Hirdetés
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
Az a baj, hogy csiga nélkül nincs menés. Ott vannak a Lexusok (pl IS300h) papíron jók de valóságban elég harmatosan mennek. Persze itthonra elég de kint nagyon más világ van.
Városban tömegközlekedni kellene de itthon erre nincs alternatíva. Az agglomerációból 1,5-2 óra alatt buszozol be ami egyszerűen nem versenyképes. Persze, hogy mindenki autóba ül inkább. Város szélen ingyenes P+R és rendes kötött pályás (metró/hév/villamos) közlekedés a belvárosba (Deák) és egy jó nagy behajtási tarifa. Olaszok megcsinálták és remekül működik.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #184403 üzenetére
Kicsit összevissza van akkor de a típusengedély a mérvadó azt tudom.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Ismerős keres autót, jön a második gyerek (az első most múlt 2 éves) szóval vmi nagyobb csomagterű kéne. Boltba elmenni, esetleg isibe, max táv a 100km-re lakó nagymama ezért mindenképpen benzinesben gondolkoznak. A keret kb 2,5M (+átáírás és első szerviz ezen felül).
Különös extra igény nincs, nem kell automata váltó sem pl. Klíma legyen, eseteleg tempomat de a rövdtávok miatt az se gáz ha nincs. Legyen megbízható és biztonságos kb ennyi az elvárás.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Gombinyó #184577 üzenetére
Kiderült hogy ismerős árul egy 1.6i Fluence-t, teljesen ismert előélet az elég nagy hívószó manapság... Az mennyire lenne jó választás?
kisza25: Fogyi miatt kilőve amúgy is.
molnarpeter: RX400h inkább. Prius nem, az max 1 gyerek mellé lenne elég... de még ebben sem vagyok biztos.
dj79: Kombi kéne belőle, volt a családban G8 Civic. Alig nagyobb mint a Jazz belül, azt kiejteném. Az 1.8-as nem meg de sokat eszik cserébe és tele van sok idegesítő hibával ha nem az évjárat végéről veszed.
Biqci: Nem napi használós lenne, hétköznap 1x boltba elmenni meg hétvégén a városban 10-20 km-t letekerni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #184599 üzenetére
Jó arra, hogy a gyerekek lerúgják a belsőt pont jó.
Biqci: Az még belefér a kb heti 50-100 km távnál.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Randall1017 #184610 üzenetére
Mazda 2.2 CD-nél voltak injektor gondok, azzal óvatosan. Beméretés nélkül semiképpen sem vennék.
Honda 2.2 D-ből az i-CTDI megbízhatóbb de a i-DTEC sem rossz választás.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Hátul csak gyerek utazik, bár gyerekbekötéskor ha megfejeli az ívet az ember az nem kellemes.
grizlisandor: Olajra rákérdezünk akkor. Köszi!
Mauzes: Hidegen vagy melegen? Eltekintve a felesleges benzinégetéstől (bár én is inkább hagyom járni egyhelyben mint sem megfagyjak pl). Melegen nincs gond. Hidegen felvizesedik/savasodik az olaj ami nem tesz jót a gépnek és ugye terhelés nélkül sokat eszik a gép + mivel nem meleg a katalizátor nem is szűr hatékonyan.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz cafat #184899 üzenetére
A hűtés gyenge pontja a motornak de az orvosolható, van/volt rá gyári visszahívás.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz vzsryl #184996 üzenetére
Nem csak az Impreza, itthon csak szívómotoros Subarut árulnak (hibird hajtással vagy nélküle).
Az, hogy a szigordó nomák miatt nem hozzák ide a 2.0T és 2.4T motort még értem, de nem rég öltek egy kazal pénzt, az 1.6T kifejlesztésére és azt is kukázták.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Pttypang #185019 üzenetére
Elméletileg ha kárt okozol és kiderül, hogy jóval többet mész (mióta műszakin rögzítik a kmóra állást elég egyszerű leosztani mennyi az éves futásod), mint amire szerződtél utólag megemelhetik a biztosítási díjat.
Mondom elméletileg de én ilyenre még soha sem láttam példát...#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz cappa72 #185266 üzenetére
Kollégámnak volt, amit érdemes tudni: A GM szépen összelegózta, a H Astra-ból származó 1,6/1,8 szívómotorja van (meg 1.4T), a futómű a J Astra futóműve butítva. Nem túl korszerű de legalább lomha és sokat eszik az 1.6-os motor aminek típushibája (az 1.8-nak is) a szelepvezérlés állító okoskerék hibája. Eleinte csak hidegen aztán már melegen is zakatolva jár tőle a motor.
Érdemes 0W-s olajra váltani, mert az olajnyomáson alapuló szelepvezérlés élettartama jelentősen megnő tőle és persze a gyári 30 ezres peridódust is el kell felejteni. Vétel után érdemes a vezérléscserét is beleszámolni a költségekbe (+vízpumpa ugye). A gyertyacserére háklis, a túl nagy elektródahézag miatt a trafók élettartama jelentősen csökken.
Az 1.6 jól gázosítható mert hidrotőkés de az 1.8-as nem, ezért az kényesebb ilyen szempontból.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #185293 üzenetére
Utólag is le lehet vizsgáztatni kistehernek. Csak kell egy térelválasztó meg a hátsóülést ki kell kapni.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- EA Sports WRC '23
- Path of Exile (ARPG)
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Szólánc.
- Eredeti játékok OFF topik
- Fűzzük össze a szavakat :)
- OTP Bank topic
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen