Új hozzászólás Aktív témák

  • A_ScHuLcZ

    addikt

    Sziasztok,

    Task / ToDo alkalmazást keresek, amibe a munkahelyen vezethetem, hogy milyen elvégzendő munkáim/feladataim vannak. Mint látom kismillió+1 ilyen létezik, alapvetően azt preferálom legjobban, ha egyszerű az alkalmazás, és nem túlzottan csili-vili, csak teszi a dolgát, na ilyet már nehezebb találni. Eddig a korábbi Windows verziókból ismert "cetlik" vagy angol nevén "sticky notes" megoldást használtam, ami teljesen ki is elégítette az igényeimet: annyi note-ot hoztam létre, amennyi feladatom volt, és a színek változtatásával jelöltem az állapotokat. A dolognak annyi szépséghibája volt, hogy egy-egy hibernálás után úgy tér vissza a gépem, hogy az összes note átkerül a másik monitorra, egyesével kellett visszarendezgetni, ha a korábbi állapotot szerettem volna elérni. (ez szerintem windows "feature", nem az app hibája)

    Lényeg a lényeg, ez olyannyira a használhatóság rovására megy, hogy kénytelen vagyok win alatt használható alternatív megoldás után nézni..

    [ Szerkesztve ]

    "I'd tell you a joke about UDP, but you probably wouldn't get it."

Új hozzászólás Aktív témák