Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • aesir

    veterán

    3 éve szimulátorozok, az első egy Trust volt... 5x cseréltem egy év alatt, mert hol leégett hol meg elfogyott az erő az egyik oldalról. Aztán MOMO, semmi gond nem volt -a szokásos pedálgondok sem, driverfrissítés után- de elég langyi volt a force, ezért a nagyívű kanyarokban nem volt (nekem) elég pontos.
    Most G25:) Na ezt lehet kormánynak nevezni:D Ha pillangóval használom és a kuplungpedálra teszem a féket, akkor azonnal gyorsabb vagyok mint MOMO-val (azzal sem voltam éppenséggel lassú)..., szekvenciálisan vagy H-váltóval kuplungolva pedig közel olyan gyors. Ami hallatlan furcsa, hogy lendületes pályákon, amelyeken nincs durva visszafordító mint pl Nordschleife, a manuális váltásból és a Clutch-help kikapcsolásából fakadóan jobb a motorfék-hatás, így jobb köridőt tudtam elérni mint kétpedálos-pillangóváltós módon 7.11.xxx vs. 7.05.xxx (BMWGTR/GTR2).

    Az élvezet pedig most már valódi élvezet:D

    Van saját életem...

Új hozzászólás Aktív témák