- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mikrotik routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
kornel76
aktív tag
Eladó egy Asus 8800GTX az alábbi hűtőszettel:
http://www.zalman.co.kr/ENG/product/Product_Read.asp?Idx=189
http://www.zalman.co.kr/ENG/product/Product_Read.asp?Idx=276Gyári hűtő nincs meg mivel annak halála miatt volt szükség az új hűtő beszerzésére.
Az ára 25k Huf (alku és beszámítás nincs)
Átvétel Miskolcon személyesen , vagy utánvéttel futár útján (+2000 Huf) .
DIABLO 3 BattleTag: HelldogHun#2707 <Hurkak> / Mechwarrior Online : HelldogHun / SW Battlefront 2 - H3LLD0G-HUN
-
Abruzzi7
csendes tag
Elkelt:
Pókerkönyv: Hogyan nyerjünk a Pókerben 1 500 Ft
F1 2002
Monaco Grand Prix 2
World League Soccer
Nagymester 2
Starcraft + Broodwar
Go Kart Raver
A Mesterlövész
Tomb Raider 1
Arany kollekció autóverseny gyűjtemény 1Eladó:
HP Deskjet D1460 Nyomtató (Patronok üresek) 3 000 Ft
Pókerszett 200 Db-os 3 000 Ft
PokerStars-os Sapka 2 000 Ft
PokerStars-os L-es Póló 2 000 Ft
Sony Ericson V640i Töltővel Adatkábellel Headsettel Dobozában 5 000 FtAkció: Minden egyben 6 000 Ft
-
elistvan
senior tag
válasz WildBoarTeam #19200 üzenetére
Csatalakozom az előttem szólóhoz. Pedig próbálkozok mint juhászgyerek a kisbáránnyal.
[ Szerkesztve ]
Minőségi angol humor magyar felirattal: http://goo.gl/5kvyBr
-
-
bajuszati
tag
Eladó vegyes virágméz!
Privát ha valakit érdekel.
-
elistvan
senior tag
Marhára gondolkodom rajta. Főleg a barcikai állásbörze óta. Privátban megírnád, hogy mit kellene csinálni mit takar az egész? Őszintén szólva én kissé lomhának érzem magam ehhez a dologhoz azért se merek belevágni.
[ Szerkesztve ]
Minőségi angol humor magyar felirattal: http://goo.gl/5kvyBr
-
Oly
senior tag
válasz elistvan #19212 üzenetére
Lomha emberek is vannak...
Igazából nem árulok el nagy titkot, ha elmondom: telefonos ügyfélszolgálatról van szó
Ez konkrétan arról szól, hogy 3 hónap alatt megtanítják az emberrel a tarifacsomagokat, a folyamatokat, az alkalmazások kezelését és azt, hogy miként beszélj az emberekkel.
Valóban pörgős néha a meló, de van amikor lehet lazulni.
Jó a csapat, relatíve kedvező juttatásokat adnak.
Aki szeret csacsogni és nem veszi magára, ha szidják a panaszos ügyfelek a Voda mellett a családját is, az simán élvezheti is!
Na meg van lehetőség azért cégen belül később más csoportok felé átjelentkezni.
Én most adtam be a 3. pályázatom. Az első kettőt meg nyertem... Remélem ezt is meg fogom.[ Szerkesztve ]
SonyEricsson T20 - T68 - T610 - K700 - W800 - K750 - K800 - C702 - P1 - MOTO Defy - Galaxy S Advance - Galaxy S4 - Lumia 820 - Honor 7 - iPhone 5S
-
jFox
őstag
Olcsó lézer nyomija nincs valakinek eladó?
Főleg HP (5L, 6L, 1xxx, stb.) vagy Canon esetleg Oki érdekelne.--==<< ...csütörtökön a lényeg, hogy egyet alszom és péntek! >>==--
-
ikiviki
aktív tag
válasz WildBoarTeam #19204 üzenetére
Jabilból most küldtek ell 2000 embert..ott nincs most felvétel ..csak a Bosch-ba
[ Szerkesztve ]
http://hardverapro.hu/aprok/keres.php?suser=ikiviki&sival=&sctyid=&scmpid=&ssell=
-
ronson
őstag
1db 2GB/800 DDR2 memóriát cserélnék, 1db 2GB-os DDR2 noti ramra.
-
ronson
őstag
Nem tudja valaki a Hell-hez milyen poziciókba keresnek munkaerőt?
Sehol nem találom, online, hogy hirdetnének.[ Szerkesztve ]
-
Abruzzi7
csendes tag
[ Szerkesztve ]
-
WildBoarTeam
aktív tag
Eladó:
CALOR II fürdőszobai fali fűtő. Használt, de jó állapotban. Gázos, kéménybe köthető (sőt, kell is!!). Hőteljesítménye: 1800 kcal/óra (2,1kW). Ára: 2kSunbeamtech halálfejes házcsavarok (6db). Vörösréz színű. Ára: 250/db vagy egyben 1k.
blabla
-
Klemice
senior tag
Eladó egy fehér színű, jó állapotú Whirlpool FL 5103 elöltöltős mosógép.
Megtekinthető Miskolcon a Győri kapuban, előzetes egyeztetés után.
Irányár: 36,000 Ft. -
Bull Boss
senior tag
valakinek kell vagy 10-15m koax kábel?
-
Abruzzi7
csendes tag
Elkelt:
HP Deskjet D1460 Nyomtató (Patronok üresek) 3 000 Ft
Sony Ericson V640i Töltővel Adatkábellel Headsettel Dobozában 5 000 FtEladó:
Pókerszett 200 Db-os 3 000 Ft
PokerStars-os Sapka 2 000 Ft
PokerStars-os L-es Póló 2 000 FtAkció: Minden egyben 2 000 Ft
-
Tottika
tag
Kingmax DDR2, 800 Mhz RAM 2x1 GB eladó 7000Ft
T0ДTI™ - ★http://audi100.blog.hu★http://mdream.web44.net★www.landmrally.ini.hu★
-
jFox
őstag
Volt itt valaki a PC-Host-ból . Ilyen billentyűzetetek van raktáron?
(Tudom, hogy ott van, hogy készleten, de jártam már úgy hogy a webáruház szerint van, bemegyek és nincs.)--==<< ...csütörtökön a lényeg, hogy egyet alszom és péntek! >>==--
-
kryboy
tag
ELADÓ/CSERÉLHETŐ
Leadtek Winfast tv Usb ii deluxe-külső usb-s tv tuner
tartozékok kapcsoló leírás stb megvan +Leadtek-es kistáska melyben cakompakk elfér! -
pc-user
aktív tag
Álláskereséssel kapcsolatban. A kórházakban is lehetne próbálkozni, hogy van-e felvétel beteghordó / műtőssegéd munkakörben.
-
Bull Boss
senior tag
nincs valakinek eladó akármilyen gagyi 478-as procija? 1.7 celeron is jó csak olcsó legyen meg DDR1 ram is kellene 256 akár még 128MB is jó csak működjön
-
sly105
tag
Sziasztok!
Csak érdekesség képpen .Megérkezett a UPC-től a válasz a műszaki hiba miatti panaszlevelemre.Egyszerűen hányok ettől a cégtől. Ha lejár a hűségem váltok az már biztos!
Belinkelem ide is :
Ezt a levelet küldtem nekik:Tisztelt UPC ! Először is szeretném leírni hogy már több mint 10 éve vagyok UPC előfizető.A szolgáltatás minőségével 1-2 eset kivételével meg vagyok elégedve de ha volt is gondom rögtön , legkésőbb másnap megoldották nekem.De elmúlt hétvégén (2010.10.02.)ez az idilli helyzet számomra véget ért az önök ügyfélszolgálati munkatársainak nemtörődöm ,összevissza beszélnek,sajnos azt kell hogy mondjam hazudoznak stb...hozzá állásának köszönhetően. Történetem a következő: 2010.10.01-én 23:55 -kor megszűnt minden szolgáltatásom(tv , internet , telefon).Másnap reggel be akartam jelenteni telefonon ,de az automatikusan jelezte hogy a körzetünkben fennakadások vannak így letettem a telefont(hisz máskor is történt ilyen) és türelmesen vártam.Sajnos hiába. Délután 3 óra körül ismételten felhívtam az ügyfélszolgálatot de ekkor már nem jelezték a központi hibát ezért kértem egy kezelőt. Elmondtam hogy a házunkban senkinek sincs szolgáltatása mire ő közölte hogy volt a körzetünkben egy központi hiba de azt elhárították és biztos csak egyedi hiba lehet így csak leghamarabb hétfőn jönnek ki.Én hiába mondtam hogy az egész házban nincs szolgáltatás ő ragaszkodott az igazához .Ezek után felkerestem több szomszédomat is és megkértem hogy a jelenlétemben hívják fel az ügyfélszolgálatot és jelentsék be ők is a hibát , amit meg is tettek.Na először itt szakadt el a cérna, amikor közölték a szomszédommal hogy egyedi hiba és még NEM JELENTETTE BE SENKI A HIBÁT!!A saját fülemmel hallottam.Felháborodva közölte a szomszédom hogy ne "hazudozzon" mert már én bejelentettem. Ekkor ő ajánlotta hogy ha 3 bejelentés van akkor központi hiba van és akkor hétvégén is kijönnek.Megkértem még egy szomszédomat hogy jelentse be, ezt az én jelenlétemben ő is megtette. Miután hazaértem én is felhívtam ismét az ügyfélszolgálatot. Közöltem az úrral aki felvette a telefont, hogy megtörtént a 3 bejelentés tehát központi hibának tekinthető, mire ő közölte hogy ilyen nincs és hogy a kolléganője nem tudja miért mondott ilyet mert nem tehette volna és akkor is csak hétfőn tudnak kijönni.Én erre közöltem hogy eléggé rossz a hozzáállás mert pont választások vannak és hát ügye kíváncsiak lennénk az adatokra stb..De azt ajánlotta hogy másnap (vasárnap )reggel jelentsem be ismét hátha van szabad technikus és akkor kijönnek.Na én vasárnap reggel 8 óra környékén megint telefonáltam az ügyfélszolgálatra és láss csodát megint bemondta az automata hogy fennakadások vannak a körzetemben,de nem hagytam magam félrevezetni és kértem egy kezelőt. A hölgy közölte velem hogy csak hétfőn jönnek mert egyedi hiba.Én ismét közöltem hogy nem egyedi mert az egész házban nincs és elmeséltem az egész sztorit.Erre a türelmemet kérte hogy utánanéz és ismét vártam.Mikor visszajött közölte hogy már dolgoznak a kollégák a hibán és legyek türelemmel mindjárt helyreáll a szolgáltatás.Természetesen ez sem volt igaz , mert másnap a szerelők megérkezése után volt csak szolgáltatás ismét.A szerelők elmondása szerint az épületben lévő központi erősítő romlott el.Mikor elmondtam a kálváriámat csodálkoztak is rajta hogy miért nem adták ki a munkát még szombaton. Ezek után kérném hogy hallgassák vissza az ezzel kapcsolatos rögzített telefonbeszélgetéseket hogy megállapítsák hogy ki hibázott! Minden esetre elveszett az önökbe fektetett bizalmam amit tizenegy néhány éve sikerült önöknek felépíteni . Eddig hűséges és kitartó ügyfelük voltam nagyon sok ismerősöm és barátom akik kikérték az én véleményem mert megbíznak a szakértelmemben , azért választotta az önök szolgáltatását mert én ajánlottam nekik !De ezek után hogy tegyem mindezt amikor én sem bízom már önökben és nem kapom a 10 éve megszokott szolgáltatási színvonalat.Az biztos hogy ha lejár a hűségidőm azért kikacsintgatok más szolgáltatók felé is.Nem tudom hogy ebben az esetben kérhetem -e hogy tekintsenek el a hűségidőmtől hogy esetleg szolgáltatót váltanék. Remélem megértik a felháborodásomat és bocsánatot kérek utólag is az egyes erős szóhasználatért , de sajnos jobb szót nem találtam néhány ügyfélszolgálatos hozzáállásához . Várom mielőbbi válaszukat , köszönettel: Gémes Szilárd gemesszilard@freemail.hu
Erre ezt válaszolták:
Köszönettel vettük a UPC Magyarország Kft.-hez érkezett megkeresését, mellyel kapcsolatban az alábbiakról szeretnénk tájékoztatni Önt.Mindenekelőtt szíves elnézését kérjük az okozott kellemetlenségek miatt.
Panaszát mindenre kiterjedően kivizsgáltuk, melynek eredményeként az alábbiakat állapítottuk meg.
Köszönjük idejét és fáradozását, amellyel megosztotta velünk szolgáltatásunk hiányosságaira vonatkozó észrevételeit.
Biztosíthatjuk, hogy előfizetőink tapasztalatai - mint az Öné is - rendkívül fontosak a számunkra, hiszen ezek nyomán nem csupán azt mérhetjük le, hogy törekvéseink mikor jártak sikerrel, hanem azzal is szembesülünk, hogy mely pontokon kell még tovább javítanunk szolgáltatásaink, illetve ügyintézésünk színvonalát.Továbbá, tájékoztatni szeretnénk az Általános Szerződési Feltételek 12.2. pontjára, mely a következőket tartalmazza:
"12.2. A hibaelhárítás módja
A Szolgáltató köteles az Előfizető által bejelentett, a hibabehatároló eljárása eredményeként valósnak
bizonyult hibát legfeljebb 72 órán belül kijavítani. Ha a kivizsgálás vagy kijavítás kizárólag a
helyszínen, az Előfizető helyiségében és az Előfizető által meghatározott időpontban lehetséges, vagy
ha a kijavítás időpontjában a Szolgáltató és az Előfizet megállapodott, és a hiba kijavítása a
meghatározott időpontban a Szolgáltató érdekkörén kívül es okból nem volt lehetséges, úgy a hiba
kijavítására rendelkezésre álló határidő a Szolgáltató érdekkörén kívül es okból alkalmatlannak
bizonyult időponttól az Előfizető által megjelölt új alkalmas időpontig terjedő időszakkal
meghosszabbodik."A fentiek értelmében, az Ön által tett hibabejelentést a telefonos kollégáinknak egyedi hibaként kellett kezelniük. Az Önök szolgáltatását ellátó egységünkben sajnos központi hiba is fellépett a bejelentés alkalmával - a társasház erősítőjének meghibásodásán kívül -, amit a műszaki kollégáink 72 órán belül javítottak a területen.
A téves tájékoztatásért szíves elnézését kérjük, az Ön által tett panaszt továbbítottuk az illetékes kollégáink felé, hogy a jövőben hasonló eset ne fordulhasson elő.
Amennyiben bármilyen kérdése van, várjuk webes megkeresését a www.upc.hu/email címen, vagy kérjük, forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz, a TeleUPC-hez a 1221-es, helyi tarifával hívható telefonszámon, ahol munkatársaink hétfőtől péntekig 7 és 21 óra között készséggel állnak a rendelkezésére.
Tisztelettel:
UPC Magyarország Kft.
ügyfélszolgálatTovábbá a jogszabályoknak megfelelően tájékoztatjuk, hogy panaszával az alábbi hatóságokhoz fordulhat:
Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság: 1015 Budapest, Ostrom u. 23-25., Telefonszám: +36 1 457 7100, Telefax: +36 1 356 5520;
Nemzeti Hírközlési és Média Biztos: 1525 Budapest, Pf.75, Telefonszám: +36 1 457 7141, Telefax: +36 1 457 7105, e-mail: www.nmhh.hu internetes oldalon az NHH korábbi oldala/elektronikus ügyintézés menüpont;
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság: 1088 Budapest, József krt. 6., Központi telefonszám: +36 1 459 4800, Telefax: +36 1 210 4677;
Budapesti Békéltető Testület: Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara, 1016 Budapest, Krisztina krt. 99., Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf. 10., Telefonszám: +36 1 488 2131, Telefax: +36 1 488 2186;
Budai Központi Kerületi Bíróság: 1021 Budapest, Budakeszi út 51/B., Levelezési cím: 1251 Budapest, Pf.: 32., Központi telefonszám: +36 1 391 4930, Telefax: +36 1 391 4995.Szerintük az eljárásuk korrekt volt.
Ezer bocs az off-ért ilyet nem szoktam de most kicsit berágtam.
[ Szerkesztve ]
Én sem vagyok tökéletes.Belőlem is hiányoznak a hibák! :))
-
szapeti
tag
válasz sly105 #19249 üzenetére
Hát igen, sajnos az ügyfélszolgálaton hajlamosak lepattintani az embert. Én ha hibát jelentek be az alábbiakat kérdés nélkül közölni szoktam, a sablon lerázós ötleteket elkerülendő:
- Igen, már újraindítottam a modemet, de így sem megy
- Nem, router nélkül sem működik
- Nem, nem vírusos a gép, linux alatt is kipróbáltam (bár erre már kaptam olyan szöveget, hogy ők csak a windows alatti működést garantálják)
- A hálókártyának semmi baja, több géppel is kipróbáltamLegszebb hiba még az adsl-es időszakban az volt, hogy valami rágcsáló elrágta a telefonkábel egyik erét a földszinti kapcsolószekrényben.