Aktív témák

  • ZotyoMogor83

    csendes tag

    válasz B-L-A-C-K #39436 üzenetére

    Ahogy kérted BLACK, itt egy kis beszámoló. :)Hétfőn reggel hívtam is a boltot a problémámmal,de ők egyből a szerviz felé irányítottak. A szerviz elmondta milyen lehetőségek közül választhatok: kicserélés,ha ők is tapasztalják a problémát, lenovo szerviz hivásával javitásra küldeni a gépet, v mint ahogy említettem is, 14napos visszafizetési garon bellül vok, és így akkor elállhatok a vásárlástól és akkor küldik a futárt és a pénzt 30 napon bellül utalják. Az utolsót választottam, mert nem igen akarok egy 12 napos, javitott laptopot. Így tegnap a futár el is vitte, és most már várom a pénzt. Teljesen korrektek és együttműködők voltak.Rem. a következőekben megrendelt laptopommal nem lesz gond.Bár ilyen téren igen mázlista vok :S :)

Aktív témák