-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
DigitXT, runner 125
-
félisten
válasz korpicschess #28171 üzenetére
Akkor Te jobb, ha veszel csomagot.
-
félisten
válasz runner 125 #28205 üzenetére
Oksa, koszonom a kiegeszitest!
-
félisten
Kikuldte ma a csekket az union, 39630 ft. Holnap felhivom oket, hogy ebben egy masik motor is bent van?
-
félisten
Komolyan mondom ami folyik ebben a tetves orszagban mar kiborit. Felhivom a biztositot, hogy a mi a tokom ez a 39 ezres csekk, erre azt mondja a csaj, hogy mivel 99-ben vettem a motort es nem irtam le (mert nem kerte senki, de az ugyintezonek akkor mondtam), hogy kb az elmult 10 evben nem hasznaltam, a gep automatice kiszamolta 2000-tol evi 3 ezerrel a fedezetlensegi dijat, ami 36000, plusz az ez evi 3000, igy lett 39xxx. Most en irhatok egy rizsat, hogy nem hasznaltam a motort, csak most vettem elo, ezert vegyek le azt a 36000-et. Komolyan mondom majdnem ott voltam, hogy azonnal lemondom a szerzodest. Egyaltalan mi koze a biztositonak ahhoz, hogy mikor es mit csinaltam a motorommal?
-
félisten
Ha azonnali hatallyal lemondok egy biztositast tud valamit csinalni a biztosito?
-
félisten
Hali!
Regebben ajanlgattatok olyan boltot, ahol olcsobbak az olajok, pl a repsol 2t is, de nem talalom a linket.
-
félisten
Sziasztok!
Arra gondoltam elokapom nyarra a babettamat , hol most a legkedvezobb a segedmotorokra a biztositas?
-
félisten
Hali!
210-es babettaja volt itt valakinek? Neztem nemreg egy ilyen kismotort, ugye ez mar ketsebesseges. Mennyire problemas ezeknek a valto resze? Ugye a 207-es babinal nincs ilyen problema, meg hallottam, hogy az ujabbaknal is le lehet hegeszteni, csak gondoltam rakerdezek, nincs-e veluk tapasztalat.
-
félisten
válasz Bogyó bá' #58048 üzenetére
Hello!
Koszi, benezek oda! Sok veluk a gond? Mert akkor nem veszek magam melle problemat, inkabb felpofozom megint a regit, az egyszeru, mint a faek.
Hat az konnyen lehet! En ugyan nem ertek ezekhez, csak a regi 1 sebessegeshez, csak olvastam, hogy sokan lehegesztettek, gondolom nem veletlen.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Hali!
Eloszedtem a bombazot. Kipucoltam a tankot, porlasztot, uzemanyagcsapot, arra kellett egy uj szuro es kicsereltem az inditopofakat is, mar evekkel ezelott is problemas volt. Szoval most megint popec a verda.
Errol a rendszamositas dologrol mostanaban nincs hir a segedmotorokra vonatkozolag?
-
félisten
válasz Redneck #58092 üzenetére
Koszi szepen! En kis babim nagyon popec, a motorja a mai napig teljesen zorejmentes, nagyon finom kis hangja van, csak a kuplungpofak csilingelnek neha, maga a motorikus resz az hibatlan. Meg vannak hozza amugy a burkolatok is, majd feldobom oket valamelyik nap. Asszem 1976-os a moci. Nem tudom mennyit megy, mert a km ora nem mukodik kb 20 eve, nincs bent a dobban a hajtas.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz runner 125 #58098 üzenetére
Igen, ugyan az, meg te ajanlottad ezt a megoldast es meg is koszontem a linkelt hozzaszolasomban, ki is emeltem a neved.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz korcsillio #58100 üzenetére
Ezt azonnal le kellett volna allitani es szetszedni. Ez egy komoly femes, daralo hang.
kcsa
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Yamaha jogbol melyikkel erdemes foglalkozni? Ugy emlekszem azokbol is van tobbfele blokkos. Melyik abbol a megbizhato tipus?
Koszonom!
-
félisten
válasz 2thletme2day #58164 üzenetére
Szerintem ez tok uj. Ha hasznalva lett volna, akkor az oldalan latszana. Tevedes joga fenntartva.
-
félisten
válasz Redneck #58172 üzenetére
Redneck, szentkuti11
Koszi a tapasztalatokat a fekkel kapcsolatban!
Amugy ezekkel a 2T robogokkal nekem is az a bajom most is, mint 3 eve, mikor vettem azt a piaggiot, hogy sokat esznek. Az a piaggio is, ha gyorsulgattam vele, siman beverte a 4-5 litert es akkor egy pocs kis robogonal vagyunk. A diesel corsam meg eszik 5.2-t varosban. A gyorsulas engem annyira nem zavarna, mert nem pesten hasznalnam, hanem kisvarosban, viszont a jobb fogyasztas azert nem lenne mindegy. Csak ezeknel meg az injektor a problema, en itt nem tudom van-e hozzaerto szerelo. Letezik olyan tipus, ami negyutemu es karbis? Mert a karbit en is szet tudom szedni itthon.
-
félisten
Ezekbol az 50 4T erogepekbol melyik tipusokkal erdemes foglalkozni?
-
félisten
válasz Redneck #58189 üzenetére
En elvagyok a babettan is, nekem az a tempo is megfelel. Kicsi ez a varos, nincsenek nagy tavolsagok es nagy forgalom sem, itt nem kell gyorsulgatni a lampanal. Anno az nrg-vel is az elejen kieltem magam es utana szep finoman motorozgattam. Mondjuk ha az ember meg nem huzza neki, ezek a 2T-k se esznek olyan sokat, vagy igen? Nem sokat hasznaltam azt a piaggiot, szoval olyan nagy tapasztalatom nincs a fogyasztasaval. Azt tudom, hogy mikor temposan motorozgattam, rengeteg evett. Ha finoman eljar az ember, mennyit ehet egy 50-es 2T? Efelett nem szeretnek motort, eleg az 50ccm.
Pete55555 Ezek a jog-ok brutalisan mennek. A tied az tarcsafekes akkor?
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Tothgera30 #58217 üzenetére
Ugy tudom, ezek a kymco-k is megbizhato motorok.
-
félisten
Kollega emlitette itt a suzuki lets 4 utemu robogokat. Ezek mitol ilyen olcsoak? 2008-as evjarat 130 ezer. Igaz olyan retro forma. Van ilyen motorja itt valakinek?
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Oks, koszi, ertheto!
Felek igazibol ezektol az injektoros robogoktol, ha japan ha nem. Mert ugyan az uzemeltetese olcsobb, viszont ha bele kell nyulni, na ott lapatolhatod a lovet a szerelonek. Itt a varosban van egy robogos uzlet/szerviz, de azt nem tudom, hogy javitanak-e ilyeneket. Inkabb hordja be a srac a motorokat es kisebb-nagyobb felpofozas utan adja el oket. Ezek a karbis 2T-k meg purtian egyszeru szerkezetek. Az uzemeltetese ugyan dragabb, viszont legtobbszor otthon is javithato, ha valaki ert hozzajuk. Multkor neztem 4T robogot amelyik karbis volt, de mar nem emlekszem melyik volt az.
[ Szerkesztve ]
-
-
félisten
Nem tudom a robogoke mennyivel bonyolultabb, nekem sosem volt gondom a porlasztokkal. Volt anno trabantunk is, zsigulink, skoda, simson, babetta, rengetegszer szedtem szet oket, pucoltam ki. Talan itt a beszabalyzassal lehetnek esetleg gondok, ha nincs a motorhoz ilyen kezikonyv, ami volt pl a babettahoz.
Ami gusztustalan volt a babettanal pl, az uzemanyag szint beallitasa. Ha azt egyszer elallitottad, kuzdhettel sokszor napokig vele. Vagy nem volt szint, vagy tulfolyt allandoan. Asszem a robogoknal mar nincs ilyen problema. Mondjuk a keletieknel is csak a babival volt, simsont 2 perc alatt belotted.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz runner 125 #58336 üzenetére
Eppen azon gondolkodtam kozben, hogy amit a videon latunk, hany ember tudja megcsinalni. Szerintem csak kepzett zarszakertok es akik ezzel foglalkoznak. Persze ha egy ilyen segit a tolvajoknak, akkor peched van, de kicsi az eselye. Ezt leszamitva, nem hinnem, hogy nekiallnak az utcan kinyitni egy komolyabb zarat.
-
félisten
válasz mumtaz #58341 üzenetére
Nekem sosem allna kint ejszaka a motor sehol. Csak nappal hagynam itt-ott ahova megyek vele es az sem lenne elhagyatott hely. Amugy nem is tudom mit var az ember, mert minden zarat ki tud nyitni a megfelelo ember, csak ido kerdese. Az azert erdekes, hogy egy zarszakertonek is 4 perc kellett ehhez a lakathoz: [link]
Szerintem ha a kuplungod csuszna, az latszodna a feluleteken, meg lenne uvegesedve.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Ez igy van sajnos. Annyibol viszont mindenkeppen jobbak ezek a zarak, hogy egy sima par ezer forintos lakatot egy nyisszantassal levagnak, ezeket meg fureszelik 8-10 percig. Szerintem annyival meg lehet biztosabba tenni a dolgot, hogy egy riasztot betesz az ember valahova, vagy esetleg olyan jealdo, ami a telefonunkra jelez. Ezek a spybike cuccok is nagyon jok: [link]
----------------------------
Silverr Szerintem gyujtas problema lehet. Probald meg azt mindenkeppen, hogy mikor nem indul, szedd ki a gyertyat es nezd meg szaraz-e, de akarmilyen is, egy fecskendovel spriccelj egy kis benzint a hengerbe. Tedd vissza a gyertyat es probald elinditani. Ha beroffenik 1-2 masodpercre, akkor uzemanyag problema, ha nem csinal semmit, akkor gyujtas.
Vagy masik, hogy huzd le a szivocsovet es ott spiccents be neki. Ekkor ha poffenik parat, akkor nem kap uzemanyagot, ha semmit sem csinal, akkor gyujtas felol kell elindulni. Gyertya, pipa, kabel, gyujtotrafo, gyujtoegyseg, alaplap, forgoresz.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
félisten
válasz runner 125 #58391 üzenetére
Szep moci.
Jol nez ki ez a gilera, de a rosseb venne befecskendezos motort. Itt a kozelben nem javitanak ilyet, a motor szallitasat meg nem tudom megoldani.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy ruhás topik
- Házimozi belépő szinten
- Háztartási gépek
- Ukrajnai háború
- Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Milyen légkondit a lakásba?
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- További aktív témák...
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen