Keresés

Aktív témák

  • Restart®

    tag

    válasz Oldmobil #23 üzenetére

    Köszi, már megtaláltam az ideális céget. Egyébként a Dataglobe-al kellemetlen tapasztalatom van. Anno regisztráltam a partnerprogramukba. Beregisztrált valaki a banneremen keresztül egy hosting szolgáltatást. A virtuális számlán gyűlt a pénz. Majd mikor megszüntette az előfizetését, a cég törölte a pénzemet is. Írtam nekik egy levelet, hogy mi is történt. Azt mondták, hogy ők aztán nem törölték azt. Ismerősömnek pedig az adatbázisát rontották el (mentésről pedig csak részben állították vissza). Ennek ellenére örülök, hogy neked jó a tapasztalatod a céggel kapcsolatban.

    [ Szerkesztve ]

    "A vörösbor fáj, de azt mondja: "Jó lenne élni!" Ha többet iszol, így szól: "Élni kell!" Ha igen sokat iszol, ezt kiáltja: "Élni fogsz!" És ez akkor is szép, ha nem igaz." Rejtő Jenő

  • LonGleY

    veterán

    válasz Oldmobil #23 üzenetére

    A DataGlobe egy megbízhatatlan hulladék. 2 év szenvedés után váltottunk Netmask-ra több hu-s és com-os címmel.

    Egy szem rendszergazdájuk van, elérhetetlenek munkaidőn kívül, ha hiba van, simán áll a szerverük egész hétvégén. Naponta újraindítgatják az amúgy túlterhelt szervereiket, tehát a rendelkezésre állás a legritkább esetben több mint 24 óra. Ezenkívül már velünk is eljátszották, hogy az összes adatbázis fájlunk hibásan állították vissza. Csak tárogatják a karjaikat, hogy "biztos egy user terhelte le a gépet"... hát, akkor a k. a-d, mondom én, huszonhatodjára is.

    A Netmask ennek az ellentéte, nagyon normális, segítőkész, elérhető. Jelenleg 150 napja megy pl. a szerverünk, az is csak azért annyi, mert akkor állították hadrendbe..

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák