #43216 üzenetére

    Jó, ez alapvető emberi dolog lenne - de az is tény, hogy az ügyfélszolgálatokon más az a bizonyos kódex... Az ügyfél az ügyfél, ki kell szolgálni minden körülmények között, még akkor is, ha a komfort zónáján kívül esik.

  • Soulfly842

    addikt

    válasz 4Grider #45276 üzenetére

    Ez még mindig egy értelmesebb megoldás. :) Gondolom Telenoros (az osztható tarifák még itt jellemzőek igazán, ha nem akkor már régebbi kötés lehetett). Több, mint 8 évet húztam le a telekommunikációs szektorban, ez alatt nagyon sok mindent láttam...
    Lakossági ügyfélként még csak-csak megértem, hogy valaki kockáztatja a számát, mert az pótolható, cserélhető, ismerősökkel könnyen megosztható (nem a saját nevén van az adott hívószám, hanem bevonja valaki alá (más jogilag az elő-, számlafizető))...

    De nem egy és két céget/vállalkozót láttam már, aki beszállt egy nagy flottába a kedvező díjak miatt és befürdött a cég, a száma - ami meg az adott cég nevén volt - elveszett.

    Most is, Telenoros üzleti értékesítési menedzserként rengeteg olyan céget látok, akik beszálltak egy-egy ilyen flottába minimális különbözetért, holott, ha jobban körbenézett volna a piacon keresett volna normális ügyfélmenedzsert, akkor sokkal jobban járhatott volna. Sebaj, ezeket könnyebb a megfelelő helyre terelni ;)

  • Soulfly842

    addikt

    válasz tibor23 #45284 üzenetére

    Ez nem szolgáltatófüggő dolog, nem egy ennyire leredukálható jelenség, hanem a KKV és nagyvállalati szegmens sajátja... Teljesen mindegy, hogy mit nézünk... Építőípart, beszerzéseket, élelemiszer kereskedelmet, vagy bármi mást. Ez ilyen kapitalista világ az élet bármilyen területét nézzük. Igazából nem is biztos, hogyo ezen múlik... Hanem egyszerűen bizonyos cégméret felet az aktív tárgyalás a cég részéről elvárt. Persze, bemehet ő egy üzletbe, rábköhet, hogy ez az egyszerű, a polcra kirakott ajánlat kell, de ez nem így működik egy bizonyos méret felet már sehol. És tényleg teljesen mindegy, hogy miről beszélünk. Egy évente 1-2 családi házat felépítő cég, a potenciál miatt nem fogja sehol ugyanazokat az árakat kapni, mint egy Market építő a kopaszi gáton, vagy a Debreceni BMW építésekor, ha az építési anyagok beszerzését nézzük (nem akarok politizálni, a példa csak véletlen, érdekeltség nélküli nagy multit is említhettem volna - az utalás lényege csak az, hogy a volumen miatt kisebb árréssel is nagy nyereséget érhet el egy építőanyag gyártó is, ha nyomottabb áron megállapodást köt). Ugyanez a helyzet egy 3 kártyás egyéni vállalkozó egy 100 kártyás nagyvállalat, vagy - hasraütéses alapon - 500 kártyás Lego esetében is (ami a családi kedvezményeket is figyelembe véve akár a sokszorosa is lehet).
    Meg vannak mindenhol a keretek, az aktív lehetőségek, sok cég eszerint meg is nézi a kereteit meg is futtatja a lehetőségeket és aktív versenyeztetésbe kezd, majd kiválasztja a legjobbat. Nem hasraütéses, vagy csak úgy alapon történik - aztán megint más kérdés, hogy melyik szolgáltatónak milyen a mozgástere. Összegezve, nem azt akartam kihozni, hogy bármit megkaphat, ha jó embert kap ki, hanem arra, hogy az emberek (sorry, nem magánszemély a téma tárgya, hanem a cégek, jogi személyek - de amögött is emberek állnak) lusták erre időt szánni. Gugliznak egy látszólag jó flottát, még akkor is, ha kockázattal jár (nem az ő nevén van a szám, nem fizetés esetén tilthatják és ez ellen sokszor nem lehet mit tenni - vállalják az üzletmenet/felesleges ügyfélvesztés kockázatát ezzel)

    [ Szerkesztve ]

  • Soulfly842

    addikt

    válasz 4Grider #45301 üzenetére

    Nagy igazságot írtál. Volt anno egy részletes kimutatás erről, hogy a telekommunikációs extra költségek, extra adók, adók toronymagasan Magyarországon a legmagasabbak.. a második helyen pont a görögök voltak, de ők is lemaradava mögöttünk...

    (#45303) tibor23

    Ahogy 4Grider is írta, almát az almával - ezen hiába sopánkodunk.

    Mindig másak lesznek a feltételek egy sok százas, vagy sok ezres SIM számú flottában, mint a magánszemély 1-2 kártyája esetében. Erre csak üzlettért térülést, piacszerzést építhetnek, még akkor is ha veszteséges már-már, még a lakossági egyszerű emberek tömege teljesen más helyzet. Ezen sajnos hiába sopánkodunk. Soha sem fog változni ez a világban. :) Azok miatt a számszerűségek miatt is, amit írtam.

  • Soulfly842

    addikt

    válasz arnyekxxx #45309 üzenetére

    Az arnyekxxx nickname-hez és az agresszív nyuszi profilképhez tökéletes szinkronban van az írásod :DDD ;]

  • Soulfly842

    addikt

    válasz <Adamsky> #45487 üzenetére

    A Vodafone ebben is hihetetlenül megtévesztő marketing kommunikációt folytat. Van rá látásom a telekommunikációs érára, hiszen ~ 10 éve ilyen területen dolgozom. Sokáig lakossági, s most üzleti ügyfelekkel foglalkozom. A Voda az egyetlen, aki a százalékos lefedettségi kommunikációjában nem a valós térkép szerinti lefedettséget nézi, hanem a lakott területek, s az elért ügyfelek százalékát. Ez egy iszonyatosan félrevezető kommunikáció, s megtévesztésnek is nevezhető.

    Egy valamit hozzá kell tenni, hogy a Telekom és a Telenor világ viszonylatban élen jár független mérések alapján is (Lásd opensignal statisztikák, stb)... világ szinten a top szolgáltatók között vannak, mind elérhetőség, mind sávszélesség, mind ping, mind egyéb szempontból.

    A vidéki fejlesztéseik is közösek. Nyugat Mo-n, a Telenor fejlesztette a 800 MHz-n a hálózatot, Keleten a Telekom és közösen használják ezeket a fejlesztéseket.

    A voda teljesen elszállt a 3G foltozgatásokkal, s még sehol sem volt amikor a 4G a másik két szolgáltatónál már virágzott...

    Persze, voltak erre okos kommunikációk....
    Európa legnagyobb 4G szolgáltatója, a legszélesebben lefedett, stb...

    Marketingben mindig élen jártak, szolgáltatásban sosem... ha meg határ könyéki interferenciákkal kellett megküzdeniük (Ukránok, románok pl. tesznek az EU-s törekvésekre, hogy a szanaszét túllőt jeleik nem éppen a legjobb megoldást jelenthetik), akkor már inkább szolgáltatást sem adnak több helyen :D (Szabolcs, Hajdú-Bihar hatványozottan igaz).

    A Telekom egyébként 4G-ben világ szinten sokáig top 3-ban volt, addig amég a németeknél sok helyen a 2G vetélkedik, őket csak egy szingapúri és egy dél-koreai szolgáltató előzte csak meg (most már talán skandináv ország is került az előtérbe...)

    Összegezve: teljesen terület specifikus azért, nekem volt olyan kiemelt üzleti ügyfelem, aki magyarország legfőbb erdős területeit Szabolcsban és Bordodban végigjárta Telekomos és telenoros kártyával (ő a vodát ki is röhögné, hogy hagyják már a vicc szolgáltatásaikkal), s tudni kell, hogy a semmi közepén az erdők is árnyékolnak.... tudták, hogy szakaszosan működik csak, de a két kártya nála egyenértékű osztályzatokat kapott és most vált Telekomról, Telenorra, a jobb árak miatt.

    Persze, lehet bp kontextusában beszélgetni, mert ott a tömeg, de vidéken azért több a kaland :D
    Bp-n próbál vetélkedni a Voda, de ha mo. egészét nézzük, akkor annyit látunk, hogy a telelom és a telenorral nem tudják felvenni egy jóideig a versenyt.

    A németek talán még rendszerszinten előnyben vannak. Jobban priorizálják a hálózatot, a Torrentet, a Telenornál a torrentet még nem is akarják és tudják szűrni, de amióta a telenort a PPF csoport felvásárolta (O2 tulajdonosa több országba) és az antenna hungária is beszállt 25%-ban:
    1, Lehet véletlenül több frekvencia pályázatot nyernek majd.
    2, Rendszerszinten, támogatottságban is előrébb lépnek.

    (#45488) totron

    Ebből az még nem derül ki, hogy ez a Telenor hibája lenne. Sőt az sem, hogy mindkét oldalon VoLTE-ről van-e szó, vagy sem, stb-stb-stb.

    [ Szerkesztve ]

  • Soulfly842

    addikt

    válasz <Adamsky> #45487 üzenetére

    kieg:

    Egyébként egy dolgot jegyezz meg:

    Rohadt sok minden láttam már... Olyan flottát is, ahol több ezer vállakozónak dőlt be a vállalkozásra használt száma.... mert a flotta kezelő mohó volt, egyre nagyobb előleget fizetett a sok kártya miatt, egyre nagyobb falatot akart, s a végén bedőlt a flotta....

    Elvesztett számok ezrével akár...

    Üzleti érdkek sérültek, pedig olyan szép kamuk, garantálások voltak....

    Olyan flottát soha ne kössön az ember, ahol a kártya a flottakezelő nevén van! Bármit mondjanak.... az a tiszta, ahol te vagy ez elő-, és számlafizető is.....

    Talán egy kivétel van, de azt csak cégek vehetik igénybe. A kék flottacsomag... Ők már a Westel létezése óta működnek és ott elkülönül az előfizető (Kék cégcsoport) és a számlafizető (a szerződő ügyfél)... minden más kamu, szemfényvesztés. Minden más azoknak javasolt, akiknek nem gond a szám-változtatás.

    Az EuroQuattro emiatt nem foglalkoznék.

  • Soulfly842

    addikt

    válasz 4Grider #45501 üzenetére

    Nem vagyok elfogult szerintem, de lehet hogy tőlem az ő marketing kommunikációjuk mindig távolabb állt. kicsit más generációt céloz meg és máshogy (Nem mondunk semmit, de itt vagyunk neked. Mert. Csak. Jó. - az ilyen nekem teljesen semmilyen, reklámnak nem minősíthető - bár van az a nemzedék, akit ez meggyőz :) ). Egyébként ha a marketing ktg-ket nézzük szerinte a Telekom és a Voda költi a legtöbbet.

    A számok elvesztése igen, átlag halandónál nem nagy tét, de sok olyan érintett is van, akik üzleti érdekek miatt csak mobil hívásban kommunikáltak.. ők jellemzően facebook megejelnésben és a social media más területén is kevésbé intenzíven jellenek meg, vagy csak magán célokat szolgálják az ilyen platformok. :) (így a szám elvesztésével üzleti érdek, üzletmenet is sérül(het))

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák