-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geccoka
csendes tag
Sziasztok! Immár másfél hete (még) boldog tulajdonosa vagyok egy 2004-es SR 50 Ditechnek . Olyan kérdésem lenne, hogy nektek mennyire melegszik be a motor a mostani időben? Mert ennél a mutató olyan negyed állásban van végig, néhány hosszabb megállás nélküli szakasz közben kezd el a közepe felé menni, de a piros lámpánál szépen visszahűl majdnem teljesen a mutató szerint. Illetve egy olyan problémám lenne még, hogy a motor szépen húz, viszont ha teljes gázt adok neki, akkor elkezd csörögni, mindegy mennyivel megyek épp (nagy gázzal való induláskor is). Ezt mi okozhatja? Köszi.
-
Geccoka
csendes tag
válasz Something_ #55249 üzenetére
Hehe, csütörtökön viszem szerelőhöz a DiTech-et, hogy nézzen rá, majd beszámolok róla
-
Geccoka
csendes tag
Sziasztok! 3 napja vettem az SR 50 Ditech-embe Repsol Scooter 2T olajat és beletöltöttem annyit, amennyi belement (0,4 l). Azóta mintha kicsit csendesebben járna és talán picit jobban is gyorsul. Nem tudom milyen olaj volt eddig benne, én most tettem bele először. Lehet ez az olajtól, vagy csak placebo?
-
Geccoka
csendes tag
Sziasztok!
Tegnap cserélve lett az ékszíj (plusz gyertya, légszűrő) és most már úgy kilő a moci a lámpánál, hogy az autósok csak pislognak, és csak 2.2 litert eszik -
Geccoka
csendes tag
válasz huszi.gyb #57118 üzenetére
Most hétfőn tankoltam csurig, 5,66 l ment bele, 250 km volt az órában az eltérés. Mióta megvan 1700 km-t nyomtam bele, hetente 220 km körül, mindig e körül alakul a fogyasztás. Kíváncsi vagyok az új szíjjal más lesz-e. Ésszel közlekedek amúgy, feleslegesen nem nyelezem, viszont a legtöbb utamat 60-70-es szakaszon teszem meg. Hozzá kell tenni, hogy azért nem fenékig tejfel az élet, az új gyertyával tegnap pl. alig akart beindulni, remélem a mai hosszabb úton kiégett rendesen és nem lesz gond vele.
[ Szerkesztve ]
-
Geccoka
csendes tag
válasz ludsimon #57120 üzenetére
Nem konkrétan erre gondoltam, hanem arra, hogy mikor megy a kocsisor 55-60 körül, akkor én megyek szépen velük, nem fogok az autók között cikázni egy 50 ccm-essel azért, hogy kicsit előrébb küzdjem magam. Nyilván, ha én vagyok elől, akkor uccu neki .
Szerk: amúgy lehet, hogy csak ennyit eszik, de eddig amit mértem max. sebesség, az GPS szerint 72 volt. Most az új szíjjal kicsit jobban gyorsul, de 70 (óra szerint 80) fölé nem szeret már menni. Valamit valamiért.
[ Szerkesztve ]
-
Geccoka
csendes tag
válasz ludsimon #57174 üzenetére
Annyira nem értek hozzá, hogy tudjam, mi az oka. Talán az lehet (de tényleg csak ötletelés), hogy nem megy, csak járó motorral a fényszóró, hogy kicsi az akksi teljesítménye és hamar leszívná. Alapjáraton pedig talán azért gyengébb, mert a generátor nem tud olyankor leadni akkora teljesítményt, amekkora kellene a lámpáknak. De majd a hozzáértők megmondják .
-
Geccoka
csendes tag
válasz body007 #57512 üzenetére
Itt ezt írják:
XADO EX120 Moto Revitalizant.
Minden típusú 2 vagy 4 ütemű motorkerékpárhoz.
4ml
Használati utasítás:
Keverék olajozású motor esetén:
1. A fecskendő tartalmát juttassa a tankba.
2. Tankoljon tele üzemanyaggal.
3. Indítsa be a motort, és hagyja 2-3 percig alapjáraton járni. 20C° alatti hőmérsékleten ajánlatos a fecskendő tartalmát 20-30 ml üzemanyagban feloldani és így adagolni a tankba.
Külső kenésű motor esetén:
1. Melegítse be a motort üzemi hőmérsékletre, majd állítsa le.
2. Juttassa a fecskendő tartalmát az olajbeöntő nyíláson át a motorolajba.
3. Indítsa be a motort és járassa 2-3 percig alapjáraton. -
Geccoka
csendes tag
Lehet nekem is kennem kellene ebből a csodaszerből a lábamra egy kicsit és akkor gyorsabban gyógyulna . Tegnap a jó nagy esőben sikerült szépen elvágódnom az Egér úton kifele. Eső plusz zöld után sárgára rögtön erőset fékező autó -> killer kombó...
Szerk: nem mentem bele, csak én is fékeztem egy jó erőset, úgy tűnik elég jók az SR 50 fékei, szépen blokkolt az első, majd kifordult a kormány és én meg átváltottam repülő üzemmódba
[ Szerkesztve ]
-
Geccoka
csendes tag
Sziasztok!
Az indexem bal oldalra nem működik rendesen. Elől nem világít, hátul pedig folyamatosan. A jobb oldalon minden oké. Lehet ez attól, hogy kiégett a bal első izzó? Jó lenne ennyiből megúszni . Csak este tudom megvizsgálni. -
Geccoka
csendes tag
Mindenkinek köszönöm szépen a segítségét a tegnapi index problémámmal kapcsolatban. Végül is nem az izzó égett ki, hanem, gondolom a múltkori esésem következtében, a foglalatban levő érintkező mozdult ki. Megigazítottam, most már jó .
-
Geccoka
csendes tag
Nem kell olyan mélynek lennie, csak olyan szerelőhöz kell vinni, aki ért is a DiTech-hez, nem csak összevissza cserél mindent, míg jó nem lesz. Van pár hibája, ami elő szokott jönni idősebb korban, ha azok az alkatrészek felújításra (pl benzinpumpa), illetve cserére kerülnek (nyomástartó szelep, vízleválasztó beépítése), akkor nagyon jó szolgálatot tesz. Cserébe kevés benzinnel és olajjal is beéri.
-
Geccoka
csendes tag
Csak, hogy legyen miből választani, Taylor gumi, én itt vettem a gumit és hétfőn itt is szereltettem fel, első + hátsót kis robogóra. Korrektek szerintem, autóval is voltam már itt többször: [link]
-
Geccoka
csendes tag
Szia!
A Di-Tech jobban szereti a Champion RG6YCA gyertyát, az ellenállóbb a korommal szemben, mint az NGK, kevésbé hajlamos kihagyni a gyújtást. Főleg, ha már nem tökéletes a levegő kompresszor. Ha mégis elromlik a gép és kell hozzáértő szerelő, akkor segítek, nekem is ilyen robogóm van. -
Geccoka
csendes tag
Szia!
Meg vagyok elégedve, igen. Egy ideig nekem is tökéletesen ment, aztán elkezdett rosszalkodni, de hozzáértő szerelővel megjavítottuk és azóta (1300 km) nincs baja. 2.2 litert eszik 100 km-re és az egy liter olaj, amit még vásárláskor vettem, most fog elfogyni, 4500 km után. Olajat én korábban szoktam utána tölteni, minthogy világítana a led a műszerfalon, kb 1000 km-enként feltöltöm, így tuti nem fogy el sose a tartályból. Nem töltöm csurig, csak hogy ha benézel a csőbe, akkor az olaj már teljes keresztmetszetben látszik az alján. A vízhőfok mutató nálam mindig a skála alján táncol, nem nagyon megy feljebb. Talán a termosztátom nem zár rendesen, de az is lehet, hogy a mérő mutat rosszul. Ezzel nem foglalkoztam eddig, vétel óta ilyen . A motorban most van 20500 km.