-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
m3tr0
senior tag
válasz Gebriel #6801 üzenetére
Gebriel, hidd el, a konszern azt jelenti,hogy mind a fejlesztésben mind technikai téren segítik xy márkát de attól még a Skoda az Skoda, tehát nem VW. Lehet még valahol megtalálnám az én dolgaimat amiből tanultunk, abban benne volt, feketén fehéren,hogy a Skoda az nem VW és pont.
-
m3tr0
senior tag
Vagyonszerzési illeték: 118.950 Ft
Új forgalmi engedély: 6000 Ft
Törzskönyv:6000 Ft
Eredetvizsga:20000 FtÖsszesen fizetendő: 150.950 Ft ez az átírás.
Ehhez jön még a biztosítás, ezt számold ki magadnak. Így lenne néven az autó, de akkor még egy métert nem mentél és nem cseréltél semmit a kocsin. Továbbá kezdő autónak nem ajánlom, meg ugye a közel 500 Ft benzinből ez elég sokat iszik. De ahogy gondolod. -
m3tr0
senior tag
válasz #10726912 #6932 üzenetére
Jah, mert az átírási "minekaparasztnakautórohajonmegsarc"illeték meg kitudja mi után biztos nem fogják még azt is ránk verni. Rohadjanak meg ahol vannak. Az összes.Komolyan fel kéne már menni követ dobálni vagy nem tudom. 28 évesen nem itt kéne tartanom ahol most, elegem van. Kurvára!
-
-
m3tr0
senior tag
Persze, te nem mész tüntetni...csak nézzük meg a benzin/gázos és benzines vagy gázolajos autók arányát. Meg azért ne tegyünk úgy, mintha ebben az országban minden jól működne. Az úthálózat állapotától kiindulva, az üzemanyagárak, adók, átírási illetékeken át egészen a 28-dik bőrlehúzásig( rendszám csere). De ekkor még csak az autósokat néztük. A többiről nem is beszéltünk.
Tudod, arra lennék kíváncsi akkor mit fogsz szólni, ha egyik napról a másikra kitalálják,hogy bakker, emeljük meg az LPG gáz árát is, mert "nehogymáne" itt úgyis mindent lehet. Mert akkor neked se lenne mindegy, ha mondjuk közel benzinárba adnák...Mert megtehetik. Miért ne?! Nekik mindent lehet. -
m3tr0
senior tag
-
m3tr0
senior tag
Tehát akkor a te ötleted szerint én is fizessek a BKV-nak azért,mert vidéki vagyok és egy évben kétszer ha felmegyek pestre. Aha meg a f*szom nem kéne?!
Jó hogy nem azt nem találják ki,hogy a bérem 50 %-át fizessem be a BKV-nak mert bajba vannak! Ki a fa**t érdekel?! Talán nem kéne több tíz milliós jutalmakat osztogatni, meg ezen kívül kevesebbet kéne lopni és akkor nem lenne baj. Még 30 Ft sem fizetek nekik,nemhogy 330-at!
-
m3tr0
senior tag
válasz lajafix #7291 üzenetére
Tudok róla, csak tudod a hiányt is úgy kell kezelni mint mikor zsebpénzt akarsz magadnak összegyűjteni,kicsiben...mi először az aprót gyűjtöttük perselybe, a BKV-nál meg először "csak" a 10 milliókat nem kéne szétdobálni...és akkor utána menni feljebb...mert nemcsak 10 milliós jutalmakat osztogatnak, hanem jóval nagyobb összegeket is.
De ezért mondom, miért nem mondják azt,hogy most kell 50 milliárd forint és akkor emberek be lehet fizetni a pénzt ide meg ide?! Jaaa, mert azt már nem merik hanem mindenféle mondva csinált adókat találnak...ezt is lehet egy darabig.
Amíg meg nem unom és nem másik autót vagy motort veszek, hanem távcsöves puskát.
-
m3tr0
senior tag
Megkérdezem,mert még télen nem volt soha autóm,hogy ezek után a sok mínuszos éjszakák után mennyire normális,hogy nyögvenyelősen indul az autóm reggel? Elindul,de olyan lassan teker csak az elején, lehet az akksi haldoklik? Azért lenne furcsa, mert kb. 3 éves ami benne van.
-
m3tr0
senior tag
-
m3tr0
senior tag
válasz hobizoli #7494 üzenetére
Ja mert ha az autó orra megcsúszik és belefékezel akkor az tényleg jó...mert továbbra sem lesz tapadásod(blokkolt kerékkel csúszva).
Kezdjük azzal,ha megcsúszik az autó akkor nem belefékezek, hanem elveszem a gázt és korrigálok.
De mind1, a vezetéstechnikai tréninges megmondja a tutit...pff.
[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
válasz dabadab #7498 üzenetére
Persze,hogy pörög, de most olyan kb.mintha azt mondanám,hogy ABS -szel sem tudsz mindig megállni amikor kéne.. Ezek csak segítségnek vannak az autóban, biztonsági okokból, amúgy nem én hoztam fel a 3 betűsöket.
Amúgy meg:
ESP beavatkozás túlkormányzott gépkocsinál
Hátsókerék meghajtású gépkocsik túlkormányzott viselkedésekor a motorelektronika csökkenti a nyomatékot, hogy a kerekeken növekedjen az oldalvezető erő. Ha ez nem elegendő a stabilitás visszanyeréséhez, akkor a kanyarkülső első keréknél fékezőnyomás kivezérlése kezdődik. Ennek hatására a gépkocsi kissé lelassul, és egy perdítő nyomaték jön létre, amely a gépkocsi a megfelelő irányba tereli.
ESP beavatkozás alulkormányzott gépkocsinál
Ilyen esetben az elektronika a kanyarbelső hátsó keréknél végez szabályozott fékezést. Az így megvalósított bizonyos mértékű kerékcsúszásnál egyrészt csökken a gépkocsi sebessége, másrészt az adott keréknél csökken az oldalvezető erő és emiatt a gépkocsi perdülési reakciója növekszik. A differenciálművön keresztül gyorsul a másik hátsó kerék.
-
m3tr0
senior tag
válasz dabadab #7500 üzenetére
Ja, igen igaz, pongyolán fogalmaztam.
Nem mindegy,hogy mekkora sebességnél kell dolgoznia az ESP-nek pl. és való igaz,hogy az ABS az 200-ról fékezve is ABS.Valóban igaz,hogy a 40-nel haladó autó mondjuk adott helyen és adott időjárási körülmények között ESP-vel nem csúszik meg,de egy ESP néküli már igen és ha ugyanott 140-nél mész az ESP-vel szerelt autóval akkor -szerintem ebben egyetértünk- hiába van ESP-d valóban pörögni fogsz. Remélem megfelel a válasz.
Mellesleg -ha eddig nem sikerült leszűrni- nem vagyok sem autómérnök sem fizikus, de te látom a stílusodból biztos valami mérnök lehetsz,hogy ennyire osztod az észt.Részemről befejeztem veled a társalgást.
[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
válasz Norbi14 #7517 üzenetére
Eléggé, bár az út mellett levetetik veled és utána még 20.000 pénzbírság, valakinek pont mostanában volt ilyen a VW-s topikban olvastam.
Akár a megvétel után is leveheted a fóliát és ha hazaértél, utána meg leszeded a ragasztót.
Én amúgy 140 km-t mentem ugyanígy.VW tocsik #22760
[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
válasz Norbi14 #7521 üzenetére
Az enyém nagyon sötét volt, ezért én mindenképpen le is akartam szedni, meg mondták is,hogy a műszakin csak ismerős révén megy át így.
Nem tudom amúgy,hogy itt vidéken mennyire baszogatnának érte de mivel engem 3-4 naponta megállítanak a rendőrök nyáron így gondoltam jobb a békesség és biztosra megyek.
Ezek szerint pesten figyelnek rá és mérik is. Itt mondjuk nem tudom elképzelni,hogy megmérik, mert kb. járőrautóra sem telik, meg benzinre, de 2 várossal arrébb lévő rendőrök átjárnak bűnt üldözni.
[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
Így van, csak nehéz megállapítani utólag,hogy a fólia megfelel-e az előírásoknak.
Jogszabály vagy mi a csöcs. -
m3tr0
senior tag
Ide is beteszem ha nem baj, reggeli indítás, valakinek van ötlete,hogy mi az a hang 48 másodperctől? Csak hidegen lehet hallani, soha nem hallottam még ilyet egy autóból se.
-
m3tr0
senior tag
válasz AMD Power #7540 üzenetére
Valóban nem kedvelik, de hát most ez van, 1-2 hét és vége lesz, aztán már kifele megyünk a télből. Remélem. Bár a havat azért várom, van egy-két jó hely a környéken ahol lehet bohóckodni.
Rick: Nem is volt pörgetve, kb. épp csak 2000 fölé pörgettem, ha elindulok vele hidegen kb. 1500 körül kell tartani a fordulatot és akkor is van hangja, így mondjuk,hogy nincs fordulatszám mérő nem tudom pontosan megmondani,hogy mégis mennyire pörgettem fel, de alig lépre rá a gázra. Amúgy meg csak azért léptem rá,hogy halljátok
[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
Sziasztok, valaki tud olyan oldalt ahol meg lehet nézni,hogy pesten hol vannak térfigyelőkamerák?! Fontos lenne tudnom,hogy az Árpád híd környékén a budai oldalon van-e valahol...remélem nincs...
-
m3tr0
senior tag
válasz #10726912 #7830 üzenetére
Eddig nem értettem,hogy lehet bemenni egy egyirányú utcába, most már igen. De amit végképp..hogy szerintem(vagy nem volt egyirányú) dupla sávos is volt és azért nem értem,hogy ha tényleg az volt akkor akik a jobboldaliba mentek még csak nem is villogtak...Szóval k.rvára nem vágom, bár abban sem vagyok biztos,hogy tényleg egy irányú volt.
-
m3tr0
senior tag
válasz #10726912 #7832 üzenetére
Az a baj,hogy nem vagyok idevalósi és a telóm lemerült amin ment a GPS és azt se tudtam hol vagyok, próbáltam mindenre figyelni, nem gondolom,hogy nem vettem észre a táblát se meg még szemből se villognak rám,hogy re barom nem jó irányba mész...vagy nem tudom, igazából nem lett baj, ez a lényeg csak azt jó lenne tudni, hogy van-e kamera arra...mert ha nincs akkor tuti nincs bünti.
-
m3tr0
senior tag
válasz dabadab #8034 üzenetére
Ja lehet kapni, nagyobb eséllyel éled túl a baleseteket, csak lehet agyérgörcsöt kapsz a szervizszámláktól.
Amúgy igen szép is a 4 csillag, csak baromira nem mindegy, hogy egy Punto 4 csillagos vagy egy Audi A6, mert ugye nem mindegy mekkora a kategória..szóval ha Puntoval csattansz egy nagyobb kategóriás autóval akkor a négy csillag inkább csak 1 vagy 2. -
m3tr0
senior tag
válasz !Overdose! #8114 üzenetére
Én a múlt héten produkáltam egy 6,6 -os fogyasztást (1.2 8v Punto II) -14 fok kb. ugye vagy kevesebb vagy kicsit több, az út több mint felét a 710km-ből autópályán mentem (130 , 1-2 -szer volt 140 is) a többi kilométerből 100 -at pesten városban a maradékot vidéken tettem meg. Szerintem ez egyáltalán nem sok...
-
m3tr0
senior tag
válasz !Overdose! #8135 üzenetére
Ugyanezen körülmények között? Az nagyon jó. De azért a városi 10 az nekem akkor is csak 6. Milyen autó ez?
Rick: nincsen..pontosan nem tudom,hogy hogyan is kéne beépíteni és a te leírásod nem részletezi...azzal még menne lejjebb a fogyi? Azért 5 lityó alá bevinni az zsír lenne, normál használat mellett.(normál időben)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen