Új hozzászólás Aktív témák
-
Mackósajt
senior tag
válasz FehérHolló #61 üzenetére
Adott ki valaha az Ubisoft úgy játékot, hogy az kész volt, amikor a polcokra került? Én még nem találkoztam ilyen Ubisoft játékkal, akárki is volt a megbízott fejlesztő, úgyhogy valszeg fejétől bűzlik a hal. Kicsit azért remélem, hogy csodát tesznek a megjelenésig.
A hét végi véletlenszerű fordulatokat a H3-ban se nagyon szerettem (többnyire mentés visszatöltés volt belőle, ha mondjuk bedobta a megvehető egységeket megfelező betegséget). A 6-ban ez súlyosabb?
-
#65675776
törölt tag
válasz FehérHolló #61 üzenetére
A demo egyébként melyik verzióból készült?
-
maszi99
őstag
válasz FehérHolló #63 üzenetére
Sokat játszottam a demóval mostanság, és mondhatom nagyon lekötött ez az új rész
A régebbi részek sehogy nem tudtak meghatni, de ezt szinte minden tekintetben nagy durranásnak tartom.
A demós topikjában elég jól kiveséztük, asok apróbb bugot leszámítva nagyon jó játékot hoztak össze hazánk fejlesztői, le a kalappal
A skirmisht próbáld ki, nagy erőssége a demónak, szinte abbahagyhatatlan, és iszonyat variálható minden feltétele a játéknakhttp://gamepod.hu/teszt/nadirim/mult.html
-
#65675776
törölt tag
válasz FehérHolló #66 üzenetére
Nem raktam fel a demo-t, nekem itt van a beta. Csak érdekelne, hogy a demo az aktuális utolsó változat-e, vagy a korábbi beta.
-
#65675776
törölt tag
válasz FehérHolló #68 üzenetére
A demo a beta felét tartalmazza, szóval nem hiszem, hogy sokat jelent mikor adták ki, ha még a beta tartalma is csak részben van benne. Plusz ugye a beta két körben zajlott eddig (a második még mindig tart), júniusban az első kör kezdődött (28-án). A második fázis 8. 16-án, ráadásul a beta folyamatosan patchelve van, jelenleg 1.4-nél jár. Kérdés a demo is ugyan így "fejlődik-e" vagy az még az első betaból van kivagdalva. Mert ha se nem patchelik, és nem is a legutolsó elérhető változatból csinálták, akkor ez alapján nem kaphattok valós képet a stabilitásról, kiegyensúlyozottságról.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz FehérHolló #61 üzenetére
Sztem a 3 nyersanyag nagyon jó ötlet, ebből is volt probléma az előző verzákban, hisz ott az egyedi térképek generálása már eldöntötte hogy egy hét alatt mit tudsz felépíteni...a legnehezebb szinten ez is több újraindítást jelentett.
Nálam nem fagyott, sem az asztali gépen, sem a laptopon, 64-s Win7-n még nem próbáltam.
Biztos hogy kell javítás még, csak az kérdéses hogy ráérnek a kiegészítővel kiadni, vagy elég egy kisebb folt.
A kiegyensúlyozás nem kis feladat, ráadásul a játékosok nagy része nem használja ki a játék adta lehetőségeket, ez így volt a korábbi verziókban is, vannak/lettek rutinok és azzal játszottak, pedig lehetőség van (ezt nem a te véleményedre értem, tapasztalat) -
maszi99
őstag
válasz FehérHolló #383 üzenetére
Más normális ember annyi óraszámot melózik átlag, mint amennyi túlórát én (most utoljára 198 óra +).
Csoda ha ebben élem ki magam, hisz az egyetlen szórakozásom, ha ez nem kapcsolja ki az agyam akkor én is mehetek a hamvasztóba, mert akkor már tényleg semmi értelme nem lenne, mert hogy a májzsugor nem viszel az biztoshttp://gamepod.hu/teszt/nadirim/mult.html
-
mex28
csendes tag
válasz FehérHolló #617 üzenetére
Ezt most így nem értem, amit írtál. Nem is tudom van e egyáltalán olyan varázslat, aminél van maximum, bár lehet csak nem figyeltem meg. Mi az, hogy maxon hat?
Én erre gondoltam: [link]. Vissztérve a kőbőr esetére pl, ha kőbőr azt írja ad 40% might defense-t, akkor ha jó a sejtésem (bár még konkrétan nem számoltam utána) az az előző link 6. pontjánál szereplő táblázatból kikeresve 23 might defense pont. Na most ha ráteszed egy core lényre, aminek a might defense-e 7% azaz 3-as, akkor neki lesz 26 might defense-e, azaz olyan 44% körül. Máris csak kb 37%-t kapott. Ha azonban egy 57%-os védelemmel rendelkező champion lényre rakod, aminek ekkor 40 pont a might defense-e, akkor annak 63-as lesz, ami kb 70%, így az csak 13%-t kapott.
Még ha nem is igaz a sejtésem és ez a számolás nem teljesen állja meg a helyét az akkor is megfigyelhető, hogy egy kőbőr mindig több pont védelmet ad egy gyengébb lénynek, mint egy erősebbnek. -
Rollee
aktív tag
válasz FehérHolló #620 üzenetére
Hat mar probaltam kitalalni en is, de nem jottem ra, mindig maskent pakolja oda.
Ezert inkabb bealdozok egy pontot es megveszem a taktikat amivel atrendezhetem a csapataimat minden csata elott.[ Szerkesztve ]
Ismertem egy olyan csúnya nőt, hogy amikor e-mailben elküldte a fényképét, felismerte az antivirus...
-
X Factor
addikt
-
mex28
csendes tag
válasz FehérHolló #620 üzenetére
A DR = 1 - ((1 - alap) * (1 - bónusz)) valahogy szerintem nem akar jó lenni. Egyébként nem biztos, hogy átszámolja might defense-re, de azért gyanús hogy igen, mivel a damage reduction nem összegezhető és gondolom követi a linken található görbét, amitől szorzással eltérhetne. Szerintem a játék ahol damage reduction-t jelenít meg ott csak segít, hogy érthetőbb legyen és valami kézzel foghatóbb formában mutatja mit is jelentene 0-ás might defense-re a bónusz.
A taktika amúgy jó skill, érdemesebb megvenni mint sakkozni a sorrenddel. Néha a terep adja a lehetőséget, hogy érdemes legyen másképp elhelyezni a lényeket.
-
mex28
csendes tag
válasz FehérHolló #620 üzenetére
Tegnap számolgattam kicsit a táblázat alapján és az azt igazolta, hogy nincs sebzéscsökkentés növelés, az csak a might defense érték alapján az eredménye a függvénynek. Azaz a kőbőr valójában is might defense-t ad.
Egyetlen dolgot találtam, ami valóban sebzéscsökkentést ad, ez pedig az önfeláldozás. Ez a skill ugye azt csinálja, hogy a kijelölt lény kapja az összes sebzést, de 33%-kal csökkentve. Rádobtam a csontvázakra a skill-t és nem nőtt a védelmük, de a kalkulációim alapján csökkent valóban a sebzés. -
#65675776
törölt tag
válasz FehérHolló #669 üzenetére
Nem vagyok biztos benne, hogy ettől meg kellene nyugodnom...
[ Szerkesztve ]
-
Helmoras
őstag
válasz FehérHolló #684 üzenetére
Most mért kell belerondítani... életemben megveszek 1 eredeti játékot és végre lehetek vérpistike hogy beszólok a másiknak hogy ő HAHA nem vette meg
Amúgy igen a hot-seat nek működnie kell, de ezt nincs kedvem elmagyarázni, igazából nem is tudom pontosan, most fejből
[ Szerkesztve ]
-
Tom5
addikt
válasz FehérHolló #689 üzenetére
-
Nordic
Közösségépítő
válasz FehérHolló #687 üzenetére
Nekem az is fura, hogy néha látom mennyi egysége van az ellenfélnek, számra pontosan, aztán meg nem. Felváltva, hol látom, hol nem, és nem tudom, hogy mi okozza ezt. Komolyan jöhetne már egy patch ami ezeket javítja, vagy legalább egy részét.
-
FefeeX
veterán
válasz FehérHolló #697 üzenetére
Szerintem csak rossz sorra hivatkozik az adatbázisban Mondjuk azért nem ártana szólni nekik...
-
#65675776
törölt tag
válasz FehérHolló #699 üzenetére
Ha azt nézed, egy nyelvi file nem más, mint egy adatbázis, amiben a rekordok az adott szövegrészek. Mindnek van egy indexe, amire hivatkozva jeleníti meg őket a sw. Ha itt valami el van írva, akkor bizony történhetnek érdekes dolgok. (Nem tudom ezzel függ-e össze, de nekem anno W98SE írt olyat, hogy tegyem be a Windows 98 Second Edition telepítő CD-t az A: meghajtóba. Igazából csak akaraterő kérdése lett volna, de inkább nem éltem a lehetőséggel.)
FefeeX: Akkor miért nem szólsz nekik?
-
FefeeX
veterán
válasz FehérHolló #701 üzenetére
Még ha külön fájlra is szól a hivatkozás, lehet 1-2 játékrész (kampányok vége), ahol elfelejtették átírni az angolra optimalizált programban, a magyar verzióban a hivatkozási fájlnevet...
daa-raa: nem volt kedvem regisztrálni, de lehet megteszem holnap
-
#65675776
törölt tag
válasz FehérHolló #701 üzenetére
A legtöbb programban az alapértelmezett nyelvi szövegeket maga a bináris (nem feltétlenül az exe, tipikusan egy alapvető resource dll) tartalmazza. Amennyiben a nyelvi filera való hivatkozás elérésében probléma adódik, akkor adott helyen az alapértelmezett adatbázist fogja használni. Itt is előfordulhat, hogy erről van szó.
[ Szerkesztve ]
-
galambbb
csendes tag
válasz FehérHolló #733 üzenetére
nekem ati 3410 van
-
maszi99
őstag
válasz FehérHolló #752 üzenetére
Sima griffeket használok, úgy műxik a dolog
http://gamepod.hu/teszt/nadirim/mult.html
-
Zebu
addikt
válasz FehérHolló #752 üzenetére
CSjú de gáz. Pedig a birodalmi griffek azért keményebbek
-
Mackósajt
senior tag
válasz FehérHolló #859 üzenetére
Az OK, de csata előtti rendezéssel nem tudod befolyásolni hogy állnak fel, mint ahogy pl. a HIII-ban. Nem randomizál minden csata előtt az tény.
Az lehet, hogy lénytípustól is függ, és azonos összetételű sereget mindig ugyanúgy állít fel, még nem figyeltem.
-
Zebu
addikt
válasz FehérHolló #885 üzenetére
Ó köszi!
Mi ah elynek a neve?
-
Zebu
addikt
válasz FehérHolló #887 üzenetére
Sejtettem, csak reménykedtem benne, hogy a legmélyebb bugyrok legmélyén ott rejlik a titok
-
Regirck
senior tag
válasz FehérHolló #905 üzenetére
Mennyivel nagyjából? 10-20 vagy akár 50% ér kevesebbet így?
-
Amoonre1717
tag
válasz FehérHolló #908 üzenetére
Köszönöm az értelmes választ. Nem 10 éves vagyok akinek ez az első játéka. Játszottam az összes résszel.
Arra voltam kíváncsi, hogy a hőst lehet-e valamelyik játékmódban használni, az elért szinten (eddig nem jött össze).