Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
Továbbra is fennállna a kérdésem, facilftes ülésfűtött belsőt, motoros ülést, ajtókárpitokat be lehet-e tenni facelift előttibe?
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
válasz membrandj #1227 üzenetére
Hadd kérdezzük már meg, hogy melyik prémium üzemanyaggal voltak gondok?
Beszéltem egy szervizzel, azt mondták, volt hogy egy hónap alatt 4 autón kellett injektorsort cserélni, mind Shell prémiumot tankolt előtte.
Nekem is olyankor szokott kalibrálgatni, ha azt tankolok. A sima Shellel elvan.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
válasz #05304832 #1467 üzenetére
Igazából összegben sok, de ez nem a kezdeti költségek kategória, kilométerre lebontva nem annyira sok.
Most mégis mire gondolsz, mi a drága? Drága 18-30 ezerért egy olajcsere? Vagy 25-ért hátsófék? Vagy csak túl sok extra kopó fogyó volt (generátor szabadonfutó, vízpumpa), vagy mire gondolsz?
Tényleg ami nem kopó fogyó az a hengerfejtömítés volt de igazából az is az meg a vezérműtengely ami max egy százas volt a 276ból, mert egy komplett vezérléscsere is volt benne.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
válasz SzaboZE #1476 üzenetére
Hát ez az. Ha valami baja van az autónak az az érzésed, hogy nem tudod eladni, vagy csak nagyon áron alul.
Ha pedig most költöttél rá és emiatt jó, akkor meg az az érzésed, hogy a plusz ráköltésedet a kutya nem fogja megfizetni, inkább marad.
Ha mondjuk egy ilyen javítás után, hibátlan állapotában egy évig csak olajat cserélnék és pont történne valami ami miatt az autó jellegében nehezebben szolgálja ki az igényeimet, de mivel hibátlan, árában el tudnám adni, szerintem én csak ezen a ponton válnék meg egy autótól.
Például most munkahelyet kell váltanom. Ha csak Pesten sikerül állást találnom (most hatvanban dolgozok), máris évi 10-zel többet megyek, ha Budán, 15-tel. Meg a dugóban araszolni ezzel a kemény kuplunggal. Akkor lehet lecserélném, vagy egy priusra, ami ehhez képest játékautó, vagy egy tiptronic 1.9TDI-re. Azok valamiért kevesebbet esznek, mint a Mazda (úgy tudom legalábbis) úgyhogy automatával talán hozná a mostani szintet. Meg azt lehet tuningolni.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
válasz membrandj #1540 üzenetére
MC3 lesz jó. Nekem párszor már az ment bele. Jó volt, nem ette.
Most Castrol Edge FST Titanium LongLife van benne, mert Total 5W30ból csak ECS volt a szerelőmnél, az meg nem belevaló.
Azt nem nagyon értem, hogy azért veszel Total-t, mert van belőle 5 literes? Castrolból meg van 4 és 1 literes, ami ugyanúgy kiadja.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
válasz membrandj #1553 üzenetére
Nem hiszem hogy ANNYIVAL jobb lenne, de nem tudom. Én eddig Ineo MC3-mat használtam, most a Castrol Edge ment bele. A szerelőm azt mondta ezt szokták csipegetni az autók, még 1700km alatt nekem semmi nem hiányzik. Az MC3-ból azért fél liter ráment 10000 km alatt, te az sem teljesen kizárt, hogy nem az volt benne, hanem mondjuk ECS mert keverték sajnos melyik melyik.
Ha eddig edge ment bele és sose hiányzott nem szórakoznék meg próbálkoznék a helyedben, legyen továbbra is az.
De ha egyszer beteszel egy MC3-mat megnézni azt eszi-e, más-e, attól sem lesz semmi baja.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
válasz SzaboZE #1560 üzenetére
Van egy márkaszerviz hatvanban (nem Mazda) ott a lakatossal megnézettem. Azt mondta még ráér, de privátba jobban meg tudja csinálni mert a cégnél nincsenek meg a "körülmények" a rendes munkához. Pazar lehet
Ő róla azt hallottam hogy túl lelkiismeretes, és emiatt lehet hogy kicsúszik a megbeszélt összegből picit.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
válasz SzaboZE #1562 üzenetére
Lakatolásról beszéltem nem alvázvédelemről, de meg fogom vele csináltatni amit kell, az ajtók alja ami kérdéses, hogy javítható-e vagy vegyek bontottat 10-15 közt/db.
Mindenkinek más az értékrendje, én annyira vagyok lojális egy céghez amennyit a lojalitásomért tesz. Ha velem és a vevőkkel is korrekt, jól fizet, stabil, megbízható, kiszámítható akkor nagyon.
Az adott cégnél sajnos némi belső ismeretséggel megtudtam, hogy ha kifejezetten a lehető legjobb minőségű festéket kéred, akkor többet számolnak fel, de ugyanazt a közepes cuccot kapod. Barátom egy hónappal azután hallotta ezt hogy lefestetett egy ajtót a mercijén. Kissé ideges lett.
Egyszerűen nem veszik meg a megfelelő alapanyagot.https://tinyurl.com/rasoapro
-
-
Topikgazda
Kíváncsi vagyok, veszel egy használt autót. 2 évre rá jön egy légzsák visszahívási akció rá. Megbeszéled a márkaszervizzel, beviszed, és közlik, hogy a kocsiból ki van berhelve a légzsák és át van forrasztva hogy a kocsi ne vegye észre.
Na ilyenkor mi van? Berakják az újat? Vagy mondjuk berakják az 5 rendben lévőt a hatodikat meg fizesd ki?https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
válasz aleister #1766 üzenetére
Egyrészt ilyet ne feltételezz, mert a nagyobb belső veszteségek és a fokozatok kevesebb száma miatt eszik többet.
Másrészt nem fogod úgy használni. Kipróbálod, aztán kényelmesen D-ben hagyod, talán néha egy padlógáz előtt visszagangolsz.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
-
Topikgazda
válasz aleister #1792 üzenetére
Hát, nem tudom, lehet nem költeném el sok évi megtakarításom egy autóra a helyedben, persze nem ismerem az anyagi helyzeted, van-e saját házad, lakáskasszád, milyen munkád, milyen szakmád van stb,
Mikor 2014-ben vettem a 2004-es hatost még kb 4 havi fizetésembe került, azóta harmadával nőtt a fizum (illetve júni 1-től fog erre a szintre) és sajnos sokat romlott is az autó értéke, úgyhogy már alig ér többet 2 havinál. A baj, hogy a fenntartás, a havi 2200 km elvisz átlag 85 körül havonta. Ha ezt mind el tudnám tenni...https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
Nyilván azért akarna valaki 10 éves sport modellt venni, mert újra nincs pénze (meg nincs is de az mindegy). És akkor nem elég hogy milyen rohadt drágák, mert 2,5-3 milliót kérnek értük, még szét is vannak tiporva. Még egy 20 éves Civicnél ezt meg is értem, de ezek még csak 10 évesek.
Újfent igaz a mondás: Jó autó nem eladó.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz iszujer #2098 üzenetére
Igen, ő is jó amíg mechanikáról van szó.
Remélhetőleg a turbó megoldja.Nekem most olyan bajom volt, hogy nem ment a fordulatszámmérő, sebességmérő, kilométer nem gyűlt bele, ABS lámpa világított. 2 hónapig így jártam vele, egyik villamosságis hitegetett, hogy majd ekkor, akkor, lemondogatta. Elmentem egy másikhoz annak fingja nem volt semmiről.
Ajánlották itt Gödöllőn Kőrösi Sanyit, elvittem hozzá, 10 ezret kért, 3 óra alatt kész vol, vezetékszakadás volt a lámpa-intercooler környékén,és még a légzsák hibajelző lámpa is kialudt, mert az is el volt szakadva.
Kicsit traktoros a hangja de megy mint a disznó.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
válasz kisninja #2128 üzenetére
Az ülésekre én azt mondanám, az enyém mikor 183-nál megvettem 3 éve még egész újszerű volt, és 3 év alatt most 265-nél ugyan így néz ki. Sofőrfüggő is, én fészkelődős vagyok és 120 kiló. 80 ezer alatt így kiültem, újra kéne tömetni.
Egyébként nem lehetetlen normális futásteljesítményűt kifogni de az nem a kínálat németből behozott alja lesz.
10,5 évesen vettem 183 ezerrel, dízel. Szervizkönyve az első 5 évben évente 20 ezer márkaszervizben, aztán utána 2 évben magánszerelőnél, majd 8 évesen 144 ezernél újra márkaszervizben. Utána 2 év homály. 183-mal vettem. Ha tekertek akkor se sokat. Az 5 év 99 ezer kilométert és a 8 év 144 ezret a márkaszerviz visszaigazolta és a számla másolatát is elküldte e-mailben.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
válasz gerejoe #2145 üzenetére
Az ülések kiültségéből, a kormány és a már nem is eredeti váltógomb kopottságából minimum egy százassal több kilométerre gondolnék.
A bal eleje szerintem törve volt, mert eltér a bal első idom színe a motorháztetőtől és az A oszloptól. A lámpánál ha megnézed az ívek sem futnak.
Az autó színe miatt és a fénykép beállításából adódóan az sem látszik van-e némi kerékív rozsda.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
válasz Bjorngolf #2163 üzenetére
Hú basszus, ezen komolyan csodálkozom, mindenki a magáneladókat keresi, 10-ből 5 hirdetés kereskedő, 4 olyan magánszemély aki valójában kereskedő, kint dolgozik, mindig hoz egy autót, vagy tesó aki féláron veszi valahogy a szart, stb. Én személy szerint csak attól az egytől vennék szívesen autót, aki maga árulja a hosszú évek óta nála lévő autóját.
Ha kereskedőtől veszel, neki van lehetősége biztosítást kötni. Tehát ha te visszamész 2 hónap múlva, hogy csörög a kettőstömegűd, akkor a biztosító fizeti a cserét. Ilyet mindenképp köttess, és vigyázz, hogy a kereskedés nevén legyen az autó. Remélem tudod, hogy ha te másfélért veszel tőle autót azt max 3000-3500 euróért vette, bepapírozta, polír, kárpit és ennyi.https://tinyurl.com/rasoapro
Új hozzászólás Aktív témák
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Politika
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Nők, nőügyek (18+)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Apple iPhone SE (3. generáció) - szélsebes múltidézés
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Gyúrósok ide!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Elektromos autók - motorok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen