Új hozzászólás Aktív témák

  • Degeczi

    nagyúr

    válasz _Moriarty_ #40002 üzenetére

    Így van, MyTelenorban nekem egyértelműen írja, h "adatmegosztó". Az egyik IQPro-s ügyfélszolgálatos mondta is, h "olyan már nincs" - hát de...

    Nekem ugyan mindegy volna, mert roaming nem kell, fix otthoni routerben lenne, csak működne végre - de az első pár perc korrekt tempó után már csak 30-40 kByte/s érhető el rajta akár telefonban, akár routerben (az mondjuk meg a Telenortól randa húzás, h a Speedtest csomagjait pár tesztszerver felé akadálytalanul átengedi, a tényleges gyakorlati adatforgalmat viszont ilyen durván korlátozza)

    Talán pont az a gond, h a fő kártya nincs aktiválva, esetleg (az ügyfélszolgálatos csodálkozása alapján) nem is tudják kinél lehet, mi annak a száma - de akkor ne kamuzzanak, hanem mondjanak annyit, h bocs, kicseréljük...

    Türelmem van, meglévő Telenoros kártyát váltana le annak 100+100GB limitje miatt - de ez így azért nyugtalanító, mert valszeg jövőbeli probléma esetén se lenne flottabb az ügymenet, és hetekre nem maradhatok otthoni net nélkül, ha már ez lenne a kizárólagos megoldás.

Új hozzászólás Aktív témák