Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tkazmer

    addikt

    nem egészem a 123-as mercedessel kapcsolatos a kérdésem, de valaki tudja esetleg, hogy a GL harmadik üléssorában mekkora testmagasságig lehet kényelmesen ülni? A totalcar csak annyit ír, hogy kategóriája legtágasabb 3-ik üléssorával rendelkezik, azonban számot nem találtam, a mercedes honlapján pedig csak annyit találtam, hogy az ülőlap és a tető között 979mm van.

    úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő

  • tkazmer

    addikt

    válasz tibi666 #5607 üzenetére

    ne mondd, hogy ennek nincs tekintélye[link]
    ismerős vett ilyet az élettársának, meg vannak elégedve:)

    úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő

  • tkazmer

    addikt

    válasz tibi666 #5611 üzenetére

    persze, direkt nem írtam, hogy kb 4x annyi...
    egyébként a kettő közül én is inkább gl párti vagyok (egy időben espace helyett is nézegettük - akkor még nem volt válság:) ), csak a tekintélyre vonatkozólag ez kikívánkozott belőlem...

    úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő

  • tkazmer

    addikt

    a W115 szériáról mit lehet tudni? mennyire szervízigényes?
    találtam egy ilyet [link], és ha teszem azt nem helyezem forgalomba magyarországon, egész jó ár/állapot arányban lévőnek tűnik...

    úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő

  • tkazmer

    addikt

    válasz Batman2 #5815 üzenetére

    drága? 784ezerért? ennél szinte csak drágábbakat találtam :U
    igazából jó lenne használni egy ilyet, persze nem feltétlenül szicíliai vagy görögországi autós nyaralások során (bár az is izgalmas lenne, csak nem vagyok szerelő típus, ellenben klíma nélkül nyáron 2-300km után végem), inkább csak városban, esetleg balatonra leugrani, stb...

    a w123-ról jól hallottam, hogy a mercedes valaha kreált legmegbízhatóbb autói közül való?

    úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő

  • tkazmer

    addikt

    válasz Batman2 #5819 üzenetére

    hmm, hát ezek azért felemás gondolatok:) ezek szerint a váz az, ami nagyon ramaty lehet, utána következik értelemszerűen a motor, a többi probléma mellett meg még azért használható az autó.
    írtad, hogy kb. 600-at költöttél rá, ha jól néztem a használtautón akkor olyan 200 körül már lehet kapni, akkor lehetséges, hogy amit fentebb linkeltem majdnem 800ért az már egy szépen felújított, rendben lévő darab?

    (#5821) Izi_25
    köszi a választ! az, hogy jó szakembert nehéz találni, pontosan mit jelent?:) a magam részéről nem vagyok egy nagy szerelgető (hely az lenne, szerszámot meg tudnék szerezni meg gondolom venni is lehet), igazából időm sincs rá, csak nagyon megtetszett ez a w115 series, és jó dolog lenne ilyennel közlekedni:) városba meg még az ereje is elegendő lehet. (amit fentebb linkeltem az ráadásul 95 lóerős benzines)
    apropó: nem nagyon találtam pl. a totalcar népitéletben benzinesről infókat. ez jelentheti azt, hogy annyira borzalmasak, hogy a többség már tönkre is ment csak én találtam egy olyat, ami még úgy-ahogy eladható állapotban van?:)

    nem sürgős amúgy a dolog, jelenleg még csak felmérem a lehetőségeket, napi közlekedési gondjaim nincsenek, ez hosszabb távon is csak egy olyan autó lenne, amit gyakran, de csak kis távolságokra használnék. várhatóan amúgy olyan szeptember-október környékén tudok majd rá olyan 800 körül költeni, jelenleg csak felmérem a piacot, a lehetőségeket, szeretek mindennek gondosan utánajárni:)

    [ Szerkesztve ]

    úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő

  • tkazmer

    addikt

    válasz Batman2 #5826 üzenetére

    igen, német az eladó (ez annyiban gond is, hogy Essen, ahol van, kb 1200-1300km ide), igazából azért is nézelődtem azon az oldalon, mert amennyire tudom talán a német használtautó kínálat megbízhatóbb a magyarnál. ezt eddig alátámasztotta az is, hogy rengeteg olyan hirdetést láttam már ott, ahol külön lefotózták a karcokat, nyomódásokat az autón - ilyen a használtautó.hu-n még gyakorlatilag egyszer sem láttam.
    azt, hogy ne kelljen érte annyit fizetni úgy lehetne megoldani, hogy nem teszek rá magyar rendszámot (tulajdonképpen sosem lesz az enyém az autó, csak tartósbérletbe veszem egy német cégtől:) így teljesen legális, senki nem tud belekötni, és nyilván jobban járok vele, mintha forgalomba helyezném itthon)
    a 12-14 literes fogyasztás mondjuk nem egy előny :U bár ha jobban belegondolok, az a renault espace amivel amúgy közlekedni szoktam, is megeszik 12 litert (2 literes 170 lóerős turbós benzines), ehhez képest az a +2 liter már nem olyan sok :))
    a gázosítást annyira nem szeretem, a gáz menjen csak a kazánba...meg amennyire tudom, pl. mélygarázsba nem nagyon lehet vele behajtani, és én azért szoktam itt bp-n olyanokba járni...

    (#5824) t.zsolti
    hmm, ezek szerint szerencsés vagyok, mert amit kinéztem, az pont úgy néz ki, ahogy nekem tetszene:) ez a sötét külső fényezés (fekete vagy sötétkék) + világos bőr belső (jelen esetben barna, amúgy a bézs is jó) + faberakás nekem nagyon bejön:)

    ami kockázat vele, az - ahogy Batman is írta - a motorja eléggé érdekes állapotban van a kép alapján, kérdés, hogy mennyit kellene javíttatni..

    [ Szerkesztve ]

    úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő

  • tkazmer

    addikt

    válasz qdak #5829 üzenetére

    amit linkeltél, ott a regadó 960ezer, a vagyonszerzési illeték megint 100ezer, a forgalomba helyezési költségek pedig újabb majdnem 100ezerbe kerülnek.
    a mobile24 szolgáltatás díjában (az a 264ezer) asszem az 1 éves használtautó garancia is benne van (ezt még nem tudom pontosan micsoda, de elég jól hangzik), a traileres hazahozást (165ezer) meg szerintem lehet helyettesíteni egy 10ezer forintos repjeggyel + egy hazaautózással.
    amit én néztem, ott a regadó valóban csak 305, de ehhez még jön(ne) 47ezer vagyonszerzési illeték, +89ezer egyéb átírási költségek. a a mobile24 szolgáltatás díja gondolom itt is tartalmaz használtautó garanciát, a traileres rész meg kérdéses, hogy megéri-e, egy közel 40éves autónál már lehet, hogy nem olyan jó rögtön egy 1200-1300km-es utazással kezdeni a dolgot.
    habár Csikósnak is épp ennyit ment a Ponton most nemrég :))

    úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő

Új hozzászólás Aktív témák