-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz Krisz79 #21854 üzenetére
Minél távolabb van az izzó által kibocsátott fény a napfény színhőmérsékletétől, annál rosszabbul látsz vele. A kék távol van.
Inkább vegyél Osram Nightbreakert, vagy GE Megalight Ultrát, azokkal legalább látsz. Igaz nem olyan menő a kék autóhoz, de talán a biztonság fontosabb.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
Sikerült az elmúlt 35 ezer km legrosszabb fogyasztását hoznom az utolsó 700km-en. 6.54l/100km
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz hroberto #21869 üzenetére
Komoly különbségek vannak az olcsóbb és a drágább szűrők között. Tekintve, hogy mennyire érzékenyek a CR rendszerek, és egy kisebb vagyon a felújításuk, ha tönkremennek, én ezen nem spórolnék.
Ha jól tudom neked Alfa Mitod van, talán 1.3JTD? A fékmester.hu-n 19 ezerért van a Mann mind az 1.3-hoz mind az 1.6-hoz. Azért az nem olyan sok. Megbízható, ajánlott webshop.
TaaT: tegnap együtt araszoltunk az M3 bevezetőn egy GTD-vel, szép autó. A GTI/GTD variánsa tetszik a Golf VII-nek.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
Büdös ribanc az autóm.
-
szőröscica
addikt
válasz MunezXBK #21943 üzenetére
Már épp megbocsátanám neki az utolsó nyűgjeit, kezdenék épp igen közel kerülni a lelkéhez, amikor újra hisztizni kezd. És bassza meg, nem szeretem ha hisztizik, mert rohadtul nem adja, ha a délutáni csúcsforgalomban araszolva játszik start-stoposat alapjáraton, ugyanis ebben az autóban nincsen start-stop a slusszkulcsot leszámítva.
Tavaly télen már csinálta ezt, jártam már emiatt szerelőnél, gyári diaggal néztük, nincsen semmi hibakód, nincsenek rendellenes értékek, a motor vezetékei épnek tűnnek. De valami baja mégis van, mert megint előjött. Én valami sunyi zárlatra gondolok, mert mintha hideg, erősen párás időben jönne elő leginkább a dolog,
de egyik szerelőnek sincs ötlete sem (annak sem, aki kisujjból vágja az 1.9 dci-t, mert azzal kel és fekszik, de ilyet még nem látott), illetve elég érdekes kattanás jön ki belőle, mielőtt megáll (ha megáll, és nem csak majdnem lefullad és magától visszaemeli a fordulatszámot).Először elkormolódásra is gyanakodtunk, hátha az EGR szórakozik, de azt kipucoltuk, és mostanában bőven van hajtva nagy terheléssel is, nincs tartós hidegüzem. És nyáron abszolút nem jelentkezett.
Persze ha ott vagyok a szerelőnél, sosem csinálja, hogy esetleg láthatnánk diagolás közben, hogy mi történik vele, mikor belekezd a játékba.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz Mágus2 #21980 üzenetére
Akkor ha jól gondolom, ez a hang nem csak a fülemnek, hanem magának a motornak is eléggé fáj.
Köszönöm szépen a válaszod. Elégedett vagyok a pékkel, jó kenyeret süt: tárolt hibakód mint írtam, nincs, mikor nála járok, akkor természetesen sosem jelentkezik a dolog, így hiába nézünk élő adatot, minden érték normálisnak tűnik.
-
szőröscica
addikt
válasz Mágus2 #21983 üzenetére
30 ezrenként cserélem, tavaly nyári, kb. 25 ezernél tart - Mann van benne. De már előző télen is csinálta ezt, akkor pedig csak pár ezer km volt a szűrőben.
Érdemes lenne megpróbálni? Egyébként azt hiszem, van benne valami vizesedésérzékelő: egyszer a márkaszervizben elfelejtették visszadugni a csatlakozóját csere után, és visított érte.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
-
szőröscica
addikt
válasz stickermajom #22072 üzenetére
Reméljük minél tovább, mivel Miskolcon is szép nagy gyárat húztak fel, és jópár embernek adnak munkát.
-
szőröscica
addikt
Finom friss Mann gázolajszűrő beszerelve, meglátjuk mit mutat az autó ezek után.
-
szőröscica
addikt
Mágus urat kérdezném elsősorban, de más is szólhat okosat, ha tud: üzemanyagnyomás-szabályozó szelep okozhat ilyen galibát? Annak idején a BMW-n mikor hullámzott az alapjárat (a fordulatszámmérőn nem látszott, de volt egy jellegzetes hullámzása a motor hangjának és vibrációjának), annak cseréje után elmúlt.
Ma este ugyanezt éreztem az autón mikor hideg volt.
-
szőröscica
addikt
válasz Mágus2 #22154 üzenetére
Hát igen, mikor utoljára néztük, az állt mint a cövek. Szerda este viszont nem volt idő még diagolni is, így is 8 után jöttem el a mestertől.
A gázolajszűrő cseréje nem oldotta meg a hibát. El kell vinnem egy CR centerbe, hogy megnézzék az injektorokat. Remélem december 28-ra tudok időpontot szerezni.
-
szőröscica
addikt
válasz AMD Power #22175 üzenetére
A végkép az ez: [link]
Én az osannál tankolok, útbaesik a fóti. Viszont így sosem sorakoznék érte, nincs az az isten, hogy kivárjam. Mindig az automata kútoszlophoz állok, ott csak annyi a kockázat, hogy valami fogalmatlan áll be eléd, aki képtelen kezelni a kb 1*1-es bonyolultságú felületet. Most is ez lehetett a helyzet, mert látom az automata oszlopoknál is szép sor van.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
Szerdától 8 forinttal olcsóbb a motorina. Az már nem rossz
-
szőröscica
addikt
Kerítettem egy "adagolós" mestert itt a környéken, holnap felhívom, hogy tudja-e fogadni a kis ribit. Ma is egy élmény volt vele araszolni a Hungárián - már úgy lennék vele, hogy leszarom, ha leáll, de a xenont sajnálom, ezért játszok a gázzal, hogy ne fulladjon le.
Bemelegedés után sokkal kevésbé hajlamos erre, ha esetleg mégis leállna, akkor elindulás közben teszi.
Remélem megtaláljuk az okát, ha csak a négy injektort kell felújítani, meg mondjuk a railnyomást szabályozó szelepet kell cserélni, akkor nyugodt leszek. Nagynyomású szivattyú az már más történet.
-
szőröscica
addikt
Ugyan, azt már sokszorosan behozta.
210 ezer km van benne, két literrel biztosan kevesebbet eszik (sőt Spritmonitor szerint majdnem hárommal) mint egy hasonló teljesítményű benzines ugyanebből. 2 literrel számolva az 4200l üzemanyag, 300 forintos átlagárral számolva is több mint 1.2m Ft. Eddig lendkereket, kuplungot, illetve egy motortartó bakot cseréltem (bár utóbbi a benzinesben is elszállhat), kb. 350 ezer volt ez munkadíjastól. Még mindig van 850 ezer megtakarítás - ebből igazából kijönne egy fincsi turbó, a szivattyú és 4 injektor is, gyári újból.
Ettől függetlenül 6 hengeres szívó benzin BMW-k körül nézelődöm.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz h1ght3chzor #22338 üzenetére
Hibát jelent, ha nem tűnik el. Vidd el szervizbe, hogy olvassák ki.
-
szőröscica
addikt
Bármennyire utálod, ha macskák járják össze éjjel az autódat, ne ijessz rájuk, ha a motorháztetőn pihennek. Már a SICCCC kimondásának pillanatában éreztem, hogy ez rossz döntés volt: reggel pedig meggyőződhettem arról, hogy valóban kis karmaikat használták a lendületvételhez, így legalább 10 masszív karccal gazdagodtam.
Munez úr polírozhatja majd tavasszal.
-
szőröscica
addikt
-
szőröscica
addikt
válasz stickermajom #22492 üzenetére
7.5-8.5 között evett az 530d Touring, automata váltóval, 235-ös gumikkal, csomagokkal. 2 tonna mindig megvoltunk vele. Néha tetőbox is volt rajta. Tempomat 145-tel.
Országúton a 6 liter sem volt csoda.
-
szőröscica
addikt
Péntektől 5 forinttal lesz olcsóbb a motorina, így a fóti Auchannál 300ft/liter lesz az ára. Kíváncsi vagyok, hogy bemegy-e 300 alá.
-
szőröscica
addikt
válasz h1ght3chzor #22504 üzenetére
Már többen válaszoltunk az első hozzászólásodra is, amiben ezt kérdezted.
Ez az ESP visszajelzője, ha nem alszik ki, az hibát jelent. Vidd el diagra, mert változatos okai lehetnek.
-
szőröscica
addikt
válasz h1ght3chzor #22510 üzenetére
Akkor valószínűleg nincs jelen a hiba, ellenben mikor elkezd dolgozni az ESP, akkor rendellenesség történik, és beírja hibának. A BMW-n jeladó hibánál csinált hasonlót. De diag nélkül nem leszel okosabb.
-
szőröscica
addikt
válasz runner 125 #22529 üzenetére
Az XC90 a biztonsági arzenál miatt esélyes szerintem. Az Astra semmi extra, nem villant mint a hetes Golf vagy a Passat tette az elmúlt két évben. A VAG nemigen kaphat idén címet, a BMW 7er nem lett lehengerlő a leírások alapján. Marad az MX-5, ami állítólag zseniális, de kétlem, hogy a zsűri odaadná neki a címet.
-
szőröscica
addikt
A mester nem tud januárnál hamarabb fogadni, úgyhogy ötletelek itthon, hogy mi a fenétől állhat le a motor.
Alapvető dolog, hogy leginkább hidegen csinálja, de mindenképpen akkor, ha kint hideg van. Tavaly késő ősztől tavaszig csinálta, aztán ahogy melegedett az idő, megszűnt, majd most novemberben újrakezdte, amint ismét hidegek lettek.
Hidegben több üzemanyagra van szüksége a motornak. A gyári szerelési útmutató szerint az alapjárat szabályozása a vízhőmérséklet függvényében történik. Hibát akkor dob rá, ha folytonos 119 fokot érzékel, vagy 10 másodpercnél hosszabb izzítást érzékel, vagy folyamatosan megy a hűtőventilátor. Ekkor check enginet is gyújt. Nekem se check engine nem gyúl, sem tárolt hiba nincs a vezérlőben.
Tehát a jelenség ideiglenes, egy-egy pillanatra jöhet elő. Na már most, ha tartjuk magunkat ahhoz, hogy hidegen több üzemanyag kell, és az alapjárat, tehát a befecskendezés szabályozása a vízhőmérséklet függvénye, akkor lehetséges, ha egy pillanatra fals jelet kap, mondjuk +40 fokot, akkor hiheti azt a vezérlés, hogy nem is kell annyi üzemanyag, visszavesz belőle, amire lefullad az autó.
Mágus, mit szólsz az elmélethez?
Mivel gyakorlatilag csak hidegben és hidegen csinálja a jelenséget, ezért egy napra ott kéne hagynom a diagosnál, hogy kihűljön és másnap produkálja a hibát, miközben mehetne a monitorozás, és nézhetné a jeladó adatait. Ez nekem akkora kiesés, hogy jobban járok, ha veszek egy ilyen szenzort és kicserélem itthon. Van ebben ráció szerinted?
-
szőröscica
addikt
válasz Morris #22666 üzenetére
Megveheti az én autómat, ha szeretné. 1 tulaj, szervizkönyv, garantált 210 ezer km. És tuti, hogy megismerkedik az alkatrésztúrás legmélyebb bugyraival, olyan orosz weboldakat fog megtalálni, amiknek a létezését el sem tudta képzelni korábban. A márkaszervizben ingyen fogják diagolni, mert nem lesz pofájuk több pénzt elvenni tőle.
Ez egy exkluzív klub, amibe most mindössze 2 millióért belépőt kínálok. Ne hagyd ki!
-
szőröscica
addikt
válasz focvis #22672 üzenetére
Igen, és el tudom képzelni, hogy egy 2 literes szívó benzinessel az orrában tök stabil lenne (vagy a 2.2-es japán dízellel), mert egyébként semmi baj nem volt vele ez idő alatt egy garanciában cserélt ülés alatti légzsákkábelt leszámítva, még helyzetjelző izzókat is csak 120, illetve 140 ezer km után cseréltem benne.
Viszont ha az 1.9-es Renault motornak valami nyűgje van, akkor az rémálom, több okból is:
-nagyon keveset adtak el belőle
-nem mondható egyértelműen Laguna II sem Megane II motornak, mert pl. bizonyos alkatrészei a Lagesszel, más alkatrészei a Megane-nal egyeznek meg
-a gyári Renault Clip diag nem kommunikál vele. A Renault HTML alapú DDT2000 csak hibakódot olvas belőle. A gyári Nissan Consult limitált funkcionalitással kezeli, közel sem tud annyit, mint a Nissan alapú motorokkal. A Bosch KTS hozzá sem szagol. Szóval szerelő legyen a talpán, aki ezt diagolni tudja. -
szőröscica
addikt
Fékmester ismét bizonyított: tegnap reggel adtam le a rendelést, ma délelőtt (szombaton ) hozta a futár.
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 11
- Az AI-ra helyezi a fókuszt az Apple M4 SoC
- GoPro Topic
- NBA és kosárlabda topic
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Ford topik
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest