Hirdetés
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
CL Smooth
tag
válasz Gergello #5450 üzenetére
A 100 köbcentisre is ugyanúgy kéne nem? Szerintem nem kell ezt úgy túllihegni, gyakorlatilag az országban rohangáló nagyköbcentis robogók 80-90%-a rendszám nélkül szaladgál! Nekem még sosem volt belőle gondom pedig sokat megyek és föként nagyokkal szaladgálok. Persze ez elvileg 2011 től vagy 14 től megszűnik mert gyün a rendszám az 50-es re is. Mondjuk majd hiszem ha látom! Amilyen anyagi helyzetbe sodorták az országot még jó ideig nem lesz erre pénz. A lényeg hogy érdemes olyat venni aminek vannak papírjai, mert eladásnál jól jön. Én véleményem szerint aki Budapesten robogózik az leglább egy 125 köbcentist vegyen mert egy 50-es sok helyzetben igen veszélyes tud lenni, mivel letolnak az útról! Szerintem nyugodtan kitolhatnák 125 köbcentiig a határt ameddig jó a b-s jogsi motorra.
Csak lóerő korlátozással! mert ugye pl egy 125-ös 2 ütemű poweres 40 lovas cross motorra nem kéne ülni motoros rutin nélkül. -
CL Smooth
tag
Szia! Szerintem jó választás. Gyakorlatilag gyerek méretű robogó kéne neked, ezek pedig 10 colos kerekűek szoktak lenni. Kisgyerekként simán elmotoroztam a yamaha jog al szóval az tuti jó lenne. Viszont ez a slider ahogy nézem elöl 12-es kerekű és hátul 10-es és mégis alacsony építésűnek tűnik. Szóval jó lehet. Esetleg nézd meg a Gilera ice-t az talán szebb. De jó a slider is. Mondjuk egy yamaha jog vagy honda dio az lehet kisebb, azok tuti jó méretek lennének, ezek picit szerintem nagyobbak.
Üdv. -
CL Smooth
tag
A kép alapján nem derül ki, hogy mikori évjárat és hogy mennyi km van benne, de látom gari van rá ez jó dolog. Viszont az árát sokallom, tudsz venni szépet kevés km-el jóval olcsóbban is! [link]
Fogyasztásról annyit tudok mondani, hogy általában a kétütemű 50-es robik 3-4 liter között fogyasztanak 100km-en. Léteznek injektoros változatok, azok kevesebbet esznek olyan 2 liter körül. Sima karbis 50-es 3-4 alá nem fog menni pláne télen, ha ennél kevesebbet mondanak az kamu. Az aprilia már a piaggio tulajdona szóval szerintem abban piaggio blokk van nem utólag lett belerakva. Az alkatrész árak nem olyan vészesek, de mondjuk akadhatnak kivételek pl egy első telóért elég hajmeresztő árakat szoktak mondani persze ez az új ára. Motorikus alkatrészek sem nagyon veszélyesek ha gyárit veszel, és elég sokáig bírja ha kap rendesen jó minőségű olajat, és hidegen nem csapatod neki. -
CL Smooth
tag
A külföldi papírok azt jelentik, hogy a külföldi forgalmi engedély meg jó esetben a forgaloból kivonási lap és a számla amivel igazolja a megvételt. Ha ezek megvannak akkor biztos le tudod rendszámoztatni itthon. De sok robinak csak ezeknek az okmányoknak a fénymásolata van meg és az szerintem nem jó. Bár még nem próbáltam fénymásolattal rendszámoztatni robogót. 50-es ként pedig úgy lehet használni hogy az adásvételi írásokar 50 köbcentisnek tüntetitek fel. És kötsz rá egy 50 köbcentis robira való biztosítást. Igy a legtöbb eetben a rendőrséggel nem lesz bajod. De ha pl csinálsz egy balesetet akkor rádvernek minen anyagi kárt mert akkor megnézik hogy valójában ez milyen motor és érvényes e rá a biztosítás.
-
CL Smooth
tag
Ha nagyköbcentis robit veszel akkor mindenképpen legyenek meg a rendszámozáshoz szükséges eredeti okmányok, mert ez később jól jöhet eladásnál még ha te nem is rendszámmal akarod használni. 50-es robihoz pedig elég egy sima adásvételi amit írtok a motor megvásárlásakor. A rendőrnek ezzel iagazolod, hogy tiéd a motor, illetve az 50-es biztosítás is legyen meg. Más okmány oda nem kell.
-
CL Smooth
tag
Ha már Magyarországon egyszer le lett rendszámoztatva a moci, akkor nem elég ha a forgalmit megkapod hanem a törzskönyv is szükséges.
-
CL Smooth
tag
Vásárláskor ezekre figyelj: [link]
Illetve ha 4 ütemű a gép akkor is ugyan ezek érvényesek csak azzal a különbséggel, hogy az egyáltalán nem füstölhet!
4 ütemű az valóban kevesebbet fogyaszt, de 50-es 4ütemű az harmat gyenge. Én azt egyáltalán nem javaslom. 4T-ből minimum egy 125-ös. -
CL Smooth
tag
Szia! Nos nekem volt 180-as runnerem. Annyit tudok róla mondani, hogy először is tisztelettel kell bánni vele, nem véletlenül viseli a robogók királya címet! A 180-as fxr az 2 ütemű és nagyon durván megy. Látom írtad volt már robid, elsőre ezt senkinek sem ajánlanám mert nagyon csúnya vége lehet. Pillanat alatt 100-on van és óra szerint 150km/h a vége. Ez nem vicc! A vxr az igen 4 ütemű és az 200 köbcentis bár volt belőle régebben 180 as is. Egyébként az is nagyon jól megy valamivel szerényebben mint a 180-as 2 ütemű de az is durva. A teló az első szériás kétüteműekben a fordított zsírral feltöltött ami hát nem annyira komfortos, de amúgy nagyon stabil azzal a villával is a gép csak nem szereti a rázós utakat amiből azért akad. Szóval célszerű az újabbikat venni amiben az olajos hagyományos villa van. Amúgy még a villán kívül van különbség az pedig a 12 literes tank a 6 helyett és az hogy hátul már 13-as kereke van és tárcsafékes hátul is. Szóval azt érdemesebb venni.
180-as kétütemű fogyasztani szeret, nekem 6-ot evett és ez nyáron, télen a 8-at is bekapja. Nem nagyon lehet lejebb vinni, a 4 ütemű vxr olyan 4-4,5 körül fogyaszt.
De akkora feeling az a robogó hogy én sosem sajnáltam tőle a benyát. Az autósok néztek amikor emelkedőn 80-nál kielőztem 2 autót majd 120-al mentem be elé. Sok robogóm volt szinte az összes ismert típusból volt már, de a leg stabilabb a runner ezt állítom. A legnagyobb gondom a robogó futóművekkel nekem az, hogy szinte mindegyiknek elkönnyül az eleje nagyobb tempónál és olyan érzésed van hogy a szél mindjárt arréb teszi az elejét és ez kicsit para érzés, ez olyan 90-100 körül érzékelhető. Nos a runneren azt éreztem ,hogy minnél gyorsabban hajtok annál nagyobb erővel préselődik bele az első kerék a betonba, szóval 120-130 nál is olyan biztonságban éreztem magam ,hogy simán cikáztam a sávok között is akár. Kellő ereje van bármilyen helyzetben, még városon kívül is bátran hsználható mert egy 100- as tempót olyan lazán tartasz vele mint egy 50-es al a 30 kb, és 100-ról még elég jól megugrik ha kell.
Mindenképpen papirosat javaslok venni mert ha eladásra kerül az jól jön, illetve ugye pár év múlva jön az 50-es re is a rendszám elvileg és akkor papír nélkül nehezen lehet majd eladni. Hogy milyen papírok kellenek hogy meg legyenek ezt már leírtam olvass vissza.
Na ha valami még érdekel kérdezz nyugodtan. -
CL Smooth
tag
az 50-es ben 80-ig van az óra, a 180-as ban 160 ig van. lehet kapni nagyon profi telót bele állítható és ahhoz jár nagy féktárcsa előre, az a villa nem olcsó mulatság 100 ezernél drágább szerintem. Elég szerintem ha az olajossal veszed akkor az jó lesz, nem kell cserélni ez a tuning villa csak akkor kéne ha feltuningolod a gyári cirka 20 lovat mondjuk 30-ra, akkor elkel egy komolyabb futómű de akkor hátsó rugóstagot sem árt cserélni komolyabbra! Amúgy elég megbízható gép, ha jó állapotút veszel sokáig nem lesz vele gondod, persze mindig kapjon jó minőségű full synt 2t olajat és akkor nem lesz gond.
Ja és még annyit, hogy ennél a robogónál nagyon nem ajánlom hogy kopott gumival használd pláne elöl, de hátul is gáz mert esőben ilyen erővel úgy elkaparhat kanyarban mint a sicc. Egy kis 50-es kávédarálón is jó ha jó a gumi de ugye a tempó miatt 180-as nál csakis kiváló minőségű gumit szabad rá venni! Michellin Sport![ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
Ajánlok egy oldalt, itt minden van ami csak kellhet a robogóhoz! Rengeteg tuning cucc!
Scooter Center
és egy másik Scooter attackKb ezen az áron be tudja szerzni neked az összes itteni cuccot az egümotors is!
Egü[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
Állatok! [link]
A videó elején érdemes megfigyelni milyen jól dönthető a gép! -
CL Smooth
tag
A villa! Ára 567 euro :
[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
Helló! Na szóval azért, az autót és a motort ne hasonlítsuk, az autóvezetésnek nem sok köze van a mocizáshoz. Ha valaki el boldogul egy 200 lovas autóval az nem jelenti azt hogy nem töri össze magát egy 20-30 lovas motorral, ez két külön világ! Ha nem lenne az a 10 ezer benned az 50-es robesszel, most azt mondanám ne vegyél 180-as runnert elsőre.
Most lehet sokan nem értik ezt a nagy óvatoskodás, hiszen ez nem nagy motor csak egy robogó, de akkor is veszélyes és pont. Láttam ám hogyan törte össze magát 1-2 gyerek mert ez csak egy robogó címszóval felült egy ilyenre 0 tapasztalattal.
Amúgy a kerékpározás is sokat segít bármilyen furán hangzik, sokan úgy akarnak motorozni hogy szinte még egy bringával sem tudnak biztonságosan menni. Amúgy mountain bike-ozom gyerekkorom óta downhill-t csapatom. Másik hobbim, ami nagyon sokat segít abban hogy balesetmentesen motorozzak.
Na mind1 ennyit erről, szóval, hogy a kérdésedre is válaszoljak. Michellin Pilot sport ezt a gumit ajánlom, ennek kb 9-10 ezer forint/db az ára, tehát kb egy 20-as egy garnitúra.
Ja még annyit mondanék, ha most akarsz megtanulni egykerekezni, hát az talán nem a runnerel kéne kezdeni, hanem a kicsivel, de ahogy érzed. A runner jóval könyebben kiszalad alólad! Ja és a videókban elég felelőtlenek a srácok, mondjuk már jól begyakorolták de akkor is szóval az csak érdekesség de nem követendő példa! Védőfelszerelés nélkül nehogy megpróbálj ilyeneket gyakorolni, ( legalább egy gerincvédő, egy kesztyű és természetesen a sisak ami zárt, nem bili)! Én a kerékpáros védő felszereléseimet használom, van egy teljes felsőtest védő protektoros ing (ami nem melegszik rád mert vékony hálós, ráveszel egy hosszú ujjú pólót és nyáron sem nagyon rohad rád este meg egyáltalán nem! Van térdvédős lábszárvédőm, a kesztyű és persze a sisak! Persze mindenki maga dönti el mit vesz fel, én azt mondom megéri ezeket magadra aggatni. egy 50-es nél még talán túlzásnak tünhet bár nem biztos, de a 180-as nál nagyon ajánlom! Ja és a kipuffogó! Amit belinkeltem oédalt ott amúgy bármit megtalálsz árral, de azért megmutatom. Rezó nem olcsó mulatság egy jó kémény, és ahhoz állítani kell a karbin is az optimális működéshez, de meghálálja mert pörgősebb lesz tőle, némi erő növekedést tapasztalsz. -
CL Smooth
tag
Ja és amit belinkeltél, azon igen az olajos villa van. És hátul is tárcsafékes, bár már át lett fényezve, nem a gyári szín, lehet össze volt törve, talán kicsit drágábban néz egy gyári fényezésűt!
-
CL Smooth
tag
Hát újonnan a kipufogók nem olcsók, még az 50-es re sem. De a 180-as ra minden drágább.
A kipuffok 50-től indulnak! Hát amiket már leírtam azokra figyelj amikor mész motort venni,
lehet nem árt ha egy tapasztaltabb motorossal mész venni. Elvileg ha egy jó állapotút veszel meg sokáig kiszolgál, de előbb utóbb persze minden elromlik, elhasználódik. A henger egy 180-as ban 50 ezret simán ki kell bírjon ha rendesen kapott jó olajat és hidegen nem hajszolták, tehát függ az előélettől, rendes használat mellett még szerintem 50 ezernél is többet kibír a henger. A főtengely már kevesebbet bír ki, akárcsak a variátor Ezekből kb 2 db-ot elhasználsz míg hengerből 1-et. Ezeket hamarabb kell cserélni. Nem olcsó mulatság az sem. De viszont ha felújítod nagyon sokáig kibírja! A gyári henger olyan 50-60 körül van a főtengely is olyan 60 kb egy variátor az kb 25-30.[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
Egy teljes generál bizony akár majdnem annyiba is belekerülhet mint amennyiért meg tudod venni használtan a runnert, de akkor van egy új mocid, ami sokáig üzembiztos.
Éppen ezért érdemes odafigyelni, hogy ne szart vegyél, de ezt sajnos nem lehet megmondani látatlanban hogy ez majd mennyit megy el, a jó ég tudja, ha jó állapotú akkor feltehetően még sokat, de ugye a km óra állás sem garancia semmire mert lehet órát visszatekerni meg cserélni is szóval inkább az állapot a fontos amit látsz és hallasz nem az hogy mit mutat az óra! nem értem a kérdésedet a pirossal kapcsolatban.
ja és én ezt venném igy ránézésre, mert szép gyárinak tűnik, de persze meg kell nézni, kipróbálni és utána lehet véleményt mondani.[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
Ránézésre ezt nem lehet el dönteni csak bizonyos dolgokat, én gyári állapotút javaslok, nem át festetett, persze ez sem jelent semmit, mert a gyári állapotú is lehet rossz motorikusan.
Sajnos látnok én sem vagyok, úgyhogy csak akkor lehet eldönteni érdemes e megvenni ha megnézted és kipróbáltad! Az hogy mi van hirdetésbe írva vagy ,hogy mit mondanak a telefonba az nem mindig fedi a valóságot! 200 ért most télen lehet venni jót nyáron nem hiszem, akkor 200 tól indulnak és 250 körül kezdődnek azok amik rendbe vannak és papírjai is vannak. -
CL Smooth
tag
Ezeket visszább már leírtam mire figyelj, szóval azokra, ja meg természetes ,hogy ne lötyögjön a villa ezt behúzott első fékkel tudod ellenőrizni mint egy kerékpáron. Szerintem szólj egy ismerősnek aki ért hozzá hogy tuti ne legyen gond. ja még arra készülj fel ha kerekezni is akarsz, annak lesznek következményei még akkor is ha nem esel el vele.
A hátsó tengely azt nem fogja tolerálni sokáig, elgörbül. Aztán a kormánycsapágy is tönkre fog menni, és a villa is elhasználódik, folyni fog az olaj, nem arra lett tervezve. Úgyhogy ezek be következnek ha kerekezésre is használod. És tényleg fontold meg , egy kis jog ot kapsz kb 30-40 ért kerekezni gyakorolni ami mind1 hogy néz ki, a runner teletankolva kb 110 kg ha ez rád esik egy darabig nem motorozol. -
CL Smooth
tag
Bizony, meg az sem mind1 hogy a runner kb alapjáraton pöfög 60-al szóval mondjuk 60-70 nél túlhúzod és hanyatt vágódsz, hát abból nem tudom mi sül ki de sok jó nem. A joggal meg lehet ezt kis tempóban is gyakorolni amikor még gond nélkül leugrasz róla mint egy bringáról.
-
CL Smooth
tag
Nem nem olyan drága egy tengely, de valószínű nem csak ez lenne, hanem azon a motor hamarosan nem lenne épp idom meg minden letörne róla, fékkar miegymás. Persze te dolgod mit csinálsz , de egy kerekezni ne egy 180-as runner-el akarj megtanulni. erre a célra általában olyan járgányt szoktak használni amit nem sajnálnak. Lehet ütni vágni. Egyáltalán egy kerékpárral tudsz egy kerekezni? Talán ott kéne először kezdeni, a lényeg a súlypont megtalálása. Amúgy könnyűnek néz ki egy dirt pályán az ugrálás is kerékpárral aztán kipróbálva már más a helyzet. Nos az utazó tempója véleményem szerint lazán egy 100 km/h, a leg nagyobb ereje 80-120 km/h között van. Ez persze ora szerinti adat a valóságban ez kevesebb, de mondjuk minden óra csal. valójában 130 km/h a 180-as runner végsebessége de az óra kb 150-et mutat. Víz hűtéses szóval bírja a huzamosabb nagy tempót. Fogyasztása 6 liter akármit csinálsz vele, azt meg nehezen lehet kibírni hogy ne húzd neki, meg ahogy igy olvasom a hozzászólásaidat szerintem te sem fogod kibírni hogy ne húzd neki, ebben rejlik a veszélye is hogy általában gyorsan hajtasz vele mert nagy élmény.
[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
ja persze mert ez az új runner [link] Ennek már elöl 14-es kereke van! Hátul 13-as. Viszont az újakból már csak az 50-es készül 2 ütemű blokkal a nagyobbak már csak 4 üteműek!
Nekem most egy aprilia leonardom van ebből a 250-es változat, ez egy yamaha motoros 4 ütemű gép kb 22 lóérő és nagyjából azt tudja mint a runner, mondjuk a 180-as kétütemű runner picit azért agresszívabb de ez sem rossz, igazából a leonardo a kényelemről szól a runner meg a sportoságról! ez is nagyon szerthető, a lámpája klasszisokkal jobb mint a mi a runneren van ráadásul a motor beindítása nélkül is felkapcsolható, az ülés sokkal kényelmesebb, a futóműve lágyabb sokkal komfortosabb. és a hangja nekem egy spport dob van rajta kb így szól : [link]
Gyári dobbal azért nem ilyen jó a hangja! használtauton kb a runnerel van egy árban : leonardo 250
Volt 150-es is az azért szerényebben ment annak 100 volt a vége de azt hegyen völgyön.
Abban rotax blokk van! -
CL Smooth
tag
Elfogni még nem fogtak el, de már volt hogy igazoltattak.És még nem volt gond. De 1 évben kb 1 szer ha bele futok egy igazoltatásba. Amúgy Budapesten lakom és a nagy köbcentis robik java része rendszám nélkül rohangál. Sok ma már az 50-es ből is a nagytestű szóval a rendőrök úgy vannak vele robogo aztán kész. Ha meg is állítanak vagy azért mert szabálytalankodsz, vagy azért hogy ellenőrizzék e nem lopott. Igazából ez az amit egyből lekérdeznek hogy nincs e bejelentve hogy ellopták. A köbcentibe nem igazán szoktak belemerülni. láttam én már pizzás gyereknél piaggio beverly 500 at rendszám nélkül na az azért már durva. nekem is volt szerencsém sok robogóhoz mivel 2 barátom is ezzel foglalkozik és tavasszal meg nyáron csinálnak pár kanyart olaszból. Szoktam venni párat jó áron aztán szezonban elpasszolom, van egy tárolóm ahol egy 3 db kényelmesen elfér. Ez a leo is tavasszal eladásra kerül addig meg használom. 2 éve vettem egx idomsérült gilera nexus 500 at és szereztünk hozzá jó áron idomokat, kész lett és nem bírtam ki hogy ne hajtsam meg, még balcsin is lent voltam vele, szerencsére nem fogtak meg, na ott már tényleg nem nagyon tudtam volna mit mondani. Egy másik haverom már vagy 3 éve használ egy 400 as burgmant rendszám nélkül. Mondjuk az már tényleg pofátlanság, de ő tudja.
[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
Nekem azért a rendes motorok jobban tetszenek, pl egy Sherco Supermoto [link]
vagy egy Husaberg [link]
Csak a robogó kenyeret nem kér csak amit beletankolok. meg ezek üzem órásak és nagyon hamar generálozni kell őket, de speed motor viszont nem kéne. Csakis supermoto annak van jó futóműve. Meg elég nekem a 140-160 nem akarok én 280 meg 300 al száguldozni. -
CL Smooth
tag
Nos csuda különbségek nem lesznek, bármelyiket is veszed, ezek az 50-es levegős mocik kb. 60- 70-et mennek ha jó állapotban vannak. a 10-es kerekek miatt sem érzel majd futóműben hatalmas eltéréseket, de mondjuk a stalkert én a ballonosabb kerekei miatt is ajánlottam mert azok azért valamivel komfortosabbak mint a 10-es virsli. Mondjuk még a typhoon 10-esei is ballonosak nem virslik.
-
CL Smooth
tag
válasz bajnokpityu #5557 üzenetére
Budapesten tudok pár helyet.
-
CL Smooth
tag
A legszebb robogó amit szerintem gyártottak az a derbi gp1 [link]
Érdekesség , egy igazán profi tuning mester az olasz Cristofolini
Ez a motor egy malaguti F12 , kicsit átalakítva, 4 db henger, 350CC, 2 ütemű kb 100 LE!!
[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
Ez is egy malaguti F12, ebben 125-ös Rotax blokk van, ez kb 35-40 LE
[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
válasz runner 125 #5575 üzenetére
Tévedésben vannak azok akik azt hiszik azért mert ő vesz pár tuning cuccot a mocira, majd azt visszakapja eladáskor! Egy igazán profi tuning az esetleg ér plusz pénz, persze ehhez bizonyítani is kell hogy tényleg benne van. De általában a tuningolás saját szórakozás céljára jó ,de nem ér tőle többet a moci! Sőt van aki még a gyárit szívesebben megveszi!
-
CL Smooth
tag
Előfordulhat a runnernél ,hogy a hátulja kicsit kotyogni kezd, ez a 125-ös 2t és a 180-as 2t re jellemző mivel elég nagy a rezonancia. Ezek ilyen gumi szilentek amik elhasználódnak és erre még rásegítenek a jó magyar utak, szóval az még egy jellemző probléma lehet!
A hátsó rugós tag sem egy túl masszív darab, szóval annál is jellemző az elhasználódás.[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
Fingom nincs mennyi festék kell hozzá, de gyanítom nem túl sok, mivel nem nagyok a felületek, pár idom aztán kész. Szóval inkább a minőségen van a hangsúly nem a mennyiségen. Nekem jó a gyári fényezés is, én inkább azon gondolkoztam, hogy egy minőségi hifit építek a sisaktartóba. Csak még pontosan meg kell tervezni mert kell egy pót aksi is ami nem túl nagy de erősebb mint a robi aksi mert szeretném ha pár órát kibírna azért. Valami ilyesmit szeretnék de még gondolkozom hogy kéne. lehet fejegység helyett kis erősítő és egy mp3 lejátszó kéne.
-
CL Smooth
tag
Szerintem jó poén, meg nem is most kéne, hanem majd szezonban. Én tavasztól őszig nem ülök autóba. Esetleg ha nagyon muszáj mennem valahova és mondjuk esik. Amúgy Csak motor! De mondjuk a hifi nem is a hétköznapokra kéne, hanem össze röffenésekre amik mondjuk nyáron elég sűrűn vannak. Sütögetés fent a hegyen és oda autóval nehéz feljutni pl.
[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
válasz runner 125 #5588 üzenetére
Nem igazán kell nekem a csomagtartó! Ha nagyon muszáj viszek magammal egy táskát.
A gyors lemerülést úgy szeretném kiküszöbölni, hogy teszek bele egy külön aksit a zenének amit aztán feltöltök ha lemerül. Ami nem egy robogó aksi, hanem egy legalább 25 Ah nagy motor aksi vagy van még nem túl nagy de nagy teljesítményű aksi 30-40 Ah körüli ami már elég sokáig meghajt egy hangszórót meg egy kis erősítőt! De szerintem a 25-ös motoros aksi is megteszi, a robogó aksi asszem 4 Ah. Meg aztán nem is szívesen kötném rá a robi áramkörére, azt inkább békén hagyom és teljesen külön álló rendszer lesz.
Menet közben nem fogom hallgatni.[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
válasz runner 125 #5596 üzenetére
Jó lenne, csak éppen papírjai nincsenek, legalább is nem láttam hogy említené. És úgy már annyira nem jó vétel 200-ért szerintem. 3 literes fogyi meg ja kamu.
A nagyobb aksi szerintem elfér a sisaktartóban. Mondjuk még le kell pontosan mérni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen