Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mumtaz

    senior tag

    válasz Tothgera30 #82001 üzenetére

    Nagyon adódik a kérdés, hogy mi értelme? Semmi. Felmegy az olaj és elég a P-ba. Hol keni a főtengelyt és a levegő kompresszort meg a hengerfalat?

    Az injektoros rendszer meg két egymásra épülő injektorból áll. Ebből a levegőkompresszorban van a keverőkamra. Ide jut a levegő nagy nyomással a kompresszorból, meg a benzininjektorból a benzin. Keveredik, aztán a levegő injektor nyit és így jut a cucc az égéstérbe és azonnal elég. Max annyi olaj jut ide, ami a levegő kompresszoron keresztül jut, de az már nem ken semmit.

    A levegőkompresszornak egyébként 2,5Bar a minimum, ami kb indításnál kell, hogy meglegyen, hogy egyáltalán beinduljon a motor. A minimális üzemi nyomása 4Bar, de 5-6Bar az ideális. Ez a levegőnyomás részben szabályozza egyébként az üzemanyag nyomást is a nyomástartó szelepen keresztül. Az üzemanyag pumpa 12Bar nyomást tudna. A nyomástartó szelep és a levegő szabályozza az üzemanyag nyomást.

    nyogo83: Lehet, hogy ott ezt az elosztást a kenendő részek között a blokkon kívül oldották meg, ezért lehet annyi cső. Jetforce-on ez a blokkban van kialakítva. Egy csonk van a blokk tetején közvetlenül a hengertalpnál. Onnan megy két járat a főtengely csapágyakhoz.

    [ Szerkesztve ]

    -=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-

Új hozzászólás Aktív témák