- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- ASUS routerek
- DIGI internet
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mesterséges intelligencia topik
- Windows 11
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen program, ami...?
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pompi
MODERÁTOR
Sziasztok!
Egy ideje figyelek már itt a PH! fórumon, de csak most vettem észre, hogy nem csak HW-SW orientált témák vannak
Mindjárt megpróbálok kicsit visszaolvasni, hogy mi rejlik a lóerős címszó alatt, de amíg én visszanézek gondoltam örülnétek neki, ha mutatnék pár lóerő közeli képet
Bővebben: link
A képek történetéről röviden tömören annyit, hogy van egy kedves barátom aki szintén lóeró mániás és szerencséjére (meg némiképp az enyémre is) rendelkezik néminemü anyagi háttérrel is ennek kiélvezéséhez.
A gyorsasági autóparkja első tagját tavaly ősszel vásárolta. Ez egy Mercedes S600 biturbo gyári Brabus tuninggal, tehát kb. 600 paci van bepréselve a motorház alá. Fincsi. Akik járnak ilyen összejövetelekre azok már akkor láthatták ezzel a kocsival a Hungaroringes gyorsuláson egyszer-kétszer.
Az igazi áttörés azonban idén nyáron következett be, vett egy új szériás Dodge Vipert.
Azóta szinte az összes vidéki és budapesti legális (és kevésbé legális) gyorsulási találkozón részt vett. Amiért írtam, hogy kicsit az én szerencsém is az az, hogy többször előfordult, hogy mindkét autójával szeretett volna rajthoz állni, így volt szerencsém a volán mögött is kipróbálni a jószágokat. Több felejthetetlen élményt szerzett ezzel nekem, ezúton is hála Neki.
A Viper most készül a jövő évi szezonra. Az idei utolsó hungaroringes gyorsuláson már benne volt a nitro, de sajnos az eső miatt nemigen tudta kihasználni. De ezen kívül is több változtatás készül a motorház alatt. Az amcsik nem vitték túlzásba a dolgot a 8300ccm-ből vétek csak 500 le-t kipréselni.
Remélem nem zavartam, ha érdeklődésre számot tart a téma, akkor a továbbiakban is szívesen megosztom veletek a képeket, bár sajnos a március még odébb van...Feel Good Inc.
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz _Volkovy_ #1737 üzenetére
_Volkovy_
Átadom neki
Amúgy a Mercedes a 600LE-vel is olyan tud lenni, mint egy kezesbárány, hihetetlenül lehet uralni, azt csinálja amit akarsz, ebből átülve a Viperbe, olyan mintha felülnél egy vad lóra (pontosabban le, mert olyan mintha a földön ülnél )
-Jackson-
Nem akarok senkit megbántani, tisztelem, becsülöm az Imprezát, de nem ez a kategória. A gyorsulási versenyeken mindig vannak Imprezások. Negyed mérföldön az Imprezák 13.x mp körüli időket mennek. A legdurvább kocsi amit eddig láttam egy osztrák faszi épített jeep-je (Bővebben: link), ez 10.2 mp alatt végzett a negyed mérföldel. A cél ennek a legyőzése
A Viper alapból ugye 500 LE, így kb. ugyanazt az eredményt hozza, mint az Imprezák, de se turbo, se komresszor nincs benne. Most van folyamatban egy pack beszerzése, ami 750 LE-re tolja fel a vasat. Igaz ez az egyel előtti Viper, de itt egy video amint ezzel a csomaggal szerelt Viper 9.48 mp-t teljesít negyed mérföldön Bővebben: link.
Egyébként tervbe volt a Skyline is egy ideig, de csak jobbkormányos van belőle, ez meg eleve felvet jópár problémát.Feel Good Inc.
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz strike-force #1751 üzenetére
Szerintem ezt egy ideig nem nagyon fogja lecserélni. Tetszik neki.
Szívás is volt vele, mert több, mint fél évig vámolták.
Biztos, lehetett volna más esetleg jobb, vagy olcsóbb alapra építkezni, de már ez van.
[Szerkesztve]Feel Good Inc.
-
Pompi
MODERÁTOR
Melyik Viper?
A videóban szereplő? Mert az 750 LE pontosabban a hátsó keréken mérve 640.
Ha jól tudom ez egy kompresszoros upgrade, turbo nincs Viperhez.
Ennek a tuning packnak a paraméterei (lóerő is), megtalálható ezen az oldalon:
Bővebben: link.
Nem tudom a konkét oldalt linkelni, mert flash.
Menu - Viper - Engine Upgrades - Gen II - RSI750 (még a nevében is benne van).
Ehhez a 750 (640) -hez jön majd még jelen esetben a nitro 100-150 lóereje, pontosabban ez már benne van a kocsiban.
Erről a Imprezás movieból kiderül valahogy, hogy mekkora távot ment? Mert az 1/8 mérföld (kb 200m) is kategóraia, ilyen pl. a Hungaroringes gyorsulás.
Holnap ha lesz egy kis időm rakok fel videót arról a Jeepről, amelyik a 10mp-t vitte.Feel Good Inc.
-
Pompi
MODERÁTOR
Igen már szétnéztem, köszi
Holnapra okosabb leszek, beszélek majd az emberrel, mert elég sokan rázizzentek a témára, itthon JB Motorsport (Bővebben: link) foglalkozott a kocsijával, ők tették bele a nitrót is. Én ott ragadtam le, hogy ők nem tudtak semmi okosat mondani se kompresszor se turbo ügyileg.
Pedig ahogy nézem van párféle megoldásFeel Good Inc.
-
Pompi
MODERÁTOR
Igazad volt, a Racingsolutions Inc videójában a saját kocsijuk van amiben nem a kereskedelmi forgalomban is levő tuning cucc van, akárcsak a Hennessyék Venomjába, mert ott is ''csak'' a 800 LE-s biturbós kit van forgalomban.
Amiért a Racingsolutions megoldása mellett döntött az ismerős, az az, hogy ők kompresszor és turbo nélkül hozzák ki a kocsiból a 750LE-t. És ez elég nagy fegyvertény, gyorsulási versenyeken külön kategória turbós/kompresszoros autó.
Amúgy Racingsolutions féle 750-es pakk 10.1-es időt igér 1/4 mérföldön, ugyenezt igéri a Hennessey dupla turbos 800-as megoldása is, igaz itt a 0-60mph gyorsulás jobb.Feel Good Inc.
-
Pompi
MODERÁTOR
Képek az autókiállításról: [link]
Feel Good Inc.
-
Pompi
MODERÁTOR
Tegnap ismét kint jártam az autószalonon, mert a múltkor kihagytam pár autót amire kiváncsi voltam, ha érdekel titeket: [link]
Feel Good Inc.
-
Pompi
MODERÁTOR
Ma voltam kint a Luxusautó Show-n. Elég jó volt a felhozatal, megéri kitekinteni.
Feldobtam jópár képet [link]Feel Good Inc.
-
Pompi
MODERÁTOR
Persze jöhet a ''hang'' engem is érdekel.
Én ''csak'' Viper hangokkal tudok szolgálni (szinte) korlátlan mennyiségben
Ez pl. kb. egy éve az első motortuningja utánni első beröffentés [link]Feel Good Inc.
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz hobizoli #3406 üzenetére
Teljesen külön légcsatornán van a szűrő, semmi köze ahhoz, hogy a hűtő mögött van-e vagy sem....
Az eredeti verzió: [link]
Itt jó látszik a légbeömlő a motorháztetőn: [link]
Ez pedig az első tuning utánni állapot: [link], [link]
orbano:
Természetesen a felvétel készültekor még voltak gondok, mint mondtam ez a motor visszekerülése utánni első beindítás volt.
[Szerkesztve]Feel Good Inc.
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz DigitXT #3414 üzenetére
Én még a gyári állapotában vezettem, a tuning után még neki is meggyűlt néha a baja a váltással, úgyhogy én meg sem kíséreltem megelégedtem az anyós üléssel.
Most viszont automata verseny váltó kerül bele ha összejönnek a dolgok, ezzel ismét megpróbálnám vezetgetni kicsit... majd meglátjuk.Feel Good Inc.
-
Pompi
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen notebookot vegyek?
- Futás, futópályák
- Telekom mobilszolgáltatások
- Sirus86: Renault Modus 2005 - Az ezer Euros auto tortente.
- Robotporszívók
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Házimozi, és Hifi kábelezés!
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- További aktív témák...