- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux - haladóknak
- DIGI internet
- Proxmox VE
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Milyen NAS-t vegyek?
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
Új hozzászólás Aktív témák
-
Moleman
addikt
Komoly különbség szerintem nincs a menetteljesítményük köztük, csak amit a 100 kiló súlykülönbség okoz, hangosabb pedig a 20 centivel magasabb építés miatt lesz a CX-5 (szélzaj). Ha sokat szeretnél 200 fölött utazni, akkor a kombi jóval csendesebb lesz és jóval kevesebbet fog ott fogyasztani.
A Bose-hoz szerintem gyárilag jár mélynyomó minden típusban, a pótkerék (helyének) közepében. Az EQ tekergetésével biztosan sokat lehet javítani rajta, nekem nem Bose van, de egészen jól szól, miután beállítottam.
[ Szerkesztve ]
-
#21346560
törölt tag
Mazdában be lehet álítani, hogy elölről szóljon, vagy körbe. (pontosan most nem tudom melyik funkció, könnyű megtalálni a hangbeállításoknál)
Miután megtaláltam ezt a funkciót, sokkal jobb élmény volt a zenehallgatás."200 felett egyik sem megy elvileg, max eléri valahogy"
Jól látod, a Mazda nem ad annyira a belső futurisztikusságára!
Amikor én vettem autót, a Hibrid Mondeó és a Mazda6 volt a 2 végső kiszemelt.
Beültem a Mondeóba, körbenéztem, és fél perc után már nem volt kérdéses!
Nem űrhajóban akarok ülni, hanem autóban... -
Moleman
addikt
A CX-5-nek sokkal nagyobb a homlokfelülete, emiatt valószínűleg nagyobb a szélzaj benne. Bár sok zajt csapnak a nagy tükrök is, az pedig mindkét autón egyforma. A tesztekben mindig emlegetik, hogy a Mazdák hangosabbak mint a többi kategóriatárs, de azért annyira nem vészes, az első generációs CX-5-ben normál hangerővel lehet beszélgetni 170-nél, az újabbak még csendesebbek.
A 6-os simán megy 220 fölött is, de nem is ez a legnagyobb különbség, hanem a kanyarsebesség. A CX-5 alatt ugyanaz a futómű van, de magasabb és puhább, a gyári gumik pedig nem túl teljesítményorientáltak. Egy jó gumival lehet ellensúlyozni, de én ennek ellenére is bánom, hogy SUV-t vettem, legközelebb 3-ast vagy 6-ost vennék.
Pont most ültem egy új 3-asban, nekem így is űrhajó a régi CX-5-ből nézve.
-
Moleman
addikt
Akkor a szalonban szokás szerint nem értenek az autókhoz, a CX-5 a 6-ossal rokon, sőt, szélesebb is 5 milliméterrel. A 3-as 4.5-5 centivel keskenyebb náluk.
A 6-osnak katalógus szerint 223 a vége. Az óra amúgy nem csal sokat, 1.8%-kal nagyobb gumival már pontosan mutat.
[ Szerkesztve ]
-
SzaboZE
addikt
Első körben el kell döntened, hogy szükséged van-e akkora homlokfelületre, mint a CX-5? Az összes menettulajdonságokra gyakorolt hátrányával együtt. Ha nem állandóan 4-5 személlyel közlekedsz, akkor valószínűleg nem. A "doboz" hang változhat, ha bejáratódik a mélynyomó.
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
sutszi
veterán
gondolom pénzt viszont ugyanannyit kérnek mintha benne lenne...
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
nagyúr
Az ígéret egy dolog, az hogy mi lesz a valóságban az meg egy másik. Az én autóm januárra ígérték, júliusban jött meg. Főnököm volvoját rendeléskor júniusra ígérték, most karácsonynál jár a dolog, de nem biztos hogy idén lesz belőle valami. Egyértelműen látszik, hogy amíg nem írtál alá szerződést addig kecsegtetnek, aztán közbejön majd véletlenül ez-az és csúszik fél-1 évet az autó
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Figyelj, én teljesen egyetértek veled. Röhej ami megy manapság. Kedvencem az volt, amikor bementem tavaly a suzukihoz és azt mondta a kereskedő, hogy vitara vagy scross fejegység nélkül jön csak, de semmi gond mert utólag bevezetékelik neked hátra a tolatókamerát, a mikrofont, meg vesznek bele egy androidos fejegységet. Hát az agyam eldobom. Megjön az új autó és kapásból legyen szétborítva Ott is hagytam a fenébe, amúgy is kicsi lett volna az scross.
-
tag
Lassan harmadik eve tapossuk BP utjait havi nehany videki utazassal, semmi gondunk nem volt meg. Nekem a nyari gumik vannak csak 19-es felnin, a teli 17-esen, de kb. ugyanennyire jonne ki a matek ha most vennem. (4 darab Continental TS870P (225/55 R17) 300 ezer + akkor 100 ezer forint korul volt hasznaltan a 17-es alu szett)
-
tag
Jaa, az enyem 2016-os, az meg ABS-bol szamolja a kereknyomast. Nem sok osszehasonlitasi alapom van, elegge "benzines" a csalad es az ismerosi kor is, a szivomotor nyilvan teljesen mas karakteriszitikaju, alul elegge nyomatekszegeny, 3000 felett kezd ebredni.
Uzemi hofokon batran lehet visszavaltogatni, egesz jol porgetheto, automatanal meg van Sport mod is, ha valamiert sietosebb a dolgom vagy ismeros helyen vagyok es dinamikusabban mennek a szerpentinen akkor ezaltal sokkal reszponzivabb lesz, magasabban tartja a fordulatszamot, stb. -
Moleman
addikt
Az amerikai modelleken még a többi ajtón is van kétirányú nyomógomb a központi zárnak, Európában úgy voltak vele, hogy anélkül is meg tudjuk oldani.
Nálunk a kilincsben a zárvisszajelző elfordításával működik a központi zár, legalábbis a sofőrnél biztosan.
#5857 anonymus89
Régen én is mindig a lehető legnagyobb kapacitású akksit vettem, nem is volt gond vele, de valahol olvastam, hogy árthat a generátornak, ha túl nagy az akku. Nem tudom, mennyi valóságalapja lehet, nem mélyültem el a tudományában.[ Szerkesztve ]
-
őstag
hát én nyurga gyerek vagyok, nekem a kemény ülőlap meg oldaltartás hiánya = 130 kilós ember használta előttem 10 évig (legalábbis ez volt az első gondolatom, de ezt olvasva a többit ha megnézzük ennyivel is okosabb leszek)
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
egy kicsit elbeszélünk most egymás mellett
mi használtakat nézegettünk, és hasonlókat tapasztaltam, mint te.
és én abból a tapasztalatból amit a használt autón éreztem a te információd hiányában azt szűrtem le, hogy ez bizony ki van ülve
közben meg olyan gyárilag, és én meg máshoz vagyok szokva“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
MODERÁTOR
Már majdnem be akartam szólni, hogy hol nehéz a 6-os kasztnija, aztán láttam hogy te CX-5-ről beszélsz.
Nekem 2017-es, 2.5 liter, Rev Top SD, automata 6-os, nehéz lábú sofőrrel, 25e km-t belehajtva 8,64 literes átlaggal eljárok. Megtett távolságot nézve 50-50% körül van a város és pálya/főút.
Átlagos pálya nálam 7,8-7,9 liter /100 km, főút 7,5-7,6 liter.Szerintem ekkora teljesítmény mellett, ilyen méretű bódéval, szívó benzin - parádés számok ezek, ha valaki fogyasztás fetisiszta.
Sarcasm: just one of the many services I offer.
-
Xero
nagyúr
-
DDaniel
tag
8 db ledet ír a konfigurátor, és a képen a felső lámpák látszanak... azt hiszem megnézem milyen alapból, aztán ha kevés, meggondolom a cserét...
Az Üdvözlőfény kiegészítőt megfejtettem, mármint hogy miért dobja fel - mert így nevezték el az "Üdvfény Led + kábelek" csomagot - tehát lényegében ez is a ledesítésről szólna...
-
tag
En pont ezert csinaltam magamnak a labtervilagitast LED-szalagokkal, a gyari vilagitos kuszobbel egyutt 1-2 ora lehetett maga a szereles.
A gyari labtervilagitasnal par kor alaku LED-et tesznek a kifurt muanyag boritasba, nekem az nem ert meg ennyi penzt (meg volt par eleg negativ kritika FB csoportokban is a szakszervizekrol, azok utan jobbnak lattam ha nem bizom ezt masra) Nalam olyan volt hogy az olajleereszto csavarra kentek menetrogzitot, plusz biztosan nem a gyari nyomatekra volt lehuzva, kalapaccsal kellett oldalni... Gondolom nagyon uj/regi munkas lehetett, mert az azt megelozo es kesobbi csereknel sem szivargott az olaj, semmi ertelme nem volt az egesznek.
-
Moleman
addikt
Én mindent a saját helyén, a saját értékével szeretek kezelni, függetlenül attól, hogy miben van. Hiába lenne keretem rá, én nem vagyok hajlandó kifizetni a túlárazott dolgokat.
Egyszerű IT-s példával élve, egy 6-700 ezres MacBookba minden extra plusz 100 ezer forintba kerül, akár +8 giga ram, akár 256 helyett 512 giga ssd, akár 512 helyett 1 tera ssd. Miközben ha besétálsz bármilyen másik boltba, 8 giga ram valójában 7500 ftba kerül, 1 tera ssd pedig 30 ezerbe. Valaki biztos kifizeti, különben nem így áraznák, de az biztosan nem én leszek. Attól, hogy egy MacBookba rakják, nem ér 13× többet ugyanaz a memóriamodul.
Ezért cserélem magamnak az olajat is, megveszem az anyagot annyiért, amennyibe valójában kerül, és nem fizetek 8× annyit, hogy kapjak mellé egy mazdás pecsétet is. Minden szerencsétlenkedéssel együtt 2 óra alatt megvagyok, azt rá tudom szánni a saját időmből.
A ledekre visszatérve, a Mazda is biztosan Kínából szerzi be kb pont ugyanazokat a ledeket, semmi hozzáadott értéke nincs azt leszámítva, hogy nem te szereled be precízen, hanem ők, barbár módon eltörve a műanyag panelek patentjeit, de jóvanazúgy, összerakják zörgősre. Saját tapasztalat.
De az arányokat fordított esetben sem tartom fontosnak, egy 1 milliós autóra ugyanúgy megvenném a Michelin Pilot Sportot, mint egy 30 milliósra, mert a jó gumi hozzáadott értéke független az autó értékétől.
Új hozzászólás Aktív témák
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Háztartási gépek
- Elden Ring
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- sziku69: Szólánc.
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- SSD kibeszélő
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- OLED TV topic
- További aktív témák...